Nu tak čím začít:
první byla asi klasicky Škodovka 1000 MB, před tím jsem lítal spíše na motorkách první na pístu, pak tři a půla
dále to byli auta jako Zastava 101, hromada Fiatů 127, 127 Coupe, Uno 2x benzín jedno v naftě, dál určitě Trabant, Wartburg a pár dalších aut, který se dali do kupy a následně se ziskem v té době prodali (80. léta)- to platí i pro ostatní zmíněný. Pak přišla éra hvězdy na kapotě- první piáno 200D, druhý uděláno to stylu Bonny a Klid, též bíle jako první motor 300D, v 90. letech první W124 250D taky bílá vydržela 15 let s nájezdem 850 000 km šla pryč byl to rok 87, pak jedna velká chyba a to BMW dva kusy první 525TDS a druhý na čemž se dalo kupodivu něco vydělat 530D v top stavu já první majitel v ČR, oba Touring, mezitím cca 3 týdny Golf auto na krátkou dobu něco se udělalo a šlo do světa byla to sportovnější verze GTI- též hloupost, nyní návrat k YoungTimeru W124 v garáži aktuálně dva kusy opět 250D ale novější model plasťák 1992 a krasavce E124 z roku 1993 250D 20V + auto do města, na zimu,neskutečný držák VW POLO 86C (1993).
Transity a náklaďáky vypisovat nebudu + pracovní stroje