Hehehe, to jsem zase něco nahlodnul, že jo?
Mně je to celkem fuk, co kdo jezdí za auta... Ale je pravda, že když jsem měl Opel, tak na mě známí s VW koukali, proč to, proč si nekoupím koncernové auto, protože je lepší, spolehlivější. Já nevěděl, co na to říct, protože mi to bylo u zadku. Opel jezdil spolehlivě (a oni mě asi litovali, jak se s tím střepem musím natrápit), my byli přitom spokojení, to jako že ho mám běžet prodat a honem koupit Golfa??
Pak jsem koupil toho francouze a zase - v práci kolega jezdí Alhambru, protože francouze si nekoupí, protože potřebuje spolehlivé auto. Jinej kamarád si toho pežota s radostí prohlédl, hrozně se mu líbil, že by si něco takového taky přál... a za tři dny přišel, že byl u svého tchána (dnes už bývalého tchána), prodejce VW a že by si tedy pežota nekoupil, že jsou to hrozně nespolehlivá auta, jedině henten koncern. Když jsem mu řekl, že by bylo hodně divné, kdyby prodejce VW doporučoval francouze, tak to tak nějak odkejval...
A mně by to bylo jedno, já bych si koncernové auto koupil, ale ryze prakticky - bydlím v severních čechách a parkuju na ulici. Úplně mi stačilo, že mi z Opla orvali zástěrky, ještě tak aby mi to auto odnesli celý. Opel, i teď Pežot naštěstí nemají auru bezporuchovosti a jsou to pro poberty nezajímavá auta.
Jeden efekt legendy, že koncernová auta jsou spolehlivější, než ostatní, ale je poměrně viditelný. Když potkám na silnici vůz s otevřenou haubtnou, ze které koukají akorát nohy, tak je to prakticky vždy VW a Audi. Samozřejmě to jsou vždy starší ojeté vozy majitelů, kteří legendě o bezporuchovosti koncernových aut uvěřili beze zbytku.