Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Auta vašeho života

Výšku mám stejnou, jako ty, proto jsem hledal auto, do kterýho si sednu, aniž bych bral hlavou strop a taky na co budu mít finanční možnosti. Forda jsem ani nechtěl, u nás máme pořekadlo "Fordem tam, vlakem zpátky", i když jsem v době nákupu prvního rodinnýho auta chtěl i Focusa v kombíku, nakonec to vyhrála Oktávka, jelikož jsem narazil na slušnej kousek dřív, než na Focuse.
Teď, v době pooktávkové, mám konečně nad hlavou i kolem sebe místa habakuk. Ale přece jen je to postaveno na C3 (malý vůz), takže jsem vcelku dlouho hledal vhodnou polohu sedačky a volantu.
Lidi se na to "Pikaču" často dívají s despektem, bo to vypadá trochu krabicoidně, ale prostoru to má v sobě dost, což je účel těchto aut. Motor mám jen základní, tj. 1,4l benzín, 70kW. Při plným autě netáhne tak dobře, jak ta 74kW Oktávka, ale zase jezdím o litr a půl benzínu levněji a výkon je vcelku dostatečný, aby to jezdilo svižně - kam se hrabou motory z Fabií (vyjma TSI), kterýžto auta spadají do stejné kategorie. Původně jsem chtěl motor výkonnější, ale jelikož jsem nový auto kupoval dřív, než jsem původně plánoval, musel jsem slevit z požadavků, takže jsem vzal co bylo skladem, nechtěl jsem čekat dva měsíce, než mi to vyrobí. Skladovka měla navíc modrou barvu a nějakou výbavu navíc, třeba za střešní nosič jsem rád a děcka ocení stínící roletky na oknech zadních dveří + pár dalších vychytávek. Jo a miluju ten vyšší posez v autě, v kombinaci s většími zrcátky je to výborný vozidlo do města. Výbornej rozhled a krátkej zadek, takže se s tím super couvá a parkuje. Taky ho mám rád a taky doufám, že to není nevděčník.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat