Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Telefonní agenti - doba hovoru

Když mi takový telefonista zavolá a mám čas, tak si ho vychutnám. Nechám ho mluvit a když vycítím, že mi už řekl vše, co má nacvičené, tak projevím zájem, a začnu se vyptávat na podrobnosti. On má dojem, že už má skoro někoho jistého a ochotně odpovídá. Ptám se na další detaily a prodlužuji hovor jak se dá.
Asi po čtvrthodině, když už mě to přestává bavit mu sdělím, že o výrobek nemám zájem.
Někdy se nezmůže ani na odpověď a zavěsí. Představuju si jak je vzteklej, že za zbytečně strávený
čas mohl obvolat několik jiných potenciálních zákazníků a se mnou jen ztratil čas. :puff:

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat