Telefonní agenti - doba hovoru
Ahoj, nemáte někdo údaje, ze kterých k tomu dojít, případně to nevíte? Jaké mají ceny volání tzv. agenti, kteří nabízejí mobilní tarify, slipy od švýcarské firmy, "levnější" elektriku?
Existuje nějaký limit hovoru, který nesmí být překročen? Ať už z důvodu, že prostě delší doba hovoru agenta s kolouškem je možná neefektivní a za druhé průměrná doba, kdy kdy se náklady agenta na hovor vyrovnajím vejvaru ze získání kolouška (což může být různé podle typu "služby"- především mě zajímají nabízeči tarifů.
Řekl bych, že je to na zvážení oněch nabízečů (jejich firem). Určitě neplatí za provolané minuty, ale mají od telekomunikačních společností měsíční paušál.
Dělej si statistiku :)
Když volají mě (zřídkakdy), nechám je mluvit a telefon položím na stůl. Někoho to přestane bavit do půl minuty, někdo vydrží výrazně déle. Nakonec ale všichni zavěsí.
Mě kdysi volala nějaká ženská (asi začátečník), dovolala se do hlasové schránky a myslela si, že jsem to normálně zvednul. Na záznamu se představila a že prej jestli mám chvíli čas. Teď pár sekund ticho.. Pak "halo?" a položila to..
Nie nic take neexistuje. operatori su plateny za telefonovanie.
Přesně tak.
A navíc mají neomezené tarify, takže délka hovoru je tak jako tak nestojí nic.
Když mi takový telefonista zavolá a mám čas, tak si ho vychutnám. Nechám ho mluvit a když vycítím, že mi už řekl vše, co má nacvičené, tak projevím zájem, a začnu se vyptávat na podrobnosti. On má dojem, že už má skoro někoho jistého a ochotně odpovídá. Ptám se na další detaily a prodlužuji hovor jak se dá.
Asi po čtvrthodině, když už mě to přestává bavit mu sdělím, že o výrobek nemám zájem.
Někdy se nezmůže ani na odpověď a zavěsí. Představuju si jak je vzteklej, že za zbytečně strávený
čas mohl obvolat několik jiných potenciálních zákazníků a se mnou jen ztratil čas.