Je to velice jednoduche:
1. Na cyklostezce jezdi cykoturisti, ti jezdi pomalu, jedu-li na cyklostezce automaticky se prizpusobim cykloturistum a jedu take pomalu, nakonec nic jineho mi ani nezbyva.
2. Na chodnikocyklostezce (specialne pro tebe: stezka pro chodce a cyklisty) jdou chodci, jel jsi nekdy autem za chodcem jdoucim 5km/h, asi ne, nebot bys vedel, ze to nejde a na kole je to uplne to same.
3. Na dalnici jsou obvykle minimalne dva pruhy, casteji tri. Kamiony maji jezdit v pomalem pruhu, to ze si jezdi jak chteji a brzdi ostatni je zase ten samej bordel, na kterej tu nadavam.
4. Silnice jsou primarne pro auta, protoze jste si je ukradli pro sebe, driv silnice pro auta primarne nebyly, to je to co mi vadi. Ukradli jste nam ostatnim silnice a ted jeste rvete.
A konecne hlavni bod: Proc podobne problemy nejsou v Rakousku, v Italii, v Nemecku, co jsem zaslechl od jinych, tak ani ve Francii, Holandsku, Belgii. Protoze tam byl prirozeny vyvoj motorismu a nedoslo k socialistickemu prerodu, kdy ze dne na den socialisticke delnictvo ziskalo pod heslem "auto do kazde rodiny" moznost vyrazit na silnici bez jakehokoli vzdelani s vyjimkou nauceni se znacek a prednosti zprava, nekdy ani to ne. A potrva jeste nekolik generaci nez socialisticti ridici a jejich deti ve stejnem prostredi vychovavane prestanou jezdit po silnicich a myslet si, ze v aute jsou pany silnice a nikdo krome jich (soudruhu) tam nema co delat.