Parkoval jste někdo v "Rozmarýnu"?
Tak jsem celkem zvědav před pár dny zaplul do brněnského Rozmarýnu, že si tam zaparkuju. Maje malé autíčko (Yaris), jen jsem mávnul rukou nad varováním, že "se tam nedá vytočit".
No, varování bylo pravdivé. Jízda nahoru ještě šla. Nájezdy uzounké, ale malé auto to dá. Jak bych se tam kroutil s MPV si moc představit nedokážu, ale asi by to šlo. Zato cesta dolů byla srandovní, když jsem v půlce zjistil, že nemám šanci se vejít do zatáček, aniž bych výrazně nevjel do protisměru... a při cestě dolů se tak musí každý řidič modlit, aby se proti němu nevyřítil nějaký nevybouřený soplík.
Stopy laku v okolí naznačovaly, že už si tam pěkná salva řidičů natrhla... lak.
Máte podobnou zkušenost? Za mě to vypadá, že Rozmarýn už nikdy více...
Tím je řečeno vše
Slyšel jsem, že v Brně existuje jedno velmi neoblíbené parkoviště. To bude asi ono..
Forum v UL bude něco podobného. Zeď v zatáčce před turnikety vypadá jak pomalovaná graffiti. Vejdu se tam, ale sklápím zrcátka už venku.
jo ve foru je to celkem šílenost.... cesta na horní parkoviště je vždy jen v nouzi.
Mne podobně odradilo patrové parkoviště od nakupování v Praze na Černém Mostě. Ale co se tam může parkovat na střeše, tak jsem je zase vzal na milost.
Tam klidně jezdím, je úplně v pohodě, místa dost. Ale je pravda, že nejsi první, kdo tohle říká.
Nebyl jsem tam, ale asi se to fakt "povedlo" - http://www.modernibrno.cz/clanek/Parkovani-muze-byt-nekdy-pekna-fuska-156/:
Občas do Brna jezdím, takže díky za varování, kde opravdu nemám parkovat.
Co si v Brně postavili, to tam mají
Do Brna? Zaparkovat u Makra a zbytek dojet šalinou
mám velké MPV (šířka 1,9m, délka 4,6m) a parkuju tam běžně. Sice nejezdím do nájezdů jako Fittipaldi, ale zato jsem tam ještě nic neodřel.
Horší je samotné parkování, stání jsou tak na toho Járu.. , stačí, aby vedle parkoval nějaký debil/bloncka a lezu ven 5. dveřmi
Tak tak... Tohle je pěkná pakárna. Třeba jezdím nerad k Metropoli na Zličíně, je tam parkoviště pěkně malé. Onehdy jsem tam byl vozem zapůjčeným od známého (MB S-klasse coupé, 1988) a prostě jsem do toho dveřmi řidiče nenastoupil. Vedle se postavil dement s passatem, nechal místo asi 40 cm. No a ten medvěd je dvoudveřový, jedny dveře to má široké stejně, jako fóbie dvoje. Kufrem do toho nevlezeš a od spolujezdce jsem tam lezl asi 10 minut... No a pak s tím vyparkovávat, to byl porod; nemá to vepředu hvězdu. Docela se okolí bavilo Navíc jsem byl za vidláka (SPZ UOE....)
Na tohle jsou velký dvoudveřový auta na houby.
Potíž bude v tom, že normy, nebo předpisy na velikost parkovacích stání budou ještě z doby krále Klacka. Auta se ale za posledních 20 let zvětšila.
A když vyjíždíš ven, tak se vejdeš do svého pruhu? Respekt...
S takovou krávou, jako je ten MB ne. S mým Fordem Fusionem ano
bez problémů, ono to je o dost jednodušší, než třeba jezdit 80-90 km/h zúženým levým pruhem na D1/D2 (tam často jsou posunuté ty mobilní patníky dovnitř pruhu, asi kamiony - a to je teprve ten správný adrenalin, když máš pravé zrcátko nalepené na kamionu v pravém pruhu a levým bokem skoro štrejcháš ty posunuté patníky)
To mám se svojím Santa-Fe problém na všech krytých parkovištích (pod obchodními domy nebo v podstatě kdekoli). Buď je parkovací místo moc úzké, nebo moc krátké (nebo vyjmečně i kombinace obého). Parkoval jsem třeba mezi sloupy, kde bylo místo 15 cm od každého zrcátka (sloupy byly přesně na kraji parkovacího místa, směrem do odjezdové cesty). Ještě se mi nestalo, že by někde byla parkovací místa dost dlouhá a zároveň i dost široká.