Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Proč se jezdí na dálnici pomaleji?

HTP není motor na dálnice, ale do města a když odhlédnu od problémů, je celkem rozumnou volbou. Že se stejně výkonným MPI zrychluju na dálnici do kopce, kde HTP funí a nejede neznamená, že ve městě nebude lepší. Moje auto se sice dokáže rozletět ke 200, na to HTP nemá, ale po Praze jsem se projel i s HTP, má to lehké převody, díky tomu jde hrozně rychle do otáček, ale proč ne. Bez přímého srovnání mi právě kvůli tomu připadá pružnější. Jenom ten zvuk mi trochu vadil, ale na všechno se dá zvyknout.

Při rychlém přesunu 44kW MPI, 50kW MPI a 47kW HTP, jsem jim s na kW nejslabším motorem slušně ujížděl, 50kW motor jsem zkoušel, připadal mi těžkopádnější a hlavně v nižších otáčkách o něco línější, HTP vydávalo zvuk naštvaného roje včel, ale efekt na jízdu to mělo nízký.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat