Vlastní zkušenost těžko. Lidi co to vědí, si to nikdy nekoupí, takže vlastní zkušenost mít nemohou.
Ale mají kolegy a známé, co si to koupí. Třeba jako já mám takového kolegu, co si to koupil a během čtyř let posbíral všechny závady, co konstrukce té radosti poskytuje (vzpomínám si na přeběhlý rozvodový řetěz a podpálené písty).
Lidi s vlastní zkušeností o tom mluví jako o spotřebních dílech...
To je k ničemu, tahle diskuze.
edit: Jo tak ventily to asi byly a ne písty.
Až do dnes sem si myslel že když si člověk koupí nové auto tak mu něco vydrží.Je to až hnus co se dnes dokáže udělat za šmejd.Mam najeto 47tis a mam podpálené ventily.2 valce mi teměř netlačej.Je to prej konstrukční vada co sem zjistil a dělaj to všechny tyhle motory.Jasně že mám po záruce.. ha a ted se starej,co stim.Kamarad ma najeto 30 tis.a taky už mu to budou měnit.Nejlepší je že se musí vyměnit uplně celá hlava . ted to dělal znamej i na Fabce 2005 a měla najeto necelej 10tis.Podle mě když dava ta stejna hlava i ted do aut a ví se o tom,tak když mi tam daj novou ,nikdo nezaručí že za dalších 50tis to bude opět v haji.ma stim někdo zkušenosti a jake je nejlepší řešení ? Jinak oprava je baj voko tak 35tis říkal...
Zajímavý je, že to jsou vždy dva válce z těch tří. Kdepa asi udělal soudruh z NDR chybu?
O tom rozvodovém řetězu je škoda mluvit, tam je to v bledě modrém.