Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Proč se jezdí na dálnici pomaleji?

Blok motoru MB byl myslím hliníkový. V době, kdy u VW plácali formy na bloky z litiny z písku a hoven (alespoň podle Hrdličky). Po nějakém dolaďování formy po problémech s prvními seriemi (MB) se povedlo vyvinout dost dobrý základ. On ten blok motoru byl ve své době velmi dobrý, prostě fajn základ s dlouhodobým využitím.
Kdo ví, že Brabham F1 začátkem osmdesátých let používal motory z BMW 1500 (1962) doplněné o turbo a Nelson Piquet s tím vyhrál dva tituly. Ty bloky motoru tenkrát doslova tahali z kopřiv.
Blok motoru není něco, co se obměňuje s každým druhým faceliftem. A když se povede, používá se dlouho.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat