Poradna je fajn, ale zaujimava ja tiez posta, cize to co pride na info@poradna.net. Hoci je jasne vymedzene v akych pripadoch treba kontaktovat tento mail, dokonca aj boldom pride kazdy den minimalne jedna poziadavka o identifikaciu hada, zaby alebo odblkovanie mobilu, ci opravy PC mailom.
Tento mail je jeden z poslednych a mna osobne velmi pobavil.
Včera jsem volal do SR. Před voláním jsem se na službě informační linky Blesk -Mobilu snažil dovolat operátora, abych si zjistil cenu hovoru do SR za minutu. . Po hodině snahy jsem se nedovolal a ani nezjistil, jak lze s operátorem získat na Blesk-mobilu spojení. Chápu, že byl štědrý den, ale právě proto jsem volal. Po ukončení hovoru trvajícího něco přes 6 minut( kredit před hovorem jsem měl 639 Kč ) , jsem se přes infolinku snažil zjistit, kolik mi zbylo z kreditu. Ovšem neustále mi hlásí automat poruchu. A to již druhý den. Na doporučené *161#* se nikdo nehlásí. Můžete mi zjistit stav mého kreditu? A poradit ohledně získávání spojení s operátorem? Moje číslo sim karty je +420702xxxxxx(radsej som ho vymazal, vy by ste mu urcite volali;o)). Děkuji Vám za kladné vyřízení.