Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Má tramvaj diferenciál?

Často si všímám, že tramvaj (resp. šalina) při projíždění zatáčkou hodně piští a drnčí. Je to prokluzováním kol kvůli rozdílné dráze na vnější a na vnitřní straně? Tedy že ten náhon je bez diference otáček?

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
kolejová vozidla nemají dělené nápravy. Mají takzvaná dvojkolí https://www.google.com/search?q=dvoj…
JR_Ewing 12.11.2013 17:55
JR_Ewing
Ovsem ty uplne nejnovejsi tramvaje dvojkoli nemaji - maji kazdy kolo zaveseny zvlast, protoze osa dv…
bahno 12.11.2013 20:55
bahno
Co takhle tření kov o kov? Proto to pískání. A pochopitelně má i tramvaj odpružení. Klasická T3 nebo…
Wolve 13.11.2013 14:55
Wolve
Tak ona T3 a modernější nástupce T6 jsou nadčasové konstrukce; jednoduché, odolné. 14T je zprasek (P…
Dale Cooper 13.11.2013 17:02
Dale Cooper
Eh... co už.
Prasak 13.11.2013 19:58
Prasak
???
Dale Cooper 13.11.2013 20:27
Dale Cooper
Jóó, už mi to došlo. Podivil ses zřejmě, že jsem tě jmenoval. No, nějak jsem si na tebe při tom vzpo…
Dale Cooper 13.11.2013 23:00
Dale Cooper
[cutcaster-photo-100256678-Hammer-and-nail.jpg] nový
Prasak 14.11.2013 06:16
Prasak
Ale za ty dřevěný sedačky by si někdo zasloužil pohlavek :-D Nyní je v muzeu MHD anketa na nové seda…
Wolve 13.11.2013 22:10
Wolve
Pořád lepší dřevěný, než to čalouněné plyšem, nebo ty čalouněné látkou v 14T. To je kolikrát takový…
Dale Cooper 13.11.2013 23:02
Dale Cooper
Já jsem si právě v muzeu vyzkoušel všechny možný a podle mě jsou nejlepší ty plastový.
Wolve 13.11.2013 23:04
Wolve
Každá prdel je jinak vybíravá... :-) nový
Roker 13.11.2013 23:11
Roker
Myslíš ty klasické z T3? Jojo, ty jsou nepřekonatelné... Nadčasový, kultovní design :-) nový
Dale Cooper 13.11.2013 23:14
Dale Cooper
ne ne tyto jsou úplně nové, však se podívaj na to video tam jsou vidět (i já tam jsem) :-) nebo si z… nový
Wolve 13.11.2013 23:19
Wolve
Do Střešovic to mám asi pět stanic tramvají. Na video mrknu, na tebe však zvědavý nejsem :-p nový
Dale Cooper 13.11.2013 23:22
Dale Cooper
no toto :-( nový
Wolve 13.11.2013 23:53
Wolve
No v poho, bylo to spíš takové rýpnutí, když jsi dvakrát zmiňoval, že jsi na videu vidět :-) nový
Dale Cooper 14.11.2013 09:13
Dale Cooper
vždyť já vim :-) nový
Wolve 14.11.2013 11:11
Wolve
Ty starší tramvaje mi taky přijdou lepší. To vnitřní uspořádání je takové funkcionální, nehraje si n… nový
Niko Bellic 13.11.2013 23:38
Niko Bellic
Jste mi pripomneli jeden zajimavej blogpost, na kterej jsem pred casem narazila. Tak vam hodim odka… nový
merlouska 14.11.2013 00:01
merlouska
A podle jakých proměnných? nový
mnua.al 17.11.2013 21:09
mnua.al
Nerozumím na co se ptáš.. nový
Niko Bellic 17.11.2013 21:22
Niko Bellic
Tomu rozumí jen úzká skupina. nový
mnua.al 17.11.2013 23:02
mnua.al
Tak sis zamachroval s matematikou, ale teď už skripta šup do báglu a chrápat. nový
Prasak 17.11.2013 23:04
Prasak
Vím, co je proměnná, ale nechápu kontext.. poslední
Niko Bellic 17.11.2013 23:20
Niko Bellic

Co takhle tření kov o kov? Proto to pískání. A pochopitelně má i tramvaj odpružení. Klasická T3 nebo T3M mají lepší odpružení než nízkopodlažní 14T (Porsche) nebo 15T ForCity, které navíc díky svému rozložení kol a podvozku obrušují koleje.

Tak ona T3 a modernější nástupce T6 jsou nadčasové konstrukce; jednoduché, odolné. 14T je zprasek (Prasak promine) který neměl nikdy spatřit světlo světa. 15T je trochu lepší, ale stejně nic moc. To už je lepší (a pohodlnější) obousměrná modernizovaná KT8D5.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru