Nejsou horší. Chybí jim pozitivní vzory (autority). Ve škole je nemají, neb náš školský systém je k těm opravdu dobrým (učitelům) nepřátelský (platí je málo). To rozhodně nedokáže motivovat ty nejlepší, aby šli učit. Doma jim také chybí mnohdy chybí pozitivní vzory (rozvrácené rodiny, rodiče mluvící sprostě, ponižující chování vůči dítěti v rodině, podrývání autorit - učitel je blbec). To všechno pak ve výsledku vypadá, že si ničeho neváží, nic je nezajímá, jsou nezvladatelní.
Já v oddíle s dětmi problém nemám. Poslouchají, ze spousty z nich vyrostli úspěšní lidé, přemýšlí, touží po informacích a spousty svých vrstevníku považují za blbce (nebo slepice). Přemýšlí, mají vlastní názor.
Ne, dnes děti nejsou horší, překvapivě budu soudit jinak. Za tento stav mohou horší rodiče.
JR