
Euro 6 pro výrobce diesel motorů
Aneb každá sranda něco stojí Naštěstí nejsem zastánce smradlavých diesel motorů, ale benzínu a především alternativních paliv, tak mě to až tak netrápí
http://auto.idnes.cz/zdrazeni-naftovych-aut-0vk-/automoto.aspx?c=A131017_184053_automoto_fdv
Jenom pro jistotu upřesním, že diesel motor používá jako palivo naftu. LPG nebo CNG lze použít jako alternativní palivo pouze u benzínových motorů.
Například? Řadíš do toho i benzín a naftu s biosložkou? To je sice rádoby alternativní, ale přínos naprosto nulový. Místo, abychom obilí jedli, tak ho pálíme v motorech...
Podle Jana Hamáčka z ČSSD by zrušení přimíchávání biosložek do paliv zapříčinilo otřesy mezi zemědělci, neměli by co pěstovat.... to je asi ten přínos.
Mohou pěstovat to, co pěstovali předtím.
Mohli by zase pestovat treba vobili a jiny uzitecny veci a ne tu hnusnou smrdutou repku. Na repkova pole se tak maximalne dobre kouka, kdyz kvetou, ale jinak je to k nicemu a zradlo sem pak musime vozit z Polska.
No, dobře kouká... Když je žluto od obzoru k obzoru, navíc to smrdí jak sokolská žíněnka... Taky jsem viděl video a četl, že jak se to na jaře zelená brzo, tak to žere zvěř. No a té zvěři to nějak nabobtná v žaludku a často to přivodí docela dlouhou a bolestivou smrt. Takže ono je to ekologické, ale tak trochu zvláštně.
co žluto, ale neustálé pěstování stejné plodiny totálně vyčerpává půdu. A hnojení to nedokáže řešit, protože pokrývá pouze potřebu dusíku a uhlíku, ale už ne stopových prvků.
Dovolim si poznamenat, ze uhlik si kytka nebere z pudy, ale ze vzduchu a hnojeni, tedy umelymi hnojivy poskytuje i jiny prvky nez jen dusik. Ten problem vycerpani pudy je dan vycerpanim humusu.