Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Čínské auto míří do Evropy

No, ono je to v podstate jedno. Všechno to jsou strepy.

Mam k dispozici 2 vozidla - Hyundai Accent (1,4, 2008, 65 000) a Skoda Octavia II (1,6MPi, 2007, 102 000).

Pohodli v Octavii je bezesporu lepsi, neni potreba se v ni prat s volantem na nasich cestach.

Opravy:

Accent: prohnil chladic klimaticace, vlnovec je na odchodu.

Octavia:

1) od zacatku problemy s topenim. Behem zaruky furt prehravali SW, ale po 14 dnech to proste v zime topilo na heslo, ktere bylo tajne. Nespolehlive dodnes (narozdil od korejce). Vsechny komponenty v testech i rucnim mereni byly v poradku (na par dalsich tydnu, kdy pak zase vse fungovalo...)

2) prohnil chladic a zacal vytekat - to ze S 120L neznam za celou zivotnost vozidla.

3) když je vlhko jede na 3 valce dokud se neohreje motor. Zrejme se dostala voda do civek (nezmeritelna zavada bez specialniho vybaveni, kor kdyz blok civek obsahuje elektroniku). Palubni pocitac nebyl schopen zaregistrovat, ze jede na 3 valce. Uz vim jake je to jezdit v traktoru, ale co bude s katalyzatorem netusim, kdyz ve vyfukovych plynech sel citit benzin.

Toliko ke spolehlivosti. Neopravuji auta, obcas se staram jen o diagnostiky. Pokud je to nove, je to dobre. Nezalezi na vyrobci. Pozdeji je to jen otazkou casu, kdy bude potreba neco opravit. Hlavne u novych modelu, ktere maji cim dal vice "kurvitek". Proste v jednoduchosti je sila (treba Octavia v prvni generaci s minimem elektroniky). Lituji toho, kdo si koupi III. verzi Octavie. Dokud to pošlape, bude v pohode, ale pak... A to je se vsema vyrobcema.

PS: vymena svicek v Octavii II z duvodu skvele pristupnosti zabere asi hodinu. O vymene prednich zarovek bez vhodnych nastroju ani nemluvim... Alespon nema plastove "zapekaci" svetlomety jako Mazda.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat