Pořád jsem špatně pochopen - nebojím se o životnost vidlice jako takovou ani v zamčeném ani v otevřeném stavu (ani mi to nenapadlo a je to starost výrobce). Ale jde mi o ten okamžik přepínání kdy je pro vidli bolestné a kdy není.
Tzn jednu do kopce po polní cestě - zamykám, nárazy při 12% stoupní budou minimální budu hekat jako blázen ne jet 80. Za to energie se pochopitelně ztrácí ve vidli. A ted otázka spíš z ní když vidím rozbytější místo jestli v klinu mužu na dvě tři minuty udělat cvak-cvak za jísty nebo ji bude bytostně vadit, když jí rozpružím a pak jí locknu.
Jde mi o ten okamžik a kdy jí to vadí (při jízdě) přepnutí a jak moc jí to vadí. Fakt se nebojim, že když bude náhodou locknutá a vezmu obrubník v 50ti, že se odkurví. Pokud ano, tak at o takovýhle výrobek nestojím