Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Naaranžovaná fotka utopeného dítěte

K tomu snad není co dodávat.
Obrazok som vymazal. Dovod je subjektivny. Na deti som trosku precitliveny (na svoje aj cudzie) a nechcem sa pozerat na ziadne fotky mrtvych deti. Kazdu dalsiu fotku mrtveho dietata, ci fotky, kde je evidentne ublizovane detom budem mazat. (fleg)

loading...
Předmět Autor Datum
• Co po tom chces, je to silnē "medialní,, skoda ze neukázali ty mrtvé dēti z úkrajiny, aha ty nebyl…
XoXoChanel 09.09.2015 22:09
XoXoChanel
To mi připomělo film Slídil. http://www.csfd.cz/film/351777-slidil/ Je to hyenismus.
Niko Bellic 09.09.2015 22:17
Niko Bellic
K tomu Slídilovi: Na Čsfd to má celkem slušný ohlas, asi to skouknu.
IQ37 09.09.2015 23:08
IQ37
Flegu, řekněme, že fotka je trochu "za". I když v dnešní době to sotva někoho fakt dojme. Ale budiž.…
Dale Cooper 10.09.2015 18:10
Dale Cooper
Zmazal som len fotku a odkaz na nu, ziaden text som nemazal.
fleg 10.09.2015 20:14
fleg
Text byl součástí fotky. IQemu se s tím asi nechtělo moc drbat, tak hodil ořezaný screenshot.
Niko Bellic 10.09.2015 20:27
Niko Bellic
Takže tolik k "Debatám"... K tomu se opravdu dá sotva co dodat. Tady je link na původní článek: htt…
IQ37 10.09.2015 18:28
IQ37
Holt máš špatný názor, no. Kdybys měl ten správný, tak máš plnou svobodu ho šířit... IMHO, kdyby sem…
Dale Cooper 10.09.2015 18:39
Dale Cooper
Já jsem to sem dával proto, aby více lidí vidělo (a pochopilo), čeho jsou novinářské hyeny schopny.…
IQ37 10.09.2015 19:35
IQ37
Dobre rano stara mama. Ze su media manipulativne? Ano su. Ze sa da jedna udalost zobrazit dvoma spos…
fleg 10.09.2015 20:19
fleg
Takže všichni ostatní znají pozadí toho, tak ten snímek vznikal, jenom já jsem pozadu? To mě fakt uk…
IQ37 10.09.2015 20:34
IQ37
ale neukazuj mi to tu laskavo na fotkach mrtvych deti Fotky mrtvého dítěte zveřejnila oficiální a (…
cejna 10.09.2015 20:40
cejna
Asi bych nevoli až takové výrazivo, ale v podstatě máš pravdu.
Dale Cooper 10.09.2015 20:57
Dale Cooper
Tohle mě totiž už fakt nasralo. Jinak se snažím bejt v relativním klidu....
cejna 10.09.2015 21:00
cejna
Podle mě to v pořádku není - kromě aktivizace (polo)profesionálních mediálních plaček. A taky to pře…
touchwood 10.09.2015 21:37
touchwood
oportunistickým potěšením nimrá protiproudný Hájek Tvoje rétorika vyvolává (zřejmě nechtěně) lehké…
Dale Cooper 10.09.2015 21:43
Dale Cooper
Pro tebe je to mrtvé děcko jen argumentační střelivo, které má podpořit tvé názory, neřešíš otázku m…
cejna 11.09.2015 06:54
cejna
chápu správně, že mi dáváš za úkol aktivně "odhalovat" všechny pokusy o manipulaci? To bych nedělal…
touchwood 11.09.2015 07:05
touchwood
chápu správně, že mi dáváš za úkol aktivně "odhalovat" všechny pokusy o manipulaci? Chápeš to, jako…
cejna 11.09.2015 07:58
cejna
Já nesloužím nikomu, to je ta pravá podstata věci. Pokud máš pocit, že takové nechutnosti je třeba v…
touchwood 11.09.2015 08:58
touchwood
Pokud máš pocit, že takové nechutnosti je třeba ventilovat, Ano, mám pocit, že na takový prasárny j…
cejna 11.09.2015 09:37
cejna
Asi neumíš číst, nebo nechceš. Zkus to přesto ještě jednou. Pak možná pochopíš, že tvou otázku jsem…
touchwood 11.09.2015 10:01
touchwood
Četl jsem to několikrát. Ale odpověď na tu otázku jsem nikde nenašel.
cejna 11.09.2015 10:29
cejna
Upozornění na nechutnej fakt, že se s tím mrtvým tělem dítěte manipulovalo, v zájmu vytvoření senzac…
IQ37 11.09.2015 14:13
IQ37
Tak ještě jednou: všimni si prosím, že argumentace ohledně mrtvých dětí zazněla jen od vás "fobů"- m…
touchwood 11.09.2015 15:42
touchwood
všimni si prosím, že argumentace ohledně mrtvých dětí zazněla jen od vás "fobů" Tak ještě jednou: F…
cejna 11.09.2015 15:59
cejna
argumentace ohledně mrtvých dětí zazněla jen od vás "fobů" To místo tady v této debatě dych chtěl v…
IQ37 11.09.2015 18:12
IQ37
Já nesloužím nikomu, to je ta pravá podstata věci. Pokud máš pocit, že takové nechutnosti je třeba v…
touchwood 11.09.2015 15:58
touchwood
Překřičet oponenty Ehm, zato od vás sluníček tady lítá jeden kamenný argument za druhým, že?…
Dale Cooper 11.09.2015 16:02
Dale Cooper
Tw nahodou napisal uplne najkamennejsi argument, aky mohol odzniet. Vy ste si stale nevsimli, ze vam…
fleg 13.09.2015 10:55
fleg
• Ja zase nechapu, ty jako majitel nebo spolumajitel tohoto Webu, z jakého duvodu nebo potreby se os…
XoXoChanel 13.09.2015 17:25
XoXoChanel
protože se snažíme tříbit diskusi a ukázat, že si své konání dokážeme obhájit? Jsme na debatách, my…
touchwood 13.09.2015 20:56
touchwood
Ty jsi samá sranda. Co - podle tebe - znamená "tříbit diskusi"? Ono tady k něčemu takovému snad došl…
IQ37 13.09.2015 21:48
IQ37
Mel jsem na mysli, ze jako majitel webu se nemusi nikomu ospravedlnovat....(jenze tady uz zacinaji b…
XoXoChanel 13.09.2015 21:58
XoXoChanel
chápu, ale my jsme se vždycky snažili o transparentnost. Bohužel "hledání nepřítele" už pokročilo do…
touchwood 13.09.2015 22:12
touchwood
Ano toto je v tom, ze ja som vlastne strasne ustretovy, pretoze kdekolvek inde by sa to vlakno prost…
fleg 14.09.2015 09:33
fleg
Mozno mas pravdu, ze nabuduce to asi cele zmazem, nebudem nic zdovodnovat, proste na otazku preco od…
cejna 14.09.2015 09:36
cejna
protože existují i jiná témata? Protože my nejsme extremisti, kteří znají jen Losnu NEBO Mažňáka? ;-…
touchwood 14.09.2015 09:56
touchwood
Protože my nejsme extremisti, Právě, že jste. propaganda (např. v podobě "fotek"), což je něco tro…
cejna 14.09.2015 10:47
cejna
Právě, tady v této rádoby "debatě" byly podstatné ty čtyři fotky a jejich sled. Ukazovaly něco, co s…
IQ37 14.09.2015 18:50
IQ37
Ano, to je podstatné, koukat na manipulaci s mrtvým tělíčkem utopeného děcka. Je podstatné to mrtvé…
touchwood 14.09.2015 20:10
touchwood
Utopení dítěte je jistě tragédie, ale obviňovat se za to aspoň mě teda nenapadlo.
karel 14.09.2015 20:14
karel
Dovolím se zeptat místo IQ37. Jaký podíl na tom má já, jako Evropan, že se to děcko utopilo? A jaký…
Zarniwúp 14.09.2015 20:23
Zarniwúp
Já ti ten podíl hned objasním: Po dlouhých 40 let se na blízkém východě odehrávala "zprostředkovaná…
touchwood 14.09.2015 21:25
touchwood
když jej koloniální velmoci přenesly ze středověku rovnou do 19. století? :-D:-D To si mal skôr na…
Efos 14.09.2015 21:45
Efos
Ok, něco podobného jsem čekal. Ptal jsem se na můj podíl - jako Evropana - dostalo se mi kolektivní,…
Zarniwúp 14.09.2015 21:47
Zarniwúp
zda náhodou na tom jako Evropané nemáme taky nějaký ten podíl viny Inu, mediální manipulace nese ov…
Dale Cooper 14.09.2015 21:26
Dale Cooper
To už musí bejt spíš nějaká duševní porucha.
cejna 14.09.2015 21:32
cejna
Jak jsem už napsal - zajdi si na Rouming, tam je takových fotek dostatek. A co se tohoto konkrétníh…
touchwood 14.09.2015 20:04
touchwood
Tak znovu. Mně to přijde, že jsi snad tatar. o případu zevrubně informovaly jak internetové zpravod…
cejna 14.09.2015 20:12
cejna
http://svobodneforum.cz/spinava-hra-kolem-fotografie-mrtveho-ditete/ - to jen abys měl nad čím přemý…
touchwood 14.09.2015 21:41
touchwood
U sluníčkářů nebylo mé překvapení až tak velké, protože prezentace jejich názorů byla vždy založena…
cejna 14.09.2015 21:58
cejna
Měl by to být nakonec (údajně - já už to budu psát ke všemu) jeho bratr: https://chemtrailsevilla.wo…
Zarniwúp 14.09.2015 23:33
Zarniwúp
Urza je občas až moc ukecanej a má přitom pocit, že jde do hloubky. Tak ho tedy vnímám já... Většino…
Zarniwúp 15.09.2015 00:17
Zarniwúp
Proč teda nezrušit rovnou celý debaty? To uz ani s debatama nema nic spolecného, to uz se bijes s v…
XoXoChanel 14.09.2015 11:07
XoXoChanel
Tady nejde o ten obrázek, kterej je vidět neustále na netu v novinách a tv, ale o sérii obrázků, kte…
cejna 14.09.2015 11:56
cejna
Však počkej, ono to taky vyplave... Nyní se už na ofiko médiích píše toto.
Dale Cooper 14.09.2015 12:05
Dale Cooper
tady šlo JEN o ten obrázek.
touchwood 14.09.2015 20:15
touchwood
Právě, že vůbec. Fleg nevymazal ten obrázek, kterej je všude v médiích. Ty seš fakt tak natvrdlej ne…
cejna 14.09.2015 20:17
cejna
já vím co vymazal, viděl jsem jej. A nic to nemění na tom, že tady nemá co dělat. Možná jsi ještě st…
touchwood 14.09.2015 21:46
touchwood
Možná jsi ještě stále nepochopil, že jde o princip. To jsi evidentně nepochopil ty. Já to chápu moc…
cejna 14.09.2015 21:48
cejna
Tak toto je bud vtip stoleti nebo dukaz toho, ze to fakt nekdo fakt neumi ani do 5 napocitat a je tu…
Radek 14.09.2015 13:30
Radek
Bohužel vy si zjevně vybíráte nač reagujete Tak to tady snad dělají všichni nebo ne? Co zase blbneš…
cejna 11.09.2015 16:29
cejna
Nejvíc řvou sluníčkáři bez argumentů. Viz třeba ten debil Kohout u Jílkový. Ty ses asi blbej, prece…
Radek 14.09.2015 13:34
Radek
třeba JRa jste už zhnusili, Nejen jeho, ja uz jsem tu druhou debatu taky davno prestala otvirat, ne…
merlouska 11.09.2015 18:29
merlouska
jenže to sem nikdo nedal, takže tvé logické závěry jsou postaveny na vodě a předpokladu, který nenas…
touchwood 10.09.2015 21:23
touchwood
Tobě asi není třeba vysvětlovat zkratku IMHO a slovo kdyby... Vyslovil jsem jakýsi předpoklad, ten n…
Dale Cooper 10.09.2015 21:44
Dale Cooper
no právě o tom jsem psal - KDYBY to byla pravda, měl bys ve svém tvrzení naprostou pravdu. Jenže ona…
touchwood 11.09.2015 07:07
touchwood
slunickovecenzurovanedebaty.net
Vondrs 11.09.2015 16:40
Vondrs
Ja nechapem, co sa tu vobec riesi. Ak si odmyslim na chvilku spolocnikov z firmy tak mozem kludne po…
fleg 11.09.2015 16:43
fleg
Ja nechapem, co sa tu vobec riesi. Je očividné, že nechceš "chápat". Proč tuhle "debatu" prostě nez…
IQ37 11.09.2015 18:02
IQ37
Proč tuhle "debatu" prostě nezamkneš? Proč jsi to neudělal hned zkraje? Taky nechápu. Někdo v PC vě…
Dale Cooper 11.09.2015 18:50
Dale Cooper
Mimochodem, jen čekám, kdy a komu přijde ban. My nejsme vy. ;-)
touchwood 14.09.2015 20:12
touchwood
:?:
Dale Cooper 14.09.2015 21:24
Dale Cooper
Keby začali banovať, tak by tu bol tak maximálne súkromný klub flega, touchwooda a JR Erwinga. To by…
Efos 14.09.2015 21:51
Efos
ze toto je moj server a platia tu moje pravidla V tom případě tě žádám abys mi okamžitě zrušil práv…
cejna 11.09.2015 21:38
cejna
Nesouhlasim s tebou = jsi uchylnej zmrd? Kam jsme se to dostali...
merlouska 12.09.2015 00:52
merlouska
Co má společného "hospoda" s prací na jiné části poradny? 1. každý kdo něco dělá pro poradnu, to či…
M-Pol 12.09.2015 07:56
M-Pol
1. Ano. Je to zábava a je to koníček. Nicméně, úkolem moderátora je dbát na dodržování pravidel. Pok…
cejna 12.09.2015 08:28
cejna
Pravidla neexistují? http://debaty.net/terms
vlk56 12.09.2015 08:51
vlk56
Formálně samozřejmě existují. Ale nemají žádnou váhu. Když se fleg rozhodne, tak si bude dělat co ch…
cejna 12.09.2015 09:29
cejna
Z pravidel Provozovatel si vyhrazuje právo mazat/upravit příspěvky: •jakkoliv poškozující provozova…
12.09.2015 13:07
Na toto netreba mat ani pravidla. Keby som ja uverejnil nieco na cudzom servri a admin mi to zmazal…
fleg 12.09.2015 13:37
fleg
Cejno, ten problém je přece jinde. Už jsem ti psal, že Debaty jsou tu od toho, aby se debatovalo, tj…
touchwood 12.09.2015 10:37
touchwood
Ještě jich pár milionů asi přijde. Potom snad bude konečně většině jasné, kam si ty evropské hodnoty…
karel 12.09.2015 10:49
karel
Ano, pokud Evropa nezačne konat. Zatím se vymýšlejí ptákoviny typu distribuce uprchlíků do zemí, kam…
touchwood 12.09.2015 14:10
touchwood
Naaranžované fotky, které mají potenciál zavrtět celou Evropou a souvislost se hledá docela těžko? K…
Zarniwúp 12.09.2015 18:38
Zarniwúp
Taková fotka může šokovat jen lidi co mají hlavu hluboko ve svém vlastním řitním otvoru. Všichni ost…
touchwood 12.09.2015 20:09
touchwood
Taková fotka může šokovat jen lidi co mají hlavu hluboko ve svém vlastním řitním otvoru. Tak to by…
Zarniwúp 12.09.2015 20:21
Zarniwúp
Díky za tip! :-p
touchwood 12.09.2015 21:42
touchwood
A jeste jedna vec, ktera na vas, slunyckare, vlastizradce, pokrytce,... kazdy at si dosadi co chce,…
Radek 14.09.2015 18:13
Radek
Radku stale si mi nevysvetlil ten paradox a rozpoltenost tvojej osoby. Podla teba poradnua debaty pr…
fleg 14.09.2015 19:58
fleg
na Radka už nereaguju a doporučuju to v rámci duševní hygieny i tobě.
touchwood 14.09.2015 21:42
touchwood
V ramci dusevni hygieny se podivej pro jistotu do zrcadla. Z lidi jako ses ty se mne chce jen blit (…
Radek 15.09.2015 18:52
Radek
Jen pro FLEGA Muzes hadat. Nejde o rozpolcenost. Ja na debatach ban nemam a na poradne jsem porad z…
Radek 15.09.2015 18:31
Radek
Priklady dost spatne, Azor je exot to si si za tie roky musel snad vsimnut nie? A s Richardom sme ma…
fleg 16.09.2015 13:27
fleg
Je mi stale divne, ze to nechape taky velky pocet ludi Ale zkusit najít chybu u sebe to tě ani nena…
cejna 16.09.2015 14:12
cejna
Skusim metaforu, snad ti to docvakne. Prides ku mne domov, ze sa chces so mnou porozpravat o manipul…
Prasak 17.09.2015 20:08
Prasak
Ja jsem ale neprisel k tobe domu. Ale na vas VEREJNY server. Predpokladam, ze tvoje domacnost neni V…
Radek 17.09.2015 20:53
Radek
K tomu snad není co dodávat. [holcicka-nemecko.jpg]
IQ37 13.09.2015 00:00
IQ37
takových sugerujících fotek jsem už viděl..
touchwood 13.09.2015 08:59
touchwood
zajímavé počtení: http://nazory.aktualne.cz/komentare/ceska-uprchlikotypologie-jak-se-narod-husuv-a-…
touchwood 14.09.2015 12:19
touchwood
Vskutku. Chybělo jen zmínit čecháčkovství a ten náš zaprděný smrádek. Nicméně pár dobrých postřehů t…
Dale Cooper 14.09.2015 12:29
Dale Cooper
Vskutku. Chybělo jen zmínit čecháčkovství a ten náš zaprděný smrádek. Stačilo si přečíst t.č. posle…
touchwood 14.09.2015 20:14
touchwood
Stačilo si přečíst t.č. poslední výlev IQ37 a není třeba nic zmiňovat. Takže jde o toto: IQ37, 14.…
IQ37 15.09.2015 16:07
IQ37
a nevadí ti, že jedna mrtvolka má boty pod kotníky, a druhá boty kotníkové? (nesrovnalosti s podrážk…
touchwood 15.09.2015 17:35
touchwood
Pri tve genialite bys mohl vedet, ze se utopili oba synci povedenyho tatika, co si jel nechat spravi…
Radek 15.09.2015 18:08
Radek
Problem je, ze tatik si siel spravit zuby a nebol ziadny imigrant. Zije v Turecku, ale tam by ho vys…
fleg 15.09.2015 21:31
fleg
Ono dělat chytrého a moralizovat - skoro týden po vzniku tématu, není velké umění. Taky se dá lépe s…
IQ37 15.09.2015 21:51
IQ37
Mirecku, ale o tom sa cely cas bavime o tom ako media manipuluju s ludmi, ci mas pocit, ze riesime n…
fleg 15.09.2015 22:11
fleg
Milý Dežko, já nevím, co zrovna ty tady celý týden řešíš, ale určitě ne to, o čem tady píšeš.
IQ37 15.09.2015 22:20
IQ37
Udělám malou výjimku a zareaguju na zjevné nesmysly co píšeš: logika dvou mrtvolek (pokud je pravdiv…
touchwood 16.09.2015 09:23
touchwood
hrocení tu obstarává jen určitá skupinka lidí Ano, a ta skupinka je velmi malá (fleg a ty). Fleg to…
IQ37 16.09.2015 14:30
IQ37
1. na trolla jsem zareagoval jen jednou, výjimečně, a to proto, že míra jeho lží již přesáhla zřejmo…
touchwood 16.09.2015 14:46
touchwood
hrocení tu obstarává jen určitá skupinka lidí Takže jsem se přece jenom trefil. Odpovídat na ty tvo…
IQ37 16.09.2015 15:03
IQ37
jak by taky mělo, když k nim nemáš co podstatného říct. Pokud je to "blábol" jak tvrdíš, jistě jde r…
touchwood 16.09.2015 16:35
touchwood
dik za odkaz, pekny shrnuti
merlouska 14.09.2015 12:54
merlouska
TW: Taky se zasměješ? http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/380517-charlie-hebdo-si-dela-legraci-z…
Dale Cooper 14.09.2015 22:36
Dale Cooper
Tak co si budeme nalhávat, ten časopis je žumpa a kdyby je všechny nevystříleli, zkrachoval by.
karel 14.09.2015 22:43
karel
No to samozřejmě. Jen jsem v té předešlé diskusi toto napsal, že je to žumpa a byl jsem utlučen kecy…
Dale Cooper 14.09.2015 22:46
Dale Cooper
jestli nerozumíš rozdílu "dokumentární" fotky (umístěné v obecném debatním fóru) a satirického časop…
touchwood 15.09.2015 17:37
touchwood
Ale já tomu rozumím. Jen nyní opět konstatuji, že jejich humor je hodně za hranicí a jsem zvědavý, j…
Dale Cooper 15.09.2015 20:57
Dale Cooper
ale to přece nikdo neříkal, že ten humor není "za hranicí," ostatně je na tom celý postaven. Politic…
touchwood 15.09.2015 21:05
touchwood
ať se téma týká Židů No, tak že by zrovna touto tematikou satirické tituly přetékaly se říci nedá.…
Dale Cooper 15.09.2015 21:35
Dale Cooper
Nejsa "sluníčkář", nevím jak to poberou. Nejsem ani "nadšený charlie" (byť principiálně souhlasím s…
touchwood 16.09.2015 09:47
touchwood
Průser je v tom, že je všechny nevystříleli. Jinak by si teď nemohli otvírat držky.
IQ37 15.09.2015 18:22
IQ37
Pěkně... už sis položil otázku, jaký je rozdíl mezi tebou a islamistou? Já žádný rozdíl nevidím.
touchwood 16.09.2015 12:56
touchwood
Tak já si především kladu otázku, proč jsi vlastně nezareagoval na karla (na kterého jsem reagoval)…
IQ37 16.09.2015 14:47
IQ37
a proč bych měl reagovat? Nejsem jejich advokát. A proč bych měl polemizovat s karlovým názorem? Jem…
touchwood 16.09.2015 14:59
touchwood
Mně vadí názor, že je měli vystřílet všechny.. už ti to zapálilo? Jenže to byl karlův názor. A co…
IQ37 16.09.2015 15:12
IQ37
Tohle jsem ale opravdu nenapsal.
karel 16.09.2015 15:14
karel
Já přece taky ne. Tak co si budeme nalhávat, ten časopis je žumpa a kdyby je všechny nevystříleli,…
IQ37 16.09.2015 15:22
IQ37
Chceš udělat větný rozbor?
touchwood 16.09.2015 15:40
touchwood
možná budeš udiven, ale karikatury málokdy slouží k tomu, aby rozesmály čtenáře. Slouží spíše k tomu…
touchwood 16.09.2015 09:34
touchwood
je zjednodušené, někdy humorné či komické, jindy satiricky kritické a úmyslně zesměšňující, výtvarné…
cejna 16.09.2015 10:19
cejna
člověk by tak nějak čekal, že karikatura bude mít humorný nádech, o tom přece spor není, nebo je? Jd…
touchwood 16.09.2015 12:53
touchwood
Na tohle velký pozor, tohle je přímá cesta k podcenění oponenta. Ale už začínám chápat, proč si ner…
Zarniwúp 16.09.2015 14:04
Zarniwúp
Pokud se směješ karikatuře Mohameda s bombou, nebo onomu obrázku s reklamou McD nad mrtvolkou, nebud…
cejna 16.09.2015 14:04
cejna
OMG.. smát se = hlasitý projev veselí. humorný/vtipný text/obrázek = implikuje schopnost ocenit vtip…
touchwood 16.09.2015 14:54
touchwood
Pokud se směješ karikatuře Tak smích si psal jako první ty. Já psal o úsměvu. Z kontextu a i tvejch…
cejna 16.09.2015 15:45
cejna
Za chvíli bude komise, která bude hodnotit jestli se směješ nebo usmíváš, hlasitost a vhodnost onoho…
icepower32 16.09.2015 16:28
icepower32
vidím, že ses inspiroval u svých přátel z NSDAP...
touchwood 16.09.2015 16:33
touchwood
Vidím že chápeš nadsázku...
icepower32 16.09.2015 17:35
icepower32
bohužel pro tebe, já psal o smíchu u MPFC (což sem hodil D.C. z jiné diskuse), což je přece jen troc…
touchwood 16.09.2015 16:32
touchwood
Ne nepsal. Projdi si tu debatu ještě jednou. Věci z kontextu vytrháváš ty. Právě proto používám cita…
cejna 16.09.2015 16:46
cejna
Ten je extrémně přes čáru, přesto se mu dodnes všichni smějeme. Konec citace. Hovořil jsi o MPFC, v…
touchwood 17.09.2015 19:39
touchwood
Použil jsem doslovný citace tvejch výroků. Okecávat to můžeš jak chceš. byť tvé neoblíbené rasy Ni…
cejna 17.09.2015 20:00
cejna
Na hrubý pytel hrubá záplata. Jistě.. ještě teď si pamatuju "vem si prášek" A co se mazání týká -…
touchwood 17.09.2015 20:53
touchwood
Jistě.. ještě teď si pamatuju "vem si prášek" Kdyby sis ho vzal, tak jsme si mohli ušetřit spoustu…
cejna 17.09.2015 21:19
cejna
Abys me nahodou nenarkl, ze vytrhavam tvoje genialni nazory z kontextu, tak cela veta. A jeste trosk…
Radek 16.09.2015 17:34
Radek
co to slůvko "někdy" - to se zase nehodí do výkladu tobě?
Moas 16.09.2015 13:43
Moas
to se zase nehodí do výkladu tobě? To bych ho asi z té citace vynechal, ne? Trochu mysli, než něco…
cejna 16.09.2015 13:56
cejna
Já jen že to slůvko krásně popírá to, proč se tímhle citátem oháníš. To je fuk, neřeš to. Bojuj!
Moas 17.09.2015 08:34
Moas
To je fuk, neřeš to. Bojuj! :beer: Ten tvoj zaver bol naoaj vtipny, este teraz sa usmievam.- Obavam…
fleg 17.09.2015 08:55
fleg
Přesně tak. Vypadá to, že tys chyběl skoro pořád....
cejna 17.09.2015 10:04
cejna
Nedělej ze mě blba, já vím, co je karikatura. Ale koukám, že já o voze a ty o koze.
Dale Cooper 16.09.2015 10:19
Dale Cooper
Snažím se reagovat k věci. MPFC je věc, která si sice dělala hodně drsný a necitelný humor skoro ze…
touchwood 16.09.2015 12:50
touchwood
že za každou cenu se snažíš vyšťourat nějakou věc co bys mi nejraději omlátil Co bych z toho asi t…
Dale Cooper 16.09.2015 21:36
Dale Cooper
Nevím. A upřímně, zrovna v tvém případě jsem hodně zklamaný. Myslel jsem, že jsi lepší.
touchwood 17.09.2015 19:41
touchwood
Inu, asi bych měl projevit nějakou sebereflexi a jít se stydět... Tedy, jdu.
Dale Cooper 17.09.2015 20:06
Dale Cooper
Ale, ale, to mají rodiče pěkný vztah ke svým dětem.. http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/380818…
L-Core 16.09.2015 18:27
L-Core
Za to můžou rasisti a xenofobové, kteří tu bariéru postavili. To jsi ještě nepochopil? Nejsi náhodou…
cejna 16.09.2015 18:31
cejna
To právě nevím, to chci vypátrat. Kromě dinstbiera jsou asi xeňáci skoro všichni, včetně ministra Ch…
L-Core 16.09.2015 18:55
L-Core
pí tvarůžkové To je ta negryně, či co vlastně?
Dale Cooper 16.09.2015 21:37
Dale Cooper
Předpokládáš, že se někdo chytí? Ne, je to jen tvá vizitka.
touchwood 17.09.2015 08:28
touchwood
Ty mě taky.
Dale Cooper 17.09.2015 14:51
Dale Cooper
On ma ale pravdu, ona sama nevi, kdo vlastne je. Neco si o ni precti. Tohle je zas tvoje vizitka. A…
Radek 17.09.2015 18:20
Radek
Neřeším zda má pravdu, ale to, jak titulujete ty, kteří se vám nelíbí. S těmi "čmoudy" jsem se jen s…
touchwood 17.09.2015 19:21
touchwood
Nebudu reagovat na vice mistech. Tak to nacpu do jednoho. Dusevni ocista se stale nedari, co? na Ra…
Radek 17.09.2015 20:33
Radek
na radka jsem reagoval omylem, nepřečetl jsem si, kdo to píše - trochu mi už splýváte. A už opravdu…
touchwood 17.09.2015 20:46
touchwood
stejně jako to je problém např. pro černochy v U.S., kde sice už slavnostně v 60. letech zrušili seg…
cejna 17.09.2015 21:23
cejna
Pozitivní diskriminace je jenom začátek, tohle je dobrý: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/380…
karel 17.09.2015 21:49
karel
Otázka je, kam až to šílenství lidí typu JR nebo touchwood může zajít....
cejna 17.09.2015 22:01
cejna
Tak sorry, ze jsem na dno, na kterym se pohybuju, stahl i dalsi lidi. Taky je mne soufl. Opravdu mu…
Radek 17.09.2015 21:42
Radek
Hele, já ještě musím. Informace o zavádějících otázkách IQ testů je stará, no, řekněme šedesát let,…
Zarniwúp 17.09.2015 22:26
Zarniwúp
Nejsem odborník, ale tohle je přesně to, o čem se vedou diskuse. Vem si průměrného bělošského synka,… poslední
touchwood 18.09.2015 09:22
touchwood
S těmi "čmoudy" jsem se jen snížil na vaši úroveň, to jen abyste konečně pochopili význam toho, co v…
IQ37 17.09.2015 20:40
IQ37

• Co po tom chces, je to silnē "medialní,, skoda ze neukázali ty mrtvé dēti z úkrajiny, aha ty nebyly naaranzované, tak proč se tím zaobírat, jestē k tomu byly bílé.
• Tēd uz utečenci mávají dēckama vsude, dokonce i v madarsku strhl muz zenu s dítētem na zamem (nakoleje, zdroj seznam.xx) a matka (nebo vypadalo to spís jak BatMan) ta to dítē hned strkala pred kameru no není to krásné..
(Smrt nikomu nepreju, jestē tak hnustnou, byt nezachránen vlastním otcem)

Takže tolik k "Debatám"... K tomu se opravdu dá sotva co dodat.

Tady je link na původní článek: http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1927-vsechno-je-jinak-medialni-propaganda-se-nestiti-niceho-aranzovana-mrtvolka-ditete-nemecky-prezident-jazyk-barva-kuze-vira-vse-musi-byt-zmeneno-posledni-dny-narodu.htm

Třeba se ovšem zase najde někdo, komu se nelíbí slovo "proti" a smaže to.
Tím se novinářským hyenám určitě v něčem zabrání.

Já jsem to sem dával proto, aby více lidí vidělo (a pochopilo), čeho jsou novinářské hyeny schopny. A neplatí to jenom o těch tureckých. Tím, že tady někdo něco smázne (důvod se vždycky nějaký najde), tak to těm kurvám snadněji prochází (a vlastně je jim to umožňováno). Po správnosti by je lidi měli roznést na kopytech!

Dobre rano stara mama. Ze su media manipulativne? Ano su. Ze sa da jedna udalost zobrazit dvoma sposobmi? Ano da. Ze z teba dokazu novinari spravit debila, ked ta spravne vystrihaju? Ano dokazu.
To si na to prisiel az dnes? Ja som to vedel napriklad uz ako dieta, ked mi tie informacie z Pravdy (sk mutacia Rudeho prava) nejako nesedili logicky.
Ak si sa dnes zobudil je to tvoj problem, ale neukazuj mi to tu laskavo na fotkach mrtvych deti a este mi tu do toho drzkujes, ze ta niekto cenzuruje.

Takže všichni ostatní znají pozadí toho, tak ten snímek vznikal, jenom já jsem pozadu?
To mě fakt uklidnilo. Všichni věděli (někteří už ve svých patnácti letech!), jakým způsobem došlo v tomto případě k manipulaci s veřejností... Je to poslední, co v tomto tématu ještě napíšu, ale přece jenom se tě zeptám: Jsi fakt tak pitomý, anebo ti to někdo nařídil?

ale neukazuj mi to tu laskavo na fotkach mrtvych deti

Fotky mrtvého dítěte zveřejnila oficiální a (bohužel i) veřejnoprávní média. To je podle tebe v pořádku. Když někdo poukáže na zjevnou manipulaci s mrtvým tělem dítěte (!!!!), tak se ho rozhodneš cenzurovat. To ukazuje nejen na tvoje zatraceně nízký morální kvality, ale i na to, že jsi hovado, kterýmu není rovno.....Jsi psychicky narušenej jedinec, kterej by se měl léčit.
-----------------------------------------------------------------------------
PS: Osobní sdělení: Jako otec dítěte bych ti nejradši nakopal držku.

Podle mě to v pořádku není - kromě aktivizace (polo)profesionálních mediálních plaček. A taky to překračuje rámec akceptovatelné debaty. Že se v tom s oportunistickým potěšením nimrá protiproudný Hájek, to mě nijak neudivuje.

My veřejnoprávní a soukromá tzv. "oficiální" média ovlivnit nemůžeme, nebo jen velmi málo. Ale na druhou stranu můžeme ovlivnit co bude či nebude zde, a taky tak činíme. Nemusíš s tím souhlasit, ale to je zřejmě vše, co s tím naděláš. Pro tebe je to mrtvé děcko jen argumentační střelivo, které má podpořit tvé názory, neřešíš otázku morálky (i té své), ale jen to, že to všechno zapadá do tvého schématu. V konečném důsledku nejsi o nic lepší, než novinářské hyenky a jejich zákazníci, hltači mediálního honu na katastrofy a smrt v přímém přenose. A nezapomeň, "následující záběry jsou drastické" :-/

oportunistickým potěšením nimrá protiproudný Hájek

Tvoje rétorika vyvolává (zřejmě nechtěně) lehké reminiscence na padesátá léta a léta normalizační.
A že Hájek? Sám si o něm myslím své, ale není podstatnější to, co říká, než kdo to říká? I kdyby měl třeba pravdu, tak to smeteme, že Hájek a hotovo?

Pro tebe je to mrtvé děcko jen argumentační střelivo, které má podpořit tvé názory, neřešíš otázku morálky (i té své),

Sorry, ale morálku právě řeším. Manipulovat s mrtvolkou dítěte v zájmu zisku či ovlivnění veřejnýho mínění považuji za silně nemorální. Stejně tak je nemorální toto obhajovat nebo prostřednictvím cenzury schvalovat a snažit se tutlat. Tak jak to předvádíte vy s flegem. Asi proto, že to zapadá do vašeho schématu.
Naopak v upozornění na tuhle nechutnou manipulaci nic nemorálního nevidím.

V konečném důsledku nejsi o nic lepší, než novinářské hyenky a jejich zákazníci, hltači mediálního honu na katastrofy a smrt v přímém přenose.

Tohle bys měl adresovat spíš flegovi a nebo si to říct doma před zrcadlem....

chápu správně, že mi dáváš za úkol aktivně "odhalovat" všechny pokusy o manipulaci? To bych nedělal nic jiného. Ale narozdíl od vás posuzuju všechny informace střízlivě, nedojímám se nad fotkami, ale taky "nebojuju s islámem", jenže to je nejspíše pro vás těžko k pochopení.

Já nesloužím nikomu, to je ta pravá podstata věci. Pokud máš pocit, že takové nechutnosti je třeba ventilovat, můžeš se uspokojit třeba na facebooku v "konvičkárně", nebo jinde, kde se scházejí lidé s podobně pravověrnými názory.

Kdyby to nebylo tak smutné (a to ze všech úhlů pohledu), bylo by to k smíchu. Už se z vás pomalu stávají zastánci spikleneckých teorií.

Pokud máš pocit, že takové nechutnosti je třeba ventilovat,

Ano, mám pocit, že na takový prasárny je třeba upozorňovat. Ty si myslíš, že je nutné je tutlat. Na otázku proč si to myslíš nechceš odpovědět. Tak tedy se tě ptám ještě jednou. Proč?
Zveřejnění fotek mrtvýho dítěte téměř všemi sdělovacími prostředky na světě je v pořádku. Upozornění na nechutnej fakt, že se s tím mrtvým tělem dítěte manipulovalo, v zájmu vytvoření senzace a probuzení pocitu viny v Evropanech, už podle tebe v pořádku není. Takže tím tu prasárnu defacto schvaluješ. Asi je podle tebe normální, že se takhle zachází s mrtvolkou dítěte. Věřím, že pro většinu lidí to normální není a obhajují to pouze úchyláci.

Upozornění na nechutnej fakt, že se s tím mrtvým tělem dítěte manipulovalo, v zájmu vytvoření senzace a probuzení pocitu viny v Evropanech, už podle tebe v pořádku není. Takže tím tu prasárnu defacto schvaluješ. Asi je podle tebe normální, že se takhle zachází s mrtvolkou dítěte. Věřím, že pro většinu lidí to normální není a obhajují to pouze úchyláci.

To bude asi jádro zdejšího pudla. Jak to tak sleduju, tak těch "normálních" lidí je tady nějak pomálu. Díky, že jsi to pochopil, jako jeden z mála.

Tak ještě jednou: všimni si prosím, že argumentace ohledně mrtvých dětí zazněla jen od vás "fobů"- my "sluníčkáři" jsme toto téma nikde neprobírali, ani jím neargumentovali, dokonce se jím ani hystericko-pateticky nedojímáme (teď tedy píšu za sebe, ale věřím, že stejný pohled na to má třeba i JR nebo Fleg).

Pokud by se tu objevil příspěvek s fotkou mrtvého děcka, který by jej pateticky oplakával, bude smazána rovněž.

Máte-li potřebu se takto realizovat, doporučuji navštívit např. Rouming, kde je podobně smýšlejících lidí většina a mají tam na to i zařízené oddělení "maso." Můžete se vzájemně ujišťovat a pořádat demonstrace proti islamizaci našeho tureckého hospodářství. :-)

všimni si prosím, že argumentace ohledně mrtvých dětí zazněla jen od vás "fobů"

Tak ještě jednou:
Fotografie mrtvého chlapce zveřejnila snad všechna média. Bulvární, veřejnoprávní. Tj. žádní "fobové".
Toto téma není vůbec o tom zda to někoho dojímá či ne. To sis asi nevšiml. Nebo to nedovedeš pochopit.

Pokud by se tu objevil příspěvek s fotkou mrtvého děcka, který by jej pateticky oplakával, bude smazána rovněž.

Ani o tohle tu vůbec nejde.
Poukazujeme pouze na nechutnou a nemorální manipulaci s mrtvolkou dítěte, která byla naaranžována na pláž jako nějaký zboží ve výloze. To je odsouzeníhodná prasárna. Kterou vy zcela nelogicky obhajujete.

ale věřím, že stejný pohled na to má třeba i JR nebo Fleg)

Tak tomu věřím taky. Slušnost a morálka vám totiž nic neříká.

argumentace ohledně mrtvých dětí zazněla jen od vás "fobů"

To místo tady v této debatě dych chtěl vidět. A o jaké "fóbii" tady píšeš?

K tomu snad není co dodávat.

To jsem napsal hned v úvodu. To bylo opravdu "hystericko-pateticky" dojemné.
Tady se totiž ukazuje, kdo je do jaké míry duševní mrzák.

Dále už tuhle "debatu" nesleduji.

Já nesloužím nikomu, to je ta pravá podstata věci. Pokud máš pocit, že takové nechutnosti je třeba ventilovat, můžeš se uspokojit třeba na facebooku v "konvičkárně", nebo jinde, kde se scházejí lidé s podobně pravověrnými názory.

Tím je myslím řečeno vše. Tvé pocity že je třeba upozorňovat ti, jak sis doufám všiml, nijak neberu. Nám, jako Poradně, vadí zveřejňování "nevhodných" fotek. Jak je zřejmé, diskusi a výměně názorů se nikdo nebrání. Bohužel vy si zjevně vybíráte nač reagujete a co berete v potaz, proto na vás už skoro nikdo nereaguje, třeba JRa jste už zhnusili, a to je co říct. Možná to budeš považovat za vítězství tvého ustavičného hysterického vřískotu, je to ovšem "vítězství" vpravdě Pyrrhovo. Překřičet oponenty (á-la Konvička) není totiž znakem toho, že máš pravdu, ale spíše toho, že se pravdy bojíš.

Tw nahodou napisal uplne najkamennejsi argument, aky mohol odzniet.
Vy ste si stale nevsimli, ze vam nikto nebrani o tej fotke diskutovat? Ze sa tu cely cas okrem ineho rozobera manipulovanie medii s uzivatelmi?
Vy ste si vsimli len to, ze som zmazal fotku, ktora mi osobne vadila, co zase vadilo vam. Branim vam pozriet si tu fotku inde, ked ju zverejnilo tolko medii snad? Branim vam v niecom vobec? Vam vadi, ze tu fotku nechcem mat "u seba doma"? Odkedy mate pravo urcovat, co bude zobrazovane u mna doma a co nie?
Opakujem, jedine co som spravil bolo, ze som zmazal fotku, s ktorou sa nikdy nebudem moct vnutorne stotoznit, zmazal by som ju aj keby sme sa bavili o inej teme a zmazal som to preto, ze mi to umoznuje moj status na tomto servri. Chce ho snad niekto legalne spochybnovat?
To, ze to to niektore tupsie hlavy nepobrali by som este ocakaval, ale co vadi na tom tebe moc nechapem.

Ano toto je v tom, ze ja som vlastne strasne ustretovy, pretoze kdekolvek inde by sa to vlakno proste zmazalo a nebola by o tom ziadna debata keby tak admin usudil.
Tu sme, ale na debatach, takze som sa snazil zakladatelovi threadu a ostatnym vysvetlit svoje chovanie, ze sa ma to osobne dotyka, aby sa velmi nehneval, ze to nie je nic proti nemu, bohuzial reakcia bola presne opacna akoby som logicky ocakaval.
Takze som sa dozvedel o sebe, ze som vlastne debil, pretoze som chcel byt maximalne ustretovy. Holt za dobrotu na zebrotu.
Mozno mas pravdu, ze nabuduce to asi cele zmazem, nebudem nic zdovodnovat, proste na otazku preco odpoviem preto a bude dodebatovane.

protože existují i jiná témata? Protože my nejsme extremisti, kteří znají jen Losnu NEBO Mažňáka? ;-)

edit: a kdybych to měl postavit podle sebe: Debaty vnímám jako místo pro pluralitní výměnu názorů. Mně nevadí, že se mnou nesouhlasíš, dokonce to považuju za dobrou věc. Mně vadí jen (stupidní) propaganda (např. v podobě "fotek"), což je něco trochu jiného než diskuse a dialog.

Protože my nejsme extremisti,

Právě, že jste.

propaganda (např. v podobě "fotek"), což je něco trochu jiného než diskuse a dialog.

Aby se mohlo diskutovat a vést dialog, musí všechny strany diskuse být informovány o tom o čem diskutují.
Pokud diskutujeme o podvržených fotkách, měli by všichni mít možnost ty fotky vidět. Jinak nemají o čem debatovat. Jinými slovy: bez fotek debata postrádá smysl a je lepší ji celou zamknout nebo smazat.

Právě, tady v této rádoby "debatě" byly podstatné ty čtyři fotky a jejich sled. Ukazovaly něco, co se nikde, na žádném jiném webu, společně neobjevilo. V podstatě celou historii fotky "mrtvého klučiny" v podání "žumpy". Namísto toho, aby se tady odsoudily novinářské hyeny, jsem byl bit já, za propagandu! To není normální. A když si znovu projdu tohle téma, tak to tady v mnoha případech není "debata" s lidmi, ale s hovady.

Ano, to je podstatné, koukat na manipulaci s mrtvým tělíčkem utopeného děcka. Je podstatné to mrtvé děcko použít jako argument do stupidní diskuse o manipulaci médií.
Naopak není podstatné řešit, proč se to děcko utopilo, a zda náhodou na tom jako Evropané nemáme taky nějaký ten podíl viny.

A nezapomeň se politovat, žes byl postižen na svých právech.

Dovolím se zeptat místo IQ37.
Jaký podíl na tom má já, jako Evropan, že se to děcko utopilo? A jaký podíl na tom má otec Kurdí, který utíkal s rodinou z Turecka, (kde už tři roky žil po útěku ze Sýrie) a podle posledních svědectví byl sám pašerákem?

edit: Já chápu, že se snažíš tlačit na "to lepší" co v nás snad je, ale všechno má své hranice.

Já ti ten podíl hned objasním:

Po dlouhých 40 let se na blízkém východě odehrávala "zprostředkovaná horká válka" (proxy war) mezi tzv. socialistickým blokem a USA/NATO. Jinými slovy docházelo tam (a dochází) k tvoření frakcí, které jsou či byly loajální buď Rusku (např. dynastie Assadů v Sýrii nebo Saddám v Iráku), nebo USA (Turecko, dříve např. Íránský šáh nebo dnes jordánský král) a ty se hlava nehlava mydlily mezi sebou. Celé ty roky tam za ropu proudí zbraně a munice, ani ty chemické zbraně si Syřani nevyrobili sami, ale dostali recepty a nádobíčko od Rusů. A tento sud s prachem obě strany soustavně ovlivňovaly a provokovaly ve jménu svého studenoválečného "testování" svého protivníka. Dnes se oba hráči víceméně stáhli, ale místní animozity jimi živené a někdy cíleně vytvářené zůstaly. Takže jestli se mě ptáš, zda za to neseme vinu, musím říct že ano, a to ani nebrousím do dávnější historie koloniální, kde by velké břímě viny nalezly zejména Británie a Německo (rozkotavší tamní státy), v případě Libye, Čadu a Tuniska zase Francie.

Jistě si můžeme říct, že tamní obyvatelstvo by si mělo přece pomoci samo, jenže jak, když jej koloniální velmoci přenesly ze středověku rovnou do 19. století? To je další prohřešek, zasahování do vývoje, které neustále graduje a sebelépe míněný zásah má další vedlejší efekty, které si vynucují další zásahy. Nynější vlna uprchlíků je další hřích vůči Sýrii, protože do Německa se dostane spíše ta vzdělanější část národa, která umí cizí řeči, má prostředky (tj. střední třída a výše) a světový přehled.

Co se toho děcka týká: kdybys musel utéct z ČR a jediný směr by byl východ, zůstal bys se svými dětmi v Rusku, kde si neváží ničeho, kde nic pořádně není a nefunguje a kde není svoboda a na cizí ldi koukají jako na podezřelé přivandrovalce, nebo by ses snažil dostat až do USA, kde je sice živobytí taky těžké, ale alespoň základní životní minimum dostaneš a nadto je tamní společnost daleko tolerantnější k cizincům? Mně by se třeba v tureckém (maďarském/českém) utečeneckém lágru taky nechtělo zůstávat a bez uzardění bych do Německa šel s dětmi taky (a udělal bych v jejich zájmu cokoli, jen abych jim zajistil lepší perspektivu, než se stát cílem válčících magorů).

Máš pravdu, že akcentuji empatii s utečenci, protože si ji většina zaslouží a naopak zdejší majoritní společnost již zapomněla, že něco takového existuje. To ale neznamená, že nevidím a neslyším a taky to neznamená nekritickou podporu migrace (jak se tu demagogicky snaží tlačit cejna, radek a spol.), spíše je to naopak. Co je ale nezpochybnitelné, je přímá vina Evropy a Ameriky na současném stavu Blízkého Východu a severní Afriky (resp. Afriky obecně, tam je to ještě horší než na B.V.). Dlouhá (nebojím se napsat) staletí sloužila tato území k výbojům a vzájemným střetům evropských států a nyní sklízíme co jsme dávno zaseli.

když jej koloniální velmoci přenesly ze středověku rovnou do 19. století?

:-D:-D To si mal skôr na mysli z praveku, nie?

Doteraz si ešte aspoň odlišoval medzi ekonomickými a vojnovými imigrantmi. Zrazu, keď si zistil, že vojnových je len zlomok, nemáš problém byť empatický aj k tým ekonomickým. Prečo však nie si empatický k nám, Európanom, nerozumiem, asi si ozaj psychicky narušený, alebo jednoducho kokot.

Ok, něco podobného jsem čekal. Ptal jsem se na můj podíl - jako Evropana - dostalo se mi kolektivní, historické viny. S tímto přístupem ovšem neseme oba kupříkladu část viny i za Hitlera...
Můžu litovat a lituji osudu rodiny Kurdího, ovšem vinu necítím.

Nemluvilo se tu už před nějakou dobou o kolektivní vině?

Jak jsem už napsal - zajdi si na Rouming, tam je takových fotek dostatek.

A co se tohoto konkrétního případu týká - nemám pocit, že to je informace, která se dala přehlédnout, o případu zevrubně informovaly jak internetové zpravodajské servery, tak masmédia.

Mimochodem - opravdu je podstatné, zda s tělem někdo manipuloval, nebo je podstatnější to, že zbytečně umírají děti?

Tak znovu. Mně to přijde, že jsi snad tatar.

o případu zevrubně informovaly jak internetové zpravodajské servery, tak masmédia.

Právě, že ne. Informovaly a zveřejnily právě jen tu naaranžovanou fotku na pláži. My se tady celou dobu bavíme o sérii fotek, který dokazujou, že s mrtvolou bylo manipulováno. Záchranář chlapce našel někde na šutrech na útesu, odnesl ho na pláž a tam ho položil hlavou do vody. A to žádná masmédia nezmiňují. Stejně tak se pořád zdráhají uveřejňovat informaci, že otec toho dítěte je pašerák lidí, tedy v podstatě vrah všech mrtvých z tý lodi, včetně svojí rodiny.

Mimochodem - opravdu je podstatné, zda s tělem někdo manipuloval

Ano. Protože to je brutální hyenismus. A je třeba se ptát proč to někdo udělal, co tím sleduje. Média se snaží tímto zavrženíhodným způsobem ovlivnit veřejný mínění evropanů, vnutit jim nějakej pocit viny, kterej ale logicky vůbec nenesou....O tom se tady mělo diskutovat a proto byla taky tahle debata založena.

nebo je podstatnější to, že zbytečně umírají děti?

Konkrétně tohle dítě zabil jeho vlastní otec. Že umírají děti je samozřejmě špatně. Ale zaslouží si snad ty mrtvé děti takové zacházení? Takhle se k mrtvolkám dětí můžou chovat fakt jen hovada. A obhajovat to nemůže nikdo normální.

U sluníčkářů nebylo mé překvapení až tak velké, protože prezentace jejich názorů byla vždy založena téměř výhradně na emocích, o nějakou argumentaci se tito pokoušejí zřídka, takže obrázek mrtvého chlapce je pro ně v podstatě darem z nebes, díky kterému už nemusejí nic moc říkat, stačí všude ukazovat fotku; kde okolnosti náhodou vyžadují i nějaký text (například má-li se jednat o článek, kde by bylo trapné prezentovat pouze fotku), tam stačí prostě jen napsat, jak je to hrozné a odsoudit každého, kdo má na cokoliv jiný názor (bez ohledu na to, jak moc to s utopencem souvisí). Ti uvědomělejší to ještě doplní zmínkou o naší bílé či evropské vině a mají vystaráno. Už jen třešničkou na dortu jest, že někteří z nich pro přijímání uprchlíků argumentují i odmítáním kolektivní viny, zatímco v jiném kontextu jsou schopni mluvit o „vině západní civilizace“; ať žije doublethink

Spíš bych řekl, že se tam píše přímo o tobě.
Další věc je, článek byl napsán ještě před tím než se provalilo, že dítě zabil jeho otec.
Asi bych se mohl poznat v tom, že také postuju fotky lidí zabitých islamisty, ale ze zcela jiných pohnutek než píše autor článku.

http://svobodneforum.cz/spinava-hra-kolem-fotografie-mrtveho-ditete/ - to jen abys měl nad čím přemýšlet.

Vidíš, a právě proto tady ty fotky měly zůstat, abysme o nich mohli vést debatu a třeba dospět ke stejnému závěru jako autor toho článku. Tak zkus přemejšlet taky ty.

Edit: Za dvě minuty v libovolným grafickým programu udělám ty podrážky zase žlutý..... To jen tak na okraj. Pravdu se těžko dozvíme. Tím spíš když před ní budem strkat hlavy do písku a vyhejbat se debatám na nepříjemný témata.

Měl by to být nakonec (údajně - já už to budu psát ke všemu) jeho bratr:
https://chemtrailsevilla.wordpress.com/2015/09/07/el-cadaver-del-nino-ahogado-fue-movido-de-su-sitio-para-crear-repugnante-sensacionalismo-mediatico/
Člověk to najde na nějakém španělském "chemtrails" a pak zjistí, že na twitteru se o tom už týden baví zahraniční zpravodajové...
https://twitter.com/MichalKubal/media

Záběry jsou drastické..

Proč teda nezrušit rovnou celý debaty?

To uz ani s debatama nema nic spolecného, to uz se bijes s vetrem jen protoze se chces bit :-)
..to uz je takové odpovidani na cokoliv, chytani se za kazdné slovo protoze..hmmm.............à ano, kvuli vymazanému (pro nekteré hodne citlivému tématu) jednomu "obrazku" (ktery 'je' sokujici, pro koho sokujici neni, tak to zkratka v hlave v poradku nema :-)

Tak toto je bud vtip stoleti nebo dukaz toho, ze to fakt nekdo fakt neumi ani do 5 napocitat a je tupej.

Vy ste si stale nevsimli, ze vam nikto nebrani o tej fotke diskutovat?

a o ktere fotce mluvis? O teto, kterou jsi smazal?

[pcsds.gif]

Vam vadi, ze tu fotku nechcem mat "u seba doma"?

To neni u tebe doma. Mas verejnej server a este na neho neses sam. Jestli to chces skutecne k sobe domu, tak musis vsechny vykopat nebo si udelat soukromy pokec s zabou a texasanem. No a aby vas nebylo malo, tak si kazdej vemte par uprchlicku na pokec, bude vam lip do reci.

Odkedy mate pravo urcovat, co bude zobrazovane u mna doma a co nie?

Treba od te doby, co extremisticka slunyckarska mensina nasilne vnucuje vetsine napriklad uprchlicky a podobny benefity. V cem je sakra rozdil? I kdyz me osobne je uplne u prdele, co si doma ukazes a co ne a nehodlam ti nic doporucovat ani vnucovat. Ale slunyckovi lide to delaji a nemate s tim problem.

a zmazal som to preto, ze mi to umoznuje moj status na tomto servri

i ty demograte

Ano toto je v tom, ze ja som vlastne strasne ustretovy

tolik demogracie a vstricnosti ve 2 vetach

Mozno mas pravdu, ze nabuduce to asi cele zmazem, nebudem nic zdovodnovat, proste na otazku preco odpoviem preto a bude dodebatovane.

**********************

Dalsi perla, mozna´s mel psat radsi dalsi dily clanku. Napis neco o uprchlickach. Neco od srdce.

Mně vadí jen (stupidní) propaganda (např. v podobě "fotek"), což je něco trochu jiného než diskuse a dialog.

Takze poukazani na to, ze bezna media lzou a manipuluji s verejnym minenim, velice podobne, jako jsme to zazili za komancu je spatne. Ale to kdyby tady nekdo napsal, ze za komaru bylo lip. To uz byste na nem s flegorusoputinobijcem nenechali ani nit suchou, ty pluralitni humanoide.

Debaty vnímám jako místo pro pluralitní výměnu názorů.

Bohužel vy si zjevně vybíráte nač reagujete

Tak to tady snad dělají všichni nebo ne? Co zase blbneš?

Možná to budeš považovat za vítězství tvého ustavičného hysterického vřískotu, je to ovšem "vítězství" vpravdě Pyrrhovo. Překřičet oponenty (á-la Konvička) není totiž znakem toho, že máš pravdu, ale spíše toho, že se pravdy bojíš.

Asi tak stejně jako považujete vy za vítězství mazání fotek, který (jak psal fleg) subjektivně považujete za nevhodný. Pravidla nepravidla, hlavně že se vám to hodí do krámu....

Překřičet oponenty (á-la Konvička)

Nejvíc řvou sluníčkáři bez argumentů. Viz třeba ten debil Kohout u Jílkový.

Ja nechapem, co sa tu vobec riesi.
Ak si odmyslim na chvilku spolocnikov z firmy tak mozem kludne povedat, ze toto je moj server a platia tu moje pravidla, takze, ked poviem, ze tu nechcem vidiet ziadne fotky mrtvych deti tak tu ziadne nebudu. Bodka. nepotrebujem tu suhlas autora threadu, ci niekoho ineho.
Takze nerozumiem preco sa tu diskutuje o tom, ci som na to mal pravo, ci nemal, ci som mentalne sposobily alebo nie a ci som niekoho cenzuroval a ci to bolo spravne.
Vam uz z tej demokracie trosku drbe pozeram.
Bezte si onanovat na fotkami mrtvych deti inde.

ze toto je moj server a platia tu moje pravidla

V tom případě tě žádám abys mi okamžitě zrušil práva moderátora na teraporadně. Tvoje pravidla nejsem ochoten akceptovat, dodržovat ani vymáhat. Navíc pojem pravidla si ohýbáš tak jak se ti to zrovna hodí. A ještě jsi takovej idiot, že do zdůvodnění cenzury napíšeš, že je to podle tvého subjektivního názoru. Tj, že de facto pravidly pohrdáš a nic pro tebe neznamenají. S takovejma úchylnejma zmrdama jako jsi ty a touchwood nechci mít nic společnýho. Jste obyčejný sráči, bez špetky charakteru, který nejsou schopný dodržovat ani pravidla, co sami určili. Naserte si.
Momentálně upřímně lituju sedmi let, který jsem poradně věnoval. Pokračujte takhle klidně dál a nakonec tu zůstanete sami. Několik postiženejch asociálních magorů. A pak si tady klidně onanujte navzájem.....

Co má společného "hospoda" s prací na jiné části poradny?

1. každý kdo něco dělá pro poradnu, to činí dobrovolně a více méně protože je to jeho zábava/koníček

2. jak ty víš, zda v tomto případě to není pro "flega" příliš bolestivé osobní téma

3. chování "řeznického psa" jsi sis mohl odpustit

1. Ano. Je to zábava a je to koníček. Nicméně, úkolem moderátora je dbát na dodržování pravidel. Pokud ale pravidla v podstatě neexistují, a záleží pouze na (z)vůli jednoho jedince, protože je to "jeho server a on si tu může dělat co chce", postrádá funkce moderátora smysl. Nechci být v "týmu" s lidma, který absolutně postrádají smysl pro morálku, spravedlnost a pravidla.
2. Pro mě je to osobní téma. A naprosto se nedokážu lidsky vyrovnat s hyenismem, pokrytectvím a jednáním flega.
3. To ano, ale byl jsem vytočenej na nejvyšší míru a vypěnil jsem. Některý věci se koušou dost těžko. A navíc, upřímně řečeno, jsem v tu chvíli chtěl prostě dostat BAN.

Formálně samozřejmě existují. Ale nemají žádnou váhu. Když se fleg rozhodne, tak si bude dělat co chce. Je to přeci jeho server, pravidla nepravidla. Mažou se tu příspěvky, které odkazovaná pravidla nijak neporušují, jen proto, že se místnímu majiteli nelíbí a nekorespondují s jeho názorem. Naproti tomu, jiné příspěvky, pravidlům odporující, jsou ponechávány. Pravidla jsou od toho aby se dodržovala. Jinak postrádají smysl.

Z pravidel

Provozovatel si vyhrazuje právo mazat/upravit příspěvky:
•jakkoliv poškozující provozovatele

Takze kde konkretne tu fleg porusil pravidla, ktere urcil? Tim, ze je to jeho server a jeho pravidla myslel akurat to ze tu on urcil a muze urcit dalsi pravidla, ktere se budou dodrzovat.

Na toto netreba mat ani pravidla. Keby som ja uverejnil nieco na cudzom servri a admin mi to zmazal s poznamkou, ze mu to vadi drzal by som hubu, pretoze je to jeho server, jeho pravidla a ja to chapem a akceptujem. SOm tam proste na navsteve, takze sa nebudem chovat ako hovado, ked to domacemu vadi. Mozno keby to bol zamestnanec a ja sa chcel bit za svoju pravdu oslovim jeho zamestnavatela, co vsak v tomto pripade nie je mozne.
Tu sme si asi bohuzial vychovali userov tak, ze niektori maju pocit, ze oni budu diktovat pravidla a co sa tu moze a co nie, pretoze oni na to maju pravo.

Cejno, ten problém je přece jinde. Už jsem ti psal, že Debaty jsou tu od toho, aby se debatovalo, tj. pěstila se diskuse. Že třeba mně jste začali nadávat do "sluníčkářů" jsem pojal v podstatě jako recesi, nicméně jedna věc je (ne)umění věcné diskuse, druhá věc je používat Poradnu jako nástroj propagandy (a je opravdu fuk čí propagandy).

Aranžování mrtvolek dětí je nevhodné a nevkusné, úplně stejně jako uveřejňování důkazu o tomtéž. Ztrácí se totiž podstata, meritum, a to ta, že zbytečně umírají lidi, a to na našem vlastním území. Pokud vycházíme z evropských hodnot, které naši předkové za ta staletí vydobyli, je toto přece neakceptovatelné! Schopnost dnešní generace lidí utopit se v nesmyslech a podružnostech je zjevná a je to zároveň i smutné.

edit: a jen bych rád dodal takový můj osobní empirický postřeh - za každým rychlým rozhodnutím a názorem stojí většinou nedostatek informací.

Taková fotka může šokovat jen lidi co mají hlavu hluboko ve svém vlastním řitním otvoru. Všichni ostatní dávno vědí, co se dnes v našem (skoro)sousedství děje. My v naší slonovinové věži máme jen velké štěstí, že můžeme žít naše životy bez každodenního násilí a nutnosti před ním utíkat. A než mě zase obviníte z toho, že něco přehlížím, proč se podobná vlna "dojetí z dojetí" nezvedla např. v době vrcholící mediální masáže o ukrajinském konfliktu? Nesvědčí to náhodou o tom, že to je jen zástupný problém, který má zakrýt nechuť se zabývat utečenci? Nesvědčí to o tom, že to s tím "dojímáním" není až tak horké?

A jeste jedna vec, ktera na vas, slunyckare, vlastizradce, pokrytce,... kazdy at si dosadi co chce, sedi jak prdel na hrnec. A uz sem radsi zas aspon 2 tedny nepachu. Mam to jako cejna, chce se mne z toho ksindlu blit. Jinak v Nemecku ted hlidaci demogracie - policajti - agresivne napadli lidi, kteri prisli proti cmoudum protestovat a tam, kde vyrvavaji kundy podobny vam a kohoutovi policajticci jen prihlizeji (kdyby tam chudaci nemuseli jednat podle rozkazu). Pekne se nam svet v prdel obraci.

Za pravdivou a na realite postavenou kritiku cmoudu pujdeme brzy za katr. A cmoudici muzou propagovat v Evrope IS, vyrvavat o podrezavani atd. a jsou zkurvenyma politikama, policajtama a celym establishmentem spolu se slunyckari, kteri z nich ziji, chraneni. Tomu se rika zrada vlastniho naroda v primym prenosu, a to zejmena diky socialnim sitim. A nejsem ani nacek, ani fasista, ani rasista, ale slunyckare bych hladil do vyhlazena.

Uz si vy priposrani slunyckari uvedomte, co zmuze par debilu, kteri si nechaji do hlavy vlezt kallacha kabara. Par jedincu dokazalo obratit na ruby celou USA, Francii apod. Ted jich tady budeme mit tisice. Jen bych rad, az k necemu dojde, byli postizeni pouze ksindlove typu Merkelove a slunyckaru.

Svazují těžká a neúnosná břemena a nakládají je lidem na ramena, sami však nechtějí hnout ani prstem“ (Mt 23,4)

Radku stale si mi nevysvetlil ten paradox a rozpoltenost tvojej osoby.
Podla teba poradnua debaty prevadzkuju hovada. Takmer v kazdom svojom prispevku to rad zdoraznujes a pokial je moznost nenechas si ujst prilezitost nieco proti nam splechnut.
Vysvetli mi, co je to za zvlastnu uchylku, ze chodis na server, ktory nemas rad, ktori prevadzkuju ludia, co podla teba nie su kompletni a predsa sa sem opakovane vracias? Prides, vychrstnes nejake nenavistne kydy a zase sa o nejaky cas vratis a tak dokolecka.
Stale mi to nejde do hlavy, mne sa tiez za mojho netoveho zivota nepacilo par serverov, adminov, ci ludi, co to tam viedli, ale vzdy som to riesili podla mna jedinou moznou spravnou cestou a to tym, ze som tam proste prestal chodit.
Preco to ty neriesi tiez tak a prides si sem vzdy tak masochisticky ublizit?
Ze ty nas mas v v podstate vlastne rad;o)?

V ramci dusevni hygieny se podivej pro jistotu do zrcadla. Z lidi jako ses ty se mne chce jen blit (flegu to myslim vazne, ted neprovokuju). Ja si porad stojim za svym nazorem, ty a fleg tady klickujete a predvadite nazorovy veletoce jako ti nejvetsi sraci a jeste ani nemate odvahu to priznat. Takze dusevni hygienu doporucuju prvne provest sam u sebe.

Ad demagogie - prestan fakt pouzivat cizi slova, u kterych si nejsi jist vyznamem. Ja na rozdil od tebe co rikam, mam podlozeny faktama + to prolozim par utoky na pazgrivce. Ty jen blijes slunyckarsky pindy.

Najdi si, co o tech tvych chranencich a kozomrdech rika napriklad starosta jedne ctvrti v Berline Heinz Buschkowsky (jasne, rasista, xenofob a nacek). Pak se podivej na statistiky, ktery vydavaji sami Svedi, je to ve Svedstine (zamerne mluvim o originalech), kde je prokazatelny, ze cmoud z Afriky ma asi 5x vetsi sanci skoncit v krimu a ty statistiky nepredikuji co by kdyby, ty vychazeji z minulosti. Pak se podivej na strukturu uprchlicku, kteri se sem zenou a myslim strukturu dle pohlavi, veku, narodnosti atd. a pak prestan kecat picoviny o demagogii, ty demagogu.

https://www.youtube.com/watch?v=PvP2ehmq2wo

Uz sis precetl koranek, hadisky a sirecku? Uz vis, o cem kazal megakozomrd? Skakni do letadla a bez jim vysvetlit lasku k bliznimu treba na ten lesbos (urcite pri sve megainformovanosti vis, co se tam deje) a kdybys toho mel malo, muzes vyrazit misionarit treba az do Syrie k IS. Oni te urcite pochopi a kdybys na to byl posranej, muzes zacit v Saudske Arabii, Afghanistanu atd. Jen te musim upozornit, ze koranecek se nevyznacuje multykulty, ale MONOKULTY.

Ty vase zvasty o tom, ze problem neni islam a koran jsou neuveritelny. Islam je prokazatelne ideologie, kde jedna ze slozek je vira v megakozomrda a druha je pravo saria. Tyto slozky jsou neoddelitelny. Islam ve sve podstate popira lidsky prava a potlacuje i ruzny prava jednotlivce, zen atd. atd.

Pokud i po procteni dat, ktery jsem ti doporucil, budes porad mlatit ty tvoje kliny, tak ses nesvepravnej idiot a doporucuji v Brne zajit do blazince. Pokud bude plnaej slunyckaru, doporucuju rovnou Bohnice. Mohli by mit jeste misto.

Zvlast pro tebe. Toto je uprchlik - v Dadaabu je jich vic, ale nemaji na zaplaceni prevoznikum. Vic jak 90% tech cmoudu, co se sem zenou nejsou valecni uprchlici. http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2011/7/12/1310483151892/dadaab-refugee-camp-aid-d-007.jpg

Jen pro FLEGA

Muzes hadat. Nejde o rozpolcenost. Ja na debatach ban nemam a na poradne jsem porad zabanovanej. Teda myslim, nezkousel jsem se odbanovat. CEla poradna a ban mne muze vlezt na zada. Takze tady me nikdo zatim nevyhodil, ale k veci. I kdyz uz jsem to nekolikrat psal a opravdu, ale opravdu nerad se opakuju.

1. Za tim, ze na poradne vystupujete jako banda idiotu, si stojim. Ne vsichni, ale vetsina z vas, bratru z mokre ctvrti, jste sprosti jako hovada, urazite a nadavate normalne se ptajicim BFU (nemam na mysli prudice, ale tech je opravdu par). Mimochodem nejsem sam, kdo si toho uz vsiml i tady na debatach. Ja vam to pripominam a proto s vama, jako s povlem, mluvim uplne stejne. Treba se nekomu muze rozsvitit. Myslim, ze jsem byl prvni, kdo proti Vam zacal neco psat.

2. Hodne se zajimam o etologii a tak si obcas od zkoumani zviratek odskocim na vedlejsi kolej, podivat se, jak se chovaji dvounohy zvirata, kteri ve sve komunite jednoznacne plati za asocialy a nerdy - jestli ti to nedochazi - myslim vas par exotu, kteri nejste schopni normalni komunikace s nikym, krom par dalsich exotu. Takova sbirka se na jednom miste opravdu hleda velice tezko (to mluvim vazne, bez urazek a ironie). A moje slova potvrzuji i nekteri z vas, Rce, Azor a obcas i par dalsich, kterym vadi Vase neurvaly chovani.

3. Nesnasim lidi, kteri meni nazory, jednou rikaji A, podruhy B a tady je to videt uplne extremne. Nesnasim lidi, kteri sami porusuji pravidla, ktery po jinych vyzaduji. Date se na tom bez problemu nachytat. Nikdy si nebudu vazit ubozaku, co kazdou chvilku mluvi jinak. Radsi mam cloveka, ktery ma opacny nazor jako ja, ale stoji si za nim. To tady ale nehrozi. Mohl sis vsimnout, ze po diskuzi uz netouzim (obcas, kdyz se sem vratim a uvidim, ze na me reagoval nekdo, z koho mne neni na bliti - treba Lcore - tak i slusne odepisu).

https://www.youtube.com/watch?v=PvP2ehmq2wo

Opravdu je mne na bliti z takovych lidi, takze je prijdu jen pozdravit (trosku pourazet, jako to delaji oni jinym) a pak neco napsat. Odpovedi necekam, nechci je a skoro nikdy nereaguju. O tobe jsem si nemyslel, ze ses taky takovej maugli, ale menim uz delsi dobu nazor, po tom, co tady vidim, co tady blijes na rusy, fotky s deckama,... ... ... a ja nevim uz ani na co.

Takze tady mas polopate vysvetleno proc a pokud to prad nechapes, tak znova a po mym.

Sere me, ze urazite obycejny lidi. Kdyz si na Vas vzpomenu, jdu se sem pobavit. Vidim, jak opet lzete a u nekterych prispevku nevim, jestli se smat, nebo se nasrat, protoze se mne chce po chvilce fakt z toho pokrytectvi a nedostatku moralky blit. Takze proste nekdy na neco odepisu a nekdy ne. Nechodim sem planovane, ale nahodne a vybiram si temata, ktera me zaujmou jen nadpisem a jindy proste jen tak kliknu nekam, kde je spousta zhlidnuti. Vsak uz jsem ti milionkrat psal, ze po mych vstupech se vam pocitadla pohnout, takze vam delam vlastne i dobro. Vickrat se vam zobrazi reklama a o to prece jde, ne?

Jinak dnes jsem se sem dostal nahodou, protoze jsem mel v prohlizeci otevreny debaty ze vcera, takze jsem si mohl precist reakci.

Priklady dost spatne, Azor je exot to si si za tie roky musel snad vsimnut nie? A s Richardom sme mali nieco medzi sebou, co nie je celkom za nami (aspon z jeho strany), takze tolko k tomu.
Ostatnych riesit nebudem , len nechapem, co tebe vadi na tom, ze som zmazal obrazok, ktory zase vadi mne. Ty sa rad divas na mrtve deti? Ja nie. A preto sa nechcem na servri, kde som administrator a kde chodim kazdy den na taketo obrazky pozerat. Je mi jedno aka bude tema, na detske utrpenie sa ja divat nebudem.
Je mi stale divne, ze to nechape taky velky pocet ludi.
Skusim metaforu, snad ti to docvakne. Prides ku mne domov, ze sa chces so mnou porozpravat o manipulacii medii. Ja ti otvorim usadim ta a ty vytiahnes fotku mrtveho chlapca a zavesis mi ju na stenu, aby sme sa mohli o tom bavit. Ja ju z tej steny zvesim a zahodim pricom sa s tebou dalej bavim na povodnu temu. Mas pocit cenzury, ze ked pridu ostatni ku mne tak tu fotku neuvidia? Mozes im predsa povedat, kde si tu fotku pozru, napriklad u suseda je vyvesena a bavime sa stale dalej.
Kde je ta spominana cenzura a porusovanie pravidiel z mojej strany?
A co tak vymenit si ulohy? Co ked pridem ja k tebe a budem ta obtazovat s nejakym obrazkom, ktory je tebe odporny? Nechas si ho u seba zaveseny na stene? Prestanes do tej izby chodit kvoli tomu potom?
Vzdy ked chces pochopit postoj druheho cloveka vymen si s nim aspon na chvilku ulohy.
Ak ti to necvaklo ani teraz uz to vzdavam s vysvetlovanim.

Je mi stale divne, ze to nechape taky velky pocet ludi

Ale zkusit najít chybu u sebe to tě ani nenapadne.Hlavně, že se furt oháníš sebereflexí.

Vzdy ked chces pochopit postoj druheho cloveka vymen si s nim aspon na chvilku ulohy.

Tak si to někdy zkus.
"metaforu" komentovat nebudu. To je snůška hoven. To snad nemůže normální, dospělej člověk myslet vážně.

Skusim metaforu, snad ti to docvakne. Prides ku mne domov, ze sa chces so mnou porozpravat o manipulacii medii. Ja ti otvorim usadim ta a ty vytiahnes fotku mrtveho chlapca a zavesis mi ju na stenu, aby sme sa mohli o tom bavit. Ja ju z tej steny zvesim a zahodim pricom sa s tebou dalej bavim na povodnu temu. Mas pocit cenzury, ze ked pridu ostatni ku mne tak tu fotku neuvidia? Mozes im predsa povedat, kde si tu fotku pozru, napriklad u suseda je vyvesena a bavime sa stale dalej.

To je blbá metafora. Otevřel sis hospodu a voni ti sem lezou lidi!
I když jako fotr od děcek taky nemám rád takový fotky, tak mi spíš vadí ty fotky, kde toho mrtvýho kluka použili do rádobylegračních fotomontáží. Ty, co ukazují pravdu jsou naopak na téma k diskuzi.

Ja jsem ale neprisel k tobe domu. Ale na vas VEREJNY server. Predpokladam, ze tvoje domacnost neni VEREJNA. Znovu ti rikam, pokud mas problem s tim, ze ti lidi davaji na server neco, co se ti nelibi, tak ho zavri a dej si ho na hajzl.

Ad cenzura - zcenzuroval jsi fotku a ptas se na cenzuru? Moje smazany prispevky uz jsem ti vysvetloval a fakt je mne to jedno. Nebudu to opakovat a uz vubec ne hledat.

V pravidlech mate toto:

Provozovatel si dále vyhrazuje právo mazat/upravit příspěvky:

vulgární, rasistické nebo jinak urážlivé
reklamního charakteru
propagující politické či náboženské strany a uskupení
jakkoliv poškozující provozovatele

Fotka nebyla ani jedno, tedy byla smazana proti pravidlum a jen z tve libovule. Jka jsi ostatne sam potvrdil hned u smazane fotky.

Obrazok som vymazal. Dovod je subjektivny.

Takze pravidla nepravidla, mazes co chces. A o tom je cela tato uplne zbytecna diskuze, ktera ale nastavila zrcadlo.
https://www.youtube.com/watch?v=sXIqYEsF1SE

Azor - byl jinej, ale nikdy neurazel lidi jako vy. Rce a dalsi - je mne to jedno, to je vase vec (a u Rceho to nebude jen to, co tvrdis, o tom ja totiz nic nevim, ja si ctu jeho komentare a narazky na vas, a vidim co ctu, myslenky ma dost podobny tem mym). Ale opet - nikdo z nich neurazi lidi. Jen jsem ti chtel ukazat, ze celkem dost velkej pocet lidi od "vas", uz vas ma taky plny zuby. Nehlede na ty obycejny bfu.

Na mrtvoly se nedivam rad obecne, ale ta fotka tady byla jako dokument neceho a je ted jedno ceho.

Tak snad ti to docvakne a snad tu sebereflexi aspon jednou udelas.

A jinak, mne nic vysvetlovat nemusis. Ja vidim, jak se chovate. Pravidla nepravidla, maze se to, co si kdo usmysli a fakt se kroutite jako hadi, odporujete si v par vetach, atd. Nekdy si to po vas precti. A nerikam to jen ja sam, takze zaujatost to z me strany fakt neni. A uz s tim koncim, protoze misto toho, jak jsem se sem chodil pobavit, tady ted pisu 100 prispevku denne a to me nebavi a nemam na to ani chut, ani cas. Takze ti ted neodpovim, pokud budes reagovat a neni to proto, ze bych se na to vysral. Proste predem vim, ze uz se mne to v tuto chvili nechce dal resit. Argumenty padly.

Stačilo si přečíst t.č. poslední výlev IQ37 a není třeba nic zmiňovat.

Takže jde o toto:

IQ37, 14.09.2015 18:50

Právě, tady v této rádoby "debatě" byly podstatné ty čtyři fotky a jejich sled. Ukazovaly něco, co se nikde, na žádném jiném webu, společně neobjevilo. V podstatě celou historii fotky "mrtvého klučiny" v podání "žumpy". Namísto toho, aby se tady odsoudily novinářské hyeny, jsem byl bit já, za propagandu! To není normální. A když si znovu projdu tohle téma, tak to tady v mnoha případech není "debata" s lidmi, ale s hovady.

Snažíš se sice ze všech sil, ale je ti to k ničemu. Pokud jsi snad měl pochybnosti, tak ta poslední věta se týká především tebe. "Výlevy" tady prozatím předvádíš ty sám...

A kdyby se přece jenom někdo zajímal o tu původní (flegem smazanou) fotku, je tady: http://imgwiz.com/image/ulM
Nenechte se zmást tím, že je tam i text. Je to screen stránky.

Pri tve genialite bys mohl vedet, ze se utopili oba synci povedenyho tatika, co si jel nechat spravit zuby. Asi proto ty nesrovnalosti s podrazkama a vyskou boty. Tatik je v podstate zasranej vrah a media, spolu s bandou vymletych slunyckaru, se ho snazila podat jako ubohyho uprchlicka, kterych mas mit doma aspon 5.
Mimochodem mel bys citit vinu i za smrt tech deti. Evropane - a zejmena Cesi, jsou kurvy, co v tom maji prsty. Pri tve teorii uplatnovani kolektivni viny, minimalne do dob od dinosauru dodnes, na tom mas nemaly podil, vcetne tvych predku.

Navic tady vubec nejde o podrazky a o vysku bot a o pocet mrtvol, ale o to, ze mazete fotky a delate ze sebe jeste ty chudaky, co je jim ublizovano. Viz fleg a jeho kecy o dobrote a zebrote.

https://www.youtube.com/watch?v=PvP2ehmq2wo

Hlavne se nenechat zmast!

Problem je, ze tatik si siel spravit zuby a nebol ziadny imigrant. Zije v Turecku, ale tam by ho vysli draho. Preco zobral aj syna nikto netusi.
Tolko verzia c.1.
Verzia c.2 je, ze je to ubohy imigrant zo Syrie, ktoremu sa nestastnou nahodou utopilo dieta.
Verzia c.3 s ocitou svedkynou je, ze tatik bol prevadzac a kormidloval lod, ktora sa potopila. Vraj siel dokonca ako blazon hovorila ta teta, a preto sa potopili.

Mozno su aj dalsie, len si ich nepamatam vsetky, uz sa mi to totizto pletie.
Pre mna usmevne na tom je, ze kazdy veri verzii, ktora je blizka jeho naturelu. Ja mediam neverim, takze viem, ze pravda mozno este ani nezaznela, zalezi kto riadi nitky v mediach v zakulisi a co sleduje.
A mozno je v kazdej verzii trosku pravdy, nieco prekrutime a nieco si vymyslime...klasicka demagogia.
Paci sa mi ako sa bijes za svoju pravdu, tatika si odsudil a pravdu mas taku aku ti niekto podhodil a ty sa s nou stotoznil. Ako to bolo v skutocnosti ti je vlastne jedno, ty si spokojny.
Ja ti nevim Radku, ale ked mne furt chodi po tej hlave preco sem ty medzi nas stale chodis, aj na poradnu sem tam zavitas, aj tu sa angazujes a furt nie a nie my to vysvetlit a mne ti to ta hlava nebere.

Ono dělat chytrého a moralizovat - skoro týden po vzniku tématu, není velké umění.
Taky se dá lépe spekulovat o tom, kdo (a jestli) je větší podvodník Reuters nebo Getty Images.
Můžeme se klidně ještě další týden bavit o hovně (tak jako doposud). Hlavně nesmí nic padnout o tom, jak "média" manipulují svými zprávami a tím i veřejným míněním. Ono to vypadá, že až na několik málo jedincům, to tady nikomu moc nevadí. Proto je taky možné, že náš "pohled na svět" vytvářejí například takové filcky, jako na následujícím obrázku:

[493-vsi-z-ct-jpg]

Udělám malou výjimku a zareaguju na zjevné nesmysly co píšeš: logika dvou mrtvolek (pokud je pravdivá) zřejmě popírá původní fotku, a tedy i tvrzení že se s nimi záměrně manipulovalo. Nicméně ty sis bryskně našel "náhradu" v povedeném tatíkovi (opět - co na tom, že se jedná o neověřené informace, však to jsou islamisti, čeládka nemytá!?). A tvé nesmyslné kecy o vině, to zřejmě opět potvrzuje, že jsi nepochopil rozdíl mezi vinou a zodpovědností, kterou převezmeš, když se začneš do něčeho montovat.

P.S.: Ano, mažeme, banujeme, pokud dojdeme k závěru, že určité jednání překročilo rozumnou míru. A když si nezaujatě (pokud toho jsi ovšem vůbec schopen) přečteš co a jak kdo píše, nevyhnutelně dojdeš k závěru, že hrocení tu obstarává jen určitá skupinka lidí. Nicméně se domnívám, že chtít po tobě sebereflexi je prakticky nemožné, trollové tuhle schopnost nemají.

hrocení tu obstarává jen určitá skupinka lidí

Ano, a ta skupinka je velmi malá (fleg a ty). Fleg to vyhrotil hned v počátku (nejspíše nečekal, že se ozvu). A dále to už "hrotíš" jenom ty. A to tím že a) nevíš, co vlastně obhajuješ a b) reakce na Radka jsou prostě otázkou tvé cti (něco jako červený hadr). A když nevíš kudy dál, oponenta prohlásíš za trolla (foba) a cítíš se jako vítěz. Eee, takhle to nefunguje! ☺

1. na trolla jsem zareagoval jen jednou, výjimečně, a to proto, že míra jeho lží již přesáhla zřejmou hranici, a jak lze prokázat, v drtivé většině na toho člověka už nereaguju, ať je sprostý jak chce.
2. můžeš se klidně postavit na hlavu, ale fleg byl naprosto a jednoznačně oprávněn smazat co uznal za vhodné, navíc ti jasně napsal i zdůvodnění. Ječet o šikaně, sluníčkářích etc. etc. jste začali vy. Fleg navíc za poradnu/debaty vystupuje i navenek, narozdíl od tebe, který se pohodlně schováváš za nick.
3. já moc dobře vím, co obhajuju, to jen ty nevíš co vlastně plácáš a komu skáčeš na špek
4. při pohledu na tebou sugerované ohrožení a reálný vývoj situace se za vítěze považuju zcela a právem, podle vás už tady vládne šaría, a zatím čeští policajti místo islamistů nahánějí kominíky.
5. furt IMHO lepší tě prohlásit za foba, než za blba - ale v poslední době už mám docela nutkání...

No to samozřejmě. Jen jsem v té předešlé diskusi toto napsal, že je to žumpa a byl jsem utlučen kecy o právech na humor a že MPFC (který mne mimochodem naprosto nezajímá) je taky přes a všichni se tomu tlemí. Tak jestli je to taková prča, i když se žertuje o tom utopeném chlapci. To mě zajímá.

Tak já si především kladu otázku, proč jsi vlastně nezareagoval na karla (na kterého jsem reagoval) a který prohlásil Charlie Hebdo za žumpu. A hned si sám odpovím: Jsou tady prostě lidé, na které si nedovolíš, protože na ně nemáš. A pak jsou tady "ti ostatní", kde ti vlastně nic nehrozí... a kde hledáš naříklad rozdíly mezi nimi a islamisty, namísto aby ses zeptal, jak je možná taková beztrestná manipulace veřejným míněním ze strany "rádoby médií", o čemž je vlastně celé toto téma.

a proč bych měl reagovat? Nejsem jejich advokát. A proč bych měl polemizovat s karlovým názorem? Jemu se nelíbí, já k nim nemám žádný postoj, protože francouzská karikatura se od té české liší docela zásadně.

Mně vadí názor, že je měli vystřílet všechny.. už ti to zapálilo?

A pokud se bavíme o manipulaci, celá ta tvá fotka je prokázanou manipulací, za kterou ses ani neomluvil, ani jsi ji nedementoval, zato ji používáš jako důkaz toho, že média námi manipulují. Fuj!

Mně vadí názor, že je měli vystřílet všechny.. už ti to zapálilo?

Jenže to byl karlův názor.

A co se týká nějaké mojí omluvy, dokonce bych něco měl dementovat? Omlouvat se za screen webové stránky? Nebo mám dementovat obsah té stránky? Nebuď směšný.

je zjednodušené, někdy humorné či komické, jindy satiricky kritické a úmyslně zesměšňující, výtvarné či literární dílo,

Navíc kromě své humorné stránky může být výrazem ostré společenské kritiky, jasného zesměšnění

Zase sis ten článek, kterej linkuješ ani nepřečetl. Jako vždycky. Jak už psal Radek. Nepoužívej cizí termity, když se v nich neorientuješ.

člověk by tak nějak čekal, že karikatura bude mít humorný nádech, o tom přece spor není, nebo je? Jde spíše o to, že tragikomické zobrazení má nějaký hlubší smysl než jen pobavit čtenáře. Ale už začínám chápat, proč si nerozumíme - vy se pohybujete pouze v prvním plánu, širší smysl vám naprosto uniká.

edit: psal jsem "vtipnou formou" (aneb opět se hledá klacek, kterým se dá mlátit po hlavě..)

Na tohle velký pozor, tohle je přímá cesta k podcenění oponenta.

Ale už začínám chápat, proč si nerozumíme - vy se pohybujete pouze v prvním plánu, širší smysl vám naprosto uniká.

Realita může být ta, že zatímco zamrzáš v širším smyslu, oponent je dávno o level výš. Jen to z toho "tvého" širšího smyslu nevidíš...

Pokud se směješ karikatuře Mohameda s bombou, nebo onomu obrázku s reklamou McD nad mrtvolkou, nebudeš asi v pořádku.

že karikatura bude mít humorný nádech, o tom přece spor není, nebo je?

psal jsem "vtipnou formou"

Zase si odporuješ. Tvoje názory jsou konzistentní asi jako vyblitej bramborovej salát. Tak pokud je něco psané/kreslené "vtipnou formou" nebo to má "humorný nádech", je přeci zřejmé, že to může přivodit úsměv na tváři čtenáře, aniž by tento trpěl nějakou duševní poruchou. To je logický a proto karikatury existují. Stejně tak se nevylučuje, že karikatura může mít i nějakej hlubší smysl - ale není to vždy pravidlo, jak se nám tady snažíš namluvit. Pokud jde o tyto konkrétní karikatury Charlie Hebdo, tak tam moc širšího smyslu nenajdeš.

širší smysl vám naprosto uniká.

Širší smysl uniká spíš tobě. Jinak bys nemohl psát takový kraviny.

OMG..
smát se = hlasitý projev veselí.
humorný/vtipný text/obrázek = implikuje schopnost ocenit vtip, pointu. Nebo ty se při čtení humorné povídky směješ jako blázen? A POKUD je vtip opravdu dobrý, vzbudí pousmání, nebo úsměv, nikoli však smích. Navíc karikatury Hebdo mají onen (relativně nepodstatný) humorný kontext daleko zásadně přebitý právě tím politicko/etickým vzkazem.

Pokud se směješ karikatuře

Tak smích si psal jako první ty. Já psal o úsměvu. Z kontextu a i tvejch dalších výroků, vyplývá, že jsi měl na mysli také úsměv. Z čehož plyne, že máš problémy s tím se vyjádřit.

POKUD je vtip opravdu dobrý, vzbudí pousmání, nebo úsměv, nikoli však smích.

Tímto tvrdíš, že vtip nebo karikatura nemůže vyvolat smích, ale pouze úsměv. Tak v tom případě nechápu tvůj první citovaný výrok. Nějak se v tom zamotáváš.

Ne nepsal. Projdi si tu debatu ještě jednou. Věci z kontextu vytrháváš ty. Právě proto používám citace, aby se tvoje lži daly snadno odhalit.
Dale se tě zeptal:

TW: Taky se zasměješ?
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/380517-charlie-hebdo-si-dela-legraci-z-utopeneho-ajlana.html

Tedy na konkrétní karikatury v Charlie Hebdo. Tvoje odpověď:

jestli nerozumíš rozdílu "dokumentární" fotky (umístěné v obecném debatním fóru) a satirického časopisu

Takže karikatury v časopisu. Žádný MPFC. Udělej si v tom pořádek. MPFC použil Dale, ale ve tvé odpovědi se vůbec nevyskytuje. Naopak přímo zmiňuješ časopis....Tak buď se nevyznáš v tom co píšeš - duševní porucha, nebo jsi prachsprostej lhář. Nebo obojí.

Ten je extrémně přes čáru, přesto se mu dodnes všichni smějeme. Konec citace. Hovořil jsi o MPFC, v diskusi o CHH... Jak byli všichni Charlie.

Už ti to dochází? Psal jsem o fotce zde na debatách a rozdílu karikatury v žánrově zaměřeném časopise! Smích byl zmíněn v kontextu Monty Pythona, což je ZASE NĚCO JINÉHO než satirický časopis, A NĚCO ZCELA JINÉHO než xenofoby vylhaná fotka dětské mrtvolky!

A rovnou ti napíšu proč:
1. Monty Python používá zcela smyšlené postavy, nebo postavy historické, v kontextu a konotaci soudobých problémů, nicméně NEASPIRUJE na moralizování, ale slouží POUZE dobré a inteligentní zábavě.

2. Satirický časopis typu Charlie Hebdo naopak používá témata aktuální, karikuje současné osobnosti, národy a politiky a zároveň tento posměch cílí na to, aby upozornil na problémy dnešního světa a neslouží k tomu, aby se u něj lidi váleli smíchy.

3. Fotky dětských mrtvolek, vydávaných za "důkaz" o manipulaci médii, jsou už ve své podstatě svého vzniku samy o sobě manipulací (sic!), navíc smrt dítěte, byť tvé neoblíbené rasy, je v civilizovaném světě VŽDY považována za to nejsmutnější, co se může jedinci přihodit. Pokud se objeví na diskusním fóru jako "důkaz zkaženosti" a důvod pro vzájemné ujišťování "anitikozomrdů", tak si piš, že bude smazána!

Pokud jsi toto nepochopil, asi nemá smysl pokračovat dále v diskusi, protože se elementárně míjíme. A to zcela pomíjím neustálý proud tvých urážek.

Použil jsem doslovný citace tvejch výroků. Okecávat to můžeš jak chceš.

byť tvé neoblíbené rasy

Nikde tady nehodnotím rasy podle oblíbenosti. O rase jsem psal vždy jen jako o rozdílu mezi lidmi jednotlivých ras. Nikde jsem ani nepsal, že jedna je nadřazená druhé. Pouze vyvracím vaše přitroublý politicky korektní žvásty, že mezi rasami nejsou rozdíly. To, že v případě argumentační nouze obviníš oponenta z rasismu, aniž bys pro to měl jakejkoliv důkaz, dostatečně vypovídá o tvým charakteru...

tak si piš, že bude smazána!

Nepochybně. Nic co se Vám nehodí tady přece nemá co dělat.

protože se elementárně míjíme

Naštěstí.

A to zcela pomíjím neustálý proud tvých urážek.

Na hrubý pytel hrubá záplata. Aneb jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá....

Na hrubý pytel hrubá záplata.

Jistě.. ještě teď si pamatuju "vem si prášek"

A co se mazání týká - nikdo nic nesmazal (krom toho jednoho obrázku), a to ani vaše hrubé nadávky, takže implikace, že se tu maže, je jen vaše uražená ješitnost a neschopnost se přenést přes naprosto nepodstatnou věc. IQ37 si sem vrazil link a je spokojený, jak nám to všem natřel - budiž mu přáno.

Myslím, že jsem vyčerpal svou ochotu bojovat s větrnými mlýny, sedlám svou Rosinantu a odjíždím.

Abys me nahodou nenarkl, ze vytrhavam tvoje genialni nazory z kontextu, tak cela veta. A jeste trosku obecne k tobe - ta dusevni hygiena v zrcadle vcera evidentne neprobehla.

A POKUD je vtip opravdu dobrý, vzbudí pousmání, nebo úsměv, nikoli však smích.

Ty musis mit opravdu nerdskej zivot, kdyz si myslis a dokladas to vrzenim, ze vtip nevyvola smich. Ja jsem se kolikrat vtipum smal az jsem se za bricho popadal. A to rozhodne nejsem zadna poradna vesela kopa.

Ke karikature mohamrda. Uz jsi ji nekde videl? Skutecnou. Jak mohl nekdo vytvorit karikaturu, obraz... s kozomrdem, kdyz je primo v koranu zakazano jeho zvecneni? Nikdo teda nemuze vedet, jak kozomrd vypadal. Takze redakce charlie byla vystrilena zbytecne, protoze nikdo na svete nemuze vedet, jak kozomrd vypadal. Tak jak mohli vedet, ze redakce namalovala primo jeho? Mohl to byt obycejnej muslim. Mluvim o obrazku, ne o tom, ze nekdo nekde nakresli obrazek a napise k tomu mohamrd, aby to ti kosmicti geniove, co vyznavaji koranek, pochopili.

na icepowera reagujes takto

vidím, že ses inspiroval u svých přátel z NSDAP...

Ale on se mohl inspirovat tady, vidi co vyvadite v diskuzi, chovate se jako gestapacci. Sami mate v pravidlech co se smi a co ne a sami to porusujete. Mazete nejen moje prispevky, ale mazete i fotky ze SUBJEKTIVNICH duvodu, jak se vyjadril dalsi guru teto poradny. Jeste to tam mas nahore u zakladatelskyho prispevku napsany, kdybys neveril.

Cejna napsal

Tak buď se nevyznáš v tom co píšeš - duševní porucha, nebo jsi prachsprostej lhář. Nebo obojí.

A ja odpovidam - oboje. Dusevni mrzak s asocialnimi sklony, patologicky lhar, ktery je neschopen vnimat jinou realitu, nez tu jeho sirsi.

Dalsi tvoje reakce

a proč bych měl reagovat? Nejsem jejich advokát.

Nejsi? A proc se tak nekolik mesicu chovas? Zajimavy, ze se ani sluvkem nezastanes druhe strany. Velebnosti, zase jdu blejt.

Snažím se reagovat k věci. MPFC je věc, která si sice dělala hodně drsný a necitelný humor skoro ze všeho, ale nikdy ne z aktuálního neštěstí konkrétního člověka, a to nějakým expresivním způsobem. Vždy z této kombinace něco vypadlo - buď to nebylo expresivní, nebo se to týkalo historických nebo dokonce vymyšlených postav. Proč se mi zdá, že za každou cenu se snažíš vyšťourat nějakou věc co bys mi nejraději omlátil o hlavu? :-)

To právě nevím, to chci vypátrat. Kromě dinstbiera jsou asi xeňáci skoro všichni, včetně ministra Chovance (na rozdíl od dinstbiera si ho vážím), viz http://www.novinky.cz/domaci/380822-nevedel-jsem-ze-ma-dienstbier-tak-velky-byt-odmitl-chovanec-prijeti-15-tisic-uprchliku.html.

Otázka xenofobie a rasismu půjde velmi(!) brzy stranou. Spolu s šengenem. Tipuji do konce září.
Další možnost je žvanit v bruselu s hlavami v písku. Důsledek? Dnes statisíce, příští rok 15 mega, v roce 2017 sedmdesát mega.

Poslechni si na ČT24 včerejší Interview s předsedou klubu KSČM Kováčikem: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/215411058040915/
Tesat do kamene (tedy ne to mluvení pí tvarůžkové - či jak se jmenuje).

Nebudu reagovat na vice mistech. Tak to nacpu do jednoho. Dusevni ocista se stale nedari, co?

na Radka už nereaguju a doporučuju to v rámci duševní hygieny i tobě.

Takze ted fakta k tvym opetovnym lzim. Psal jsi pred par dny, ze nestojis na nici strane. Citaci nehledam. Presto prichazis se slovem antikozomrd, takze ses konecne vyhranil. To jednoznacne ukazuje na to, ze stojis na strane kozomrdu, tedy proti 90% ceskych lidi a pak kdo je extremista:).

Dal se budeme drzet dalsich faktu. Reagujes na slovo kozomrd, coz je slozeninka (clovek, co jebe/suka/soulozi/picha/mrda zvirata, treba kozy), takze se ti nelibi. Popiras teda, ze kozomrd mel sex se zviraty a ze to koranek umoznuje? Pak se dovzdelej. Hrajes si tady na mistra sveta a pritom mas obrovsky mezery skoro ve vsem, k cemu se na debatach vyjadrujes.

Ad cmoudi - ty, takovej moralni vzor, jsi sestoupil a snizil se na uroven plebsu, jako je dle tebe agent (a ja bez debat taky)? To asi nebudes takovej moralni gigant, na jakyho si hrajes.

Ad rozdily v rasach, vezmeme si napriklad jako prvni IQ - studie jednoznacne prokazuji, ze jsou dost velke rozdily v IQ mezi rasami. Multykulty dementy ale tvrdi, ze jsme vsichni stejni. Jenze to nejsme, uz od prirody ne. Coz ostatne dokazuje napriklad barva kuze, telesna stavba, atd. A ne, opravdu nejsem rasista, mam kamarady mezi vietnamci i cernochy, ale nesnesu zmrdy, kteri jsou v kazde rase. Jen v nektere je jich vic - a to opet prokazatelne, dle ruznych statistik, ktere jsem kupodivu nedelal ja, ale vysly z ruznych evropskych organizaci.

na radka jsem reagoval omylem, nepřečetl jsem si, kdo to píše - trochu mi už splýváte.

A už opravdu naposled (protože mi je z vás už šoufl): že použiju vaše hrubá označení (v úvozovkách) naznačuje, že je nemyslím vážně, ale odkazuju se na vaše výroky.

Co se týká IQ, než napíšeš tuhle neotřesitelnou pravdu, mohl by sis taky ověřit, jak se IQ měří a uvědomit si, že velká jeho část je postavena na zkušenostech a zároveň taky třeba geometrické a matematické gramotnosti. A to je pro tzv. "primitivní" národy problém, stejně jako to je problém např. pro černochy v U.S., kde sice už slavnostně v 60. letech zrušili segregaci, ale o to víc ignorují tlak na vzdělávání černochů (podobnost s českými cikány a jejich houfným přesunem do zvláštních škol je prakticky stoprocentní). Nikdo tu nerozporuje fakt, že v obou případech má vliv nefunkční rodina a prostředí, nicméně to NIC nevypovídá o reálné inteligenci, jejíž je IQ jen velmi nedokonalým obrazem.

stejně jako to je problém např. pro černochy v U.S., kde sice už slavnostně v 60. letech zrušili segregaci, ale o to víc ignorují tlak na vzdělávání černochů

Další ničím nepodloženej žvást. O pozitivní diskriminaci v USA jsi asi doteď neslyšel, co?

https://cs.wikipedia.org/wiki/Pozitivn%C3%AD_diskriminace

Nikdo tu nerozporuje fakt, že v obou případech má vliv nefunkční rodina a prostředí, nicméně to NIC nevypovídá o reálné inteligenci, jejíž je IQ jen velmi nedokonalým obrazem.

Ale rozporuje. To totiž žádnej fakt není. To je jen výplod politicky korektních sluníček. Nejvýznamnější vliv má právě rasa.

Výchozím předpokladem zastánců afrimativní akce je, že rozdíly mezi úspěchem jednotlivých rasových skupin jsou způsobeny diskriminací (současnou i minulou) a sociálním postavením. Původně byla afirmativní akce deklarována jako dočasné opatření k narovnání sociálních rozdílů. Tento předpoklad však bývá zpochybňován argumentem, že jednou z podstatných příčin rozdílného postavení jednotlivých ras není pouze minulá diskriminace, sociální postavení a kultura, ale též rasové rozdíly v inteligenci, které nelze sociální intervencí změnit.[5][6][7]

Tak sorry, ze jsem na dno, na kterym se pohybuju, stahl i dalsi lidi.

Taky je mne soufl. Opravdu muzu konstatovat, ze vic zabednenyho a prolhanyho dementa jsem jeste nepotkal.

Bud se drz tematu nebo nereaguj. Tvoje neustale odvadeni tematu jinam, jen dokazuje, co ses zac.

Ad IQ - umis vubec cist cesky? Ja psal o IQ pouze jako o jednom z prikladu, ktery je studiemi prokazan. Ty se to opet snazis rozporovat.
Ted priklad a je jedno, jak se IQ meri. Postav si vedle sebe NAPRIKLAD cloveka s IQ 70 a s IQ 110(jen pro tebe - obyc. prumer). Rozdil bude zrejmy, dokonce casto i ve VYRAZU tvare. Ty to opet ale popres. Porad jsme jen trosku jiny zvirata, nez ty, co maji 4 nohy.

Cernousky´s ale mohl vynechat, to uz dneska vi decka ze zakladky. Mimochodem jsou taky rasa. Pozitivni diskriminaci zminil uz cejna.

Rodina a prostredi na IQ zas takovy vliv nema. Odkazy na fakta nehledam a z pameti je nevim. Kdysi jsem je cetl. Prvni odkaz http://ona.idnes.cz/inteligence-je-zrejme-vrozena-presto-si-zaslouzi-trenink-p3m-/vztahy-sex.aspx?c=A070622_130408_zdravi_ptp

velká jeho část je postavena na zkušenostech a zároveň taky třeba geometrické a matematické gramotnosti

Jo, to vidime prave treba na ciganech, jak uz v geometrii exceluji. A prilezitosti meli dost, ne ze ne.

Hele, já ještě musím.
Informace o zavádějících otázkách IQ testů je stará, no, řekněme šedesát let, spíš víc. Kdysi jsem něco četl, že černoch z plantáže skutečně nedokáže poznat, co chybí na obrázku kávového hrnečku (chyběl podšálek, nebo lžička, už nevím), protože ani neví, co je to hrneček. Ale tohle se řešilo minimálně někdy v době M. L. Kinga. Neříkej mi, že za tu dobu se IQ testy nepřizpůsobily. Myslel jsem, že doba, kdy v testech mohl být dotaz, co je Gioconda, je pryč už desetiletí.
Neříkej, neříkej mi, že se to dávno neposunulo, vždyť se to řeší minimálně půl století.
Matematika v IQ testech? Stačí umět počítat do pěti - to jsou prsty na jedné ruce. Geometrie? Symbolika na úrovni tříletého dítěte.
Kam chceš jít dál, aby IQ testy udělal každej aspoň na těch 110?

Nejsem odborník, ale tohle je přesně to, o čem se vedou diskuse. Vem si průměrného bělošského synka, který od rána do večera je doslova zahrnut umělými geometrickými formami - auta, domy, umění, dlažba, knížky pro děti atd. Podvědomí to filtruje, ty si to ani neuvědomuješ, ale je to tam. Takový křovácký synek vidí kolem sebe jen "geometrii chaosu" - stromy, skály, krajinu. Podobné (ačkoli ne tak extrémně) to je u dětí bez zájmu rodičů o jejich vývoj - ty prostě sedí doma a přinejlepším koukají na bednu.

Viděl jsem to u svých dětí - byly zvídavé, ale když jim nedáš vysvětlení, zájem se rychle ztratí a změní se na nezájem, když jim dáš počáteční impuls, začnou zkoumat samy. Viděl jsem taky nějaké testy IQ, posun k obecnosti tam nesporně je, ale stále se akcentuje matematika a logické uvažování - obojí bez cíleného vzdělání sám nedosáhneš. A i kdybys byl schopen, po delší úvaze, tak s ohledem že IQ testy měří i dosažený čas, tak jsi opět znevýhodněn.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru

loading...