
Volba značky telefonu červen2025-podpora
Pro mnohé detail - telefonní podpora konkrétní značky - je pro někoho zásadní, když nechce při každé prkotině nebo poruše řešit servis nebo jen radu přes facebooky, web formuláře nebo AI, ale se živým člověkem. Dnešní trend je bohužel takový, člověk si připadá jako DonQuichote pomalu. Nebo to bude pravda v tom, že telefon se "má" měnit každý druhý rok, t.j. nepotřebuje tedy záruku? Jaké máte zkušenosti s komunikací u různých značek, mimo třeba Samsungu, který chci změnit?
Díka za postřehy, nebo tipy.
Petr
Já ti nevím.
Jestli je prkotina to, že něco s telefonem neumím, podívám se do manuálu. A pokud by se pokazil, šel by do servisu nebo sběrného dvora, sám nic opravovat nebudu. Nebo proč bych měl někam volat?
Telefonní podporu v tomto případě považuji za naprosto zbytečnou. Ale jsem možná jiný v tom, že telefon považuji jen za nutné zlo, ne za středobod svého bytí. Potřebuji jen telefonovat a používat bankovní apky pro přístup k internetovému bankovnictví. Jo, a pokud bych jel autem mimořádně dál než kolem komína, tak využiju navigaci v něm.
Ja v zivote zadnou telefonickou podporu nepotrebovala a nevyuzila.
Kdyz mam nejaky uzivatelsky problem s pouzivanim zarizeni ci softwaru, tak si vygooglim, jestli uz to nekdo neresil (vetsinou ano).
Kdyz tomu zarizeni neco je, tak to reklamuju u prodejce.
https://debaty.net/discussions/3040315-je-vlastneni-nejnovejsiho-iphonu-chlapacke


Mám už strašných let tlačítkovou Nokii a nepotřeboval jsem s ní nic řešit :)
Telefonování telefonuje, SMSky SMSkujou a víc od ní nechci.