Jo, platí co píšeš. Nicméně, budeš mít někoho, kdo nebude znát vůbec nic, v mozku úplně čisto. Ale ten člověk vidí a slyší a teda vnímá, že se okolo něj něco děje. No a prvně bude muset to, co se kolem děje nějak popsat, uvědomit si to a teda bude potřebovat fyziku. Následně, když to bude chtít nějak pochopit hlouběji, bude muset sáhnout do matematiky.
------
Jistě platí i to, že matematika může existovat sama pro sebe a až zpětně zjistíme, že se dá vymyšlený matematický postup použít i na něco jiného. Není to o tom, že by jedno bylo důležitější než druhé, jen je třeba někde začít a je mnohem snažší začít u něčeho reálného, něčeho z fyziky, než u něčeho abstraktního, teda matematiky. Pokud se to obrátí a člověk nemá ani páru o fyzice, může znát něco z matematiky, ale stejně bude pro reálnej život nepoužitelnej. Proto si myslím, že fyzice by se měl věnovat větší zájem ze strany školství, aby nám tu nepobíhali zmatení lidé, kteří "věří" místo aby "znali".