Asi ano, ale když projede tak se může ukázat, že jde o krásný nový nablýskaný vůz, stejně jako že jde o starou rachotinu kde designu dominuje rez, sem tam překrytý zbytky poškrábané barvy, promačkaný tam, kde nejsou přímo proražené či prorezlé díry a že se to nerozpadne jen kvůli půl kilometru izolepy a hromadě drátků a šoubů, kterýma to kdosi průběžně "opravoval". Navíc, když se to rozjede a slyšíš nepravidelný chod motoru, kde cosi vydatně rachtá, kola se viklají a všechno co může vrže, zatímco zbytek jen skřípe, ze sedadel trčí péra a z podvozku cosi ošklivého teče, tak si řekneš, že to do té myčky nemuselo vůbec jezdit a raději to mělo zůstat stát pod vrstvou bláta, kde to pořád obrysama připomínalo Porche a fantazie mohla pracovat.
Jenže tohle prostě zjistíš, až to tou myčkou projde a začne se to i pohybovat.
S dostatečnou vrstvou bláta jako líčením ten nový a starý podle šikovně pořízené (a nejspíš i upravené) fotky nepoznáš. (A ano, rám i obrysy jsou stejné.)
Malířské plátno se většinou po napnutí do rámu nejdřív natře vrstvou běloby, než se na něj začne kreslit, obličej se běžně nejdřív natře vrstvou makeupu, než se na něj začne kreslit. Podle kvality malíře pak vypadá výsledek.