Já to zase dělám spíš takhle
G: Haló?
O: Dobrý den, měl byste chvilku na monitorovaný hovor?
G: Můžete mi dát vaše fakturační údaje?
O: Na co fakturační údaje, my vám chceme jenom nabídnout ...
G: (skáču mu do řeči) Přál jste si můj čas a já jsem ochoten ho poskytnout, ale samozřejmě vám za to budu muset vystavit fakturu, protože můj čas není zdarma, takže nejdřív prosím ty fakturační údaje
O: Ale my vám chceme ...
G: (skáču mu do řeči) To si poslechnu až po těch fakturačních údajích. Můj čas není zdarma, jestli Váš je, tak bych potřeboval porýt zahrádku ... (posekat trávník, atd)
O: (vztekle pokládá a dává mě na černou listinu sám)
Ještě se mi nestalo, že bychom se dostali přez ty fakturační údaje , ale pokud ano, tak ho informuju, že si účtuju 4.000 za každou načatou hodinu a že teda poslouchám a klidně ho nechám vykecávat se. Nakonec mu řeknu, ze o jejich nabídku nemám zájem, ale fakturu za mnou poskytnutý čas jim pošlu obratem a taky bych to udělal.