Tomu se říká syndrom chorého pazraveho neurotypika, ktery musi byt ve spolecnosti cool. Když prodáváš novou věc, paradoxně se vyplatí dát predrazenou cenu. Clovek neurotipicky ma bujnou fantazii, a libuje si kdyz si predstavi ve sve bujne fantazii jak je cool, moderni elita ve spolecnosti, ze si koupil kvalitni, protoze jinak by nebyl drahý produkt. Tento jev se projevuje predevsim u zen, ale jelikoz je dnesni spolecnost zzenstila tak muzi rozhodne nejsou vyjimkou.V bazarech, je lepší dávat střízlivou cenu, o to tam lidem jde.
Takovej dedoles, iPhone. iPhone sáží na originalitu, aneb dám všechno co má Android naopak zvýším cenu a budu kool. Dedoles udela muziku pro postizene, zvysi cenu nazve se jako ultra eco (priton prodava silne podprumerne produkty) a to je taky kool.
Hlavni je se netreba vztekat jak to nekdo muze koupit. Sice nemit v hlave pyliny stoji vic nervu, ale je to zbytecne