Kdysi jsem přecházel z jednoho profesního softu na druhý (původní dodavatel skončil a zákazníky nabídl konkurenci). Ti noví pořádali na různých místech republiky několik školení právě pro lidi, kteří k nim takto přecházeli. Jednoho takového jsem se zúčastnil - a bylo to moc fajn, získal jsem kontakty mezi devs, nabídl jim betatest.
Na školení nás bylo snad pět, předpoklad byl minimálně 5-10x větší. Nevadilo mi to, by byl jsem rád, protože jsem hned mohl řešit svá specifika. Přednášející mě překvapil, že tím, že bylo školení zdarma, nesetkalo se s nějakou odezvou. Že kdyby za to chtěli kupříkladu 2799 Kč + DPH, měli by plno.
S tím hadříkem to bude asi podobné.
---
Osobně se mi nezdá cena nijak divoká. Když lidi dokážou koupit tričko s nápisem výrobce xyz koupit klidně za 1499 (bez značky je podobné, taky 100% bavlna, za 99), proč by nekupovali tohle? Nebo flašku vína/kořalky za mnoho desítek tisíc, auta za desítky mega... Své odběratele si to našlo - a to je pro výrobce hlavní. Navíc dokázal vytočit spoustu lidí