Asi jako ty "sdílený" koloběžky. Pokud se sdílí za prachy, není to sdílení, ale prachsprostý pronájem.
Sdílený může být třeba vozík s vercajkem v dílně, kde si ho všichni půjčují a pracují s ním. Ale taky podle toho ten sdílenej vercajk vypadá - opotřebovanej a špinavej, naházenej bez ladu a skladu, poztrácenej a pokradenej, bez zodpovědnosti kohokoliv za stav. Spotřební materiály nedoplněný. Takže sdílenej vercajk na dílně sice je, ale každej si drží ještě svůj malej kufřík a v něm má další vercajk, svůj a ten si pečlivě hlídá a zamyká.
Takže všeobecný sdílení je z principu společného užívání použitelný v malé, uzavřené komunitě, ale ne otevřeně pro všechny. V komunitě správu auta zaplatí všichni a tudíž se budou o vozidlo starat, v otevřené společnosti naopak každej užije a urve a bude doufat, že se nepřijde na to, že to byl on. Zatím carsharing možná funguje, protože to dělají nadšenci do myšlenky sdílení. Až to bude masovější, fungovat to přestane. Asi jako když v Praze skákali se "sdílenýma" koloběžkama do Vltavy.