Nejsou lodě do Číny, světová logistika se zhroutila.
Nejsou lode do Ciny, protoze logicky nejsou volne lode ani z Ciny. Ne, ze by nebyly lode, ze by se nekam ztratily, ale obcas nejaka skonci v karantene a navic se spousta vyrobku posilalo i letecky v nakladovych prostorech osobni dopravy. Ono se to nezda, ale litalo to tolik, ze to udela pomerne slusny naklad. Vysledek je ten, ze se na volne kontejnery na lodi ceka a firmy se navic preplaci, pricemz vyhravaji ti nejbohatsi, to asi cesky stredne velky podnikatel nebude. Nekde jsem cetl, ze kontejner z Ciny stoji momentalne 13x tolik co pred rokem.
Jak velkej objem peněz to dělá v tvým případě jako živnostníka v IT a v případě fabriky?
To je proste fleg, me to vubec neprekvapilo, jemu IT zivnostnikovi by banka pujcila, podle nej z toho plyne, ze musi pujcit kazdemu. Boha jeho.