Zase telemarketing
Ještě nedávno jsem si liboval, že mě nikdo po telefonu moc neobtěžuje. Jen vcelku pravidelně, tak jednou za půl roku, dva pokusy obtýden, to zkoušely Moravský naftový doly, ačkoliv netuším, o co jim šlo, naftový kamna nemám a auto mám na benzín. Jinak téměř nikdo cizí nevolal.
A teď v říjnu to začalo. Asi je ovoce sklizený, tak nádeníci naběhli do call center a ty se rozjely naplno. Každej druhej den se mnou chce někdo mluvit, vyzvídat, možná i nabídnout. Je skoro dojemný, jakou starost mají cizí lidi o moje peníze. Třeba ten pán, co mi nabízel kapitálový investice.
Dřív jsem jim to rovnou pokládal, ale teď zkouším novou taktiku - povím jim, že nechci, aby mě nahrávali/monitorovali. Zajímají mě jejich reakce, co odpoví.
A taky jsem začal plnit blacklist.
MND prodávaj plyn a elektřtinu, ale to nejspíš viš.
Já loni nabídku MND (plyn) využil. No… využil. "Nahlásil" jsem dosavadnímu dodavateli, že ni jinde nabídli lepší (ještě jsem si přibásnil lepší cenu), přepli mě na retenční oddělení a cena šla dolů i bez přestupu jinam. O dost.
Takže tě dost dlouho natahovali a obírali jiní ?
Myslím, že ne. Měl jsem slušný tarif (už 2x jsem přecházel), oproti tomu "lokálně přirozenému" dodavateli výrazně levnější. Teď jsem se dostal na cenu, která ani v různých srovnávačích cen plynu na internetu není. Oproti "běžnému" dodavateli (kterého u nás na dědině má ten, který nikdy dodavatele neměnil) šetřím při své spotřebě kolem 3.000 kubíků cca deset tisíc Kč.
Cenu a smlouvu mám fixní do 31.12.2018, což může být nevýhoda, pokud by ceny klesaly.
Já jim řikám, že si je taky budu teda nahrávat, jestli s tím souhlasí. Pak ty hovory končí velmi rychle.
To jsem zatím zkusil jednou u výše zmíněného MND. Co mě dost překvapilo, že ten chlapík s tím souhlasil a ještě jednou mi vše zopakoval "na záznam"
Ale posledně jsem zkusil dělat nahluchlého a to slečnu co mi vyprávěla o nějaké výhře docela vykolejilo...
Pokud máš mobil s nějakým bělošským OS, tak aplikace "Můžu to zvednout?". Funguje na základě uživatelských recenzí a hlavně skutečně funguje! Pokud se tím ale bavíš, no problem, třeba to využije i někdo jiný
Při nepřijatém hovoru jde zpětně call centrum zjistit prostě podle délky vyzvánění. Trvá 37-39 sekund, 99% jistota určení.
Pff, zpátky nikdy nevolám. Pokud to bylo důležitý, dotyčný zavolá znovu, pokud to důležitý nebylo, nemá cenu tam volat.
Navíc některý nepřijatý hovory jsou kratičký a zjišťovací, asi nějakej bot hledá aktivní čísla, takže to nelze asi stihnout zvednout. A tam zpátky volat už vůbec nebudu.