Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Zase telemarketing

Ještě nedávno jsem si liboval, že mě nikdo po telefonu moc neobtěžuje. Jen vcelku pravidelně, tak jednou za půl roku, dva pokusy obtýden, to zkoušely Moravský naftový doly, ačkoliv netuším, o co jim šlo, naftový kamna nemám a auto mám na benzín. Jinak téměř nikdo cizí nevolal.
A teď v říjnu to začalo. Asi je ovoce sklizený, tak nádeníci naběhli do call center a ty se rozjely naplno. Každej druhej den se mnou chce někdo mluvit, vyzvídat, možná i nabídnout. Je skoro dojemný, jakou starost mají cizí lidi o moje peníze. Třeba ten pán, co mi nabízel kapitálový investice.

Dřív jsem jim to rovnou pokládal, ale teď zkouším novou taktiku - povím jim, že nechci, aby mě nahrávali/monitorovali. Zajímají mě jejich reakce, co odpoví.
A taky jsem začal plnit blacklist.

Předmět Autor Datum
MND prodávaj plyn a elektřtinu, ale to nejspíš viš. :-D
Zarniwúp 18.10.2017 13:48
Zarniwúp
Já loni nabídku MND (plyn) využil. No… využil. "Nahlásil" jsem dosavadnímu dodavateli, že ni jinde n…
L-Core 18.10.2017 16:28
L-Core
Takže tě dost dlouho natahovali a obírali jiní ?
kozakl 18.10.2017 17:27
kozakl
Myslím, že ne. Měl jsem slušný tarif (už 2x jsem přecházel), oproti tomu "lokálně přirozenému" dodav…
L-Core 18.10.2017 18:12
L-Core
Já jim řikám, že si je taky budu teda nahrávat, jestli s tím souhlasí. Pak ty hovory končí velmi ryc…
Moas 19.10.2017 07:42
Moas
To jsem zatím zkusil jednou u výše zmíněného MND. Co mě dost překvapilo, že ten chlapík s tím souhla…
Karelll 19.10.2017 23:25
Karelll
Pokud máš mobil s nějakým bělošským OS, tak aplikace "Můžu to zvednout?". Funguje na základě uživate…
Roker 20.10.2017 07:06
Roker
Při nepřijatém hovoru jde zpětně call centrum zjistit prostě podle délky vyzvánění. Trvá 37-39 sekun…
Zarniwúp 20.10.2017 13:58
Zarniwúp
Pff, zpátky nikdy nevolám. Pokud to bylo důležitý, dotyčný zavolá znovu, pokud to důležitý nebylo, n… poslední
Prasak 20.10.2017 15:16
Prasak

MND prodávaj plyn a elektřtinu, ale to nejspíš viš. :-D

Já loni nabídku MND (plyn) využil. No… využil. "Nahlásil" jsem dosavadnímu dodavateli, že ni jinde nabídli lepší (ještě jsem si přibásnil lepší cenu), přepli mě na retenční oddělení a cena šla dolů i bez přestupu jinam. O dost.

Myslím, že ne. Měl jsem slušný tarif (už 2x jsem přecházel), oproti tomu "lokálně přirozenému" dodavateli výrazně levnější. Teď jsem se dostal na cenu, která ani v různých srovnávačích cen plynu na internetu není. Oproti "běžnému" dodavateli (kterého u nás na dědině má ten, který nikdy dodavatele neměnil) šetřím při své spotřebě kolem 3.000 kubíků cca deset tisíc Kč.

Cenu a smlouvu mám fixní do 31.12.2018, což může být nevýhoda, pokud by ceny klesaly.

To jsem zatím zkusil jednou u výše zmíněného MND. Co mě dost překvapilo, že ten chlapík s tím souhlasil a ještě jednou mi vše zopakoval "na záznam"
Ale posledně jsem zkusil dělat nahluchlého a to slečnu co mi vyprávěla o nějaké výhře docela vykolejilo...

Při nepřijatém hovoru jde zpětně call centrum zjistit prostě podle délky vyzvánění. Trvá 37-39 sekund, 99% jistota určení.

Pff, zpátky nikdy nevolám. Pokud to bylo důležitý, dotyčný zavolá znovu, pokud to důležitý nebylo, nemá cenu tam volat.
Navíc některý nepřijatý hovory jsou kratičký a zjišťovací, asi nějakej bot hledá aktivní čísla, takže to nelze asi stihnout zvednout. A tam zpátky volat už vůbec nebudu.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru