The saddest junkyard
Mám rád sportovní veterány s šedesátých a sedmdesátých let. Ulítávám na Renault Alpine A110. No tak nemyslím si, že nad tahle auta není, nebo že by nad auta bylo tak nějak všeobecně, ale stejně - jsou nádherná. Kdybych měl dělat třeba bílého koně, tak to bude kvůli tomu, abych si mohl pořídit A110 a jet s ní řádit na Nordschleife.
A pak narazím na tuhle stránku a kroutí se mi i nehty u nohou:
http://iedeiblog.com/2012/06/11/the-saddest-junkyard/
Copak tam máme...
R8 Gordini .. dobře to takový zázrak není.
R5 Turbo ... dobře, taky ještě žádný zázrak.
BMW 3.0 CSL, což byl základ pro Batmobile
Dobře dobře, pořád tak nějak standard.
Ale to už přicházejí pecky...
Alpine A310 vypadá všedně, ale moc se jich nevyrobilo. Možná méně, než A110.
Alpine A110 ty se tam válej snad čtyři. Renovovaná nejsou zase až tak "nedostupná", cena bývá kolem 50000 éček, většinou s neoriginálním motorem (stejně se zadíral - tuším, že ten z R8, - a když ho někdo má, tak ho tak jak tak z auta vyndá, suší doma a do A110 vrazí motor z R5).
Lotus 30 ..
Údajně tam stojí i dvě Lambo Miura, auto vyhlášené nejkrásnějším sporťákem století...
V debatě tam někdo tvrdí, že poznal i Rene Bonnet Aero D'jet, což mi tedy nepřijde, ale možné to je...
Ovšem A210 tam skutečně stojí... panebože ty to vidíš.
Jsou to jeho khár, může každé ráno klidně nasrat na sedačku každého z nich a rozmlátit perlíkem. Ovšem někdo by měl žabožroutovi vysvětlit, že tomu, aby s auty kdokoli jiný obchodoval a světe div se na nich bohatl nezabrání. Tím, že tahle vyřadí z oběhu cenu zbývajících pouze zvyšuje a "spekulantům" jen pomáhá.
Jsou to jen hromady blbě natřenýho plechu, ale jak pěkně tvarovanýho plechu.