
Registrační poklady
jak je to s registračníma pokladnama
myslým si že jde o zbytečnost sice zvednou plat o několik procent ale udělaj takovýhle nesmysl díky kterému zboží zdraží,prý kvůli unikum na daních ať se podívají na sabe a ve svém okolí kde se roztáčí miliardi (u živnostníků to sou (pokud sou) desítky nebo stovky maximálně tisíce )
uvedu příklad
prodejna -bez interentu-
měsíční výdělek = 6000,-
stát shrábne na zdravotním a soc. nějaký 4000,-
výdělek 2000,-
zbytečné náklady
=zavedení internetu do prodejny* ,koupení pc popř.pokladny,vhodné vybavení prodejny pc stůl nebo stůl na pokladnu,přemístění zasuvky (přívod proudu),termo papírky do tiskárny ,atd je toho sakra hodně
*v prodejně není internet ,a stavací pc doma je starší není na to vhodný - zakládaní pravidlo netahat si práci domu
takže = provozovaní internetu -500 (výdelek 1500,-) a ještě proud který to sežere navíc,kupovaní termo papírku
akorát nevým jestli by bylo nutné založit si učet
To bude švanda až bude EET:
http://www.lupa.cz/clanky/bezprecedentni-vypadek-ministerstvu-financi-pet-dni-nefungovaly-registry/
Co EET, ale kontrolní hlášení, které má běžet od 1.1.2016.
Nejlepší je, že ti ********** ani nejsou schopni vydat definitivní parametry, jak má vlastně požadovaný výstup (*xml) vypadat. Něco jiného je uvedeno v pokynech, něco jiného ve struktuře souboru xml. Z toho vy se jeden (kdo to musí programovat) posral
Samozřejmě že ani nikdo na FÚ pořádně neví, jak to bude probéhat a co kam (obsahově) patří či nepatří. Oni mají čas; na jaře bude třeba školení, v polovině roku to začnou kontrolovat - ale ty už musíš 1.1. přesně vědět co a jak, jinak tě čekají drakonické pokuty.
A to nemluvím o tom, že na jakoukoliv jejich reakci ohledně KH by měl člověk reagovat do 5 dní, jinak jej čekají další pokuty. Komunikace výhradně elektronicky nebo datovkami. Odeslání mailu finančáky se pro tyto účely považuje za doručení, lhůta běží. Odpověď musí být v přesném, specifickém formátu (opět *xml), jinak je neúčinná a pokutována. Desetitisícová pokuta je ještě ta lepší varianta. Snížit se nedá.
Jen tak pro zajímavost, jak moc moudří lidé tohle vymysleli, dávám link na diskuzi o jedné malé nejasnosti: http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=1340981
Oni už tam mají e-mail?
Jo, i jednotlivě, všichni podle mustru jmeno.prijmeni@fs.mfcr.cz
Pokud víš, že tvým správcem daně je Břetislav Břeh, můžeš mu hned něco napsat :)
Ale počítám, že to odesílání mailů kvůli KH se bude provádět nějak jinak, ne ze schránek jednotlivých úředníků. No, uvidíme. Náměstkyně Hornochová v posledních OVM cosi naznačovala, že něco možná bude jinak.
Já to myslel s nadsázkou, ale nedávno mi ještě přišel dopis z místního oddělení policie a byl napsaný pěkně postaru na stroji. Tak jsem si říkal, jestli na tom jsou jiné státní instituce podobně... Třeba ještě v roce 2008 odesílala máma z práce nějaké reporty pro SÚJB (Státní úřad pro jadernou bezpečnost) na disketách; hned na dvou, kdyby náhodou ta jedna chcípla.