Cílem je sledovanost, sledovanost se dosahuje cílením na nejširší diváckou skupinu, aktuálně to tipuju na starší ročníky 40+, protože ti mladší už na zprávy v televizi serou a přečtou si to na netu. Starší ročníky pro hry často nemají pochopení (pro ně ztráta času, protože to za nich nebylo a ani to nezkusili) a tudíž je vyloženě nabíledni použít hry jako zbraň pro vysvětlení chování magora.
Pokud je někdo magor, tak udělá nějakou hovadinu a je jedno, jestli hraje hry, nebo plete svetry. Zdravej jedinec odliší skutečnou realitu od té virtuální, stačí se podívat okolo sebe - desetitisíce mladých i starých hrajou hry a nemají s tím problém.
Nezapomeň, že v TV (zvláště komerční stanice) není účelem nestranně informovat, ale mít sledovanost a to se dosahuje vytvářením senzací a šokujících zpráv. Součástí jsou často zaujaté a jednostranné pohledy "náhodných" svědků a kdejakých oborníků na kdeco, emotivní hudba a drastické záběry. Pohled na věc z jiné strany, či zdroje informací, chybí.