Proč je zvuk tak důležitý v životě člověka a jaký vliv může mít zvuk na jeho zdraví?
Dobrý den chtěl bych poradit(debatovat) o tématu: Proč je zvuk tak důležitý v životě člověka a jaký vliv může mít zvuk na jeho zdraví? Vlastními slovy , jako vím co muže udělat ale bylo by toho málo a učitel by nebyl moc rád, děkuji. Tomáš Záhrubský
zvuk hlasu učitele má na zdraví jednoznačně negativní vliv.
Někdy i pozitivní - uspává
jo na takového si ze školy taky vzpomínám...
Nejhorší je to momentálně na přednáškách. To je v podstatě dvou nebo tří hodinový monolog a pokud látka není příliš zajímavá a přednáška je od 8 ráno, tak si jdu hned pro kafe, protože jinak bych tam usnul snad i ve stoje .
Jeste horsi je po 10hodinevem naratonu v sedm vecer.
a mužete mi prosím odpovědět ?
zkus nad tím víc zapřemýšlet, zvuk je u člověka vnímán a vyjadřován základními smysly....
Třeba čichem.
pokud je velmi silný, tak možná ano.... ale na 100% potvrdím až to pocítím
Krev v nose cítit je....
A hukot v kládě jde vidět
občas i slyšet !!! ale tvůj příspěvek je zatím asi nejtrefnější. díky ti za něj..... jen nevím co autor tématu na to. to asi před panem učitelem prezentovat nebude, ikdyž na druhou stranu to má pozitivní vliv na zdraví.
Na čí zdraví to bude mít pozitivní vliv, když mu u tabule před učitelem ztvrdne péro?
smích léčí !!!!! a jeho krevní oběh bude mít zátěžovou zkoušku, pokud mu nějaká krev do oběhu půjde, když bude jinde.
Vzhledem k nízkýmu okysličení mozku dostane asi žák nedostatečnou.
takhle jsem jednou dostal nedostatečnou při ekologii, když jsem měl mluvit na téma jak škodí cukry lidskému tělu. já to otočil a začal jsem mluvit o tom jak jsou tělu prospěšné... své představení jsem odříkal bez přerušení asi za 4 minuty, ale šel jsem si sednout s nedostatečnou, protože jsem mluvil o opačném tématu, když jsem se ohradil, že bych se k těm negativním vlivům také dostal, tak mi to nebylo dopřáno.
Tuky, cukry a bílkoviny jsou základní živiny pro lidské tělo.
Jestli někde učí něco jiného, tak je to asi jedna z těch moderních úchylek.
Jenom je divné, že se to šíří pomocí školství.
To jsi špatně pochopil... jasně je to tak jak říkáš (základní živiny pro lidksé tělo) Ale ona chtěla, abych promluvil o příjmání nadbytečného množství cukru pro tělo (obezita, zpracovávní takových cukrů atd.). O moderní úchylku se nejednalo, už je to pár let.
aby jsme to tu jen nezlehčovali a nezesměňovali, tak tady je něco k tématu : odkaz
Viděl jsem to už v televizi. Není mi jasné, jak to, že hned napoprvé (jak tam tvrdí) rozuměla všemu, co slyší... Pokud nikdy neslyšela, nemůže přece chápat význam slyšeného. Kdyby na ni začali mluvit maďarsky, tak by tomu taky rozuměla? Nebo se pletu?
Jsem stejného názoru. I kdyby uměla perfektně mluvený jazyk v psané podobě, tak se lecos vyslovuje jinak a nemohla by rozumět.
A co se takhle rozepsat o hnědém zvuku? Nebo šíření zvuku ve vesmíru..
Myslíš, že ve "vesmírný zvuk" je nějak obzvlášť důležitý pro lidstvo? A ony to jsou v podstatě magnetické vlny překonvertované na zvuk.
http://www.loupak.cz/video/veda-a-pokusy/11647-zvuky-vesmiru
Asi ne, jen jsem se nechal vytrhnout z kontextu a přišlo mi to jako zajímavé téma.
O hnědém zvuku bych mohl vyprávět. Zvláště po obědě s fazolemi.
Jednak komunikace, to bude možná nejpodstatnější, druhak třeba varovné zvukové doprovody (za zády kvílí brzdy - důvod k ohléhnutí se), třeťak různá upozornění (když vypadnou slyšícímu klíče, slyší cinknutí - a pozná i co cinká - neslyšící netuší, že mu vypadly), čtvrťak kontrola vlastní hlasitosti (např. nemluvit nahlas v tichém prostředí a naopak přidat v hluku).
Takže vnímání prostředí a orientace v prostoru.