cejna, naprostej souhlas. Ucitel, ktery ma u deti prirozeny respekt, tedy nijak nevynucovany, proste ho deti uznavaj, si klidne muze dovolit neco nevedet, ale tomu diteti to zjistit z knihy a klidne potom s tou knihou prijit a bud mu to jen precist nebo ho to nechat precist nebo vysvetlit tak, aby to dite pochopilo.
Mimochodem ze sveho detstvi si pamatuju tri typy ucitelu, prvni typ si vlastne nepamatuju, proste byli tak nevyrazni respektive nevyrazne ucitelky, ze jsem na ne zapomnel. Druhy typ si pamatuju, CSc. idioti, co mi pili krev, ucitel si pekne natloukl, kdyz se houpal na zidli, to bylo tenkrat radosti, ucitelka bohuzel nic, hajzl jeden. No bylo tam takovejch zmetku vic. Treti typ byl jen jeden ucitel, kteryho jsme vetsinou meli docela radi, ikdyz urcite ne vsechny deti, nekteri maly zmetci si na jeho fyzicke tresty, ktere dobrovolne prijali stezovali. Byl to vybornej ucitel, oblibenej a hlavne naucil, navic proste vesel do tridy, nemusel davat poznamky, na nikoho neporvaval, proste mel prirozenej respekt. Nakonec ho ze skolstvi vyhnali, takovyho, co zbytek znacne prevysoval tam fakt nepotrebovali.