Kazdopadne je pravda, ze na 1. stupni, prip. na zakladni skole prakticke (zvlastni skola) nejsou potreba zadne velke znalosti predmetu, vetsinu clovek sam zna ze zakladky a co nezna, to se douci o kapitolu pred svymi zaky
I tam tě žáci mohou překvapit dotazem, který zdánlivě přesahuje osnovy. A bylo by hloupé jejich zájem odbít tím, že to nevíš, je to pro ně těžké, nebo že na to nemaj to pochopit. A zkusit přiblížit (záměrně nepíšu vysvětlit) problém (případně o něj rovnou probudit v dítěti zájem) někomu, komu chybí znalost celého pozadí problému, tak to už chce hodně o tom vědět (a něco málo citu). Pak je možné docílit i toho, že dítě se začne zajímat i o ten podklad toho problému. Děti jsou od přírody zvídavé, chtějí se učit, poznávat nové věci, rozumět věcem. I jedno odseknutí může jejich touhu poznávat zahubit.