Reknu to asi takhle, ten cikan co byl na zakladce, ne v nasi tride, ale stejne jsme se potkavali, pochopil jak se veci maji, az kdyz jsem po nem hodil zidli, pritom ja pusobil od maleho veku tak tise nekonfliktne, asi proto si me vybral, ale nekdy zdani klame.
Na druhou stranu, kdyz nad tom tak premejslim, nevim cim jsem tyhle sikanozni typy pritahoval, ale asi nejhur skoncil jeden bilej, co mu sili po padu se schodu hlavu.
Abych teda navazal a vtiskl tomu podstatu problemu, cejna vychazi z reality, skoly stojej za hovno, ucitele taky, penez malo, ve tride pres dvacet nekdy jeste vic deti, tam se toho moc delat neda a souhlasim s tim, ze nejlepsi je to oddelit, nakonec oni vsichni ti multikulty maji plno kecu az do chvile, kdy je cikan ve tride jejich ditete! Ewing spis teoretizuje a premysli o tom, jaky by byl idealni stav, jiste, kdyz bude trida maximum 15 deti, tak se ucitel zvladne venovat vsem a klidne muzou byt vedle sebe ti nadprumerni a podprumerni, ovsem na to bude potreba i nadprumernej ucitel, coz je taky v CR hola teorie.