Zase jen snůška nepravd a hloupostí.
Shodou okolností jsem byl minulej tejden na rodičovský schůzce v mateřský školce. Ta školka je přifařená k praktický škole (dříve zvláštní). Takže má stejnýho ředitele. Ten si tam mimojiné posteskl nad nedostatkem financí, kterej je způsobenej úbytkem žáků z tý zvláštní školy. Momentálně je systém nastaven totiž tak, že dostávaj peníze na "hlavu". Díky té diskriminaci, kterou se cikáni a jejich "zastánci" (píšu v uvozovkách, protože oni jim spíš více škodí než pomáhají) pořád ohánějí se zničehonic (po kritice od EU) najednou vyskytla u cikánský menšiny nejspíš nějaká záhadná genialita a počet dětí ve zvláštní škole se snížil na polovinu.
A to do těch škol nikdo nikoho neposílá na základě původu, ale na základě dosahovaných výsledků a inteligence. Velká část těch dětí ma IQ na hranici debility nebo těsně nad ní.
Nevadí mi, že ten kdo je hloupej se učí na speciální škole. Spíš mě mnohem více děsí situace, že tihle málo inteligentní děti zůstávají a uměle jsou držené v "normálních" školách. Jako rodič chci, aby se učitel věnoval dostatečně a pořádně vyučování mého dítěte ( a většině "normálních" ve třídě) a ne doučování jednoho či dvou neinteligentních dětí. Je snad cílem školství ostatní normální děti srážet na úroveň těch hloupějších?
Stejně jako existují výběrové školy pro nadané děti a školy pro průměrné děti, tak zákonitě musí existovat i školy pro děti méně chytré, do kterých musí být žáci posíláni na základě výsledků, inteligence a ne barvy pleti.
viděl jsem cikánské děti ve skautských oddílech
Jasně, i malý skauti se daj okrádat stejně jako jiní...