Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Tour de France 2016

Tour de France 2016

[Moderátor] L-Core, 03.07.2016 18:06, Debata, 28 příspěvků (360 zobrazení)

Krása :-)
Sagan ve žlutém.

Líbil se mi velmi i Roman Kreuziger. Contador ztrácí, možná důsledky včerejšího kotrmelce.

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Vcera som poobede zaspal pri malej, zobudil sa asi 30min pred koncom e… fleg 04.07.2016 09:06
Dnes zajímavá etapa :) Co ale naprosto nechápu, tak je taktika Olega… L-Core 06.07.2016 17:26
Špinavé prádlo se má prát doma. http://www.telemadrid.es/noticias/depo… L-Core 07.07.2016 18:30
Sic moc bicyklisty nemusím, ale co to je za sport když vládne taktika… M-Pol 07.07.2016 19:15
No znalci tvrdí, že bez kolektivu nemá sólo cyklista žádnou šanci. Oso… L-Core 07.07.2016 21:08
mě tenhle stupidní sport nezajímá. 150 pumpičkářů oblečených jako buzí… touchwood 08.07.2016 11:25
No vidíš, každý to má jinak :-p Mě by zase nenapadlo sledovat fotbal n… L-Core 08.07.2016 11:35
kdysi mě bavilo sledovat Závod míru. Bylo to takové brutálně amatérské… touchwood 09.07.2016 12:25
Na Závodu míru byly nejlepší ty dojezdy na stadion, zejména pokud tam… karel 09.07.2016 12:40
Na Závodě míru nebylo moc co sledovat, snad výsledky v Rudém Právu ;-)… L-Core 09.07.2016 15:24
už se na to taky moc nepamatuju, ale ČST jezdila s motorkou (dokonce s… touchwood 09.07.2016 17:43
[X-20150216151408828.jpg] Moas 08.07.2016 13:25
No nebyla to dneska krása? https://www.youtube.com/watch?v=FDImF6mcKWo… L-Core 13.07.2016 17:28
Nie prekrocil som aj rychlost parkrat, ale chybali mi asi 5min. Neplan… fleg 13.07.2016 21:03
:-? V letošní TdF se dějí zcela neuvěřitelné věci: http://www.steephi… L-Core 14.07.2016 17:18
Jsem si doposávaď myslel, že debilové chodí fandit jenom na fotbal. Te… jirka44 14.07.2016 18:19
Debilove chodi fandit na TdF uz dost dlouho. To neni poprvy, co tam by… merlouska 14.07.2016 19:05
Dnes som konecne videl Saganove vitazstvo online. Zajazdil vyborne tak… fleg 18.07.2016 20:52
Jsem zvědav, co teď Oleg Tinfoff. Nedávno prohlásil, že když dá Sagan… L-Core 19.07.2016 06:45
Tinkoff to uz vzdal, Sagan ma uz zmluvu s Borou. Je to skoda, pretoze… fleg 19.07.2016 12:39
Ne, že by se mi nelíbilo etapové vítěství někoho z našich, jen mi nepa… M-Pol 19.07.2016 07:40
Jasně, že vítěz je ten nejrychlejší (žlutý trikot). Ale kromě toho se… L-Core 19.07.2016 08:56
Mne sa nepaci na dnesnej cyklistike ako su riesene uniky. Kedze jazdci… fleg 19.07.2016 12:42
Nu, indián mě trochu zklamal, z těch top jezdců jsem mu fandil nejvíce… L-Core 24.07.2016 06:33
Tato tour bola asi najlepsia, co som videl od Sagana. Skoda poslednej… fleg 24.07.2016 20:18
Škoda těch podklouznutí kola, věřil bych, že kdyby třikrát nešlápnul n… mismas 25.07.2016 08:30
Pri pohlade zvrchu bolo pekne vidiet ako dobieha Greipela, co bolo pre… fleg 25.07.2016 15:07
https://www.youtube.com/watch?v=XnPUe80oBZw poslední Redsnake 26.07.2016 13:49

Re: Tour de France 2016

[Moderátor] fleg, 04.07.2016 09:06

Vcera som poobede zaspal pri malej, zobudil sa asi 30min pred koncom etapy a ze este chvilku a potom uz bolo zrazu 6h. Takze som to zmeskal.
Tak aspon zo zaznamu, co uz.

^ Odpovědět

Re: Tour de France 2016

[Moderátor] L-Core, 06.07.2016 17:26

Dnes zajímavá etapa :)

Co ale naprosto nechápu, tak je taktika Olega Tinkoffa, nebo kdo tam tomu velí. Majka třetí, naprosto k ničemu, Kreuziger čeká/nečeká na Kontíka a ten zase přes minutu sekera. Můj tip je, že zítra už nenastoupí.

^ Odpovědět

Re: Tour de France 2016

[Moderátor] L-Core, 07.07.2016 18:30

Špinavé prádlo se má prát doma.
http://www.telemadrid.es/noticias/deportes/noticia/contador-acusa-kreuziger-de-actuar-ajeno-las-ordenes-de-equipo

Na diskuzním fóru RK je krásná fotka a komentář jednoho přispěvatele:

"Od zitrka Tinkoff s novou zavodni strategii":
https://pbs.twimg.com/media/Cmw48dEXgAA5hNv.jpg:large
(vozítko s AC táhne RK)
(zdroj: http://romankreuziger.com/diskuze/prubezna-diskuze)

Dlouho jsem se tak u cyklistiky nezasmál.

:-D

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] M-Pol, 07.07.2016 19:15

Sic moc bicyklisty nemusím, ale co to je za sport když vládne taktika a politika těch týmů?
(nemám rád žádné kolektivní sporty)

< Odpovědět

Pouze blbec o sobě nepochybuje.

#

[Moderátor] L-Core, 07.07.2016 21:08

No znalci tvrdí, že bez kolektivu nemá sólo cyklista žádnou šanci. Osobní zkušenost s tím nemám; když si vyjedeme s paní L-Coreovou, nezáleží vůbec na tom, kdo koho "táhne". Do kopce slezeme oba a jdeme pěkně šlapcugem :-)

< Odpovědět

Re: Tour de France 2016

[Moderátor] touchwood, 08.07.2016 11:25

mě tenhle stupidní sport nezajímá. 150 pumpičkářů oblečených jako buzíci šlape o106 aby v drtivé většině případů dojeli do cíle v balíku a "vítěz" si připsal vítězství vypracované jinými pumpičkáři z jeho týmu. Navíc cyklistiku pokládám za jeden ze sportů, kde se nejvíce podvádí a dopuje.

^ Odpovědět

Re: mě tenhle stupidní sport nezajímá. 150 pumpičkářů oblečených jako buzí…

[Moderátor] L-Core, 08.07.2016 11:35

No vidíš, každý to má jinak :-p
Mě by zase nenapadlo sledovat fotbal nebo tenis. Povědomí o většině jejich aktérů mám minimálně stejně negativní jako ty o cyklistech ("nafoukané primadony", "slepice s bydlištěm v Monaku", atd.)

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 09.07.2016 12:25

kdysi mě bavilo sledovat Závod míru. Bylo to takové brutálně amatérské a ty úniky fungovaly. Dnes všichni v jakýkoli okamžik vědí, kolik ztrácejí a případné taktizování únikářů a zbytku balíku se už neřídí úvahou pumpičkářů, ale jejich podpůrného týmu.

Kdybych to měl srovnat, bude to jako F1 - to je dneska už taky příšerná nuda. A to se za dob Laudy, Prosta a spol. dalo říct, že špičkové týmy byly jen 3 a zbytek byla stafáž, přesto to bylo zábavnější, protože ta auta nebyla až tak na dálkové ovládání, jak je tomu dnes.

< Odpovědět

Re: kdysi mě bavilo sledovat Závod míru. Bylo to takové brutálně amatérské…

[Registrovaný] karel, 09.07.2016 12:40

Na Závodu míru byly nejlepší ty dojezdy na stadion, zejména pokud tam byla škvára.

< Odpovědět

Re: kdysi mě bavilo sledovat Závod míru. Bylo to takové brutálně amatérské…

[Moderátor] L-Core, 09.07.2016 15:24

Na Závodě míru nebylo moc co sledovat, snad výsledky v Rudém Právu ;-) V TV dávali jen dojezd z několika stacionárních kamer + stadion. Málokdy (a spíše těsně před 1989) nějaká kamera na motorce. Helikoptéra? Ani náhodou.

To TdF a Giro, to jsou zároveň dokumentární cestopisné filmy. Heli záběry nádhera.

Právě dnes jsem vzpomínal na horskou časovku v Harrachově (1985? 1986?), kdy řada závodníků šlapala nahoru vedle kola ]:)

S tím taktizováním máš pravdu.

Na F1 se prakticky nedívám, co skončil skoro soused (můj i tvůj) Alex Wurz a co jediná snaha pořadatelů bylo udělat cokoliv proti dominanci Šumiho. Jak píšeš, (z mého pohledu) nuda. Ještě tak motorky, posledních pět-deset kol, pokud jede někde vpředu Valentino Rossi… ;-)

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 09.07.2016 17:43

už se na to taky moc nepamatuju, ale ČST jezdila s motorkou (dokonce se pamatuju, jak se jednou před cílem vykotili), dokonce se pamatuju že místo dvoutaktní Jawy někdy těsně před revolucí (1987?) zakoupili úpadkovou kapitalistickou mašinu Rotax. ;-)

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 13.07.2016 21:03 [Upraveno]

Nie prekrocil som aj rychlost parkrat, ale chybali mi asi 5min.
Neplanovane som montoval jeden satelit, takze tento rok som nevidel ani jedno Saganovo vitazstvo;o(.
Ale 5x som si to pozrel zo zaznamu;o).

< Odpovědět

#

[Registrovaný] jirka44, 14.07.2016 18:19

Jsem si doposávaď myslel, že debilové chodí fandit jenom na fotbal. Teď koukám, že i na cyklistiku.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] merlouska, 14.07.2016 19:05

Debilove chodi fandit na TdF uz dost dlouho. To neni poprvy, co tam byl nejakej problem kvuli kolizi s divakem nebo prekazejicim divakum...

< Odpovědět

Re: Tour de France 2016

[Moderátor] fleg, 18.07.2016 20:52

Dnes som konecne videl Saganove vitazstvo online. Zajazdil vyborne takticky a konecne mal aj kusok stastia v scieli.

^ Odpovědět

Re: Dnes som konecne videl Saganove vitazstvo online. Zajazdil vyborne tak…

[Moderátor] L-Core, 19.07.2016 06:45

Jsem zvědav, co teď Oleg Tinfoff. Nedávno prohlásil, že když dá Sagan tři vítězství v TdF, s cyklistikou nekončí. Včera jsem kdesi zaznamenal, že by kromě té své banky mohl do toho zaangažovat i tu svou novou firmu, La Datcha (luxusní vily). No ale jestli se mu jezdci mezitím upsali jinde..

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 19.07.2016 12:39

Tinkoff to uz vzdal, Sagan ma uz zmluvu s Borou.
Je to skoda, pretoze jemu nevadili ani tak tie stratene prachy, kedze je to fanda cyklistiky, ale skor pristup UCI, kedze sa s nimi povadil strasne minuly rok.

< Odpovědět

Re: Dnes som konecne videl Saganove vitazstvo online. Zajazdil vyborne tak…

[Registrovaný] M-Pol, 19.07.2016 07:40 [Upraveno]

Ne, že by se mi nelíbilo etapové vítěství někoho z našich, jen mi nepasují nějak ty trika, tedy ta důležitost.
Podle mého vítěz/nejlepší je ten, kdo do cíle dojede v nejlepším časem a pokud někdo má jakési tričko i když má ztrátu na vítěze x hodin, tak asi není nic moc co oslavovat = jednu etapu vyhraje potom se par etap "plouží/odpočívá" a znovu to zopakuje ......
(podotýkám, že tomu celému moc nerozumím a jsou mi takové závody prostě divné)

< Odpovědět

Pouze blbec o sobě nepochybuje.

#

[Moderátor] L-Core, 19.07.2016 08:56 [Upraveno]

Jasně, že vítěz je ten nejrychlejší (žlutý trikot). Ale kromě toho se hodnotí i další kategorie, nejlepší spurtér (prakticky v rovinatých etapách), nejlepší vrchař (nejvíce bodů na vrcholech různých kopečků) a nejlepší mladý jezdec celkově (myslím do 26 let).

Je to odlišeno i penězi. Vítěz TdF bere 500.000€, vítěz těch druhých kategorií myslím 25.000 (20x méně). Nějaké peníze jsou i za etapy, bojovnost v etapě (úniky) atd. Zpravidla se ale jednotlivci vyhrané částky rozdělují mezi celý tým + doprovod. Bez nich (jich práce) by nikdo sám asi neměl moc šancí.

Ač to vypadá zvláštně (každý jede přece na svém kole), je to týmový sport. Kdyby se hodnotilo vyloženě jen pořadí, spousta jezdců by tam vůbec nejela, protože šanci by měly jen ty "horské blechy", které váží 50 kilo i s kolem. Jezdci do normálního terénu (zcela jiné somatotypy) prostě ty hory tak rychle nevyjedou. A ti vrchaři zase nemají šanci ve sprintech na rovině proti těm specialistům.

A co taky osobně nějak nemohu přijmou je fakt, že schovaný jezdec někde uprostřed peletonu oproti tomu vpředu "na větru" ušetří tak 20% svého výkonu. My když s manželkou někam jedeme, jsem vyfluslý naprosto stejně, jedu-li vpředu nebo vzadu :)

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 19.07.2016 12:42

Mne sa nepaci na dnesnej cyklistike ako su riesene uniky. Kedze jazdci maju vysielacky su presne informovani o tom ako rychlo idu jazdci v uniku a kedy treba pridat do pedalov a takmer ziadny dlhsi unik nema sancu. V podstate ak vynechame kopce, kde sa peloton trha tak na rovinatych etapach uniky malokedy uspeju.
Je to take demotivujuce, ked peloton pohlti jazdcov z uniku par km pred cielom a ked ti vpredu vedia, ze nemaju sancu.

< Odpovědět

Re: Tour de France 2016

[Moderátor] L-Core, 24.07.2016 06:33 [Upraveno]

Nu, indián mě trochu zklamal, z těch top jezdců jsem mu fandil nejvíce. Ale proti Sky to asi nemělo moc šancí.

Co v poslední alpské etapě předvedl Sagan, o tom se bude ještě dlouho psát.. Neuvěřitelné. Velmi by se mi líbilo, kdyby se sešli i příští rok ve stejném týmu (což netuším, zda se stane - někde jsem zaslechl, že Sagan jde do Bory a RK do Kaťuše).

^ Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 24.07.2016 20:18

Tato tour bola asi najlepsia, co som videl od Sagana.
Skoda poslednej etapy, este 10m a da aj to hovadu Greipela, navyse sa mu tam evidentne smyklo kolese par metrov pred cielom a zbral naprazdno. Divim sa, ze vobec dokaze Greipelovi konkurovat, ked sa pozriem na tie jeho monstruozne nohy.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] mismas, 25.07.2016 08:30

Škoda těch podklouznutí kola, věřil bych, že kdyby třikrát nešlápnul naprázdno tak to kolo do cíle hodí zároveň s Greipelem a budou se zkoumat milimetry na cílové fotce.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 25.07.2016 15:07

Pri pohlade zvrchu bolo pekne vidiet ako dobieha Greipela, co bolo pre mna velkym prekvapenim, pretoze som si doteraz myslel, ze v priamo suboji so sprinterskymi specialistami ako je Greipel, ci Kittel nema Sagan ako viacmenej univerzal sancu. Hlavne, ked sa clovek pozrie na Greipela je to typicky sprinter s idealnou stavbou tela na spurty.

< Odpovědět

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+