Rozdíl v textech písní starších a nových
Ve starších písničkách se v textech objevovaly velmi časo pojmy MÁMA, TÁTA, RODIČE, DĚKUJI ZA VYCHOVÁNÍ atp. V nových textech se nic takového neobjevuje. Rodina už neexistuje, úcta k rodičům je dnes neznámý pojem. Jsou to texty deprivantů neznajících rodinu. Podívejte se na mladými deprivanty odsuzovanou TV ŠLÁGR a nějaké nové kapely bezrodinných deprivantů. Rozdíl je naprosto evidentní. Noví textoví deprivanti nemají rodiče nebo si na ně v textech vůbec nevzpomenou.
myslím, že v písničkách to není. Ostatně někde se ta deprivace musela poprvé objevit, není-liž pravda?
Osobně TV Šlágr naprosto nemusím, neboť nesnáším dechovku.
Texty se snažím v hudbě nevnímat.
Před dvěma lety byl u nás na dědině jakýsi pokus o rockfest (několik kapel). Sice jsem tam nebyl, ale našel jsem si na YT pár klipů hlavní hvězdy, Morčata na útěku. Hrůza děs. Tohle jde naprosto mimo mě. Možná tomu ale jen nerozumím a množství kurev/pičí v textech je známkou vyspělosti kapely.
Ale držím se:
- žij a nechej žít
- každý krám/brak si nakonec svého kupce najde,
tak fanouškům tohoto uskupení iluze brát nebudu
to ja se texty pokud mozno snazim vnimat, byt teda posloucham hlavne kvalitni archivni kousky... ;)
( treba prvni 3 alba Black Sabbath, AC/DC do roku 1980, prvni alba Metallicy...)
Já myslím, že je jenom dobře, že o rodičích nezpívá Záviš.
cha, jsem mladý deprivant
tomu trusu říkáš hudba a texty? to jsi měl teda dost krušné dětství a teenagerství.
nejvýraznější skladba, oslavující mámu, však nepochází z tvého skautského věku. před 15 lety zamořila světový éter píseň, kterou si zakoupilo 5 miliónů žen, dívek a stařenek.
ale jen 1/4 z nich měla odvahu znovu si to pustit na yt.
Jsem též deprivant. Texty se snažím vnímat, případně si je třeba dohledám a přečtu.
Co se však týče dementnosti textů, tak vede normalizační pop/rock, Katapult, Schelinger a spol.
Vostárek & Čech?
Miluju severní nebe je taky dementní?
Výjimky jistě jsou. Ale třeba Jahody mražený a spol?
Samozřejmě, o tom žádná.
Co je ale pecka, je Hlupák váhá v podání Alkeholu
Mimochodem, Jahody mražený si vzal Hereš a spol taky na paškál. Obé k nalezení na YT.
Tak jsem si oboje poslechl, ale mě přijde, že Hereš "neobjevil" vůbec nic. Tak jako obyčejně. Kdyby s tím aspoň něco udělal, ale pusto... prázdno. Tohle mě prostě neoslovilo.
Tak čekat od Hereše nějaké objevování je asi stejné, jako čekat od Aštara Šerana, že nás evakuuje do vesmíru
Mají vůbec něco vlastního? V devadesátých jsem na nich (dělaly tam předskokany) byl v nějakém klubu. Pamatuju si akorát Travičku zelenou...
(Boha jeho, já tu probírám Alkehol, kam jsem to klesnul... )
Trochu odbočím k "vlastního". Tvůrci muzikálů jsou kurviči kdejaké klasiky. Nejsou schopni NIC vlastního udělat, jen prznit klasiku atp.
Jo, muzikálový text (zvlášť z těch nově chrlených na prachy dělaných muzikálů) poznám na první poslech. Text je strašně umělý, šroubovaný a s častými vycpávkami. Nic nezní tak, že je to napsané z donucení, jako práve písničky z muzikálů.
Jó, to byly texty...
drobnostisv-sidonie.webnode.cz/news/budovatelske-pisne-meho-mladi/
Tohle je hudebně ale pěkný.
http://www.youtube.com/watch?v=eO1Xmhfr3vM
Všechno je na hovno, co? Skok do Macochy jsi už zkoušel? Mezi zoufalci je to v poslední době hodně populární, za posledních pár tejdnů tři seskoky a všechny úspěšný.
Taky jsem si všimnul, že Alfons si sem chodí hlavně postěžovat na všechno.
Jestli to není ta blbá nálada, rok od toku blbější? Určitě ji vyvolávají jobovky v TV a v mediích vůbec. Pak se není čemu divit.
Zjevně to působí individuálně. Možná to bude nějaký sekudnární efekt z Šlágr TV.
Všechno je na hovno, akorát včely jsou na med. A ten je taky na hovno