Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Zprávičky > Cesky parlament prekvapivo schvalil rozumnu vec

Cesky parlament prekvapivo schvalil rozumnu vec

[Moderátor] fleg, 17.09.2015 08:28, Debata, 20 komentářů (308 zobrazení) [Upraveno]

Cesky parlament opakovane napriek vetu senatu schvalil nutnost mat zaockovane dieta pri zapise do skoly, co vo mne vzbudilo nadej, ze aj politici mozu byt predsa len rozumni ludia.

Zdroj: Internet

Přidat komentář

Reklama
Předmět Autor Datum
Mno, ale hlavní problém to neřeší. Většina lidí protestujících proti s… JR_Ewing 17.09.2015 11:43
No, asi tak. +1 Zarniwúp 17.09.2015 11:54
Problem, ale nie je to, co spominas ty. Ty chces pravo vyberu. Velmi n… fleg 17.09.2015 14:17
V tom s tebou nesouhlasim. Proc by prostredi vykcin melo byt odlisne?… JR_Ewing 17.09.2015 18:15
Nie je vakcina ako vakcina. To, co si napisal su dobrovolne vakciny, p… fleg 17.09.2015 18:51
Ja som sa dozvedel, ze si tu nemozem mazat mne neprijemen obrazky, Kd… cejna 17.09.2015 20:05
proste ludia by sa mali drzat svojho remesla a nekecat do vsetkeho Co… Radek 17.09.2015 21:06
Mas krasnu vlasnost dat dokopy dve veci, ktore spolu nesivisia len pre… fleg 18.09.2015 12:48
Všimni si, že s tou smazanou fotkou jsi v tomto vlákně začal ty. Takže… cejna 18.09.2015 18:29
proste ludia by sa mali drzat svojho remesla a nekecat do vsetkeho. I… Efos 18.09.2015 16:50
Nieco konkretne by nebolo? Ci bol som niekde u teba na servri a presvi… fleg 19.09.2015 10:10
Nieco konkretne by nebolo? Ale bolo ;-)8-)http://tera.poradna.net/q/v… Efos 19.09.2015 13:46
A odvtedy som tam nevkrocil. Vnímaš ten rozdiel? Stačilo mi raz a vede… fleg 19.09.2015 17:38
To jsem cetl az ted - to sedlo. Tolik picovin na jednom miste se fakt… Radek 21.09.2015 21:01
Ale bolo ;-)8-)http://tera.poradna.net/q/view/177904-nesikovny-lovec?p… cejna 21.09.2015 19:34
Jj. Je smutné vědět, že zatímco i ten DOMINANTNÍ výrobce vakcíny souhl… Moas 21.09.2015 08:29
A si si isty, ze o tom aka vakcina sa bude pouzivat rozhoduje cesky pa… fleg 21.09.2015 10:29
Zákon o ochraně veřejného zdraví specifikuje sankce za nedodržení očko… Moas 22.09.2015 11:49
Že už konečně schválili EET? :-D Pan Töfl 21.09.2015 17:50
Ockovaci schema platne v CR a SR je stanoveno na zaklade doporuceni WH… poslední ATABoS 27.09.2015 00:02

Re: Cesky parlament prekvapivo schvalil rozumnu vec

[Registrovaný] JR_Ewing, 17.09.2015 11:43

Mno, ale hlavní problém to neřeší. Většina lidí protestujících proti současnému stavu nevyvrací užitečnost očkování a děti chtějí mít očkované. Chtějí možnost zvolit si formu aplikace (ne hexavaxinu ale třeba víc samostatných v delším časovém období), šetrnější k dítěti. Tu možnost tento systém nepřináší a navíc (pod vyhrožováním) svoji formu vynucuje.

^ Odpovědět

Re: Mno, ale hlavní problém to neřeší. Většina lidí protestujících proti s…

[Registrovaný] Zarniwúp, 17.09.2015 11:54

No, asi tak.
+1

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Mno, ale hlavní problém to neřeší. Většina lidí protestujících proti s…

[Moderátor] fleg, 17.09.2015 14:17

Problem, ale nie je to, co spominas ty.
Ty chces pravo vyberu. Velmi nebezpecne pravo vyberu, ktore moze spochybnovat lekarsky nazor. Lekar povie, ze tato vakcina je vhodna a ty sa napriek tomu rozhodnes pre inu, pretoze doktor Internet ti poradil a presvedcil ta o opaku. Dnes si ludia casto zvykli na to, ze doktor Internet ma u nich rovnaku vahu ako ich obvodak, co povazujem za nebezpecne zhadzovanie klasickeho lekarstva.
Druhy problem je, ze to, co pozadujes nie je mozne. Vakciny nie su klasicky trh, kde je XY vyrobcov, ktori ponukaju podobne vyrobky a ty si mozes vybrat najlepsi, ci najlacnejsi.
Napriklad CR nebude istu dobu pouzivat vakcinu proti istej chorobe, pretoze dominantny a jediny vyrobca pre EU ju odmietol do CR dodat. Dovody su nezname, ale hoci ju lekari odporucaju nebude zachvilku k dostaniu.
Preco by podla teba mali mat rodicia pravo urcovat vakcinaciu pre svoje dieta? Uz vidim tisice premudrelych rodicov, co polemizuju so svojim lekarom, pretoze citali/poculi/videli, ze to co odporuca lekar je blbost. Samozrejme zdroj bude dr. Internet.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 17.09.2015 18:15

V tom s tebou nesouhlasim. Proc by prostredi vykcin melo byt odlisne? Vakciny proti chripce nebo klistove encefalitide se take prodavaji v lekarnach. Proc by různé typy a kombinace vakcín nemohly fungovat tržně?

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 17.09.2015 18:51

Nie je vakcina ako vakcina. To, co si napisal su dobrovolne vakciny, proti mene podstatnym chorobam, tie povinne v lekarnach nezozenies.
Preco pre celu Europu vyraba povinne vakciny len jedna firma? Ja netusim, ale pokial to nebude klasicky volny trh, co asi nikdy nebude tak to, co navrhujes ty fungovat nemoze.
Demokracia nam priniesla taky novy pocit, ze kazdy moze kafrat do vsetkeho a ludia to casto aj robia. Ja som sa dozvedel, ze si tu nemozem mazat mne neprijemen obrazky, doktor sa dozvie zachvilku, ze nemoze predpisat tuto vakcinu, pretoze rodic si zela inu...proste ludia by sa mali drzat svojho remesla a nekecat do vsetkeho.

< Odpovědět

Re: Nie je vakcina ako vakcina. To, co si napisal su dobrovolne vakciny, p…

[Registrovaný] cejna, 17.09.2015 20:05

Ja som sa dozvedel, ze si tu nemozem mazat mne neprijemen obrazky,

Kdybys nepsal tyhle hovna do vláken kam nepatří, tak bych s tebou mohl aspoň v něčem souhlasit.
A jinak, mazat si můžeš co chceš. Je to přece tvůj server. Jen to o tobě cosi nelichotivýho vypovídá....

< Odpovědět

Re: Nie je vakcina ako vakcina. To, co si napisal su dobrovolne vakciny, p…

[Registrovaný] Radek, 17.09.2015 21:06

proste ludia by sa mali drzat svojho remesla a nekecat do vsetkeho

Co ma spolecny smazani fotky s remeslem navstevnika poradny, kterej ti kecal do toho, zes smazal ze subjektivnich duvodu fotku? K tomu, aby to kdokoli mohl posoudit, staci byt pricetny.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 18.09.2015 12:48

Mas krasnu vlasnost dat dokopy dve veci, ktore spolu nesivisia len preto, ze idu vo vete za sebou.
Lopatisticky.

Ja som sa dozvedel, ze si tu nemozem mazat mne neprijemen obrazky, doktor sa dozvie zachvilku, ze nemoze predpisat tuto vakcinu, pretoze rodic si zela inu...proste ludia by sa mali drzat svojho remesla a nekecat do vsetkeho.

1.Nie som majitelom/spravcom/moderatorom/akcionarom servera = neurcujem, co sa moze a co sa nemoze mazat. Drzim sa svojho statutu uzivatela a respektujem pravidla a nazory prevadzkovatela. Ked nie, menim server a prestanem chodit tam, kde sa mi to nepaci.
2. Nie som lekarom, som rodicom, a preto nepolemizujem s lekarom, ktory ma vacsinou dlhodobu prax a skusenosti a je profesional o tom, ktora vakcina je vhodna pre moje dieta. Mozem sa spytat, mozem konzultovat, ale nejdem proti jeho nazoru len preto, ze dr Internet mi poradil nieco ine. Nepaci sa mi = zmenim lekara a idem polemizovat s inym doktorom.

Ok, aby som bol spravodlivy, kecat samozrejme mozes, mozes mi povedat, ze si myslis, ze som to zmazal zbytocne a ze nechapes moje dovody, ale staci to napisat raz, presviedcat ma o tom, ze som hnusny cenzor, ze som na to nemal pravo, ze sa spravam ako diktator, ci dokonca mi za to vynadat alebo hrozit fyzickym stretom mi uz pride uplne scestne a mimo tolerovany ramec. Podotykam pisem vseobecne, nehovorim, ze zrovna ty si ma chcel bit, ci mi nadaval do kamaratov na 5;o).

Bol by som nerad, keby si za mnou liezol vsade, kde sa vyskytnem a na kazdy moj nazor mi predostrel svoj, ktory vacsinou taha celu debatu do offtopicu, pripada mi to akoby si tu zopar jedincov spravilo z toho svoj sukromny hunt a kdekolvek sa mihne niekto z ich obeti okamzite tam startuju a debata uz potom ide vacsinou do kytek.
Naopak budem rad ak mas nieco hodnotne k teme vlakna, tie osobne roztrzky ma uz unavuju.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] cejna, 18.09.2015 18:29 [Upraveno]

Všimni si, že s tou smazanou fotkou jsi v tomto vlákně začal ty. Takže ty jsi začal s OT. Nemůžeš se pak divit tomu, že na to někdo reaguje....Kdyby ses v každém vlákně držel tématu a netahal do něj svoje osobní problémy a antipatie k jiným uživatelům poradny, tak se na tohle téma v tomhle vlákně vůbec nemusíme bavit. Ale nečekám, že bys byl schopen to ve své zaslepenosti pochopit.

< Odpovědět

Re: Nie je vakcina ako vakcina. To, co si napisal su dobrovolne vakciny, p…

[Registrovaný] Efos, 18.09.2015 16:50

proste ludia by sa mali drzat svojho remesla a nekecat do vsetkeho.

Ironické, že to píšeš práve ty.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 19.09.2015 10:10

Nieco konkretne by nebolo?
Ci bol som niekde u teba na servri a presviedcal ta o tom, ze to tam robis zle a hovoril ti co mas robit a co nie?
Je rozdiel kecat a "kecat". Je rozdiel, ci sa doktora opytam, ci by nebola druha vakcina lepsia ako ked ho budem presviedcat, ze sa myli a ze ja s nim nesuhlasim a chcem inu.
Je rozdiel povedat mi, ze sa ti nepaci, ze som tu nieco zmazal ako tu vykrikovat nieco o cenzuru, nadavat mi do pscypatov a pod a donekonecna to opakovat.
A je rozdiel ak sa pochytime na historii, ktora nas asi oboch bavi, ani jeden z nas nie je profesionalny historik a mame iba opacne nazory a tym, zeby si ma ty ako uzivtel amater presviedcal o tom ako mam zlozit spravne PC (kedze sa tym zivim).

< Odpovědět

Re: Nieco konkretne by nebolo? Ale bolo ;-)8-)http://tera.poradna.net/q/v…

[Moderátor] fleg, 19.09.2015 17:38

A odvtedy som tam nevkrocil. Vnímaš ten rozdiel? Stačilo mi raz a vedel som, že tam nemám čo robiť.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Radek, 21.09.2015 21:01

To jsem cetl az ted - to sedlo. Tolik picovin na jednom miste se fakt jen tak nevidi. A nejlepsi je tohle:

Na uvod chcem povedat, ze ma trosku zaraza akym sposobom sa tu diskutuje. Kedze nie som terarista a mam iny nazor ako pani teraristi som okamzite oznaceny za kacira a pokusaju sa ma tu upalit. Otazka znie preco?

A ted se zamysli a vzpomen si, co tady i na poradne pisu uz nekolik let, ze se k BFU chovate jako hovada. Ti BFU, co chodi na poradnu, jsou treba doktori, veterinari nebo prodavaci, takze o PC nic nevi a vy se k nim chovate jako k povlu. Takze ve finale jsi jen opet zakusil polivcicku, kterou rozdavate na poradne - a kdyz se nekdo ozve a rekne, ze se chovate jako dementi, tak dostane ban. Ja jsem toho priklad.

Na tera na tebe byli jeste moc a moc hodni, oproti tomu, jak se k BFU chovate na poradne vy. Tam litaji sprosty slova, urazky, arogance, atd. Ty´s na tera nechytil vlastne nic z toho. Chovali si te tam jako "obecniho blba".

Nicmene se te trosku zastanu v kontroverzni veci, ktera se nebude libit cejnovi. Souhlasim s tim, ze zvire, ktery nelovi zivou korist bude po nekolika generacich min sikovny (ne, ze to nebude umet nebo to zapomene). Hadi se lovit neuci, ale lovem ruzne koristi zlepsuji svoje lovecke schopnosti (v terarku je jim to k hovnu). To je proste fakt, pokud se budem drzet evoluce. O tomto jsme casto diskutovali i s par rediteli zoo, kteri chovaji hady (ja je nechoval). Ale ten zbytek, cos tam placal byl fakt silenej ulet.

< Odpovědět

Re: Nieco konkretne by nebolo? Ale bolo ;-)8-)http://tera.poradna.net/q/v…

[Registrovaný] cejna, 21.09.2015 19:34

Ale bolo ;-)8-)http://tera.poradna.net/q/view/177904-nesikovny-lovec?page=r182903#r178997

Jo, to byl taky jeden z lepších výkonů. K dokonalosti už chyběl jen Maslow, homofobie a sebereflexe.....

< Odpovědět

Re: Mno, ale hlavní problém to neřeší. Většina lidí protestujících proti s…

[Registrovaný] Moas, 21.09.2015 08:29

Jj. Je smutné vědět, že zatímco i ten DOMINANTNÍ výrobce vakcíny souhlasí s tím, že alternativní očkovací schema je šetrnější a zaručuje PLNOU ochranu stejně jako starší, agresivnější schema, tak český parlament sveřepě trvá na povinnosti používat to starší, agresivnější... jinak BU BU BU !!!
V tomto je bohužel ČR ostrovem uprostřed všech ostatních zemí (s výjimkou Francie), kde jsou pravidla očkování mnohem benevolentnější a světe div se - epidemie černého kašle a já nevim čeho všeho se tam vůbec nevyskytují...

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 21.09.2015 10:29

A si si isty, ze o tom aka vakcina sa bude pouzivat rozhoduje cesky parlament? Tomu by som sa teda dost divil keby tomu tak bolo.
O vakcine by mali rozhodovat len a len odbornici, takze pochybujem, ze u vas by tomu bolo inak.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Moas, 22.09.2015 11:49

Zákon o ochraně veřejného zdraví specifikuje sankce za nedodržení očkovacího schematu stanoveného zákonnou vyhláškou.
Předložit zákon může "kdokoliv", schvalování je ovšem jen a pouze na parlamentu.
Předpokládám, že Slovensko je na tom stejně...?

< Odpovědět

Re: Cesky parlament prekvapivo schvalil rozumnu vec poslední

[Registrovaný] ATABoS, 27.09.2015 00:02

Ockovaci schema platne v CR a SR je stanoveno na zaklade doporuceni WHO s prihlednutim na zjisteni CDC a obecne je povazovano za nejefektivnejsi. Pricemz tzv. kombinovana vakcina neni o nic moc skodlivejsi jako postupne davkovani vsech vakcin v jednotlivych davkach. V urcie fazy vyvoje ditete je jeho imunitni system v stadiu kdy lepe a rychleji vytvori protilatky, resp. reaguje na imunizaci. Ohledne prizpusobovani a zmen v ockovacim schematu a doporuceni WHO jsou pravidelne diskuze a sumity, kde se odbornici vyjadruji a poskytuji sve nejnovejsi objevy. Takze ten system neni zastarali, ale proste casem overeny - a taky se casem menil, nektere vakciny zmizeli, nektere byli pridane a jine zmenene. A co se tyce vyspelych statu jako GB, Francie nebo USA a jejich systemu ockovani - moznost volby je zakorenena ne z medicinskeho duvodu, ale ciste z ustavnich prav a velmi rozvinute demokracie.

^ Odpovědět

"It's just the doctor." || "U svatýho kokota" - Martin Rota (2014) || "I refuse your reality and substitute my own." - Adam Savage

Reklama

Přidat komentář Zpět na zprávičky Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+