Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Zámků jak ve středověku

Když tak sleduji počet zámečků indikujících nesprávnou lokaci dotazu, zdá se, že bublinová varování se míjí účinkem. Zůstane to tak? Nebo pro non-beta release už kujete vylepšení?

Předmět Autor Datum
I kdybychom měli engine na technologii neuronálních sítí, nevěřím, že by dokázal eliminovat lidskou…
mif 07.11.2013 21:51
mif
nezabral by HČN? hnusnej červenej nápis (tučně, aby se nikdo nevymlouval): toto jsou debaty, zde se…
kmochna 08.11.2013 05:17
kmochna
A vzápětí by se objevil dotaz ---- prosím pomozte! Jak mám odstranit ten hnusnej červenej nápis?
Zerozero 08.11.2013 08:08
Zerozero
naděje umírá poslední. díky debatám třeba vím, jak se pozná samička chamíka od samečka.:-D
kmochna 08.11.2013 08:16
kmochna
Blbost neeliminuješ, můžeš eliminovat její následky. Třeba checkboxem "nezobrazovat zamknuté příspěv…
Moas 08.11.2013 08:28
Moas
Viděl jsi zdejší registrační formulář? Jsou tam volby "Potřebuji poradit" a "Chci jen debatovat" - a…
Kurt 08.11.2013 08:43
Kurt
ono to je možná o tom, že trouba "NEVIDÍ" na poradnách link "Vložit nový dotaz", protože je to jen t…
touchwood 08.11.2013 11:04
touchwood
ono to je možná o tom, že trouba "NEVIDÍ" na poradnách link "Vložit nový dotaz", protože je to jen t…
Kurt 08.11.2013 12:10
Kurt
já to vidím denně kolem sebe i v reálu. Lidi přemýšlejí nad 10 věcmi naráz, nesoustředí se. Chtějí b…
touchwood 08.11.2013 12:14
touchwood
Já bych to shrnul do dvou slov - sebevědomí blbci.
Prasak 08.11.2013 14:06
Prasak
hey, neserte mě oba, to je i můj případ. edit: chjo. o pár komentářů níž stejně laje místní exot ra…
lední brtník 08.11.2013 19:32
lední brtník
Neřeš to, brtníče. Jak praví níže fleg, jsou prostě jen čtyřprocentní a navýsost se sebou nespokojen…
mif 08.11.2013 19:47
mif
Snaha ohnout uživatele, aby pochopili místní systém, je marná. Je potřeba upravit systém, aby vyhově…
Moas 08.11.2013 11:19
Moas
já s tebou do jisté míry souhlasím - lidi chtějí "službu", nechtějí přemýšlet (sice to je špatně, al…
touchwood 08.11.2013 12:11
touchwood
Cajk. Jsem jen otrávený z dělání změn kvůli pár jedincům, kteří nerozumějí psanému textu. A to se ne…
Kurt 08.11.2013 12:12
Kurt
Preco? Ja sa pytam preco? Preco sa ma neustale prisposobovat uzivatelom? Preco im mame fukat praskov…
fleg 08.11.2013 12:14
fleg
Já si jdu dát oběd, běž taky :-)
albru123 08.11.2013 12:16
albru123
A prijde ti lepsi mit tu "zamku jak ve stredoveku"? Chtelo by to jednu ze dvou veci: bud automatick…
merlouska 08.11.2013 13:16
merlouska
no merlo plebs.... musíš je něco naučit, ne jen nadávat. to dá práci. edit// takže takhle jednoduch…
kmochna 08.11.2013 13:51
kmochna
S tím automatickým schováváním zamknutých témat mě to napadlo taky. Prakticky je to jen zamknutý a n…
Prasak 08.11.2013 14:10
Prasak
A tebe pride normalne, ked chces prisposobovat engine pre nejakych 4%? Preco zvysnych 96% chape, ze…
fleg 08.11.2013 18:06
fleg
To Fleg: Proč byste měli lézt uživatelům do řiti? To od vás nikdo nechce, ale nemusíte být nadutí a…
Ficka 08.11.2013 13:23
Ficka
budete nebudete mít penízky Tak budou nebo nebudou? Jako bych vzal hůl na někoho, kdo by mi přine…
cejna 08.11.2013 14:01
cejna
Máte bohatý příjem z reklamy He, ty si myslíš, že je to takovej vejvar? Server se asi zničehonic vy…
Prasak 08.11.2013 14:15
Prasak
Ale prirovnal nas k zive a k seznamu (wau) a dokonca vie o nejakych prijmoch, o ktorych neviem ani j…
fleg 08.11.2013 18:08
fleg
"Dotaz na ještěrku (houska) patří na teraporadnu ( potraviny) a ne na debaty ( železářství)." Jistěž…
Ficka 08.11.2013 14:11
Ficka
radek?
kmochna 08.11.2013 14:15
kmochna
Radek su ja kmochno, nemam duvod se schovavat, jen sem nechodim, jen kdyz si vzpomenu. A pomalu ceka…
Radek 08.11.2013 16:44
Radek
V hospodě maj hnusný pívo, nasranýho hodpodskýho a škaredou servírku a stejně tam furt lezeš a sedíš…
Prasak 08.11.2013 18:24
Prasak
Nebuď naivní, že si to myslím jen já. Spíš to je tak, že pouze já mám odvahu ti to napsat.
Prasak 08.11.2013 14:16
Prasak
Nikdo na nikoho nebere hůl. Když se tady nedávno objevil dotaz na nějakou plazivou obludu, tak jsem…
Dale Cooper 08.11.2013 17:33
Dale Cooper
Presne tak, kazdy omyl je slusne a trpezlivo odkazany na prislusnu poradnu. Nikto nikomu nenadava a…
fleg 08.11.2013 18:10
fleg
Nenadáváte, to jsem neřekl. Ale zamčení, aby nemohl odpovědět, kdo ví, je víc než poslání do prdele.… poslední
Ficka 08.11.2013 22:22
Ficka

Blbost neeliminuješ, můžeš eliminovat její následky. Třeba checkboxem "nezobrazovat zamknuté příspěvky" v nastaveních každého registrovaného uživatele.

Jistým řešením příčiny by mohlo být přepracované propojení poraden a debat. Při zadávání nového tématu nabídnout radiobuttony "Kam chcete své téma umístit?" S možnostmi "PC poradna, kutiloporadna, pouze debata..." podle toho by se pak dynamicky dosadily patřičné zprávičky, kategorie, atp... Link na téma by se tím pochopitelně nezměnil.
Ubralo by to práce i modům, místo neustálého zamykání a psaní komentů, proč tomu tak je, by prostě jen přepnuli kategorii, automat by dodal komentář (IF mod přepne kategorii THEN add komentář "upravena kategorie" AND pošli automatický mail autorovi dotazu s upozorněním, že jeho kategorie X byla změněna na Y a ať si dá příště pozor).

Ale spíš se ptám jen obecně, co se kuje. Vymyslet se dá všechno, celkem nemám chuť to promýšlet dál, jsem demotivován reakcemi typu:

Naco dalsia bublina? Cerveny napis? Vyboldovane pismenka? Velke pismena? A fukat praskovy cukor do riti by tak niekto nahodou nechcel este?

ono to je možná o tom, že trouba "NEVIDÍ" na poradnách link "Vložit nový dotaz", protože je to jen textový link.

Chápu, že to je z hlediska inteligentních jedinců dostatečné, nicméně někteří jiní jedinci stěží reagují na světlo a rozdíl mezi debatou, zprávičkou a poradnou je pro ně pod jejich rozlišovací schopnost.. :-(

já to vidím denně kolem sebe i v reálu. Lidi přemýšlejí nad 10 věcmi naráz, nesoustředí se. Chtějí být vedeni za ručičku, ale zároveň prokazovat, že jsou samostatní, inteligentní a soběstační. Nechtějí se učit, protože to málo co znají, považují za dostatečné pensum znalostí a znát více je obtěžuje.

Snaha ohnout uživatele, aby pochopili místní systém, je marná. Je potřeba upravit systém, aby vyhověl uživatelům. Ty radiobuttony byly přirozeně jen první myšlenka, dá se dál rozvíjet. Třeba by defaultní radiobutton mohl nést hodnotu "neumím se rozhodnout, prosím adminy o zařazení a jsem si vědom, že to může 24h trvat".

Registrační formulář jsem viděl kdysi jednou, podíval jsem se na něj znovu teď. Pokud přijde BFU, co v životě neslyšel o poradna.net a debaty.net, bude těžce na větvi. Dva systémy, do jednoho se musí logovat, do druhého ne, ale pokud se do druhého registruje, může to využít i do prvního, ovšem registrovat se do druhého se musí v tom prvním, kde to vlastně ani nemusí potřebovat. Oba systémy vypadají skoro stejně, jeden je zdá se uvolněnější, hm, tak to dám tam. Ten striktnější bude beztak placený a akorát to tu nepíšou, dneska všichni odrbávají všechny...

Co na tom, že logicky je to tam popsané naprosto přesně. Ale už kdysi fleg psal, že raději tu bude mít 10 intelignentích uživatelů než 100 méně inteligentních, takže si nemyslím, že nějaká systémová změna je na pořadu dne.

Proto jsem psal ten dotaz, jde čistě o mou zvědavost, jestli současný stav adminům vyhovuje či nikoliv. Není mou ambicí někoho přesvědčovat, že takhle to nebude fungovat a stejně tak neříkám, že mnou navrhované řešení musí fungovat. Brainstorming ;)

Preco? Ja sa pytam preco? Preco sa ma neustale prisposobovat uzivatelom? Preco im mame fukat praskovy cukor do riti? Ved vsetko tu maju zadarmo, za nic si neplatia, tak preco???
Som zasadne proti.
Engine je trosku iny, grafika je ina, hore v prehliadaci mi svieti, ze som na stranke debaty.net, ked idem zakladat vlakno svieti mi tam zacat debatu, ked uz som tam je tam zltou vyrazne napisane ak mate problem chodte na poradnu, su tam dve pripnute vlkana hore, kde je vsetko vysvetlene....do <> ja uz mam toho fakt dost a odmietam sa znizovat na uroven, ktoru sa tu niektori ludia pokusaju zaviest.
Nemam nic proti plebsu, ale aj plebs moze mat svoju uroven a kto to nevie pochopit nech ide do <> niekam inam.
Som sa kusek rozculil...asi preto, ze som hladny.

A prijde ti lepsi mit tu "zamku jak ve stredoveku"?

Chtelo by to jednu ze dvou veci: bud automaticky locknuta temata po 24h mazat, nebo nastavit moznost temata presouvat z debat na poradnu, z poradny do poradny atd. s docasnym odkazem na puvodnim miste. Klidne i az budou i poradny v novem enginu, to uz vydrzime, ale neco by se s tim delat melo, jinak to tu fakt bude vypadat idiotsky, kdyz tu bude polovina temat se zameckem.

Jestli chces mit navstevnost, tak se prizpusob plebsu. Pokud chces mit poradnu pro vysokointeligentni lidi, tak dal zamykej temata a posilej plebs do riti, ale nepocitej s navstevnosti. Takhle jednoduche to je.

S tím automatickým schováváním zamknutých témat mě to napadlo taky. Prakticky je to jen zamknutý a nesmazaný jen kvůli autorovi debaty/úvodní otázky, aby se mohl na svůj dotaz podívat a zjistit, co je špatně. A pokud někdo za 24 hodin nezkontroluje svůj dotaz, tak zjevně vyjadřuje svůj nezájem o řešení svýho problému.

A tebe pride normalne, ked chces prisposobovat engine pre nejakych 4%? Preco zvysnych 96% chape, ze je na debatach hned? Pochop, ze toto je bor s veternymi mlynmi...nech spravime hocico tych 4% sa nikdy nezbavime. Vzdy tu budu.
A komu vadia vlastne tie zamky? Zamky su krasnou ukazkou aki su ludia na nete. Ako su nevsimavi, neschopni citat text, neschopni text pochopit a neschopni sa orientovat. Je to pretoze dnes je taka doba, chceme mat vsetko hned, rady zadarmo berieme ako profesionalne, sme schopni zjazdit ludi na poradni lebo sme nedostali odpoved hned, tvarime sa akoby nam to tu vsetko patrilo a podakuje kazdy 10 clovek.
Takze este raz nie automatickemu mazaniu offtopicov a podobnych kravin co tu navrhujete. len nech je pekne vidiet kolko ludi ma na salame vsetko to, co sme vytvorili a proste to ignoruju.
A to nehovorim o psycho experimentoch ako je napriklad znamoneznama identita Ficka alebo masochistoch typu Radek, ktoremu tu vadi vacsina ludi a predsa sa sem chodi trapit (siel by som s tym k lekarovi, pretoze NORMALNE je, ze ked sa mi niekde nepaci uz tam NEJDEM a nechodim tam ostentativne vypisovat ako je to tam na chuja).

To Fleg: Proč byste měli lézt uživatelům do řiti? To od vás nikdo nechce, ale nemusíte být nadutí a nejchytřejší. Protože uživatelé vás živí, když k vám nebudou uživatelé chodit, budete nebudete mít penízky z reklamy. Nesnažte se nám tady tvrdit, že je to zadarmo. Nejsme blbci. Máte bohatý příjem z reklamy, stejně jako třeba Seznam nebo Živě. Takže je na vás, jestli se budete nafukovat a nepřispůsobíte uživatelům, tak nebude nikdo vaše reklamy číst a vyděláte hov*no. Když obchodník nebude nabízet co zákazníci chtějí, tak zkrachuje. Když třeba prodejce potravin bude říkat, že nepoleze zákazníkům do říti a prostě nebude prodávat chleba a rohlíky, přestanou tam lidi chodit. Jestli chcete zkrachovat vy, je to samozřejmě vaše věc, my si najdeme podobné servery jinde, nám nic chybět nebude. Správný obchodník si váží každého zákazníka, i kdyby koupil jen jedny sirky.

Jistě, zamkneto to, aby ani jiný nemohl odpovědět, aby ani další vám nemohl pomoci k větší návštěvnosti. To teda nepochopím. Nic vás rada od cizího nestojí a ještě jí zakážete. Jako bych vzal hůl na někoho, kdo by mi přinesl zadarmo housky na můj prodej.

budete nebudete mít penízky

Tak budou nebo nebudou?

Jako bych vzal hůl na někoho, kdo by mi přinesl zadarmo housky na můj prodej.

Když ty housky budou hnusný, tvrdý nebo v nich budou zapečený myší bobky, budeš je prodávat taky?
Jen proto, že ti je někdo dal zadarmo? Na takovýho bych hůl klidně vzal. Dobrej prodejce si taky musí vybírat aby nabízel odpovídající kvalitu. Bohužel, některý lidi to nechápou a proto to u nás vypadá tak jak vypadá...
Mimochodem, to přirovnání pokulhává. U prodejce potravin správně očekáváš, že bude mít na prodej rohlíky. Ale očekáváš, že je koupíš třeba i v elektru? Asi ne (aspoň doufám). No a tady je to to samý.
Dotaz na ještěrku (houska) patří na teraporadnu ( potraviny) a ne na debaty ( železářství). Dokážeš to pochopit? Nejspíš asi ne...

Máte bohatý příjem z reklamy

He, ty si myslíš, že je to takovej vejvar? Server se asi zničehonic vyskytnul, provoz je ze vzduchu, konektivita je automaticky zdarma a housing je u souseda ve sklepě. Co vím, tak příjmy z reklamy jsou tak akorát na provoz serveru, ale koupit ho museli borci za svý.

"Dotaz na ještěrku (houska) patří na teraporadnu ( potraviny) a ne na debaty ( železářství)."
Jistěže to chápu, nejsem blbej (jak si pan Prasak trvale myslí, tomu jsem něčím neznámým silně nesympatický). Ale nechápu, když už se tady někdo zeptá, tak na něj vzít hůl a ještě větší na toho, kdo by chtěl odpovědět. Vždyť by nikomu ruce neupadly a všem by se udělalo dobře. A ještě by za to měli větší příjem z reklamy. Nu mě osobně to může být ukradené, jsme ve svobodné zemi a každý ať si podniká, jak uzná za vhodné. Já však mám stejné právo mu dát dobré rady.

Radek su ja kmochno, nemam duvod se schovavat, jen sem nechodim, jen kdyz si vzpomenu. A pomalu cekam ban i tady. Nemam problem vam ani do oci rict, co si myslim.

Ale s fickou v dost vecech souhlasim, i kdyz jsem mu jednou kdysi, kdyz jsem sem snad poprve vlezl, ihned trosku nadal, protoze jsem myslel, ze je to troll nebo trotl.

Nicmene z jeho dalsich prispevku vidim, ze jsem se spletl a tak se ti ficko omlouvam.

Na vetsinu z vas tady plati prasakovo konstatovani,

sebevědomí blbci

ktery myslel na plebs, lamy atd., ja ho myslim opacne. Zastavam tez ten nazor, ze vetsina z vas "poradnaku", je jen banda sebevedomych blbcu, casto veci nerozumici (az na par vyjimek), kterym dela dobre honit si ego ci neco jinyho nad zprazovanim BFU. Ja takovyto ubozaky v realnym zivote nesnesu a nevidim duvod jim to nerict i na internetu.

Vyrustal jsem na dedine, kde kdybysme mezi sebou meli takovyto mistry sveta (z nichz jen par umi vic, nez ostatni, ale zneuzivaji toho), tak by bud dostali na drztku (ano, nepozastavujte se nad drztkou, u nas se to tak rika) nebo by vypadli z kolektivu (kdysi na dedine to melo svoji roli) anebo oboje.

Jen pro dalsi drsny mstitele z poradny upozornuju, ze dal reagovat nebudu, protoze nemam chut ani cas se bavit s plebsem.

Nenadáváte, to jsem neřekl. Ale zamčení, aby nemohl odpovědět, kdo ví, je víc než poslání do prdele. Jak tazatele, tak i toho, kdo by rád poradil. Zamykat by se měl jen vulgární příspěvek, nebo kde se tím zabrání aby si lidi nezačali trhat košile. Ale je to váš server, vaše peníze, váš výdělek, dělejte jak se vám zlíbí.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru