Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Můžou lidi v 38 letech hrát PC hry ?

Je mi 38 let.
Rád hraju hry !
Manželka mi říká, že sem infantilní (řiká to jinak, ale myslí toto).
Tchán s tchýní říkají, že sem na to už starej.
Kamarádi říkají, že už z toho vyrostli.
Děti mi na to neříkají nic.

Já tedy nevím, ale nepříjdu si "divnej".

Je tu taky někdo 35+ kdo rád hraje hry ?

Předmět Autor Datum
To s věkem nesouvisí. Třeba říká jiné slovo, začínající na in a popletls to.
karel 08.08.2013 21:48
karel
Nene, ten funguje spolehlivě, taky v mejch letech...:-)
Pepicek Pernicek 08.08.2013 21:52
Pepicek Pernicek
pleteš si impotenci a inkontinenci ]:)
touchwood 08.08.2013 22:08
touchwood
Tedy lidově: nestříkat, ale poscávat sa ]:)
L-Core 09.08.2013 00:37
L-Core
LOL
IQ37 09.08.2013 11:31
IQ37
já se hlásím. Je třeba vytrvat, oni si zvyknou.
touchwood 08.08.2013 22:09
touchwood
Hmm, sem zvědav jestli si oni zvyknou nebo já si budu muset odvyknout... Co je Inkontinence sem si…
Pepicek Pernicek 08.08.2013 22:16
Pepicek Pernicek
Ja jsem o nejakej ten rok mladsi a uz moc nehraju, hlavne kvuli casu a mam jiny zaliby, ktery mi ho…
RedMaX 08.08.2013 22:32
RedMaX
+35? No, to bylo v době, kdy jsem měnil sx386 za P1/60MHz... Mně i manželce je více jak padesát. A…
L-Core 09.08.2013 00:06
L-Core
Říkají ti to jen kvůli tomu, že oni nehrají. Já budu mít 38 až za pár let, ale taky si rád zahraju a…
Prasak 09.08.2013 00:22
Prasak
Moj otec sa hra kazdy den a aj ked napriklad strielacky hra hrozne aj po rokoch (na online hrani by…
fleg 09.08.2013 07:39
fleg
moje žena už hraje (zase) taky. :-) Jenže ona byla IT-pozitivní vždycky.. :-)
touchwood 09.08.2013 08:35
touchwood
Manzelce je ...no...vek se nerika... ale vic nez 50 a hraje hry, Diablo3 jsem dostal od ni - a ona p…
lucifer 09.08.2013 09:19
lucifer
38 mě bude v květnu,začal jsem hrát zhruba před pěti lety.Předtím jsem měl ve dvaadvaceti asi 3 roky…
tuta 09.08.2013 10:18
tuta
Mě je sice 30-, hry mě moc neberou ale 2×-3× do měsíce si něco zahraji na odreagování (Flatout 2, Tr…
manas 09.08.2013 10:40
manas
no, mně je 42 a nehraju pravidelně, ale občas to na mě prostě přijde a pak si rád zahraju NHLko, neb…
maerlyn 09.08.2013 11:06
maerlyn
Kdyz jsem hraval WoWko, byl jsem v Guilde s kamarady, nejstarsim bylo pres 50 a jak parili, 35 zadny…
JR_Ewing 09.08.2013 11:37
JR_Ewing
Vypadá to tady jako zpovědnice s anketou, kolik je vám let. Mám ve věku už více, než dvě pětky (ale…
IQ37 09.08.2013 11:41
IQ37
No jsem rád, že hrát hry není společensky neúnosné ani v těchto letech. Nejsem sice typickej pařan,…
Pepicek Pernicek 09.08.2013 12:32
Pepicek Pernicek
To sis tehdy ještě myslel, že slovo "panic" je něco jiného, že? :-D
IQ37 11.08.2013 15:40
IQ37
Samozrejmě,co by ne.Já jsem 50+ a sem tam si něco taky zahraji.Co se týče těch 38letých,nevidím důvo…
wlk 09.08.2013 12:52
wlk
Pochybuju. Ani v mých letech už nic nehraju, je to akorát ztráta času. Doufám, že každý po padesátce…
Ficka 09.08.2013 14:19
Ficka
Já nevím, jestli se to dá považovat za hraní na PC... Když jsem jezdil online závody rFactor, tak js…
Zarniwúp 09.08.2013 14:35
Zarniwúp
Ztráta času? Jakej se to liší od sezení před hovadinama v televizi, nebo vysedáváním u piva v hospod…
Prasak 09.08.2013 22:25
Prasak
Proč divnej? Já jsem pařil cca do čtyřicítky. A žádné strategie - vyvražďovačky stylu Serious Sam. P…
mif 09.08.2013 22:30
mif
protoze jak uz to tady rikal jeden o par radku navic proste je to tak ve spolecnosti udelane sam nep…
Boboo 09.08.2013 23:49
Boboo
Já docela souhlasím s kolegou Prasakem, že jde o "aktívní zábavu". S postupujícím věkem (taky už mi…
mif 10.08.2013 00:14
mif
remake HalfLife na Steamu Black Mesa:Source, že jo? Jo, já jsem nikdy nic takovýho nehrál a než jse…
albru123 10.08.2013 09:07
albru123
No a? Já ve svých 48 pařím Age of Empires a Guitar Hero 3. Když můžu ve svým věku hrát na kytaru v r…
mia 09.08.2013 23:50
mia
Dříve bych napsal, že záleží na hře, nyní jsem v pokročilejší technologii a napíšu to tak, že imho z…
AZOR 11.08.2013 20:36
AZOR
Ešte síce taký vek nedosahujem, ale pomaly sa blížim. Ja síce hry hrám. Samozrejme podľa času. Ale n…
msx. 11.08.2013 23:18
msx.
Na Gamesconu bude hrát čtyřiasedmdesátiletý pán BF4, takže když může i on, a to už je vysoký věk
Gumboy19 19.08.2013 12:51
Gumboy19
Zdar, podla mna je to uplne normalne. To mám s manželkou cumet na 135 diel nejakeho bezducheho seria…
vavrapeter 22.08.2013 08:00
vavrapeter
Hrát hry a koukat na bezduché seriály v televizi, nebo na film ze kterých crčí krev z obrazovky je s…
Ficka 22.08.2013 14:46
Ficka
I starší člověk by měl před sebou mít nějaký cíl a snažit se ho dosáhnout. Třeba stát se nejprotivně…
karel 22.08.2013 14:50
karel
To je samozřejmě také cíl, pro někoho to bude dokonce zábavné. Ale já měl na mysli něco inteligentní…
Ficka 22.08.2013 18:05
Ficka
Pokud nebudu hry hrát, tak těžko zjistím jak který HW v různých funguje/vypadá. A moc si neumím před…
M-Pol 22.08.2013 18:20
M-Pol
To Prasak: No vidíte! To by mohlo být zajímavé téma tady! To by mohli tady založit: "Jaká je podle v…
Ficka 22.08.2013 20:49
Ficka
Jdi do toho a thread založ. Ten pocit při zaplavování těla endorfiny, který "otec-zakladatel" zažívá…
L-Core 22.08.2013 21:03
L-Core
O hodnotě věcí se těžko debatuje, neb je to věc subjektivní. Člověk čtoucí takový hodnotný knihy s…
Prasak 22.08.2013 21:31
Prasak
Vaše ironie není na místě. Jen se snažím něco dobrého navrhnout. Nemůžu tu zakládat témata. A máte n…
Ficka 22.08.2013 21:35
Ficka
Nemůžu tu zakládat témata. A to proč?…
Moas 22.08.2013 22:02
Moas
Nové téma tu může založit každý. Ty jen nemáš odvahu.
Prasak 22.08.2013 22:31
Prasak
Nejde o odvahu, té mám za tři. Ale nejsem kompetentní posoudit, že moje téma by bylo vhodné pro tuto…
Ficka 24.08.2013 22:48
Ficka
Ergo kladívko - nemáš odvahu.
mif 24.08.2013 22:56
mif
Ale nejsem kompetentní posoudit, že moje téma by bylo vhodné pro tuto poradnu Tady žádná poradna ne…
Kurt 24.08.2013 22:59
Kurt
To víte, že ergo kladívko mám. Leč úroveň návštěvníků je tady rozmanitě různá, tak moje témata by mo…
Ficka 25.08.2013 00:53
Ficka
Špatně se díváš. Nebo máš na monitoru v místě, kam vede červená šipka, něco přilepeného :-) [34-deb…
L-Core 25.08.2013 11:21
L-Core
Takže k pruhu na slipech přibyl oční zákal.
Prasak 25.08.2013 22:02
Prasak
Nejsem slepej, to co ukazujete šipkou tam samozřejmě vidím, ale nikde nemám "vložit nový dotaz". Ale…
Ficka 26.08.2013 14:42
Ficka
Ale to není důležité, protože témata jsem mnohokrát nadnesl a nikdo je stejně neuznal hodné zveřejn…
Kurt 26.08.2013 14:54
Kurt
Tak to téma mohl založit nějaký uživatel, já uživatel nejsem, jen rád poradím když vím víc. A nikomu…
Ficka 26.08.2013 15:04
Ficka
Tak to téma mohl založit nějaký uživatel, já uživatel nejsem, jen rád poradím když vím víc. A předs…
Kurt 26.08.2013 15:07
Kurt
Však už nepíšu. Nejen vy mi to stále nutíte abych něco zakládal. Jen jsem navrhl a to je vše. Použij…
Ficka 26.08.2013 15:29
Ficka
Ale dobře se tím vysíránim bavíš. Víc špeku už ti žrát nebudu.
Prasak 26.08.2013 16:55
Prasak
Už jen 5 dní!
Moas 27.08.2013 06:15
Moas
ale nikde nemám "vložit nový dotaz" Když jdu do mlékárny, nikde nevidím regál s hřebíky. Když jdu d…
L-Core 27.08.2013 12:06
L-Core
Vůbec tedy nechápu, co má s tím má společného regál s hřebíky, ale to není důležité, myšlenky někter…
Ficka 27.08.2013 14:21
Ficka
Má to společné to, že na debatním webu se nevkládají dotazy, týkajícíci se PC, hadů, her, kutilství…
L-Core 27.08.2013 16:25
L-Core
Tahá tě za fusaklu, buď se na něho už vyser, nebo mu narvi ovoce do drátů.
Prasak 27.08.2013 22:24
Prasak
Pešek, nemám zahrádku. Jaký knihy jsou podle pana Ficky přijatelně hodnotný? Politoval bych tě, ale…
Prasak 22.08.2013 20:27
Prasak
Proč nejdeš na procházku, pracovat na zahrádku, čist hodnotnou knihu a místo toho otravuješ tady kde…
manas 27.08.2013 12:53
manas
Podívej se na Minecrafaka. Je mu přes 30 let a hraje majnžraft xD (Napsal jsem to tak schválně :D)
BlackkilerCZ 24.08.2013 01:00
BlackkilerCZ
No jo, ale ten asi nebude moc normální. Podle jeho videí, přilepených na youtube bych ho přirovnal k…
Jack 03.09.2013 10:34
Jack
Je mi 35 a hraju stale, porad a rad. Nejdriv jsem mel klasicky 8mi bitovy hra Pegasus na cartridge,…
Schizo 24.08.2013 23:07
Schizo
Je mi 37 a hry hraju od Atárka 800XL. Hraju hlavně strategie a závodní, ale teď je (a dlouho bude) n…
vitas 28.08.2013 18:50
vitas
Je mi 58 a hraju hry. Moje nejoblíbenější je Heretic, Frog a Wolfstein.
Kája z Brna 03.09.2013 09:24
Kája z Brna
hodně zajímavý téma :) to rád slyším, že se najde tolik "starších" co hraje hry a tak... otázka vlák…
Mojmír 04.09.2013 17:15
Mojmír
To máš pravdu, většinou to odsuzují ti, co to nikdy nezkusili. Ale sami čučí na kraviny v televizi,…
Prasak 04.09.2013 17:52
Prasak
mohol by mi niekto pomoct potrebujem prepisat registre a to rozlíšenie na hru payday 2 prertože v hr…
Denyzko 04.09.2013 18:12
Denyzko
Můžou lidi v 38 letech hrát PC hry Přijde ti v pořádku tvůj problém cpát do diskuze s výše uvedený…
Prasak 04.09.2013 19:09
Prasak
http://hry.poradna.net/ Tam (na poradně) si založ svůj dotaz, to je to pravé místo. Tady se vedou j… poslední
L-Core 04.09.2013 22:23
L-Core

Ja jsem o nejakej ten rok mladsi a uz moc nehraju, hlavne kvuli casu a mam jiny zaliby, ktery mi ho zabiraji (sport). Ale zase kdyz je neco opravdu peknyho, tak se od toho pak nemuzu odtrhnout, treba jako vsechny 3 dily Mass Effectu. Jinak znam ale i starsi hrace PC her. Jednomu tahne na 60. Ten napriklad rika, ze PC hry jsou uz jedinny co muze a tesi se do duchodu, ze pak uz nebude delat nic jinyho nez parit. :-) Takze jak on rika, "manzelka kouka na bednu a nikdy nic nedokouka, protoze u toho usne, ja kdyz se chci podivat na nejakej film, tak spim do ctvrt hodiny a jeste u toho chrapu, u Call of Duty jsem onehda vydrzel do pul treti do rana." :-D

Moj otec sa hra kazdy den a aj ked napriklad strielacky hra hrozne aj po rokoch (na online hrani by to nebolo). A to mu je 67.
Ja by som sa aj zahral, ale namam na co a moc ani kedy, takze hram maximalne tahovky na mobile nejake, co nezaberu moc casu.
Ale ekd budem velky kupim si velky hracsky PC a cely rok bude nakupovat na Steame v zlavach rozne edicii hier a budem sa hrat od rana do vecera a prejdem vsetky az do konca.
Inak to tu uz bolo spomenute, moja zena to tiez riesila a vecer vykrikovala, ze zase si pri tom nb? A kde som mal byt? Na gauci a pozerat s nou 150 infantilny nekonecny serial? Chvilu sme bojovali, dnes to uz neriesi.

38 mě bude v květnu,začal jsem hrát zhruba před pěti lety.Předtím jsem měl ve dvaadvaceti asi 3 roky Playstation 1.Uměl jsem tehdá PC jen vypnout a zapnout.Ten kompl byl křáp,nečlo na něm nic nového hrát,tak jsem nastudoval co potřeba přikůpit a byl z toho novej počítač na s.775+HD4870.Fčíl už mám další a hraju furt.Zas nečučím moc na televizu.Nakazil jsem i tatíka,hraje už třetím rokem,je mu 62.Bába mu nadává,když se zahákne do tří do rána u hry.

Mě je sice 30-, hry mě moc neberou ale 2×-3× do měsíce si něco zahraji na odreagování (Flatout 2, TrackManii, Painkillera) a stará žádnej problém nemá. Mám pár kamarádu 35+, hry hrajou často a jejich drahý polovičky taky žádní problémy nemají. Spíše jsou rády že jsou doma a ne v hospodě.

Ale znám dva herní fanatiky (38 a 40let) co ve svém volnu jenom paří hry a nebo chlastaj. Jednou jsem je viděl jak balili ženský, oni je normálně balili na to kolik toho vychlastaj a jak hrajou hry. Nakonec ty dvě ženský si přitáhly židle k nám ke stolu a seděli radši u nás. Zrovna v sobotu jsem jednoho z nich potkal v hospodě, kamarádí odešly a já zůstal v hospodě sám. Tak jsem si šel stoupnout k baru a čekal jsem až pro servírku přijede její přítel abych nemusel jít domu takovou dálku do kopce pěšky. Najednou ke mě přišel k baru a začal do mě něco hustit o hrách. Trvalo minutu než jsem z něj měl hlavu jako pátrací balon, tak jsem ho musel poslal někam a trošku mu pohrozit fyzickou likvidací.

no, mně je 42 a nehraju pravidelně, ale občas to na mě prostě přijde a pak si rád zahraju NHLko, nebo GTA, prostě podle nálady... žena (33) nebrblá, protože pořád někde něco sklízí a tak... a teď se přidává i mladej (2), ale ten je zatím mimo kategorii :-D

Já nevím, jestli se to dá považovat za hraní na PC... Když jsem jezdil online závody rFactor, tak jsem svůj první mistrovský závod vyhrál těsně před čtyřicítkou a to doslova o pár dní. Hráčů přes čtyřicet bylo poměrně hodně a znal jsem i pár těch, kterým bylo přes šedesát.

Ztráta času? Jakej se to liší od sezení před hovadinama v televizi, nebo vysedáváním u piva v hospodě? Já hry, narozdíl od sledování TV, považuju za aktivní zábavu. Důležitej je subjektivní vjem každýho jedince. Samozřejmě se nic nemá přehánět, máme v práci borca a ten (krom práce) zná jen dvě věci - hraní her a sledování hororů. Žádnej extrém není dobrej.

Já docela souhlasím s kolegou Prasakem, že jde o "aktívní zábavu". S postupujícím věkem (taky už mi táhne na pátý křížek) ale pozoruju jisté zhušťování/zkracování času (on na to existuje i psychiatrický terminus technicus, jen si jej nepamatuju). Dřív jsem stíhal /bavíme se o volnu/ pařit, čučet na filmy, číst knížky, šmrdlat se s vylepšováním bejváku, hospodařit, v neposlední /snad i první/ řadě balit baby a sportovat. Je to otázka priorit: baby, sport, přírodu a knížky si vzít nenechám, slevuju tedy na kinematografii a hrách. To ovšem neznamená, že jsem na ně zanevřel. Filmy furt (ač méně), hry co jak mě zaujme (naposled jsem dopařil remake HalfLife na Steamu, což je taky už jakýsi pátek, občas si dám Heroes over Europe). A to jsem býval pařič jak ponorný vařič (klidně do rána).

Dříve bych napsal, že záleží na hře, nyní jsem v pokročilejší technologii a napíšu to tak, že imho záleží co v tom dotyčný hledá a proč to hraje. Pokud ten dovod hraní neni ifantilní, pak neni duvod se s tim zatěžovat a pokračovat ve hrají.

Já hry moc nehraju, mimo toho že jednou za cca 2 roky otočím celé Commandos, Age Of Empire případne Age Of Mythology - já bych klidně hrál, ale NENÍ CO, grafika je lepší než před lety, ale hratelnost je mizivá. Poslední dobrá střílečka byla Unreal Turnament..

Ešte síce taký vek nedosahujem, ale pomaly sa blížim. Ja síce hry hrám. Samozrejme podľa času. Ale nie tie nové kraviny, kde sa nerobí nič iné len strieľa. Ja mám rád starú dobrú klasiku. OpenTTD, nedávno som vyhrabal na nete Dune Legacy a na počítačoch mám TrackManiu, ktorú teraz nehrávam.

Zdar, podla mna je to uplne normalne. To mám s manželkou cumet na 135 diel nejakeho bezducheho serialu, alebo na Rosamunde Picnerovu alebo Inge Listremovu? A presne, žena je rada, ze som doma a nie niekde v senku. Ma ma pod kontrolov a je rada a tiez si obcas zahra na Facebook Mahjong, alebo tie gulickove haluze. Posledná věta používaná v Českých zemich: "Kdo si hraje nezlobí."
A predsa este jeden postreh. Na hrach sa uvadza iba vek odkedy je hra vhodna, nie dokedy.

Hrát hry a koukat na bezduché seriály v televizi, nebo na film ze kterých crčí krev z obrazovky je stejná stupidita, vhodná tak pro mládež. Starší člověk má jít na procházku, pracovat na zahrádce, číst hodnotnou knihu. Mě je po třicítce a hry jsem naposledy hrával tak do devatenácti.

O hodnotě věcí se těžko debatuje, neb je to věc subjektivní.

Člověk čtoucí takový hodnotný knihy s věkem po třicítce by mohl umět kliknout na správný tlačítko, aby odpověděl tomu správnýmu člověku. V pitomé hře se ukliknutí trestá i smrtí hráčova vituálního ztělesnění.

To by mohli tady založit:

A tohle je jedna z věcí, co opravdu nenávidím - mohlo by se, mělo by se, někdo by měl, bylo by fajn, kdyby se tohle udělalo... - hromada pindů, aby to někdo udělal, ale sám ani hovno.

Nejde o odvahu, té mám za tři. Ale nejsem kompetentní posoudit, že moje téma by bylo vhodné pro tuto poradnu, protože mi činí potíže pochopit, co se zde smí prezentovat a co nikoliv. Když nějaké téma kritizuji, jsem prohlášen za idiota, když nějaké téma navrhnu, jsem určen blbcem.

To víte, že ergo kladívko mám. Leč úroveň návštěvníků je tady rozmanitě různá, tak moje témata by mohla být pro někoho za přímo blbá. Ostatně stejně nikde nevidím odkaz na vložení dotazu, abych sem necpal hlouposti. Uvedl jsem již několik témat, co mě napadla a nikdo z moderátorů je sem dosud nevystavil.

Nejsem slepej, to co ukazujete šipkou tam samozřejmě vidím, ale nikde nemám "vložit nový dotaz". Ale to není důležité, protože témata jsem mnohokrát nadnesl a nikdo je stejně neuznal hodné zveřejnění.

To Prasak: Vy jste se rozhodl mě pravděpodobně vyprovokovat k silně neslušnému výrazivu, aby mě od sud vyhnali. Proč bych měl mít pruhované slipy, nejsem trestanec ale normální občan. Oční zákal též dosud nemám, o čemž svědčí, že vidím i co jiní zde nevidí.

Ale to není důležité, protože témata jsem mnohokrát nadnesl a nikdo je stejně neuznal hodné zveřejnění.

Už se vám zde dostalo informace, že témata zde zakládají uživatelé a nikoliv moderátoři, a vy si stále vedete svou.
Chcete téma? Založte ho. Ale neraďte jiným, co mají dělat.

Tak to téma mohl založit nějaký uživatel, já uživatel nejsem, jen rád poradím když vím víc. A nikomu neradím co má dělat, když se sám nezeptá. Vím, že lidé nemají rádi poučování bez toho, aby sami chtěli. Nebudu zakládat dotazy abych za to tady dostal dištanc. Za to mi to nestojí.

Tak to téma mohl založit nějaký uživatel, já uživatel nejsem, jen rád poradím když vím víc.

A představte si, že jste. Svojí přítomností zde užíváte službu, která je na těchto stránkách dostupná => jste uživatel. :-)
Asi nikomu nepřijde to téma natolik důležité, aby jej zakládal. Pokud je důležité pro vás, pak jej založte. Pokud ne, pak je asi zbytečné tu o něm psát.

Vůbec tedy nechápu, co má s tím má společného regál s hřebíky, ale to není důležité, myšlenky některých lidí mi prostě nějak odporují mé železné logice. Nikomu nic za vinu nedávám, to jsem nikde neřekl, natož že bych vinil faráře či kadeřníka, jejich profesí si naopak velmi vážím. Asi nějak nepatřím do této přetechnizované doby, některé výroky prostě vůbec nechápu. Asi ze mně všichni chtějí udělat vola, nu což. Stává se mi to často i včera ve vlaku mi někdo nadal do blbců.

Má to společné to, že na debatním webu se nevkládají dotazy, týkajícíci se PC, hadů, her, kutilství atd. - ale že takové dotazy se kladou na jiném webu, na to určeném, na poradenském. Toto je tady na několika místech také explicitně zmíněno.

Prostě položku "položit dotaz" tady nehledej. Jako nehledáš hřebíky u mlékaře - nebo snad hledáš?

Proč nejdeš na procházku, pracovat na zahrádku, čist hodnotnou knihu a místo toho otravuješ tady kde se tě to nelíbí? Podle mě je větší stupidita pořád někam lézt kde se mi nelíbí a prudit tam. Než hrát hry a koukat na bezduché seriály v televizi, nebo na film ze kterých crčí krev z obrazovky.
Radši budu stupidní hráč her, než abych byl stupidní jako ty.

No jo, ale ten asi nebude moc normální. Podle jeho videí, přilepených na youtube bych ho přirovnal k Patrasový, nebo Michalu Nesvadbovi. Prostě vytváří obsah pro děti ve věku 6-12 let. Ten asi nemá manželku nebo přítelkyni...
Jinak je mi lehce přes 40 a taky si rád zahraju. Momentálně MP Battlefield 3. Nejraději po frustraci ze srážky s nějakým blbem. Bohužel se nedostává čas, takže častěji vytáhnu raději kluka ven (dokud se mnou ještě chce).

Je mi 35 a hraju stale, porad a rad. Nejdriv jsem mel klasicky 8mi bitovy hra Pegasus na cartridge, pak jsem si poridil PS 1, treba u GT2 jsem stravil i 16 hodin denne.

Pak bylo prvni PC, ted mam uz 3ti, je to sice prahistoricka masina, ale v roce 2004 jsem objevil server s emulatorem na stary neprekonatelny ARCADE hry a od ty doby mastim jen tohle, je to nostalgie, ale nema konkurenci, kdo poznal da mi za pravdu . Kdo nezna tituly jako Phoenix, Galaga 88, Rambo, Street Fighter, Mario, Punisher, Final Fight... a tisice dalsich

Je to relax, oddych, ale i soutezivost .

hodně zajímavý téma :) to rád slyším, že se najde tolik "starších" co hraje hry a tak...
otázka vlákna je spíše o povaze a o lidech okolo tebe, je mi 20 a hraju, můj otec (+50 let) hry nesnaší (nikdy je nehrál= nezná ten pocit, prožitek, zábavu...= zbytečná elektřina, krabice co jen žere..) máma (+50) si pořídila notebook a její názor na hry byl podobný, potom sem ji dokopal k něčemu menšímu Angry birds a tak, a dokazala u toho sedet dokud to nedohrala :D potom se třeba místo filmu dívala hodiny jak hraju Skyrim, když uviděla jak je to krásně propracované a poutavé. Kluk sestry (acc 25) hraje se sestrou na ps3, pc nemají, a podle mých rodičů je jak "malej" kluk, co nemyslí do budoucna utrací za zbytečný hry a hraje si...nový hry na ps3 sou drahý to je pravda :) otec kamaráda (asi kolem 40) si pamatuju jak nás nechtěl pustit někdy na pc a pařil csko. Každej má svý zaliby, ale chápu jestli jsou všichni v rodinném kruhu a okolí proti tobě je to težký

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru