Předmět Autor Datum
Věřím své imunitě. A taky nechci dostat do těla mikročipy s ještírkama. Třeba je to konspirační teor…
Dale Cooper 30.09.2013 21:46
Dale Cooper
Necháváte se očkovat? Otázka je jasná, chybí jedna logická odpověď: "Ne".
IQ37 30.09.2013 22:02
IQ37
Ne, vakciny jsou skodlive a nechci chytit mikrocip. :-D Jsem odpurce vakcin, necham si dat akorat t…
RedMaX 30.09.2013 22:09
RedMaX
nechali se ockovat a dostali tezkou chripku primo z te ockovaci latky To jsem taky slyšel, jen jest…
Dale Cooper 30.09.2013 22:11
Dale Cooper
Tak treba my se o tom bavili s kamosem v autobuse MHD a proti nam sedela pani (urcite pres 60) a vlo…
RedMaX 30.09.2013 22:26
RedMaX
jen jestli ale nejde o urban legend Může i nemusí. Vakcína obsahuje usmrcený virus. Ten je pochopit…
Moas 30.09.2013 22:30
Moas
Já jednu osobu znám konkrétně. Nikdy očkovaná nebyla a prakticky nevěděla, co to chřipka je. Před pá…
Zdenál 01.10.2013 19:51
Zdenál
chripka se da vzdycky nejak prechodit Gratuluji, ještě jsi chřipku neměl.
Moas 30.09.2013 22:37
Moas
Nedokazu rict, ja k doktorovi nechodim, ono taky naco, takovej prumernej obvodak ti stejne namluvi z…
RedMaX 30.09.2013 23:15
RedMaX
jj mě spíš zarazilo to "přechodit" - tu pravou chřipku nepřechodíš, ta tě srazí do betle a máš chuť…
Moas 01.10.2013 05:57
Moas
Jo, nemyslel jsem to tak, ze se na to vykasles a chodis normalne do prace. Ale ze proste zustanes do…
RedMaX 01.10.2013 06:17
RedMaX
To mi potvrdila moja tetka (jinak zdravotní sestra), co se divila lidem s chřipkou, že tak strašně b…
Prasak 01.10.2013 06:45
Prasak
Jsem odpurce vakcin, necham si dat akorat tetanovku Moje slova. To takhle kdyby očkovali proti syfi…
IQ37 01.10.2013 10:36
IQ37
Hlasovala jsem pro moznost "Ne, vakcíny jsou škodlivé a prostě to nedává smysl", ale dovoluji si dod…
merlouska 30.09.2013 23:05
merlouska
Jeste jednou k tomu ockovani. Otec uz je preci jenom starsi clovek a holt ty nemoci uz jsou a obcas…
RedMaX 01.10.2013 08:48
RedMaX
Pamatuješ tu aféru s prasečí (či jakou) chřipkou? Povinný očkování doktorů a snad ještě státního apa…
Prasak 01.10.2013 11:30
Prasak
Všechno bude. Potenciál příjmu financí z lidského strachu ještě není vyčerpán. Nasírá mě reklama v T…
Jack 01.10.2013 11:38
Jack
To je přesně tak, když se dobré věci - očkování které pomohlo milionům lidí/neštovice, obrna ......…
M-Pol 01.10.2013 11:41
M-Pol
Vcelku mi nahání hrůzu, že se takový věci dějí v globálním měřítku.
Prasak 01.10.2013 12:25
Prasak
Mě už ani ne, asi si začínám zvykat.
M-Pol 01.10.2013 12:34
M-Pol
Toho se právě bojím, ta obrovská míra globalizace. Už ani politiku si nemůžou státy příliš dělat na…
Prasak 01.10.2013 12:45
Prasak
Dalajláma: Má-li problém řešení, nemá smysl dělat si starosti, když řešení nemá, starosti nepomohou.
M-Pol 01.10.2013 14:38
M-Pol
A kdyz jsme u ty psi chripky, tata s nim byl u veterinare a ten mu nabizel ockovani pro psa proti bo…
RedMaX 01.10.2013 12:46
RedMaX
Hlasoval jsem pro možnost "Ano ale přesto jsem chřipku dostal, slabou". Možnost nechat se oočkovat n…
Jack 01.10.2013 10:27
Jack
Každý zásah do organismu je cizorodý a škodí.
Ficka 01.10.2013 14:17
Ficka
Znamena to, ze je lepsi nechat lidi umirat na nestovice, cerny kasel apod.?
merlouska 01.10.2013 14:50
merlouska
Co takova apendektomie?
bahno 02.10.2013 22:37
bahno
Už zase to očkování... http://personal.tucna.net/mudr-ludmila-elekova-a-propagace-bad-science/ http…
MaSo 01.10.2013 16:29
MaSo
Hlasoval jsem pro "Ano a jsem spokojen". Nechávám se očkovat už skoro 15 let a od tý doby nevím, co…
Zdenál 01.10.2013 19:43
Zdenál
Ne, nejsem ovčan, ani sebevrah. Obzvláště to proti chřipce je totální hovadina. Nikdo z farmacie tot…
Craft 01.10.2013 21:04
Craft
Přečtěte si "Doba jedová 1 + 2". Klady a zápory na jednom místě od odborníků.
FixExa 02.10.2013 22:33
FixExa
Díky za tip. Čekal jsem spíše pseudovědeckou slátaninu žehnající všemu, co lidi v tichosti likviduje…
Craft 02.10.2013 23:33
Craft
Nepřehmátnul, protože "to není bug, ale feature". Takhle se to tu řadí.
Prasak 03.10.2013 06:05
Prasak
Řazení na grc.
Moas 03.10.2013 07:10
Moas
Kolikrát se musím dívat na adresu příspěvku, abych zjistil, kdo na koho odpovídá. Doufám, že to tak…
Prasak 03.10.2013 08:33
Prasak
Věčný optimista, že?
IQ37 05.10.2013 23:21
IQ37
Dokud dýchám, doufám.
Prasak 05.10.2013 23:38
Prasak
Ne. Co se má stát, nechť se stane. Ať se s tím ten futrál na dušičku vypořádá sám. poslední
mif 06.10.2013 00:13
mif

Ne, vakciny jsou skodlive a nechci chytit mikrocip. :-D

Jsem odpurce vakcin, necham si dat akorat tetanovku, protoze tam povazuju za jasne mensi riziko byt ockovany nez to nahodou chytit a vazne onemocnet. Oproti tomu chripka se da vzdycky nejak prechodit. Druha vec je, ze znam nejen pripady, ze se nechali ockovat a potom chytili jinou mutaci proti ktere ockovani nebylo, ale hur nechali se ockovat a dostali tezkou chripku primo z te ockovaci latky!

Tak treba my se o tom bavili s kamosem v autobuse MHD a proti nam sedela pani (urcite pres 60) a vlozila se nam do hovoru, aby kamos urcite tu vakcinu nedaval, ze ona si ji nechala dat a skoncila s tezkou chripkou v nemocnici. Kdyby tu byl nejaky odbornik, tak by nam to vysvetlil presne, ale nejak to je tak, ze nekdy se dava jako ockovaci latka mrtvy virus, treba myslim u toho tetanu, pac zivej virus by asi nesel, to by taky nemusel clovek prezit a nekdy to s tim mrtvym virem nejde, tak se dava malinko normalniho, jenze pokud mas slabou imunitu, tak si to muzes odskakat taky.

Ale je to jedno, stejne je nesmysl se nechat ockovat, kdyz nikdo dopredu nevi, kterej vir chripky nas v zime pocti navstevou, mutaci existuje asi 50 a ockovat se da vzdy jen jeden. ]:)

jen jestli ale nejde o urban legend

Může i nemusí. Vakcína obsahuje usmrcený virus. Ten je pochopitelně usmrcen na sto procent, byť laikové přicházejí s teoriemi, že se tam "nějak dostal i živý virus", což je z hlediska kontrol kvalit vyloučeno. Tedy papírově to možné je, Evropské předpisy nicméně jakoukoliv vakcínu s živým virem zakazují.

Organismus si ovšem musí teprve v reakci na vakcínu vybudovat protilátky a to trvá, u chřipkové vakcíny tuším minimálně dva týdny. Takže je klidně možné, že třeba deset dní po očkování prodělá pacient chřipku, na kterou zkrátka ještě nestačil organizmus zareagovat.

Další příčinou může být jiný chřipkový kmen, než na jaký byla vakcína připravena. Epidemiologové si většinou strefí dobře a "uvaří" správnou látku, ale vzhledem k neustálé mutaci chřipkového viru znamená vakcína "pouze" snížení rizika, ne jeho úplnou eliminaci. Zatím. Začíná se testovat vakcína působící na jádro chřipkového viru - tedy poradí si i s mutacemi.

Nicméně souhlasím s tím, že kdyby jen polovina všech těch výkřiků na netu typu "známá známé dostala po vakcinaci těžkou chřipku" byla pravdivá, pak je očkování totálně neúčinné.

Já jednu osobu znám konkrétně. Nikdy očkovaná nebyla a prakticky nevěděla, co to chřipka je. Před pár lety se dostala do domova důchodců, nabízeli ji očkování, ale ona vždy odmítala. Až před pár lety, jak byla ta aféra s prasečí chřipkou, musela se očkovat povinně - a do týdne skončila v nemocnici s velmi těžkou chřipkou. Pobyla tam skoro dva měsíce a dostávala se z toho přes půl roku. Nevěřím tedy, že to bylo přímo z té očkovací látky, ale pravděpodobně patří k lidem, jejichž imunitní systém je prostě na tu vakcínu nějakým způsobem citlivý.

Nedokazu rict, ja k doktorovi nechodim, ono taky naco, takovej prumernej obvodak ti stejne namluvi ze mas chripku ikdyz to treba jen obycejna ryma. ]:)

Ale spis bych rekl, ze jsem aspon jednou chripku mel, lecil jsem to prirodne, ja moc do sebe nejaky fujtajxly cpat nechci.

jj mě spíš zarazilo to "přechodit" - tu pravou chřipku nepřechodíš, ta tě srazí do betle a máš chuť zhebnout.
Taky jsem spíš pro přírodní léčení. Teď s příchodem juniora na svět se na to začínám dívat trochu jinak. Pracuju v kolektivu poměrně dosti početném a bojím se přinést domů něco, co by prcka mohlo ohrozit.
I když i očkovaný člověk může býti bacilonosičem. Inu dilema.

Jo, nemyslel jsem to tak, ze se na to vykasles a chodis normalne do prace. Ale ze proste zustanes doma pod perinou, udelas si caj a maximalne se cpes medem a on si organismus nejak poradi. Samozrejme jsou lidi, co maji snizenou imunitu a ty musi uvazovat trochu jinak, protoze je muze polozit ledacos, to jiste, ja mel na mysli prumernyho cloveka, tetanus neprezijes, chripku ano.

Jinak komentovat pomerne slusnou moznost, ze si neco prineses z prace snad ani nema cenu, bohuzel jsme to dotahli tak daleko, ze hodne lidi radeji nez by chybelo v praci v obave, aby o ni neprislo, radeji behaji i pri nemoci a roznasi to dal. :-/

To mi potvrdila moja tetka (jinak zdravotní sestra), co se divila lidem s chřipkou, že tak strašně bědují, dokud sama nedostala opravdovou chřipku, kdy nevstala z postele. Vše ostatní byly jen slabý virózy a nachlazení a na to moja doktorka skoro vždycky dá stejnej recept - Paralen a vypotit v posteli.

K očkování a následnýmu onemocnění - taky zastávám názor, že lidi se nechají očkovat a onemocní kvůli slabé imunitě, nebo v době tvorby protilátek, avšak ne jako důsledek očkování. Já jsem se nechal očkovat jen jednou před pár lety, kdy to firma nabízela jako benefit. Ani nevím, jestli to pomohlo, ale každoročně stejně alespoň jednou něco lehkýho chytnu. Teď v práci taky dávám bacha, kolegové okolo začínají chrchlat a nestojím o to, abych děckám něco nemilýho přinesl. Jakmile by manželka zmerčila, že mi není dobře, okamžitě by mě vystěhovala z postele do dětskýho pokoja a musel bych spát na dětské posteli (a ta má jen 160cm, takže mi nohy od kolen dolů čučí z postele ven).

Hlasovala jsem pro moznost "Ne, vakcíny jsou škodlivé a prostě to nedává smysl", ale dovoluji si dodat, ze bych z toho vynechala to "vakciny jsou skodlive" - nechci se hadat o (ne)skodlivosti vakcin, nektere povazuju za uzitecne, nektere za zbytecne - a ockovani proti chripce je podle me jedna z tech zbytecnych veci, aspon pro normalniho cloveka.

Imunitu mam zatim celkem ok, 1-2x do roka me chytne otravna rymicka, 1x za 3-5 let me bacil srazi i do postele, posledni antibiotika jsem mela snad nekdy pred 20 lety na zanet stredniho ucha, takze zatim dobry, tuk tuk tuk :-) Proc bych si tedy mela porizovat nejaky zbytecny ockovani? :-)

Jeste jednou k tomu ockovani.

Otec uz je preci jenom starsi clovek a holt ty nemoci uz jsou a obcas u toho doktora skonci a obcas je mu nabizeno to ockovani.
Ma na to takovou jednu vychytavku:
"A pane doktore, vy jste ockovany?"
-"Ne."
"Tak proc to nabizite me?" :-D

Pamatuješ tu aféru s prasečí (či jakou) chřipkou? Povinný očkování doktorů a snad ještě státního aparátu a nikdo to přitom nechtěl, hlavně ti doktoři. Vcelku výborně vyvolaná panika od farmaceutickýho průmyslu. Se divím, že tu ještě není další chřipka, třeba psí, nebo kočičí.

Všechno bude. Potenciál příjmu financí z lidského strachu ještě není vyčerpán. Nasírá mě reklama v TV na životní pojištění, kdy chlapík vypráví jak si plánovali domov a život, když vtom měl úraz s doživotními následky. Autorům reklamy bych to snad i v tu chvíli přál.

Toho se právě bojím, ta obrovská míra globalizace. Už ani politiku si nemůžou státy příliš dělat na svým písečku, stačí trocha nervovýho plynu a už ti tam přihrčí banda cizinců ze zámoří.
Nebo stačí, aby USA trochu nezvládly rozpočet a položí se ekonomika zbytku "vyspělýho" světa. Ti zaostalí mají výhodu, že jejich styl života bude neovlivněn.

A kdyz jsme u ty psi chripky, tata s nim byl u veterinare a ten mu nabizel ockovani pro psa proti bolerioze. Tak otec klasicky:
"A vy psa mate?"
-Jo mam.
"A je ockovanej jo?"
-Ne. Ja bych svyho psa ockovat nenechal.
"Tak proc mi to nabizite?" ::)

A to byl ten veterinar jeste frajer, ze to priznal, to jinej by to tvrdil, ze svyho psa ockovanyho ma a jeste by si vymyslel nejakej srdceryvnej pribeh, jak mu to zachranilo zivot. ]:)

Hlasoval jsem pro možnost "Ano ale přesto jsem chřipku dostal, slabou". Možnost nechat se oočkovat nabízí zaměstnavatel jako benefit už několik let. Nechal jsem se očkovat už před 4 roky a pak pravidelně každý rok. Negativní efekt očkování na sobě nepozoruji, kromě 3-4 dny citlivější ruky. Musím přiznat, že jsem za tu dobu dostal lehčí chřipku asi jednou, pokud se náhodou nejednalo o nějakou virózu. Manželka se nechala očkovat jednou, ale zřejmě vzhledem k tomu že měla své dny to 2 týdny špatně snášela. Myslím že účinek vakcíny je vysoce individuální.
Na druhou stranu mě potěšilo, že loni celá rodina ležela v posteli, zatímco já s rýmičkou (pro muže prý smrtelná nemoc) skotačil do pracovního procesu.

Hlasoval jsem pro "Ano a jsem spokojen". Nechávám se očkovat už skoro 15 let a od tý doby nevím, co je chřipka (klep-klep-klep na dřevo). Maximálně dostanu jen lehlé nachlazení, které je tak do týdne pryč.
Předtím, než jsem se začal očkovat, mě chřipka sklátila každoročně. Nepomohly žádný vitamíny, pilulky, nic. A poslední dva roky před začátkem očování to bylo drsný - horečky 39,5 tři dny, bolesti ve všech kloubech, bylo mi fakt na chcípnutí, dva týdny jsem strávil v posteli a promarodil skoro měsíc. Další dva-tři týdny jsem se ještě z toho dostával. A jako bonus jsem přes zimu míval jednu až dvě silné rýmy, které jsem léčil tak 14 dnů.
Ale věřím, že jsou lidé, kterým očkování nedělá dobře (dva mám v příbuzenstvu).

Ne, nejsem ovčan, ani sebevrah. Obzvláště to proti chřipce je totální hovadina.
Nikdo z farmacie totiž nemá věšteckou kouli, která mutace chřipkového viru si o sezóně zrovna zařádí a pokud by ji i měl, tento vir mutuje velmi rychle, takže ve výsledku, můžete podlehnout chřipce stejně, jako ten kdo není očkovaný vůbec. Snad každý ví, co je a z čeho se vyrábí očkovací látka. Navíc dostáváte s každou očkovací látkou bonusy v podobě jiných virů, které nejdou jen tak izolovat z očkovací látky. Doporučuji si vyhledat a přečíst rozhovor s uznávanou kapacitou (dnes již v důchodu), která vyvíjela očkovací látky pro velkou farmac. firmu, která se zabývá výrobou očkovacích látek. Je to velmi zajímavé a poučné. Pokud se naočkuje jedinec s perfektní imunitou, nic moc mu to aspoń v nejbližších letech nezpůsobí. Čím horší imunita, tím rychlejší zdravotní problémy a rizika. Pár příkladů z mého okolí...zdravý jedinec ve věku kolem 25 let, do té doby bez problémů, po očkování neustále problémy v oblasti krční a nosní. Další osoba žena věk 60 let, velmi aktivní turistka. Po očkování stále opakující se zdravotní problémy (angína, záněty oka, rýma, problémy pohybového aparátu a zažívacího traktu), do té doby naprosto zdravá a to takto postižených lidí znám daleko více. Taky mě pobavil výsledek jedné očkovací hurááá akce před několika lety v jednom domově důchodců. Výsledkem bylo to, že jim většina důchodců skončila v posteli s těžkou chřipkou.

Jojo usmrcený virus :-D Takže, kdo si chce "pomoci" směle do toho ;-)

Díky za tip. Čekal jsem spíše pseudovědeckou slátaninu žehnající všemu, co lidi v tichosti likviduje a farmacie si mne ruce nad tučnými zisky a i když se vším do puntíku nesouhlasím, je tam spousta informací, které mi mluví z duše.

Edit: Koukám, že jsem se přehmátl ve tlačítku Odpovědět o řádek :-D

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru