Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Za jak dlouho proslapete boty?

Chodim ted v botech Crossroad Derby (http://www.sportisimo.cz/crossroad/derby/31085/), kupovany ve Sportissimu za 500,- ve sleve a prvnich 14 dni jsem si je moc pochvaloval, no po trech tejdnech je podrazka ochozena a boty pocitam, ze na konci leta budou na vyhozeni.
Na reklamaci to neni, protoze je mam uz od lonskyho podzimu (kupovany do zasoby), tak mi nikdo neuveri, ze se to ochodilo za 3 tydny a hlavne bota nevykazuje zadnou vadu, jen je proste ochozena a pritom jsem nachodil pouhych cca. 200km.

Otazka do diskuze, jak dlouho vam outdorovy boty vydrzi, kolik nachodite kilometru nez to zacne byt na podrazce videt a pripadne znacku a typ boty.

Předmět Autor Datum
jsem otevřel, protože jsem několik bot již prošlabal - doslova, nebyly zničeny nikdy, ale podráška p… nový
AZOR 07.08.2013 22:50
AZOR
jo souhlas, ale tak vidis slevu a laka to :-), jinak ja mam limit nastavenej cca. do 2.000,- a stval… nový
RedMaX 07.08.2013 23:05
RedMaX
Kupujem si len trekove topanky a moja skusenost hovori: pri waterproof skor prederiem membranu ako p… nový
Qet 07.08.2013 23:32
Qet
Já mám většinou problém, že prošlápnu tu měkčenou patu, takovou tu mřížku z gumy pod vnitřní stélkou… nový
Prasak 08.08.2013 00:54
Prasak
Boty s "dutou" podrazkou fakt nebrat. V konecnem dusledku, po tom, co se zacne rozpadat ta nosna mri… nový
JR_Ewing 08.08.2013 08:12
JR_Ewing
Jasne, ja mam na hory Fitwell Cortina (starsi typ bez ogumovani), ted jsem koupil otcovi Prabos Cond… nový
RedMaX 08.08.2013 10:27
RedMaX
Mě se celkem osvědčily boty od NordBlank. Nosil jsem je do práce a když jsem jednou dobíhal tramvaj,… nový
JR_Ewing 08.08.2013 10:39
JR_Ewing
http://www.nordblanc.cz/nizke/ Tohle? To vypada levne, opravdu toto a je to pouzitelny? FiveFinger… nový
RedMaX 08.08.2013 19:42
RedMaX
Překvapivě ano, většina z těch bot má i vibramové podrážky. A hlavně, žádné "mřížky" v podrážce. nový
JR_Ewing 08.08.2013 19:45
JR_Ewing
Chtel jsem napsat dekuji, vyzkousim je, ale asi to bude jen dekuji za info. Doprava zbozi - PPL, pro… nový
RedMaX 08.08.2013 19:51
RedMaX
Tak se omlouvám za dezinformaci. Já si to pletu. Od NorthBlanku mám bundu (softshield, už taky 4 rok… nový
JR_Ewing 08.08.2013 19:53
JR_Ewing
Jo tak to verim, ale The North Face jsou cenove malinko jinde, pravda v tyhle cene byly i ty Raichle… nový
RedMaX 08.08.2013 20:27
RedMaX
Totok mi dělají jen boty od rákosky. Obecně mám pocit, že u bot platí přímá úměra - dražší = kvalit… nový
Moas 13.08.2013 14:01
Moas
Od mala mi vtloukají do hlavy, že je úplně jedno, co (ne)mám za značku na oblečení, ale boty vždycky… nový
Potkan007 08.08.2013 20:56
Potkan007
jsem neměl tu smůlu, že bych prošlapal podrážku Teda nic proti, ale ja bych smulou nazyval to, kdyz… nový
RedMaX 08.08.2013 21:37
RedMaX
Prestige, zhruba rok a jiné boty ani nenosím, takže denně. nový
Kráťa 12.08.2013 01:16
Kráťa
dtto: Prestige, zhruba rok a jiné boty ani nenosím, takže denně. černé. prý rozšířili nabídku, ale… nový
lední brtník 13.08.2013 18:46
lední brtník
ja Prestige ne, nemam vhodnou nohu, nesedi mi, otec a segra je nosili, ale posledni dobou si stezuji… nový
RedMaX 14.08.2013 10:42
RedMaX
Kedysi som kupoval len tie lacné čínske akože topánky. Životnosť išla asi takto: - 2 týždne a začali… nový
msx. 13.08.2013 17:30
msx.
Pohorky jsem nikdy nenosil. Kupuji "nějaké" nízké trekingové boty do cca 2500 Kč (musí padnout). Výd… nový
FixExa 13.08.2013 22:58
FixExa
Mam 105 kg, takze mi topanky vydria nasledovne. Do hor cca 3 roky (rocne dám tak 400km), také na zim… nový
vavrapeter 23.08.2013 15:14
vavrapeter
Tak to zde čtu a divím se čemu se dnes říká BOTY. Jsou to jen trochu kvalitnější pogumované láptě. O… nový
Alfons 06.09.2013 03:45
Alfons
socialni pohory jsem rad nemel, chodilo se mi v nich spatne, ale za prvni republiky pry batovky vydr… nový
RedMaX 06.09.2013 04:52
RedMaX
A za dvacku jsem měl prý animírku na celou noc. :-) Soukromí prťáci prý tehdy mluvili jinak, pokud j… nový
Zarniwúp 06.09.2013 11:24
Zarniwúp
Dnešní "BOTY" jsou jen atrapy botů. Tak jako všechno zboží v dnešních obchodech. Výrobní náklady 1Kč… nový
Alfons 06.09.2013 08:19
Alfons
Tož najdi sobě ševca, ať ti nějaký škrambale ušije na míru. nový
Prasak 06.09.2013 14:01
Prasak
škrambale To je super slovo! :-D nový
merlouska 10.01.2017 20:46
merlouska
Já su všema čtyřma pro prestižky, vydrží celou věčnost nový
mary jane 10.01.2017 20:15
mary jane
Nosím polobotky, mám jich několik a nějaký ten rok vydrží :-) nový
Al Capone 10.01.2017 20:36
Al Capone
Čemu nerozumíš na tématu vlákna? Otazka do diskuze, jak dlouho vam outdorovy boty vydrzi Ano, skor… nový
Roker 10.01.2017 20:55
Roker
:-) nový
Al Capone 10.01.2017 22:03
Al Capone
I do lesa na houby, nebo třeba na kolo? nový
Kráťa 12.01.2017 09:50
Kráťa
Proc? Sice dotaz se tyka outdoorovych bot, ale vsichni vime, ze i tento typ obuvi nosi cesi bezne do… nový
Al Capone 12.01.2017 20:28
Al Capone
Proc? Sice dotaz se tyka outdoorovych bot, ale vsichni vime, ze i tento typ obuvi nosi cesi bezne do… nový
Roker 13.01.2017 09:53
Roker
Ja se jen bavim :-)) nový
Al Capone 13.01.2017 14:16
Al Capone
Takže přiznáváš trolling, ano? nový
Roker 13.01.2017 14:23
Roker
Tak zlehka :-) Nicméně pořád platí to, že Češi se otřesně oblékají když si jsou schopni vzít outdoor… nový
Al Capone 13.01.2017 14:50
Al Capone
Nebo podpatky na sjezdovku, či žabky na hory. Zajímavý je tvoje paušalizování čechů. Myslíš, že v za… nový
Prasak 13.01.2017 16:42
Prasak
V Itálii je to stejné, pokud si odmyslíme ty promenující se hochy, toužící sbalit za úplatu devizovo… nový
karel 13.01.2017 16:49
karel
Neoblekaji, to je pravda, vim to z vlastni zkusenosti, nicmene to, ze se Cesi oblekaji otresne je fa… nový
Al Capone 13.01.2017 21:49
Al Capone
Otřesně podle tvého subjektivního názoru... Díky bohu oblečení na veřejnosti zatím předepsané nemáme… poslední
Roker 14.01.2017 00:06
Roker

jsem otevřel, protože jsem několik bot již prošlabal - doslova, nebyly zničeny nikdy, ale podráška prostě odešla. Vzdálenost nejsem schopen odhadnout, ale je to podstatně více než 200km. Tipnul bych si, že takové body vydrží min 10x dále. Značku už bohužel nepovím - ale nic extra to nebylo, cena tak 1500 czk, což je myslim optimální cena, aby byla optimální výdrž a zároven to nebylo drahé. :-)

jo souhlas, ale tak vidis slevu a laka to :-), jinak ja mam limit nastavenej cca. do 2.000,- a stvalo me, ze mi boty nevydrzi vic jak pul roku, ted vidim, ze to byl muj omyl.

Ale treba mel jsem Raichle Blade Low a ikdyz podrazka toho pul roku vydrzela, ono to muze bejt neco mezi 1500 az 2000km, tak vnitrek boty se zacal nejak stosovat o dost driv a pak byly puchejre, teda ted jsem poridil na radu z outdoor fora Garmische (myslim, ze je to typ Garden), ale setrim si je, do mesta jsem koupil ty levny, ale jak vidno, moc se to neda.

Kupujem si len trekove topanky a moja skusenost hovori: pri waterproof skor prederiem membranu ako podosvu, pri normalnych odide podrazka. Trvanlivost od 5 do 8 mesiacov, nezalezi na znacke. Natahovat sa s reklamaciami topanok sa mi nechce, takze zas len kupim nove...

Já mám většinou problém, že prošlápnu tu měkčenou patu, takovou tu mřížku z gumy pod vnitřní stélkou. Pokud jsou boty celkově OK, z jiné gumy nastřínám čtverečky a vyplním to. Sice pak jsou tvrdší, ale dá se to. Mám takto opravený jedny tenisky od vietnamců a jsou nezničitelný :-)
Pak jsem si koupil trekový boty:
http://eshop.canis.cz/1/Obuv-ISLAND-ELBA-polobotka-kombinovana-hneda.html?listtype=search&searchparam=island
a vydržely jednu zimu, vnitřek se tak blbě prošlapal, že se v tom nedalo chodit.
Jinak boty nosím tak dlouho, než mi je vyhodí manželka, že jsou hnusný. Nerad si kupuju nový boty.

Boty s "dutou" podrazkou fakt nebrat. V konecnem dusledku, po tom, co se zacne rozpadat ta nosna mrizka, tak to dokonce noham i skodi.

Do přírody nosím hodně drahé boty (HanWag Alaska), už mám druhé, první vydržely 8 let (je popraskaná kůže - asi jsem se o ně špatně staral - ale používám je stále jako pracovní boty). Nosil jsem je téměř každý výkend, na jaře týden na horách, přes léto tábor, jinak vandry. Ušly určite víc jak 5000km, netroufnu si odhadovat (taky to může být 10000, fakt nevím).

Do práce nosím pohodlné lehké boty (vždy pevná podrážka), v zimě oteplené. Přikláním se k lehké outdoor obuvi do 2000,- Ty dva roky to vydrží, pak s tím zpravidla ještě chodím běhat a nosím na tábory.

Laciné boty (500) jsem nekoupil ani nepamatuju, po špatných zkušenostech s nimi ani nemíním znovu začít

Jasne, ja mam na hory Fitwell Cortina (starsi typ bez ogumovani), ted jsem koupil otcovi Prabos Condor, ale nesedli mu, tak mi je vratil, mame nastesti stejne velkou nohu, tak je obcas nosim.
Jenze tyhle vysoky boty jsou opravdu na vandry, na hory, ...
Na bezne chozeni potrebuju typ polobotka, no v tomto ohledu byly dobre outdoorove Botasy, ale uz se dloho nevyrabi, firma v tomto sortimentu nestacila s vyvojem, nemelo to membranu a podrazka desne klouzala, takze to uz vubec nevyrabi. Nicmene byla podrazka tvrda a jen tak se neochodila.
Takovou podrazku bych zase potreboval, ale mam dojem, ze posledni dobou se delaji na outdoorovych polobotkach jen mekke podrazky, bud uplna backora jako je to u tech za 500,- nebo o neco tvrdsi, ale porad ne dost, aby v tom slo nachodit treba tech 5000km. :-/

Mě se celkem osvědčily boty od NordBlank. Nosil jsem je do práce a když jsem jednou dobíhal tramvaj, tak jsem zjistil, že se v nich i výborně běhá. Sice jsem si zlomil podrážku, když jsem ve značně ochozených botech lezl po tenkých stupních na železný stožár, ale pro pracovní účely je stále používám. Už taky koutí pátý rok a kupoval jsem je v akci za 1300.

Jo a taky jsem si pořídil FiveFingers od Vibramu :-) Nejprve před lety (3 roky) lehké, na chození na louce, do vody a na vyzkoušení na stěnu, teď nově i s pevnější podrážkou, ve kterých se bez problémů dá chodit i ve městě. Chce to zvyk, ale pak je chození radost.

Chtel jsem napsat dekuji, vyzkousim je, ale asi to bude jen dekuji za info. Doprava zbozi - PPL, pro me zasadni problem. Nic jineho nez CP neakceptuju, ale tak maila jim zkusim poslat, za to nic nedam, ale zatim mam s timhle spise neuspech, obchodnici co nenabizej Ceskou postu, nechteji ani slyset o tom, ze by meli dojit s balikem na postu, no ja zase nechci slyset nic o tom, ze nedojdou.

Tak se omlouvám za dezinformaci. Já si to pletu. Od NorthBlanku mám bundu (softshield, už taky 4 roky a furt funguje), nosim ji prakticky od podzimu do jara. Boty mam od TheNorthFace

Ale když už jsi to nakousnul, tak vzhledem k těm cenám to risknu :-) A koupim si tam u nich botky. Dám jim šanci.

Jo tak to verim, ale The North Face jsou cenove malinko jinde, pravda v tyhle cene byly i ty Raichle, ktere se neosvedcily, ale to uz jsou levnejsi ty Garmische, ktere si setrim. :-D No prvne zkusim asi ty a pak uvidim, doufam, ze ne driv nez za pul roku dam vedet. :-)

Od mala mi vtloukají do hlavy, že je úplně jedno, co (ne)mám za značku na oblečení, ale boty vždycky jenom kvalitní. Asi mám štěstí, ale neuvědomuju si, že bych někdy nějaké prošlapal moc rychle.
Aktuálně chodím asi měsíc v LOWA Sirkos GTX, koupeno v Německu a zatím si nestěžuju.
V takových botech chodím celoročně, mám jedny společenské, jedny nové celoroční a k tomu vždycky ještě předchozí celoroční (při koupi nových jdou ty starší z domu a ty, které nahrazují, slouží jako druhé). Zatím jsem neměl tu smůlu, že bych prošlapal podrážku, dřív je roztrhám z horní strany, vydrží mi kolem roku, některé delší dobu.

jsem neměl tu smůlu, že bych prošlapal podrážku

Teda nic proti, ale ja bych smulou nazyval to, kdyz se boty znici jinak nez proslapanim podrazky, tomu rikam obnoseni, se znackou boty co by se ponicila jinak bych uz v zivote nechtel nic mit.

Jinak souhlas, ja mam vetsinu obleceni od Vietnamcu, myslim svrchni, bunda a tak. Potrpim si na Moira trika a ponozky a samozrejme i ty boty se snazim kvalitni, tohle byl spis pokus za tech 500,- ktery se nevyvedl. Jinak k tomu obleceni, vim, ze hodne lidi prska, kdyz slysi moira, ale ja se hrozne potim a bavlneny triko propotim za 15 minut a pak to schne nekolik hodin. Moira triko muzu mit na sobe celej den, vsechen pot se odplavi ven a vypari se. Opravdu, od doby co jsem zkusil poprvy Moiru uz nikdy jinak, to je obrovskej rozdil v komfortu pro me.

Kedysi som kupoval len tie lacné čínske akože topánky. Životnosť išla asi takto:
- 2 týždne a začali byť premokavé
- ďalšie 2 týždne a začala sa prederavovať päta z vnútornej strany
Asi po celkových 2 mesiacoch už boli v podstate na vyhodenie, lebo to len trhalo ponožky. Počas leta som vždy teda kupoval min. 2x.

Niekto mi odporučil, aby som si kúpil niečo značkové, veľmi som tomu neveril, ale som si povedal, že raz to skúsiť môžem. Dopadlo to tak, že v roku 2008 asi v lete som kúpil Nike botasky za približne 66 € (v tej dobe ešte v Sk) a zničené boli približne po 3 rokoch od nákupu. V podstate každodenné nosenie. Jednu zimu bolo relatívne teplo, takže som zimné topánky prakticky ani nenosil. Dalo by sa povedať, že to boli presne 3 roky (takmer sedel aj dátum nákupu). Medzitým som kúpil v lete 2010 Adidas pre istotu do zásoby asi za 45 €. Začal som ich nosiť v lete 2011 a tento rok ešte vydržia. Takže myslím, že aj tieto vydržia. Minulý rok som kúpil, resp. dostal ExiTrek za 30 € a uvidím, čo vydržia tie, ale zatiaľ sú len v skrini.

Na kilometre odhadnúť životnosť neviem, ale určite to bolo dosť pri každodennom nosení.

Pohorky jsem nikdy nenosil. Kupuji "nějaké" nízké trekingové boty do cca 2500 Kč (musí padnout). Výdrž cca 3 roky i s tůrami + bagáž 20kg. Kilometráž určitě nad 1000 km. Výhodou je moje nižší hmotnost, takže boty tak netrpí mojí váhou. Běžecké do 3000 Kč do rozpadnutí... cca 1300 km.

Mam 105 kg, takze mi topanky vydria nasledovne. Do hor cca 3 roky (rocne dám tak 400km), také na zimu mam tretiu sezonu a drzia super (len ich uz treba osetrovat sprejem proti priesaku) na basket tie terajsie mam 2.rok a hravame raz do tyzdna cca. 2hod a uz začínám citi neperovanie. Na futbal, tak to je najhorsie, ale tam.mi odide skor lepenie na spicke ako ich stihnem rozslapat. Hravame raz tyzdenne cca.2hod. Okrem zimy a tu jednu sezónu s odratymi usami preziju. Inak na bezne nosenie mam viac parov a kupujem/vyradzujem priebezne. Povacsine co mam topane tak adidas.

Tak to zde čtu a divím se čemu se dnes říká BOTY. Jsou to jen trochu kvalitnější pogumované láptě. Opravdové BOTY jsou socialistické pohory, celokožené, které fungují 40 let. Nebo upravené socialistické kožené lyžáky. Význam pojmu BOTY se s časem dosti změnil. U botů by měla být udávána životnost v km na 10kg váhy v průměrném terénu. Když se podívám v čem dnes lidé šmatlají je mně veselo u srdce. V zimě v létě ve vietnamských teniskách. Pěkně to v nich čvachtá. Dětičky si v rozťápaných čvachtadlech krásně zničí nožičky. Ekologické a ekonomické je chodit bosky. K tomu vývoj u nás směřuje.
BOTY-další ukázka degenerace a změny významu pojmů všeho s časem.:))

Dnešní "BOTY" jsou jen atrapy botů. Tak jako všechno zboží v dnešních obchodech. Výrobní náklady 1Kč, prodejní cena 1000Kč a jsou zásadně NEOPRAVITELNÉ a NEREKLAMOVATELNÉ a od Vietnamců ukrutně smradlavé. A mají co nejmenší životnost a kazí chodidla. Mladší generace pořádné boty neviděla a proto používá pojem BOTY pro dnešní hadro-plastové pauče. :))

Čemu nerozumíš na tématu vlákna?

Otazka do diskuze, jak dlouho vam outdorovy boty vydrzi

Ano, skoro každý máme nějakou obsesi a neboj, všichni tady víme, že máš patent na "elegantní oblékání" a málokdo má ambice ti ho brát. Zkus ale, pokud je to možné, pochopit, že zde je (teda byla, vlákno je 4 roky mrtvé, než ho oživil nějaký komik prestižkama) řeč o outdoorových botách, které mají mít určitou funkcionalitu.
Ano, všichni víme, že nosíš polobotky, ano, všichni víme, že jsi elegantnější než George Clooney v nejlepších letech, ale jsou jisté situace v životě, kde se prostě víc hodí outdoorová obuv, než polobotka a světe div se, tato nuance dokáže mnohdy zachránit zdraví... ;-)

Proc? Sice dotaz se tyka outdoorovych bot, ale vsichni vime, ze i tento typ obuvi nosi cesi bezne do mesta

A tys to vyřešil tím, že jsi se přišel, ve vlákně o výdrži outdoorových bot, pochlubit, že nosíš polobotky...? Myslím, že i ti, co chodí ven v teplákách, ale nikomu to necpou, jsou na tom, s duševní vyrovnaností, o moc lépe, než ty...

V Itálii je to stejné, pokud si odmyslíme ty promenující se hochy, toužící sbalit za úplatu devizovou cizinku a fotky z časopisů pro fešáčky. Na venkově je to hrůza a různých managerů a obchodníků, kteří měli na hnátech mokasíny a bílé ponožky jsem viděl taky dost.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru