Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Vrtěti Novičokem.

Vrtěti Novičokem.

[Registrovaný] Yarda, 23.05.2018 18:45, Debata, 66 příspěvků (767 zobrazení)

Když zpovzdálí sleduji aféru kolem takzvaného Novičoku, připomněl jsem si tenhle film:
https://www.csfd.cz/film/5959-vrteti-psem/prehled/
A napadlo mne: Kdyby ta aféra byla vycucaná z prstu, co by asi měla zamaskovat? Že by měla odsunout do pozadí brexit? Nebo dokonce rozpad tamté Bohu milé instituce?

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Že by měla odsunout do pozadí brexit? Nebo dokonce rozpad tamté Bohu m… mif 23.05.2018 19:04
Bohu milé instituce? Není to rouhání? ;-) L-Core 23.05.2018 19:30
Nepíše se to dohromady? :-D IQ37 23.05.2018 21:21
Někde se to asi tak píše. Spojení "bohumilé" mi připadá podobné asi ja… Yarda 24.05.2018 03:36
Bohumilé je naprosto v pořádku. Když to oddělíš, mění se významy. Podo… Prasak 28.05.2018 10:43
Třeba jenom chtěli tzv. spojenci otestovat naši bezvýhradnou poslušnos… karel 24.05.2018 00:35
President se dobře baví jak opozice kvičí. Toť asi tak. kozakl 24.05.2018 09:21
https://www.novinky.cz/domaci/473216-odmorovani-novicoku-bylo-jen-diva… Yarda 28.05.2018 10:08
Jak to, že takový článek prošel cenzurou? ::) Nebo ti všelicí hlídači… L-Core 28.05.2018 12:06
Zhrnme si fakty. Doslo k otrave dvoch ludi. Kto to sposobil tazko hada… fleg 28.05.2018 15:50
...a když budu hóódně konspirativně spekulovat: Opravdu došlo k nějaké… L-Core 28.05.2018 19:45
Opravdu došlo k nějaké otravě? Hovno. mif 28.05.2018 21:46
Zkažené jídlo. karel 28.05.2018 21:55
Davnejsie sa ma niekto pytal, co si o tom myslim. Povedal som, ze nic.… fleg 29.05.2018 08:45
Teorií jak to bylo nebo nebylo, může být bambilion. Třeba šlo o zředě… touchwood 31.05.2018 12:43
Za vším je Rus, Šáša si to taky myslí. https://www.novinky.cz/komentar… karel 31.05.2018 16:38
Jedna vec je logika a druha su spravodajske hry. Mne to pripada rovnak… fleg 01.06.2018 12:03
https://www.fdb.cz/film/fesak-hubert/hlasky/7620 hláška číslo sedm :x… Yarda 01.06.2018 13:14
Novičok už asi ne, teď se tomu říká "neznámá látka". Lhali jako vždyck… karel 01.06.2018 21:57
Ten clanok je dobry, som nevedel, ze aj v parlamentkach dokaze vyjst n… fleg 03.06.2018 19:18
Klidně bych pochválil, kdyby bylo co chválit. Už se to snad začíná roz… karel 03.06.2018 19:43
Ta veselá historka se statečným migráčkem má taky trhliny :) Lžou, lžo… karel 04.06.2018 17:22
SOrry tento clanok je odpad...na prvy pohlad akoze dobre pripomienky,… fleg 04.06.2018 18:28
https://www.express.co.uk/news/world/966752/Paris-spiderman-latest-res… karel 04.06.2018 19:04
To je predsa skoro otozny clanok s tym, co si dal v cestine. Aspon vie… fleg 04.06.2018 19:24
Ano, vypadlo z okna v 6. patře a o dvě níž se šikovně chytilo. karel 04.06.2018 19:46
Ty sa snad domnievas, ze EN bulvar je serioznejsi, co sa tyka informac… fleg 05.06.2018 12:00
Obvykle z britského tisku sleduji jen Gárdiena, evidentně nezaškodí ko… L-Core 06.06.2018 12:24
Třeba se tam brzy dívat nepůjde. Ty svině kolem sebe začínají kopat, u… karel 06.06.2018 19:51
Zajímavé články také na https://stredoevropan.cz/ POW 06.06.2018 20:46
Ale tohle je zajímavé počtení: https://nazory.aktualne.cz/komentare/me… L-Core 07.06.2018 18:26
Německo je asi slabý odvar proti Británii, Londýn už trumfl New York v… karel 07.06.2018 19:39
Domácím zakázali nosit nože, kleště, pilníky… Tam už to je hore koko… POW 07.06.2018 20:15
Jsme malá země, musíme si vystačit s básnířkou Ferynou. To je unisex,… karel 07.06.2018 20:35
Divim sa, ze tebe ako ekonomovi by zrusenie Schenegenu nevadilo. Este… fleg 08.06.2018 08:47
Flegu, ja se tomu nedivim, prijde mi, ze ho tohle vubec nezajima, hlav… merlouska 08.06.2018 22:18
Já pamatuji (Západní) Evropu i před šengenem a nemám pocit, že by to n… L-Core 08.06.2018 22:59
Ne vsichni migrujici Cesi jsou dr. Pomahacove a ne vsichni migrujici A… merlouska 09.06.2018 15:55
Ono to nefungovalo. Celé je to totiž o tom, co pokládáš za standard.… touchwood 09.06.2018 17:06
[630-novichok-jpg] karel 03.06.2018 10:17
:-D mif 03.06.2018 10:26
[29598166_1684100321644746_1649993983237224808_n.png] POW 03.06.2018 15:57
Češi jsou smějící se bestie. ALe co taky dělat, když tušíme že to co n… Yarda 03.06.2018 19:36
Schengenský prostor umožňuje mimo jiné to, že se sem může kdykoli dost… karel 08.06.2018 23:00
Hyenismus: Němečtí Zelení v parlamentu přerušili minutu tichu za zavra… POW 09.06.2018 22:30
Zelení byli a jsou odpad všude. https://www.policista.cz/komunita/club… karel 09.06.2018 22:40
Jó, koho si zvolili, toho tam mají. A my, Bohu žel, tady taky. Yarda 09.06.2018 23:50
Druhé kolo? Britský pár byl otráven novičokem. Policie u Salisbury má… Zdenál 05.07.2018 09:10
Přesně to mě napadlo, že vyhrabou Novičok, když jsem tu zprávu slyšel… Prasak 05.07.2018 09:31
Já ti nevím. Intoxikaci inhibitorem cholinesterázy IMHO přežít nejde.… mif 05.07.2018 10:08
Jestli je to zase novičok, stačí kontrolka na tři dny a šup do práce. karel 05.07.2018 11:08
IMHO je nejvyšší čas k sankcím proti Rusku za okupaci Krymu přidat i z… Yarda 05.07.2018 11:53
Už je to vyřešené. Použili stříkačku, co zůstala po Skřípalech. Novičo… karel 05.07.2018 14:37
Je to jinak: Policie našla lahvičku s novičokem, kterým se otrávil pár… Zdenál 14.07.2018 20:04
Přeji příjemný den. Tady je článek o Novičoku. http://neviditelnypes.l… Yarda 07.07.2018 08:24
https://www.lidovky.cz/skripalovy-nervove-paralytickou-latkou-novicok-… Yarda 09.08.2018 08:25
Všichni jsme GOGO. L-Core 09.08.2018 19:49
Jo, a okurková sezóna je dávno pryč (tedy "malé" okurky k zavařování)… L-Core 09.08.2018 19:51
Mna by zaujimalo, ze preco tolko cakali a ako k tomu dosli. Zaujimave,… fleg 10.08.2018 10:53
USA jsou taková schíza. Kongres a Trump. Oba jednají jménem USA a každ… Jan Fiala 10.08.2018 19:38
Zabudol si, ze samoztny Trump je schizo, takze ta schiza je trojita. fleg 12.08.2018 19:47
Bouchnula jim fabrika na Novičok :) https://www.rt.com/uk/435692-salis… karel 11.08.2018 02:31
Kristovanoho! :-D mif 11.08.2018 11:40
Pro jistotu. Kdyby se náhodou v budoucnu začalo "normálně" vyšetřovat,… Jan Fiala 13.08.2018 19:29
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/480640-zbytek-mostu-v-janove-… Yarda 15.08.2018 13:54
V souvislosti s mostem mě zaujaly nářky italského ministra vnitra, že… poslední L-Core 15.08.2018 15:31

Re: Vrtěti Novičokem.

[Moderátor] mif, 23.05.2018 19:04

Že by měla odsunout do pozadí brexit? Nebo dokonce rozpad tamté Bohu milé instituce

Že já to nenapsal před tebou. Evidentně máme stejné myšlenkové pochody.

^ Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: Vrtěti Novičokem.

[Moderátor] L-Core, 23.05.2018 19:30 [Upraveno]

Bohu milé instituce? Není to rouhání? ;-)

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 23.05.2018 21:21

Nepíše se to dohromady? :-D

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Yarda, 24.05.2018 03:36

Někde se to asi tak píše. Spojení "bohumilé" mi připadá podobné asi jako slovo "nebojeschopné" co se vyskytovalo v armádě.Ten Bůh se v tom slovním spojení jaxi vytrácí podobně jako význam toho druhého spojení. Pokud by se napsalo "neschopné boje", tak by se proti tomu mělo něco dělat, pokud se napíše "nebojeschopné" tak potřeba nějaké činnosti z toho až tak nečiší.

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Registrovaný] Prasak, 28.05.2018 10:43 [Upraveno]

Bohumilé je naprosto v pořádku. Když to oddělíš, mění se významy. Podobně jako kolemjdoucí a kolem jdoucí.

To tebou nepozdávané nebojeschopné je pouze negace složeniny bojeschopné. Ono by bylo možné i slovo bojeneschopné, když se to ne přesune na začátek, je to jasná, důraznější, negace slovního významu, než když se to nechá uprostřed.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Vrtěti Novičokem.

[Registrovaný] karel, 24.05.2018 00:35

Třeba jenom chtěli tzv. spojenci otestovat naši bezvýhradnou poslušnost. Té historce snad nemohla uvěřit ani Mirka Němcová a Rambohafík.

^ Odpovědět

Re: Vrtěti Novičokem.

[Registrovaný] kozakl, 24.05.2018 09:21

President se dobře baví jak opozice kvičí. Toť asi tak.

^ Odpovědět

Re: Vrtěti Novičokem.

[Registrovaný] Yarda, 28.05.2018 10:08

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Moderátor] L-Core, 28.05.2018 12:06 [Upraveno]

Jak to, že takový článek prošel cenzurou? ::) Nebo ti všelicí hlídači fake news, neziskovky a spol chrápou?

Když jsem v TV viděl rozhovor s dcerou toho agenta, připadalo mi to formou(!) až mrazivě podobné výpovědím obžalovaných pohlavárů z historických dokumentů 50. let. Naučené nazpaměť nebo čtené z tabule vedle kamery.

< Odpovědět

Re: Vrtěti Novičokem.

[Moderátor] fleg, 28.05.2018 15:50

Zhrnme si fakty.
Doslo k otrave dvoch ludi. Kto to sposobil tazko hadat, hodilo sa to viac Rusku, ale kludne to mohli nanho hodit aj zapadne tajen sluzby.
Podla informacii medii slo o Novicok. Jeden z vynalzcov Novicoku povedal, ze ak to bol Novicok sanca na prezitie je 1% a sanca na prezitie bez ujmy na zdravi nulova.
A zrazu tu mame uzdravenu jednu obet a podla informacii sa uzdravuje uz aj jej otec. Ako to?
Zavery su jasne...spravit si nestranny nazor na tuto udalost je nemozne, na rozdiel od Litvinenka, kde je snad kazdemu jasne kto sa ho zbavil a preco.

^ Odpovědět

Re: Zhrnme si fakty. Doslo k otrave dvoch ludi. Kto to sposobil tazko hada…

[Moderátor] L-Core, 28.05.2018 19:45

...a když budu hóódně konspirativně spekulovat: Opravdu došlo k nějaké otravě?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 28.05.2018 21:55

Zkažené jídlo.

< Odpovědět

Re: ...a když budu hóódně konspirativně spekulovat: Opravdu došlo k nějaké…

[Moderátor] fleg, 29.05.2018 08:45

Davnejsie sa ma niekto pytal, co si o tom myslim.
Povedal som, ze nic. Pretoze neviem, co si mam o tom mysliet, mne pripadaju rozne konsipracne moznosti skoro rovnako pravdepodobne a nechcem zbytocne spekulovat, ked je tam tolko neznamych.
A samozrejme snazim sa vyfiltrovat propagandisticke zvasty z jednej a druhej strany.
Niekedy je proste lepsie nemat nazor a na tuto vec radsej nazor mat nebudem.

< Odpovědět

Re: Zhrnme si fakty. Doslo k otrave dvoch ludi. Kto to sposobil tazko hada…

[Moderátor] touchwood, 31.05.2018 12:43

Teorií jak to bylo nebo nebylo, může být bambilion.

Třeba šlo o zředěný přípravek, protože nanášet jej na kliku dveří je životu nebezpečno, pokud nemá útočník nějakou ochranu (a kdyby tam přišel ve skafandru, asi by nebyl nenápadný). A útočník čekal, že než si toho otráveného někdo všimne, tak už bude pozdě.

Ovšem jedna věc mi nejde na rozum: kdo jiný, než Rusové, měl zájem na likvidaci Skripala? Navíc likvidace nepohodlných lidí aktuálně frčí právě v Rusku, Evropa je na tyhle móresy už příliš měkkosrdcatá.

< Odpovědět

Re: Teorií jak to bylo nebo nebylo, může být bambilion. Třeba šlo o zředě…

[Moderátor] fleg, 01.06.2018 12:03 [Upraveno]

Jedna vec je logika a druha su spravodajske hry.
Mne to pripada rovnako neprehladne ako chemicke utoky v Syrii. Ze vraj Asad, ale preco by to Asad robil? Asad chce byt smerom von za pekneho, takze ja na jeho mieste by som chemicke zbrane nepouzival. Takze, co ked to skor nanho nasili, aby vyzeral ako hrozny diktator, co utoci na deti chemiou ped svetom?
A boli pouzite vobec? Posledne spravy hovorili o tom, ze do nemocnice vtrhli nejaki ludia, kricali nieco o chemickom utoku a zacali "prinesenych" zranenych oblevat vodou. A zabery po chemickom utoku boli na svete.
Takze komu verit?
Mne sa pacila uvaha jedneho analytika este pred odhalenim fake spravy o zavrazdeni ruskeho novinara na Ukrajina. On sa zamyslal nad tym, ze preco by Rusko malo zaujem pritahovat zrovna teraz na seba pozornost, ked sa blizia majstrovstva sveta, ci sumit NTAO a Rusi sa chcu ukazat ako chrumkavi pred celym svetom. Verim, ze aj na vychode Ukrajiny bude primerie pocas zapasov;o). Zaver jeho uvahy bol taky, ze si nemysli, ze za utokom stoji Rusko. Ukazalo sa to ako spravny predpoklad. Kecom ukrajincov moc neverim.
Novicok je plny otazok, bez odpovedi a mne osobne je tam kopec veci podozrivych, takze odmietam mat na to akykolvek nazor.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Yarda, 01.06.2018 13:14

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: Vrtěti Novičokem.

[Registrovaný] karel, 01.06.2018 21:57

Novičok už asi ne, teď se tomu říká "neznámá látka". Lhali jako vždycky ve všem.
___KLIK___

^ Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 03.06.2018 19:18

Ten clanok je dobry, som nevedel, ze aj v parlamentkach dokaze vyjst nieco ako tak objektivne.
Ja sa do prdele zase citim ako medzi dvoma mlynskymi kamenmi.
Na jednej strane zapdny mainstream, ktory krici Novicok a na vine je Rusko, zabili novinara na vine je Rusko, na druhej strane neochvejni obhajci ruskej dokonalosti, anteEU nadsenci a neviem co este.
A ja niekde sam, co premysla nad tym, co citak, pocuje vidi a snazi sa nenechat sa vtiahnut do spinavych hier ani z jednej strany.
Karle nechces sa pridat? Daj mi nadej, ze nezostanem v tom sam napriklad tym, ze niekedy za nieco tu EU aj pochvalis.
Co ty na to?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 03.06.2018 19:43 [Upraveno]

Klidně bych pochválil, kdyby bylo co chválit. Už se to snad začíná rozpadat.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 04.06.2018 18:28

SOrry tento clanok je odpad...na prvy pohlad akoze dobre pripomienky, vo finale vsak len same domnienky podlozene emociami autora.
Najviac ma mrzi na tom, ze ty nie si blby a veris tomu. Veris tomu lebo sa ti to hodi, nemas rad EU, mainstreamove media a uz vobec nie migrantov, takze takto to citis a takto to podla teba je.
A co tak sa trosku zamysliet?
Byval som na 12p, s vyskami problem nemam, raz som z pleziru zisiel dole po balkonoch podvecer aby som neprivolal zbytocne nejakych hysterickych okoloiducich a policajtov. Chcel som to vyskusat, je to naozaj jednoduche, za normalnych okolnosti sa ti nemoze nic stat (skoro cely cas mas 3 pevne body).
Lenze zaroven si dobre pamatam ako skoor kazdy kto bol u nas na balkone sa bal vyklonit, co i len trosku viac, pretoze 30m vyska je pre bezneho cloveka nieco hrozne, na rozdiel odo mna, ktory tam vyrastal. Zopar spoluziakov na zakladnej sa pozeral aj cez okno pomaly z metrovej vzdialenosti.
Ja to chapem, myslim, ze strach z vysok ma kopec ludi, bazen zazivam aj ja v neznamych priestoroch pri velkej vyske (taky zvlatny pocit pod bruchom).

Manželé v šestém patře nechali dítě v bytě samotné, to přepadlo přes balkón a zachytilo se rukama o dvě patra níže.

Toto je sprava odkial? Ja som ju nikde nezachytil a ak to niekto tvrdi je to samozrejme blbost. Pri pade cez 2 poschodia naberie telo take zrychlenie, ze ziadne zachytenie rukami nie je mozne. Vo filme ano, v beznom zivote urcite nie. Ktokolvek taketo nieco tvrdi, ze dieta prepadlo cez 2 poschodia je idiot. Neviem si predstavit, zeby sa mohol akokolvek zachytit hocikto, aj trenovany jedinec. V tomto sa s autorom clanku zhodujem.
Teraz s cim nesuhlasim.
Ty si fakt myslis, ze sudny clovek zavesi dieta na balkovou rimsu a povie mu drz sa? Alebo isti ho neviditelnym lanom, ktore nie je vidiet v ziadnom zabere?
Ad sused...sused sa balkone zjavi az pocas vylezu, dieta je na zaciatku daleko od neho, az ked nanho zakrici zacne sa presuvat k nemu. Preco ho nevytiahol sam si netrufam povedat, ak pocitas cas mal na to par sekund sa rozhodnut odkedy mal dieta v ruke. Mozno sa bal, mozno ho bolia krize ako mna, v kazdom pripade taketo balkony poznam a ked si takto vykloneny nemas bohvieako stabilnu poziciu. Podla jeho vysky dokonca odhadujem, ze mal svoje tazisko nad balkonom a v tom pripade mohol pri prudsom nakloneni vypadnut aj sam.
Mozno spiderman nanho krical nech ho len isti, ze ho vytiahne, tazko povedat, mne sa na rozdiel od autora clanku nezda ich spravanie podozrive.
Jedine, co je na videu nezvycajne je, ze imigrant bol evidetne velmi dobre fyzicky pripraveny a ze na balkon liezol ako pravy parkurista. Neverim, ze nema skusenosti s takymito vecami, bezny clovek amater by s takou lahkostou po balkonoch nevysiel.
Nie je samozrejme vylucene, ze to cele bolo zinscenovane, ale je takmer nemozne, aby to tak naozaj bolo.
To by niekto musel riskovat zivot dietata, vypracovat dokonaly scenar. ktory by musel klapnut. Inak naco tam bol potom ten sused, ked bolo dieta istene? Trosku mi ta konspiracia skripa, tebe nie?

< Odpovědět

Re: https://www.express.co.uk/news/world/966752/Paris-spiderman-latest-res…

[Moderátor] fleg, 04.06.2018 19:24

To je predsa skoro otozny clanok s tym, co si dal v cestine. Aspon viem odkial cerpal autor zdroje svojich inspiracii.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 04.06.2018 19:46

Ano, vypadlo z okna v 6. patře a o dvě níž se šikovně chytilo.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 05.06.2018 12:00

Ty sa snad domnievas, ze EN bulvar je serioznejsi, co sa tyka informacii ako cesky alebo slovesnky? Ci, ked sa to napise po EN tak je to pravda?

< Odpovědět

Re: https://www.express.co.uk/news/world/966752/Paris-spiderman-latest-res…

[Moderátor] L-Core, 06.06.2018 12:24

Obvykle z britského tisku sleduji jen Gárdiena, evidentně nezaškodí koukat i jinam, je škoda přijít o povzbudivé články jako třeba tento.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 06.06.2018 19:51

Třeba se tam brzy dívat nepůjde. Ty svině kolem sebe začínají kopat, už si na demokracii ani nehrají. Twitter zablokoval odkazy na stránky Parlamentních Listů.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 07.06.2018 18:26

Ale tohle je zajímavé počtení:
https://nazory.aktualne.cz/komentare/merkelova-vzdala-kvoty-cesko-vyhralo-hura-houby-vyhralo/r~6d8cf4ec6a3411e8a3adac1f6b220ee8/

P. Fendrych to pojal opravdu zvláštně. Nechceme (ČR) kvóty, vymřeme. Chápat to tak, že prostě potřebujeme i tohle? https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/474377-dva-migranti-meli-v-nemecku-znasilnit-a-zavrazdit-14letou-divku-jeden-i-s-rodinou-zmizel.html

Zaujalo mě v tom komentáři tohle, citace:

Upozornila však (A. Merkel), že se sedmadvacítka musí dohodnout na reformě společné azylové a migrační politiky, jinak se může stát, že skončí volný pohyb osob v Schengenu. "Když se nám nepodaří nalézt společnou odpověď na výzvy spojené s nelegální migrací, může to zpochybnit základy Evropské unie," řekla, mluvíc o jednom ze základních principů evropské integrace.

Za šengenem určitě plakat nebudu.

< Odpovědět

Re: Ale tohle je zajímavé počtení: https://nazory.aktualne.cz/komentare/me…

[Registrovaný] karel, 07.06.2018 19:39 [Upraveno]

Německo je asi slabý odvar proti Británii, Londýn už trumfl New York v počtu vražd. Domácím zakázali nosit nože, kleště, pilníky… Tam už se vraždí ve velkém.
Britové začínají být nastaní.
https://www.youtube.com/watch?v=4_JTHYAAj_Q
https://www.youtube.com/watch?v=syRYLhrYKy0

< Odpovědět

#

[Registrovaný] POW, 07.06.2018 20:15

Domácím zakázali nosit nože, kleště, pilníky…

Tam už to je hore kokotom fest : Gender-fluid - osoba sexuálně nevyhraněna............Nově přidaný výraz do slovníku Oxford English Dictionary.

V Oxfordu a bohužel zdaleka nejen tam si nehrají však pouze se slovíčky, ale i s výkladem biologie, přirozeností a vlastně učí chlapce, když to trochu přeženu, že normální je být transgender, nebo něco jinak extra speciálního, ale hlavně probůh nebuď tím, kým jsi se narodil.

http://www.rukojmi.cz/

< Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 07.06.2018 20:35 [Upraveno]

Jsme malá země, musíme si vystačit s básnířkou Ferynou. To je unisex, když vidí něco, co připomíná ženu, umí násilnit.
https://www.lui.cz/co-se-deje/13807-kauza-feryna-lui-odsuzuje-pokus-o-znasilneni-ale-i-pokusy-o-zametani-pod-koberec-ci-svalovani-viny-na-cele-lgbt-hnuti

< Odpovědět

Re: Ale tohle je zajímavé počtení: https://nazory.aktualne.cz/komentare/me…

[Moderátor] fleg, 08.06.2018 08:47

Divim sa, ze tebe ako ekonomovi by zrusenie Schenegenu nevadilo. Este chapem, ze ti je ukradnuty pohyb osob, pretoze TY necestujes (ze cestuje milion dalsich ludi ti je jedno).
Ale Schengen je volny pohyb nielen osob, ale aj tovaru a to uz by ta zaujimat mohlo, pretoze volny pohyb tovaru vyrazne ovplyvnuje ekonomiku a v konecnom dosledku napriklad dostupnost tovaru a sluzieb.
Merkelova je krava, co nevie co uz by robila, kvoty boli (a su) blbost a som rad, ze pomalicky to uz uznavaju aj trubky v cele EU.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] merlouska, 08.06.2018 22:18

Flegu, ja se tomu nedivim, prijde mi, ze ho tohle vubec nezajima, hlavne proste aby se do CR nedostala zadna pakaz. Ze se tim zkomplikuje i vsechno ostatni, no a co.. stejne se bude porad dal placat v te sve dedine, jidlo si vypestuje na poli a nebude ho zajimat nic jineho, nez aby se v te dedine neukazal terorista :-)

Me ten jeho pristup spis fascinuje v tom ohledu, ze sam ma migrujiciho potomka, ale jinym by to zakazal.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 08.06.2018 22:59

Já pamatuji (Západní) Evropu i před šengenem a nemám pocit, že by to nefungovalo. Kdyby (což jsem flegovi psal už stokrát) zůstalo u EHS, neřekl bych proti ani popel. Ale tenhle uzurpátorský politický slepenec s naprosto nejasnou budoucností? Počkej takových 40 let, já už tady nebudu a jsem tomu rád.

sam ma migrujiciho potomka, ale jinym by to zakazal

Přesně tak. Snad se dá pochopit rozdíl (ad absurdum!) mezi migrujícím dr. Pomahačem a migrujícím pyrotechnikem z Bataclanu.

< Odpovědět

Re: Já pamatuji (Západní) Evropu i před šengenem a nemám pocit, že by to n…

[Registrovaný] merlouska, 09.06.2018 15:55

Ne vsichni migrujici Cesi jsou dr. Pomahacove a ne vsichni migrujici Africane a Arabove jsou pyrotechnici. A vo tom to je. Proc neco zakazovat plosne, kdyz to dela/zneuziva jen par vykuku? Mnohem ferovejsi by bylo doslapnout si na ty vykuky a ostatnim dat sanci se prosadit jinde. Jasne, dalo by se to ze strany evropskych statu resit lip/efektivneji, ale zruseni Schengenu tomu imho nijak nepomuze.

To je stejny jako tusim v Usti nad Labem ci kde chteji vyhlasit (nebo uz vyhlasili) cele mesto jako ghetto a nedavaj tam prispevky na bydleni. Zase jen kvuli urcite skupine lidi, cimz ale poskodi ostatni lidi, kteri ty davky nezneuzivaji a pomohly by jim. Nehlede na to, ze ti prizivnici se pak proste odstehujou jinam, kde se ty prispevky (zatim jeste) davaji. Je to snad reseni? Neni. Ale koho to zajima, hlavne ze do UnL se tihle lidi uz stahovat nebudou.

< Odpovědět

Re: Já pamatuji (Západní) Evropu i před šengenem a nemám pocit, že by to n…

[Moderátor] touchwood, 09.06.2018 17:06

Ono to nefungovalo.

Celé je to totiž o tom, co pokládáš za standard. Jestli ti stačí, že ti zboží dojde do firmy nejdříve až po několika dnech, zatížené cly, poplatky za camráky/JCD apod. Jistě se lze vrátit k EHS, ale to pak budeš muset opustit moderní JIT výrobu, zavést zpět sklady a samozřejmě zdražit, protože prostě řečeno někdo ten utopený kapitál ve skladech zaplatit musí.

Stejně je to s cestováním osob. Namísto 7-10 hodin, za které projedeš min. 3 země a dojedeš k jakémukoli moři, budeš cestovat stejnou trasu několik dní.

Na tu dobu se pamatuju, a rozhodně nechci, aby se vrátila. Ale zdá se, že se zdárně rozjíždí obchodní válka s USA, takže se všichni budeme moci přesvědčit o tom, co tyhle špérovací tendence dokážou.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Yarda, 03.06.2018 19:36

Češi jsou smějící se bestie.
ALe co taky dělat, když tušíme že to co nám rvou do mozku jsou - tedy o správnosti těch informací lze s úspěchem pochybovat - a nic proti tomu nezmůžeme.
:-D:-D:-D:beer:

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: Vrtěti Novičokem.

[Registrovaný] karel, 08.06.2018 23:00

Schengenský prostor umožňuje mimo jiné to, že se sem může kdykoli dostat podobný lidský odpad jako je tohle. Za EU nejvíc bojuje bruselská svoloč a ti z neziskovek.
https://kechlibar.net/wordpress/2018/06/08/par-poznamek-k-pripadu-vrazdy-na-susanne-f/

^ Odpovědět

Re: Hyenismus: Němečtí Zelení v parlamentu přerušili minutu tichu za zavra…

[Registrovaný] Yarda, 09.06.2018 23:50

Jó, koho si zvolili, toho tam mají. A my, Bohu žel, tady taky.

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Registrovaný] Prasak, 05.07.2018 09:31

Přesně to mě napadlo, že vyhrabou Novičok, když jsem tu zprávu slyšel v rádiu a ještě angláni nevěděli, kterej sajrajt je otrávil. Jestli se z toho ti dva taky vyhrabou jak Skripalovi, tak to ty ruský chemiky pěkně zesměšní.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Přesně to mě napadlo, že vyhrabou Novičok, když jsem tu zprávu slyšel…

[Moderátor] mif, 05.07.2018 10:08

Já ti nevím. Intoxikaci inhibitorem cholinesterázy IMHO přežít nejde. Prostě viz nadpis (vrtěti...).

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: Přesně to mě napadlo, že vyhrabou Novičok, když jsem tu zprávu slyšel…

[Registrovaný] karel, 05.07.2018 11:08

Jestli je to zase novičok, stačí kontrolka na tři dny a šup do práce.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Yarda, 05.07.2018 11:53

IMHO je nejvyšší čas k sankcím proti Rusku za okupaci Krymu přidat i zákaz dovozu Novičoku do Velké Británie.
:-D:-D:-D:beer:

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Registrovaný] karel, 05.07.2018 14:37 [Upraveno]

Už je to vyřešené. Použili stříkačku, co zůstala po Skřípalech. Novičok byl ještě nedávno nestabilní, podle nových poznatků našich vědců vydrží na věčné časy a nikdy jinak. Jsou to ještě větší blbci, než byl někdo ochoten připustit, tomuhle snad neuvěří ani Mirka z Vysočiny.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/477059-londyn-kvuli-nove-otrave-novicokem-zada-od-ruska-pomoc.html

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zdenál, 14.07.2018 20:04

Je to jinak:
Policie našla lahvičku s novičokem, kterým se otrávil pár v Amesbury

Podle policie se našla malá lahvička při prohlídce Rowleyho domu. Laboratorní testy prokázaly, že obsahovala látku novičok, která se vyráběla v 70. a 80. letech v Sovětském svazu. Jak se nádobka do domu dostala, vyšetřovatelé zatím nevědí.

Ti Britové jsou nějakcí divní...

< Odpovědět

Re: Vrtěti Novičokem.

[Registrovaný] Yarda, 07.07.2018 08:24

Přeji příjemný den.
Tady je článek o Novičoku.
http://neviditelnypes.lidovky.cz/je-to-proste-cy3-/p_cirkus.aspx?c=A180706_213342_p_cirkus_nef
Dříve bych tam do diskuse dal odkaz na tuhle debatu, ale od té doby co tam vyžadují registraci, kde se musí uvést skoro i číslo bot a PIN k mé platební kartě (co na to směrnice GoDoPRdele?) tam nelezu.
Pokud tam má někdo oprávnění diskutovat, můžete to udělat místo mne?

Děkuji.

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: Vrtěti Novičokem.

[Registrovaný] Yarda, 09.08.2018 08:25

https://www.lidovky.cz/skripalovy-nervove-paralytickou-latkou-novicok-otravilo-rusko-zjistily-usa-proti-moskve-chystaji-s-i7e-/zpravy-svet.aspx?c=A180808_212120_ln_zahranici_gib

No jo, no. Okurková sezóna je v plném proudu a to co by vymysleli něco nového, chytlavého k rozhořčení veřejnosti jsou na zasloužené dovolené a o něčem se psát musí, tak oprášíme tohle, snad to do konce prázdnin nějak překlepeme.

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: https://www.lidovky.cz/skripalovy-nervove-paralytickou-latkou-novicok-…

[Moderátor] L-Core, 09.08.2018 19:51

Jo, a okurková sezóna je dávno pryč (tedy "malé" okurky k zavařování) :-)
Saláťáky mi ještě nezačaly kvést, sadili jsme je ale úmyslně hodně pozdě, po jarních ředkvičkách.

< Odpovědět

Re: https://www.lidovky.cz/skripalovy-nervove-paralytickou-latkou-novicok-…

[Moderátor] fleg, 10.08.2018 10:53

Mna by zaujimalo, ze preco tolko cakali a ako k tomu dosli. Zaujimave, ze sa povie, ze zistili, ale uz sa nepovie ako, preco si to myslia, ake maju dokazy, indicie, preco im to tolko trvalo, ked anglani to "vedeli" hned...atd.
Takze co tym USA sleduju?

< Odpovědět

#

[Moderátor] Jan Fiala, 10.08.2018 19:38

USA jsou taková schíza. Kongres a Trump. Oba jednají jménem USA a každý trošku jinak. Kongresu se teď hodí cokoliv, co mohou použít proti RF, navíc tím zkomplikují další jednání Trump - RF.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 12.08.2018 19:47

Zabudol si, ze samoztny Trump je schizo, takze ta schiza je trojita.

< Odpovědět

Re: Bouchnula jim fabrika na Novičok :) https://www.rt.com/uk/435692-salis…

[Moderátor] Jan Fiala, 13.08.2018 19:29

Pro jistotu. Kdyby se náhodou v budoucnu začalo "normálně" vyšetřovat, co se vlastně stalo...

< Odpovědět

Re: Vrtěti Novičokem.

[Registrovaný] Yarda, 15.08.2018 13:54

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/480640-zbytek-mostu-v-janove-se-muze-kazdou-chvili-zritit.html

Za tohle taky určitě může Putin, asi tam zrovna jel nějaký zběhlý ruský špion. Tak co vymyslet další sankce proti Rusku?

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

# poslední

[Moderátor] L-Core, 15.08.2018 15:31

V souvislosti s mostem mě zaujaly nářky italského ministra vnitra, že kdyby nebylo "moudrých" rozpočtových pravidel eu, mohly by se dopravní stavby snadněji rekonstruovat. Ale co by pak dělali ti nikým nevolení z brusele?

Se divím, že tohle vůbec české noviny zveřejnily... potom, co dnes ČT korektně hlásila, že onen "špatný řidič" z Londýna, co naboural do chodců a cyklistů, byl Brit cizozemského původu. Jeden by z toho blil. ]:(

< Odpovědět

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2018 Poradna.net – info@poradna.net, Google+