loading...
Předmět Autor Datum
Téma se jmenuje "vítěz prezidentských voleb" a otázka zní "koho budete volit". Tak jak tak bude obro…
Moas 17.01.2018 06:53
Moas
Téma se jmenuje "vítěz prezidentských voleb" a otázka zní "koho budete volit". Vsak tak se spravne…
Dwane Dibbley 17.01.2018 07:59
Dwane Dibbley
Tiše doufám, že pokud vyhraje pan Drahoš, ta skupina se bude zmenšovat. Zatímco u Zemana máme jistot…
JR_Ewing 17.01.2018 08:09
JR_Ewing
A mimochodem tady určitě nenajdeš reprezentativní vzorek populace.
Moas 17.01.2018 09:00
Moas
To je pravda V pořadí druhé video na stránce: Koukněte se prosím pořádně na DRUHÉ video. Teprve pa…
Flash_Gordon 17.01.2018 09:13
Flash_Gordon
Já to vydržel sledovat asi dvacet vteřin. Stejná zábava, jako se dívat na automatickou pračku. Shrnu…
karel 17.01.2018 12:25
karel
O to vic me desi vysledek a skutecnost ze vubec nekdo je schopen/ochoten volit Zemana. Ja budu - s v…
lucifer 17.01.2018 16:49
lucifer
Máš v tom jednu chybu. Sem chodí netypický vzorek lidí, takže ani výsledek zdejšího hlasování nemůže…
touchwood 17.01.2018 12:02
touchwood
Za enormní bych to neoznačil, když nasbíral celých 40%. To furt není málo.
Prasak 17.01.2018 12:40
Prasak
40% voličů kteří přišli k volbám, 25% všech voličů. Druhé kolo je velmi otevřené a bude velice zajím…
JR_Ewing 17.01.2018 12:45
JR_Ewing
Bohužel, počítají se jen ti, co dorazili k volbám.
Prasak 17.01.2018 17:03
Prasak
že nasranost na Zemana je v poslední době enormní Ovšem na druhou stranu taktika vlčí smečky, ciká…
M-Pol 17.01.2018 17:29
M-Pol
Omyl! Cigáni vkládají důvěru do pana prezidenta zemana... :-)
Roker 17.01.2018 17:48
Roker
Teď jsem v rozpacích, jestli na to napsat OMG, nebo LOL.
Prasak 17.01.2018 18:10
Prasak
Muzes napsat OMG LOL. Nebo LOL OMG :)) (nebo povzdech "a tohle ma taky volebni pravo...")
merlouska 17.01.2018 20:13
merlouska
můžeš přidat ROFL, LMAO nebo RVHP
Moas 18.01.2018 07:13
Moas
Mluvím o taktice a ne kdo koho bude volit.
M-Pol 17.01.2018 18:13
M-Pol
Já to pochopil, ale nedalo mi to to sem nefláknout. I takoví totiž využívají svého volebního práva..…
Roker 17.01.2018 18:40
Roker
Tohle je možný fakt jen u nás. Ale, vždyť je přece jedno, kdo zatím stojí. Důležité je to podprahové…
JR_Ewing 18.01.2018 07:52
JR_Ewing
Za chvíli bude zveřejněn protitah. ]:) [Zeman_kamarad.jpg]
touchwood 18.01.2018 08:41
touchwood
Já tohle nepodporuju, zmanená to v podstatě snížit se na tu samou úroveň. Hlavní moje volba proti Ze…
JR_Ewing 18.01.2018 08:56
JR_Ewing
1. je to legrace (rouming) - byť nekorektní. Osobně mám rád tenhle drsný anglický humor, pokud je v…
touchwood 18.01.2018 08:59
touchwood
Tam ale není podprahové sdělení :) "Stop imigraci" (a teď nemyslím případ, že se sem nastěhuje bílý…
L-Core 18.01.2018 09:27
L-Core
Ja tohle straseni s Bakalou nejak nepochopil a nikdo mi to nechce vysvetlit. Co je na podpore ze str…
Dwane Dibbley 18.01.2018 10:42
Dwane Dibbley
Chtěl jsem napsat to, že voličům obou pánů je podpora (penězi) jejich kandidáta prostě šumafuk. Nija…
L-Core 18.01.2018 11:43
L-Core
voličům obou pánů je podpora (penězi) jejich kandidáta prostě šumafuk přesně, a nechápu, že to něk…
jirka44 18.01.2018 13:39
jirka44
Tak asi všichni nějak víme, kde který kandidát ty peníze bere. Problémy vidím spíše v obcházení záko…
touchwood 18.01.2018 14:08
touchwood
Odkazovat na respekt je ještě horší jako na blesk :-D
Al Capone 19.01.2018 09:37
Al Capone
A důvod? Co například v uvedeném článku není pravda?
JR_Ewing 19.01.2018 11:02
JR_Ewing
Pravda ? Co to je ? Články v novinách při takové situaci obsahují jen zájem majitele tiskoviny. Prav…
kozakl 20.01.2018 10:20
kozakl
Cetl jsi nekdy vice jak dva clanky? Je to tak neobjektivni casopis az to pekny neni.
Al Capone 20.01.2018 19:18
Al Capone
Ctu ho pravidelne. Mám předplatné.
JR_Ewing 22.01.2018 07:07
JR_Ewing
Tak to mluví za vše...
Al Capone 22.01.2018 14:24
Al Capone
Myslím, že odpověď by by byla stejná, kdybych napsal, že jsem nečetl. Tak nevím, k čemu ta otázka by…
JR_Ewing 22.01.2018 14:35
JR_Ewing
Tvá snaha vytěsnit nepříjemné objektivní informace je pochopitelná, ale nijak ti to nakonec neulehčí…
touchwood 23.01.2018 11:30
touchwood
Dát do jedné věty slovo objektivní a časopis respekt... No radši nic... :-))
Al Capone 23.01.2018 19:12
Al Capone
Tak abych ti udelal radost, tak jsem zabrousil do vod zarucene nejobjektivnejsi pravdy. Zvedavec str…
Dwane Dibbley 24.01.2018 19:01
Dwane Dibbley
Zaručení nejobjektivnější v hodnocení Drahoše je Drahoš. Za všechno může Putin a křesla. https://www…
karel 24.01.2018 19:06
karel
Je vtipné, když kritizuješ veřejnoprávní médium a vzápětí nalinkuješ septik. Neotevíral jsem, takže…
vlk56 25.01.2018 17:42
vlk56
Ale Drahos ma pravdu. Protifajciarsky zakon, pravo na zbran v ustave su populisticke chujoviny. Mna…
fleg 25.01.2018 18:03
fleg
Tak dle predpokladu Zeman uz (ne)zacal strasit imigrantama. A opet to neni jeho kampan, jen naprosto…
Dwane Dibbley 18.01.2018 21:58
Dwane Dibbley
Imigrantama už straší EU a ten druhý známý německý knihkupec, nic nového.
karel 18.01.2018 22:01
karel
Bezpochyby máš pravdu. Jen mě napadá, jestli bych v nějaké firmě uspěl při pohovoru na databázového…
Roker 18.01.2018 23:33
Roker
Protoze presidenta voli lidi. A vetsina lidi jsou lehce manipulovatelni blbci. Zeman vi ze je nenala…
Dwane Dibbley 19.01.2018 06:27
Dwane Dibbley
Pohovor na IT technika by nevedl lid.
L-Core 19.01.2018 06:28
L-Core
Smutne je, kdyz se clovek zamysli, ze zatimco proti Drahosovi se to v negativni kampani hemzi vymysl…
JR_Ewing 19.01.2018 06:37
JR_Ewing
Vcera byl strohy informativni clanek na novinkach, ze byl Zeman v nemocnici na blize nespecifikovane…
Dwane Dibbley 19.01.2018 07:40
Dwane Dibbley
Ja si myslim, ze post prezidenta vyriesia sama priroda. Zeman viditelne fyzicky chradne, ako je na t…
fleg 19.01.2018 09:29
fleg
Ja se spis bojim pristiho presidenta. Jestli ted vyhraje Zeman, tak na pristiho presidenta protlaci…
Dwane Dibbley 19.01.2018 10:35
Dwane Dibbley
Nic takového na Primě u Soukupa patrné nebylo. Jeho projev i myšlení stále stejné. Je možné,že mu ně…
kozakl 21.01.2018 10:23
kozakl
Důležité je, že zas tak o moc nejde :-) Jedni straší, že nás pan A dovede do SSSR, jsou znechucení…
L-Core 21.01.2018 11:06
L-Core
No právě. Kandidát A už mockrát řekl,že je zdráv a schopen bez vady. Jen protikandidátský tábor tvrd…
kozakl 21.01.2018 19:48
kozakl
Zajimavy ovsem je, ze kandidat A se pred 5 lety obouval do zdravotniho stavu tehdejsiho kandidata B.…
merlouska 21.01.2018 22:10
merlouska
Protože tehdejší kandidát B žije klidný život,kdyby tak žil nyní i kandidát A na Vysočině tak máme s…
kozakl 22.01.2018 08:59
kozakl
Na to, ci je Zeman zdravy nepotrebujem jeho miestoprisazne prehlasenie. Zeman viditelne chradne, ma…
fleg 22.01.2018 08:53
fleg
Občas mám pocit, že je na nitkách a loutkáři jen doufají, že svíčku ještě pár let smrťák nesfoukne.
Prasak 22.01.2018 09:15
Prasak
Ty by ses nechal Zeman někam nechal odvézt autem?
JR_Ewing 22.01.2018 07:10
JR_Ewing
On kandiduje na taxikáře ? Já myslím,že ne.
kozakl 22.01.2018 07:35
kozakl
Nenechal. A ani od jednoho z kandidátů bych si nenechal spočítat daňové přiznání, vyoperovat slepák…
L-Core 22.01.2018 12:06
L-Core
Nemyslel jsem si, že ty bilboardy a plakáty "stop imigrantům a Drahošovi" budou mít valný úspěch, al…
Prasak 23.01.2018 11:41
Prasak
Oni už si z těch volebních reklam dělají srandu i noviny samotné.Zaplacený inzerát vytisknou,ale hne…
Karel04 23.01.2018 17:23
Karel04
Deník tak pokračuje v módu, kdy si sice nechal zaplatit za pochybnou a eticky více než spornou inzer…
karel 23.01.2018 17:57
karel
Pokud by se rozhodli reklamu neotisknout, měl bys řeči o cenzuře?
vlk56 25.01.2018 17:43
vlk56
Tam jde spíš o to, že tomu plátku tak nějak chybí nestrannost. Kdyby to alespoň otiskli o dvě strany…
Prasak 25.01.2018 18:13
Prasak
IMHO problém je v tom, že prezident by měl být politik. Schopný politik. A že kandidatura na prezide…
Yarda 23.01.2018 14:56
Yarda
V podstatě nikdo horší než Zeman tam už být nemůže. A jestli pět let jeho vlády bylo vyvrcholením je…
Karelll 23.01.2018 15:18
Karelll
Klaus byl taky politik. Zejména jeho finále bylo super.
JR_Ewing 23.01.2018 16:09
JR_Ewing
Tak poslední politická ejakulace byla akorát pětiletka hanby, lží a protimluvů. To raději nějakýho p…
Prasak 23.01.2018 18:24
Prasak
No, on Drahoš není tak politicky nezkušený, jak se mnohým zdá. Jako předseda AV jednal s několika pr…
Zdenál 23.01.2018 19:26
Zdenál
Čte někdo diskuze na novinkách, co se týká Zemana apod.? To je až neuvěřitelné, jak se tam někteří c…
LeBron23 23.01.2018 20:15
LeBron23
To nevyvolává Zeman, lidi jsou nechutní od přirození:) Na Novinkách diskutuje naprostá spodina, stej…
karel 23.01.2018 20:19
karel
Díky za reakci. Vím, že lidé jsou již zkažení, ale připadá mi, že tento člověk působí jako takový sp…
LeBron23 23.01.2018 20:40
LeBron23
V diskuzich na novinkach je asi to nejhorsi z "mainstreamu". Co tam omezili komentare na 2 kusy se t…
Dwane Dibbley 23.01.2018 20:45
Dwane Dibbley
To na primě je úplně strašný.
JR_Ewing 23.01.2018 20:45
JR_Ewing
Ještě bych tam vypustil Jílkovou a její kumpány z Kotle. Teď pan profesor hovoří o protikuřáckém zá…
karel 23.01.2018 20:45
karel
Ja se kralovsky bavim, to je tak trapny, az je to humorny.
Dwane Dibbley 23.01.2018 21:06
Dwane Dibbley
Formát toho pořadu byl naprosto otřesný a Voříšek to vůbec nezvládl. V takovém formátu pořadu (cílíc…
L-Core 23.01.2018 21:39
L-Core
Kupodivu nejvyšší úroveň to mělo zatím na Nově..
Niko Bellic 23.01.2018 22:28
Niko Bellic
Ted je jeste lepsi sledovat jak se lidi hadaji kdo tam koho "smaznul".
Dwane Dibbley 23.01.2018 22:35
Dwane Dibbley
myslíš toho Konrantenga, který se nechal vodit? ;-)
touchwood 25.01.2018 09:24
touchwood
No hlavně to bylo bez diváků.
Niko Bellic 25.01.2018 10:10
Niko Bellic
Tak a máme přímý střet za sebou. Jeden už s malým tahem na branku/výdrží díky svému věku a chorobám.…
M-Pol 24.01.2018 07:00
M-Pol
Mohl bys mi prosim tu variantu s Fialou, pri soucasnem rozlozeni snemovny, nastinit? To je z oblasti…
JR_Ewing 24.01.2018 08:02
JR_Ewing
Tak som si to na tej Prime pozrel a v skratke: - hrozne publikum - blby scenar od Primy - zbytocny m…
fleg 24.01.2018 11:16
fleg
Ani nelituju, že jsem byl v práci a neviděl to, očividně jsem o nic nepřišel.
Prasak 24.01.2018 11:30
Prasak
Ten "moderator" byl Vorisek :-|
Dwane Dibbley 24.01.2018 11:54
Dwane Dibbley
A někdo tvrdí něco jiného?
jirka44 24.01.2018 12:10
jirka44
Moderatora som nepoznal
Dwane Dibbley 24.01.2018 13:03
Dwane Dibbley
sorry, přehlédl jsem...
jirka44 24.01.2018 16:31
jirka44
Neviem kto ho vybral, ale slabsieho moderatora som uz dlho nevidel. Vyzeral, ze je zo vsetkeho dosra…
fleg 24.01.2018 12:56
fleg
Doporučuji si rozšířit obzory a podívat se na nějaký pořad s panem Soukupem na TV Barandov. Skvěle v…
JR_Ewing 24.01.2018 13:26
JR_Ewing
Mluvit o Soukupovi jako o moderatorovi je hodne odvazne. Ten je zvlastni sorta mimo stupnice.
Dwane Dibbley 24.01.2018 15:47
Dwane Dibbley
Tak imho je soukup zemanovi dost podobný... Oba jsou obchodníci a dalo by se docela úspěšně pochybov…
Roker 24.01.2018 15:55
Roker
Souhlasím. Možná trochu na obranu profesora zmíním domněnku, že se projevila nervozita způsobená otř…
vlk56 24.01.2018 13:27
vlk56
Mě třeba celkem mrzí, že se neustále propírá zemanův zdravotní stav. Přijde mi to jednak škoda, takh…
Roker 24.01.2018 15:45
Roker
Lenze zdravotny stav je dost zavazny argument. Keby som premyslajuci podporovatel Zemana (respektive…
fleg 24.01.2018 17:33
fleg
Tak to má několik rovin... Ano, zdraví je důležité, ale v okamžiku, kdy se na to podíváš optikou ty…
Roker 24.01.2018 17:57
Roker
Velka cast jeho volicu naprosto ignoruje to, ze zeman lze, takze proc tim argumentovat? Protoze zema…
Dwane Dibbley 24.01.2018 18:16
Dwane Dibbley
Ale hlavně Zeman sem nepustí muslimy, to je to hlavní! Že na to nemá vliv, to je nepodstatný, přízem…
Prasak 24.01.2018 20:05
Prasak
Ja myslel ze muslimy zastavi jen a pouze okamura. Vsichni ostatni je sem uz leta svazi po tisicich k…
Dwane Dibbley 24.01.2018 21:00
Dwane Dibbley
Můj názor: - Zeman popírá, že by byl zásadně nemocen, nebo příliš stár. Poukazování na zjevný nesou…
touchwood 25.01.2018 09:20
touchwood
Tak CT se docela vytahlo. U Drahose jsem takove zlepseni necekal, a podle toho prskani na novinkach…
Dwane Dibbley 25.01.2018 22:54
Dwane Dibbley
Od ČT se očekávala vysoká uroveň, ale to co předvedla odsouvá všechny soukromé televize někam na pát…
JR_Ewing 26.01.2018 06:27
JR_Ewing
jj. A pka si přečteš od nějakého aeroneťáka jak je ČT křivá a zkorumpovaná. :-))
touchwood 26.01.2018 06:35
touchwood
Tak mě hlavně celkem "baví", jak se pořád řeší, jestli se "dnes a zítra ukáže, jaký jsme vlastně nár…
Roker 26.01.2018 11:08
Roker
Co chces vede ten vyskum toho psychiatra bol pravdivy. Proste sa zmier s tym, ze polovica ludi je po…
fleg 26.01.2018 11:13
fleg
Osobně si myslím, že ten problém bude trochu hlubší, než jen otázka IQ... Znám dost, řekněme prostýc…
Roker 26.01.2018 12:04
Roker
Taky mě to vcelku děsí, že přes tu příšernou pětiletku to spousta lidí chce zopakovat (těch 40% v pr…
Prasak 26.01.2018 11:29
Prasak
Škoda že volební systém nezohledňuje to, jak moc jednotliví voliči přispívají k chodu státu.
Moas 26.01.2018 12:07
Moas
To je odvěké téma. I nějaká změna volebního systému, například Janečkův model, nebo test nějaké "vol…
Roker 26.01.2018 12:16
Roker
Já bych byl také pro změnu volebního systému. Stále dávám k dobru tento článek, kde jsou nevýhody so…
JR_Ewing 26.01.2018 12:34
JR_Ewing
Tak systém je to bezesporu zajímavý, ale přiznejme si, že nám řeší jaksi jenom volby prezidentské, k…
Roker 26.01.2018 12:56
Roker
Přesně, i senátní. 1 člověk = 1 hlas má svůj důvod. V historii. Kdy různým skupinám obyvatel (ženy,…
JR_Ewing 26.01.2018 13:03
JR_Ewing
1 člověk = 1 hlas má svůj důvod. V historii. Kdy různým skupinám obyvatel (ženy, jiné barvy pleti) b…
Roker 26.01.2018 13:17
Roker
"Miloš Zeman je prezidentem dolních deseti milionů." Snad se mohla Zárubová zeptat Drahoše, komu chc…
karel 26.01.2018 12:59
karel
Nebyla to spíš parafráze a glosa (chceš-li bonmot) samotného zemanova vyjádření, z před pěti let, že…
Roker 26.01.2018 13:02
Roker
4:46 No, nevím, co tím chtěl Drahoš říci. To o spojování společnosti jsou bláboly, tohle se možná zč…
karel 26.01.2018 13:16
karel
Na druhou stranu, rozdělování společnosti jde Zemanovi ještě líp.
Prasak 26.01.2018 14:04
Prasak
Pro Zemana je sedm hodin rano "zatracene nocni doba kdy normalni lide spi" a bez delnicke tridy nevi…
Dwane Dibbley 26.01.2018 15:32
Dwane Dibbley
Prostě se přeřekl, nikdy se vám to nestalo?
Karelll 26.01.2018 16:59
Karelll
Tak Miloš Zeman si dle mýho docela naběhl s tím zveřejněním seznamu dárců na jeho "nekampaň". A nejl…
Zdenál 26.01.2018 19:38
Zdenál
Velmi chytře načasované "zveřejnění seznamu". I kdyby na něm bylo uvedeno, že je nekampaň financovan…
vlk56 26.01.2018 21:31
vlk56
Pokud ještě váhají, tak toto nebude rozhodující faktor, protože těch pět let předchozích sraček taky…
Prasak 26.01.2018 21:43
Prasak
Země Lhostejnost. Hlavně, že nebudou migranti.
vlk56 27.01.2018 00:08
vlk56
Chudak vokamura, s cim pujde do pristich voleb?
Dwane Dibbley 27.01.2018 00:12
Dwane Dibbley
Myslíš, že si nic nenajde, když má u nás takto kvalitní materiál? :-D Já už se nedivím vůbec ničemu.…
Roker 27.01.2018 07:08
Roker
Další krásná žena se svlékla. ___KLIK___ Komentáře jsou hodnotné.
karel 26.01.2018 19:57
karel
Tak nezbývá, než pogratulovat voličům zemana. Máto ho tam... ;-)
Roker 27.01.2018 17:00
Roker
Cyniku.
Dwane Dibbley 27.01.2018 17:09
Dwane Dibbley
Na druhou stranu, kdyby to bylo obráceně, měl bys o moc lepší pocit? Mě o dost víc vadí, že je u nás…
Roker 27.01.2018 17:34
Roker
:-):-);-)
Al Capone 27.01.2018 17:20
Al Capone
Tak výsledky tady dopadly 50:50. Nicméně, takto jsem si já nemohl tipnout. MÁM TADY UVEŘEJNIT MŮJ T…
Flash_Gordon 27.01.2018 19:13
Flash_Gordon
Ty sis vsadil na Kalouska, že bude příštím premiérem? Měl sympatický kurz 2000 :-P
Jan Fiala 27.01.2018 19:18
Jan Fiala
:-) MÁM TADY UVEŘEJNIT MŮJ TICKET?
Flash_Gordon 27.01.2018 19:25
Flash_Gordon
50:50 to tady po skončení voleb nebylo, to jen klikači dál klikají a doufají, že zvrátí výsledek:)
karel 27.01.2018 19:44
karel
Tikety na plac! :-) [610-fortuna-jpg]
IQ37 27.01.2018 19:46
IQ37
No vidíš, ještě si takto vsadíš asi 18.800x a budeš na tom stejně, jako ten advokát, co mu dala milo…
Roker 27.01.2018 20:17
Roker
Dva advokáti a minimálně dvě zakázky, takže 37600x. tady
Prasak 27.01.2018 21:47
Prasak
Tak já tady přidám, teda trochu lepší ticket: [612-zeman-jpg]
Flash_Gordon 27.01.2018 20:00
Flash_Gordon
Tos měl teda celkem nervy jak špagáty... :-D Já uvažoval o ticce na zemana, abych měl alespoň finanč…
Roker 27.01.2018 20:12
Roker
To je jediná sázka?Tato je z 18.1.,ale už 16.1.jsi psal: Squad_leader, 16.01.2018 22:56, Debata, 13…
Karel04 27.01.2018 20:50
Karel04
Upřesním to. Kdybych vsadil už 16.1, měl bych lepší kurz 2,7 . Bohužel jsem čekal na bankovní převod…
Flash_Gordon 27.01.2018 20:52
Flash_Gordon
Jak presne ta skryta kampan vypadala? Protoze co vim, novinky v patek na den zabanovali spoustu prot…
Dwane Dibbley 27.01.2018 21:11
Dwane Dibbley
Například tady hrají na city (pustit video).
Flash_Gordon 27.01.2018 21:13
Flash_Gordon
To je jako ono? Kazdeho z kandidatu podporovala spousta "osobnosti", proc je to u drahose skryta kam…
Dwane Dibbley 27.01.2018 21:17
Dwane Dibbley
Nevíte někdo, co dali Milošovi na ty volební debaty? Chcu to a chcu to na kila !!
MadMike 30.01.2018 11:50
MadMike
Asi to má ale dost krátkodobý účinek. V průběhu debaty na ČT účinky viditelně odcházely.
JR_Ewing 30.01.2018 11:59
JR_Ewing
Evidentně to na Drahoše stačilo. Když čtu povolební reakce těch vzdělanějších, mladších a společensk…
karel 30.01.2018 12:42
karel
Taky jsi mohl napsat fake news. :-D PS: Slušnější část voličstva opravdu zvítězila. I když ji ta "l…
IQ37 30.01.2018 12:54
IQ37
Nechtej abych tu nahazel stovku antidrahosovskych "komentaru" od "slusnejsi casti volicstva" na novi…
Dwane Dibbley 30.01.2018 15:19
Dwane Dibbley
Akce "antidrahoš" nedosáhla ani čtvrtiny akce "antizeman". Ty v tom dokonce pokračuješ i po volbách.…
IQ37 30.01.2018 16:13
IQ37
Opet se ptam na nejake konkretni priklady. Minule mi tu nekdo hodil akorat video nejake osobnosti po…
Dwane Dibbley 30.01.2018 16:22
Dwane Dibbley
tuhle trollirnu tu porad dokola rozhrabavas ty Možná máš problém se zrakem, ale já jsem reagoval na…
IQ37 30.01.2018 16:45
IQ37
Vzdycky tu zacinas to svoje "zemanovci jsou slusnejsi/lepsi/hodnejsi"... Trolling jak stehno. A ope…
Dwane Dibbley 30.01.2018 17:26
Dwane Dibbley
Myslím, že to zbytečně řešíš. To je to, z čeho tihle .... žijou a co jim dělá dobře. Stále mě dostáv…
LeBron23 31.01.2018 10:21
LeBron23
ale očividně říkal hlavně to, co doufal, že se lidem bude zdát přijatelné. Tohle pasuje na Zemana…
Prasak 31.01.2018 11:35
Prasak
To máte samozřejmě pravdu. Kajínek byl od něj velmi chytrý tah a bez pochyb to bylo účelné gesto kvů…
LeBron23 31.01.2018 12:30
LeBron23
Je zvláštní, že když se napíše jenom výčet (fakticky doložitelný) Zemanových přešlapů, je to antizem…
JR_Ewing 31.01.2018 10:38
JR_Ewing
Problém je v tom, že u Drahoše šlo o pomluvy, zatímco u Zemana většinou o pravdivé informace. Bohuže…
Karelll 31.01.2018 11:09
Karelll
komunistovi pisicimu pro parlamentni listy Tak ti nevím.. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/mon…
POW 30.01.2018 17:50
POW
Ono je to taky jen hodinu stary clanek. Takze se opravuji, nepise PRO parlamentni listy ale NA parla…
Dwane Dibbley 30.01.2018 18:02
Dwane Dibbley
copak Parladementní hlísty, tam zítra znamená včera.
touchwood 30.01.2018 20:51
touchwood
Za Ježíše také museli mluvit apoštolové. Děkuji za rozšíření obzorů. Zřejmě jsem četl nějaké zcestn…
hynajs 30.01.2018 14:31
hynajs
Jak vidno, fake news jsou věčné. Neobjevili jsme ameriku. :-) I když - ti apoštolové v podstatě zast…
IQ37 30.01.2018 14:42
IQ37
Tak pry to jsou tabletky proti chripce (popripade koks, pernik nebo speed). Pan "X" se opet predvedl…
Dwane Dibbley 30.01.2018 16:25
Dwane Dibbley
Nahodou to, co pise znie logicky a podobne otazky som si daval aj ja. Tiez mi nejde do hlavy, ze raz…
fleg 31.01.2018 08:18
fleg
Že vás ještě baví se dohadovat. Tak Myloš vyhrál, sice o prsa, ale sedět tam může jen jeden. Jedni s…
Prasak 30.01.2018 19:52
Prasak
Kasli na olympiadu. Je cas zacit resit pristiho pesidenta https://zpravy.idnes.cz/bookmakeri-kurzy-p…
Dwane Dibbley 30.01.2018 20:00
Dwane Dibbley
Nejlepší analýza je stejně tato: [614-vvv-png]
vlk56 30.01.2018 20:19
vlk56
:-D
touchwood 30.01.2018 20:48
touchwood
No nevim. Chybi tam prazska kavarna.
Dwane Dibbley 30.01.2018 20:50
Dwane Dibbley
A Kalousek především.
Prasak 30.01.2018 20:56
Prasak
Máš pravdu. [27331927_1958249067523050_4267670733821534742_n.jpg]
POW 30.01.2018 21:03
POW
[kote3.JPG] Zhasnul. edit: jsem zvědavý, kdy se vyčerpaný Miloško zase objeví. Slyšel jsem cosi o…
touchwood 30.01.2018 22:01
touchwood
Přátelé, existují metriky, jak zjistit opravdový vliv těchto výmyslů na rozhodování lidí? Čas 11:23…
vlk56 30.01.2018 23:13
vlk56
Jedna osvicena zenska v praci volila zemana, protoze nam zajistil o 30% mensi praskovani chemtrails.…
Dwane Dibbley 30.01.2018 23:21
Dwane Dibbley
Už to začíná být trapné, jak se ta prohra svádí na někoho jiného než Drahoše a jeho kumpány. Přitom…
karel 30.01.2018 23:40
karel
Omlouvám se, možná se nepamatuji a video nazpaměť neznám. Mohl bys prosím doložit citací, kde se to…
vlk56 30.01.2018 23:50
vlk56
Drahos vyhrat nemohol, akosi sa zabuda na fakt, ze 40% naroda je podpriemerneho intelektu a kazdy 7…
fleg 31.01.2018 08:25
fleg
Třeba lidi až takoví blbci nejsou, poražená strana si ovšem nepřipustí, že by mohla nemít pravdu. V…
karel 31.01.2018 11:53
karel
Víš co je (_!_)? Že ta analýza je víceméně do puntíku správná, jen pořád přemýšlím, jak do jejího ře…
Roker 31.01.2018 12:39
Roker
Do druhého kola se dostali dva kandidáti a ten spolek kolem pana profesora prohrál, nikdo další na v…
karel 31.01.2018 12:58
karel
Za pět let bude Drahoš ve stejném věku, jako je dnes Zeman. Ale s tím rozdílem, že za pět let bude m…
IQ37 31.01.2018 18:38
IQ37
http://www.metro.cz/do-boje-o-hrad-2023-by-mohli-jit-proti-sobe-syn-a-otec-f7m-/region.aspx?c=A18012…
Yarda 31.01.2018 08:47
Yarda
Padlo trefné přirovnání jestli bychom nastoupili do letadla jehož pilot si řízení letadla zkoušel ak…
fleg 31.01.2018 09:38
fleg
+1
touchwood 31.01.2018 10:21
touchwood
preco nepomahat Rusku do EU a NATO? Je to predsa logicke, ze s Ruskom v EU a v NATO by uz na svete n…
Dwane Dibbley 31.01.2018 11:20
Dwane Dibbley
Tohle me prijde jako naprosta hovadina. Pokud vim, tak NATO je pro Rusko nepritel cislo 1 (a pro NAT…
fleg 31.01.2018 18:12
fleg
Kdybys nebyl slovák, mohl bys to za pět let u nás zkusit. Názory máš dobrý, ale budeš to mít těžký,…
Prasak 31.01.2018 11:37
Prasak
Kdybys nebyl slovák, mohl bys to za pět let u nás zkusit. Nemohol...a nie preto, ze som Slovak. Ja…
fleg 31.01.2018 18:04
fleg
Já bych flega nevolil, protože by nám místo imigrantů nutil euro. Což je prašť jak uhoď. :-p ---- J…
L-Core 31.01.2018 19:27
L-Core
Nenutil, ale keby sa ma niekto pytal ako prezidenta na nazor bol by som za prijatie. V tomto je dobr…
fleg 31.01.2018 21:47
fleg
Kromě Řecka tikají další časované bomby… a o dost silnější. Snad to bouchne dříve, než nás do eura d…
L-Core 31.01.2018 21:52
L-Core
Za pět roků bude favoritem Okamura. A já bych to asi hodil Tondovi Blaníkovi (na ten film se docela…
L-Core 31.01.2018 19:31
L-Core
No dnes na nej vyrukovali s tunelem jak v Usvitu. Prej dal 7 mega za nejakej PR.
Dwane Dibbley 31.01.2018 20:33
Dwane Dibbley
To nic neznamená, viz čapí hnízdo, kde i přes zprávu OLAFu nejsem subjektivně schopen vyloučit vliv…
L-Core 31.01.2018 22:00
L-Core
Už to začínají dávat do pořádku. https://www.podnikatel.cz/clanky/5-otazek-a-odpovedi-co-znamena-ze-…
karel 31.01.2018 22:15
karel
Z podobných příspěvků se nemůžu ubránit dojmu, že si snad uskutečnění takového útoku všichni stracho…
vlk56 31.01.2018 22:47
vlk56
I kdyby se něco takového stalo, pořád je to 4x méně mrtvých, než zemřelo loni při autonehodách. Při…
Roker 01.02.2018 00:59
Roker
Ale vždyť teroristický útok může udělat kdokoli z "našich". Už jsme tu měli případ člověka, který se…
JR_Ewing 01.02.2018 09:01
JR_Ewing
Lenze teroristi sa zameriavaju vyhradne na vacsie staty, pripadne staty so silnou moslimskou komunit…
fleg 01.02.2018 09:27
fleg
S migrantama radsi nezacinat, nebo si na to udelat oddelene tema. 9 z 10 argumentu kolem migrantu js… poslední
Dwane Dibbley 01.02.2018 11:49
Dwane Dibbley
Vzpomněl jsem si na příhodu (snad dokonce od TGM), kluci si povídali, co by kdo dělal, kdyby byl krá…
Yarda 31.01.2018 12:07
Yarda
Uprava ustavy, kvoli vlastneniu zbrani ala USA...naco. Vlastnit zbran moze dnes v CR legalne kazdy k…
POW 31.01.2018 19:03
POW
Tie veci som vytahoval nahodne z hlavy, co som si pamatal z prezidenstkych debat. Slo o ustavny zako…
fleg 31.01.2018 21:45
fleg
Jinými slovy o problematice téměř nic nevíš, ale máš na ni jasný názor... Dnes celkem obvyklý jev. K…
Roker 01.02.2018 01:14
Roker
Celkom si nepochopil, co som chcel povedat. Ustavny zakon o zbraniach bol predvolebnou temou prezide…
fleg 01.02.2018 09:10
fleg
Teď jsem dočetl zajímavý článek: http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-o-drobne-politicke-praci-…
Yarda 01.02.2018 08:33
Yarda

O to vic me desi vysledek a skutecnost ze vubec nekdo je schopen/ochoten volit Zemana. Ja budu - s velkym sebezaprenim - volit Drahose, ne neni mi nijak sympaticky, ale je rozhodne mensim zlem nez hradni ochlasta co vypada jako by mel kazdym dnem chcipnout a ktery za 5 let neudelal pro Cesko nic dobreho, zato spoustu ostudy ano.

Já tohle nepodporuju, zmanená to v podstatě snížit se na tu samou úroveň. Hlavní moje volba proti Zemanovi je o návratu slušnosti a větší transparentnost v politice. Obojího je Zeman protikladem.

Jak se říká, je to marný, je to marný, je to marný. Zatímco podporovatelé Zemana (nemusí být vůbec z čech a mohou být placení) pumpujou v první řadě lži kombinované s kontextu vytrhanými skutečnostmi a ty lidi jim to žerou (ani si informace neověří), tak jakmile se objeví podobná skutečnost na Zemana, že narozdíl od Drahoše, jehož někteří sponzoři se někomu nemusí zamlouvat nemáme tušení, kdo ho platí, že na začátku prezidenství chtěl EU federalizovat atd, že o lidech prohlásil, že jsou dementní, pohrdá jimi, a to jsou pravdivé věci, tak je okázale ignorují, případně reagují stylem "vy zase mlátíte černochy".

Tam ale není podprahové sdělení :)

"Stop imigraci" (a teď nemyslím případ, že se sem nastěhuje bílý Švéd či ryšavý Ir) podle mě imponuje velké většině české populace. Otázkou je, zda je tohle věc, kterou má prezident v referátě. To ale spousta voličů ingnoruje, nechápe či odmítá přijmout. Volební kampaň pracuje s tím, co je k dispozici… Stále více začínám nabývat přesvědčení, že přímá volba prezidenta byla chyba.

Proč voliče Zemana vůbec nezajímá

Prostě nezajímá. Stejně jako ty Drahošové voliče nezajímá financování ze strany pana Bakaly. Když propadneš panice, že hrozí "inženýra a doktora do každé rodiny!", je ti jedno, zda antikampaň financuje Franta Vopršálek, Ivan Ivánovič nebo Ping Pong. Ty prostě jen toho inženýra nechceš.

Pokud se někde Drahoš vyjádřil o podpoře imigrantů (jedno zda všech nebo jen "potřebných"), holt bude muset ustát reakce ze stran těch, kteří nechtějí o žádné podpoře ani slyšet. Jak píšu výše: fakt, že prezident tohle neovlivní, spousta lidí přehlíží.

Ja tohle straseni s Bakalou nejak nepochopil a nikdo mi to nechce vysvetlit. Co je na podpore ze strany Bakaly tak hrozneho, respektive co je na tom horsiho nez babisova podpora zemana (a zemanova podpora babise kdy ho drzi u koryta zuby nehty - toliko k nadstranickemu presidentovi).

Jinak zemanova "nekampan" me fascinuje mnohem vic nez ta drahosova. Zeman musel byt doslova dotlacen k tomu abysme se dozvedeli alespon neco z toho, kdo mu to vsechno plati kdyz on sam zadnou kampan nevede (ze zemanovcum nevadi treba 2mega od zbrojare Strnada, nebo reklama placena Mynarem (pres spolek Pratele Milose Zemana...).

Ale Drahos ma pravdu. Protifajciarsky zakon, pravo na zbran v ustave su populisticke chujoviny.
Mna by zaujimal postoj prezidenta/kandidata na sucasnu vladnu krizu (preco dostal Babis druhu sancu?), aka sa stavia k NATO, k EU, k prijatiu eura (to tam okrajovo odznelo) a k veciam, kde prezident ma, co povedat, respektive by bol jeho hlas dolezity.
Samozrejme s tym pokusom o obohranou platnou ako ruske tajne sluzby ovplyvnili volby a on to od BIS bol mimo. Keby sa aspon vyjadril v style, ze ruske tajne sluzby sa pokusili ovplyvnovat volby v CR a nie ze ich ovplyvnili...Zeman ho na tomto zotrel na 0.

Bezpochyby máš pravdu. Jen mě napadá, jestli bych v nějaké firmě uspěl při pohovoru na databázového IT technika v okamžiku, když bych jim nabízel "vyřešení" kradení skladového materiálu na nočních směnách...
Něco mi tak nějak našeptává, že byť by je to trápilo taky, tak by si pomysleli něco o psychiatrické léčebně a asi by mě něvzali... Proč je to v případě volby prezidenta jiné?

Protoze presidenta voli lidi. A vetsina lidi jsou lehce manipulovatelni blbci. Zeman vi ze je nenalaka na svoje "kvality" tak misto aby presvedcoval lidi ze je lepsi volba, pojede negativni kampan aby ukazal ze je Drahos horsi volba. Tak jako minule volby.
To jeho tlaceni na 4 debaty je taky jen manipulace, nejde mu vubec o 4 debaty, ale o to ukazat lidem ze Drahos "se ho boji" jak to prezentuji zemanovci. Je jim jedno ze zeman debaty odmital, pak po prvnim kole stahnul ocas a pripustil maximalne 2 a ted hulaka 4.
Babis se taky proplakal k vytezstvi, brecel jak mu vsichni ti zli ublizuji, takze on musi byt preci ten dobry a obvineni z dotacniho podvodu prezentuje jako dukaz sveho tvrzeni. A lidi mu to zerou.

Smutne je, kdyz se clovek zamysli, ze zatimco proti Drahosovi se to v negativni kampani hemzi vymyslenymi vecmi, nebo podobnou manipulaci jako teď reklama v tisku a na bilboardech, tak kdyz by clovek chtel neco nehezkeho napsat proti Zemanovi, tak staci napsat pravdu o nejakem jeho cinu ci lidi z jeho okoli. Netreba si vymyslet. A pochopitelne hned je ohen na strese, ze se vede negativni kampan.

Vcera byl strohy informativni clanek na novinkach, ze byl Zeman v nemocnici na blize nespecifikovanem "zakroku v dutine ustni" a zemanovci zamorili diskuzi prskancema o zaujatem mainstreamu ktery pokracuje svoji negativni kampan na zemana. A do toho se tam obcas mihnul nejaky jiny borec oslavujici zemanovu rakovinu z koureni.

Toute nation a le gouvernement qu'elle mérite.

Důležité je, že zas tak o moc nejde :-)

Jedni straší, že nás pan A dovede do SSSR, jsou znechucení z jeho projevu, povahy, ohýbání zvyklostí. Druzí zase, že pan B sem dotáhne hejna inženýrů a doktorů a vleze Andělce/knihovníkovi mezi půlky.

Naštěstí skutečná pravomoc prezidenta je spíše v rovině formalit, i když vidíme, že když se chce, že má možnost si v něčem postavit hlavu - na určitou dobu.

Když to vezmu za sebe: inženýry ani euro tu nechci. Ale na rozhodování mezi pánem A a pánem B tyhle mé preference nemají žádný vliv. V prvním kole jsem volil toho, o kterém by mnozí řekli, že je vyloženě eurohujer; vím, že on by stejně neměl sílu tohle jakkoliv ovlivnit. Ale působí na mě jako slušný člověk, který je schopen ČR dobře reprezentovat úplně všude. V Rusku, Číně, USA, Bruselu, Kuvajtu, Nigérii.

Pokud někdo hodnotí/volí podle nemocí či fyzického handicapu, je to trochu ubohé. Protože v prvé řadě kandidát by měl zvážit, zda na to má dost fyzických sil.

Na to, ci je Zeman zdravy nepotrebujem jeho miestoprisazne prehlasenie. Zeman viditelne chradne, ma lepsie dni, ma horsie dni, ale ja osobne neverim, ze v pripade zvolenia potiahne celych 5 rokov.
Pripada mi to ako ked niektore celebrity nevedia kedy odist zo sceny a potom je v TV prehliadka zombie.
Inak vcera som ho pozeral na Nove vecer a mal ten lepsi den, ani nehovoril z cesty velmi, takze keby ho mam sudit podla vcerajsku tak moje tvrdenie vyssie by bolo spochybnitelne...ale ja ho sledujem uz dlhsie, a preto si myslim, ze tu uz dlho nebude.
ALe inak ho mam celkom rad, paterim medzi ludi, ktori maju radi tych "inych";o).

Nemyslel jsem si, že ty bilboardy a plakáty "stop imigrantům a Drahošovi" budou mít valný úspěch, ale asi jsem český lid přecenil. Opravdu jsou tací, kteří chytají kopřivku ze slova imigrant a vidí Zemana jako zachránce, ačkoliv na to má nulový vliv, toto všechno má na starosti vláda. Prostě Drahoš je pro ně vítač a fertig, to nechcem. Zacíleno na nízké pudy, ovšem zjevně efektivně. Asi jako Okamura. Že nám tady Zeman pět let lže, protiřečí a pletichaří s Ruskem, to je nepodstatný, hlavně že mluví proti migrantům, to je to nejdůležitější.
Ach jo, o některých lidech jsem měl lepší mínění, teď si ho budu muset poupravit. Jsem nenapravitelný optimista, vždycky hledám v lidech to lepší, než abych raději rovnou čekal to horší.
Ale když do dopadne špatně, budu doufat v matku přírodu.

IMHO problém je v tom, že prezident by měl být politik. Schopný politik. A že kandidatura na prezidenta by neměla být počátek kandidátova politického života ale vyvrcholením. A takoví kandidáti byli jen dva - pan Zeman a pan Topolánek. Ale toho raději ne.
A někoho, kdo by se mohl panu Zemanovi postavit, v politice by byl přinejmenším rovnocenný, trochu mladší, trochu zdravější a ve svých projevech trochu oplocenější (ale jen trochu, někdy je potřeba dát ne hrubý pytel hrubou záplatu) a by měl u mne šanci mi letošní volby nenabídly.

No, on Drahoš není tak politicky nezkušený, jak se mnohým zdá. Jako předseda AV jednal s několika premiéry (celkem se jich za dobu jeho předsednictví vystřídalo 5), ustál i jednání v dobách, kdy se plánovalo snížení rozpočtu AV až na 50%.
Uvidíme, jak obstojí v TV debatách se Zemanem, to bude hodně důležité hlavně pro ještě nerozhodnuté voliče.

Čte někdo diskuze na novinkách, co se týká Zemana apod.? To je až neuvěřitelné, jak se tam někteří chovají. To jak brání Zemana? Jak neustále útočí tito lidé na ostatní? Jak za vším hledají antiZemanovské narážky? Je mi z takových lidí zle. Uznám, když mi někdo objektivně a rozumně vysvětlí, proč se mu ten který kandidát zdál dobrým kandidátem a proč ho volil. Tohle mi však připadá jako naprostá prasárna. Ti lidé si tam neváhají pomalu vyhrožovat vraždou. Kam se to sakra ubírá ta společnost. Chápu, že je to malý vzorek, ale to přeci není normální. Samozřejmě neříkám, že ostatní jsou svatí, ale zdá se mi z těch diskuzí, že ten mor jsou převážně voliči Zemana. Opět nepaušalizuju a věřím, že jsou i rozumní lidé, kteří budou volit Zemana. Ovšem už jen kvůli tomu, co vidím v těch diskuzích, tak půjdu hodit hlas Drahošovi, protože pokud dokáže nějaký člověk (Zeman), vyvolávat v lidech tak nechutné chování, není to z mého pohledu dobré pro společnost, natož aby nás někdo takový dále zastupoval.

Díky za reakci. Vím, že lidé jsou již zkažení, ale připadá mi, že tento člověk působí jako takový spouštěč. Diskuze navštěvuji často a nikdy jsem tam ještě neviděl tolik zlosti a podlosti vůči druhým lidem s jiným názorem. Pochopitelně i volby koncem minulého roku vyvolávali velké spory, ale nepřišlo mi to tak strašné jako nyní. Samozřejmě jak jsem již říkal, je také jasné, že nejde jen o tábor pana Zemana, kdo podrývá druhou stranu, ale ať se dívám, jak se dívám, vidím tam hlavně jeho zástupce.

Tak a máme přímý střet za sebou.
Jeden už s malým tahem na branku/výdrží díky svému věku a chorobám.
Druhy, mizerně naprogramovaný panák v jazyce Karel a doprovázený zhrzeným houfem kandidátů na hrad.
Ani jeden mi nevyhovuje, leč nechci ulízaného politologa za předsedu vlády (který se už nato třese) + další příslušenství/"demokratickou" smečku, takže nezbude nežli volit riskantní variantu Zeman, nebo nic.

Tak som si to na tej Prime pozrel a v skratke:
- hrozne publikum
- blby scenar od Primy
- zbytocny moderator
- nevyrazny Drahos
- Zeman tesne pred smrtou

Teraz podrobnejsie.
Publikum bolo hrozne, ked nebucali, tak tlieskali bude jedna alebo druha strana, takze debata bola kuskovana a stracala na dynamike. Prima to zobrala US stylom a spravila z toho show a jedine co ich zaujimalo kolko ludi ich sleduje (co aj tak nemali sancu zistit).
Moderatora som nepoznal, ale bol tam totalne zbytocny, nevedel ukocirovat Zemana, diskusiu neriadil on, ale prezident,...no zlaty Moravec.
Drahos nevyrazny, argumenty slabe, Zeman vyhral jasne na body.
Ale na zaver sa to ukazalo celkom jasne. Zeman sa ledva postavil a ked stal vyzeralo to, ze sa uz dlho na nohach sam neudrzi....hned som si spomenul na Prasakove nitky;o).
Z celej diskusie som mal zly pocit, Drahos prisiel nepripraveny, na Zemana evidentne nemal, aj ked par ran rozdal aj on. Videl som ho vcera 1x a bol som dost sklamany. ALe Milos nech to zabali a ide dozit zivot v klude dakde na chatu, naco vam bude prezident, co uz ani sam nevie chodit. Mam pocit, ze bezne chodi asi na voziku, ale do TV ho poradcovia nastajlovali tak, aby to vyzeralo, ze na to fyzicky ma, este chudak musel aj vstat na konci.

Tak imho je soukup zemanovi dost podobný... Oba jsou obchodníci a dalo by se docela úspěšně pochybovat o tom, že sami věří tomu, co hlásají. Osobně bych tam zařadil ještě okamuru. Vidí a cítí poptávku, tak dali nabídku, nic složitého. Nejprůhlednější je to asi u posledního jmenovaného. Osobně jim to mám za zlé asi stejně, jako prodejcům "super zázračných hrnců", je to prostě business, jen na něj musíte mít žaludek a oni ho prostě mají...

Souhlasím. Možná trochu na obranu profesora zmíním domněnku, že se projevila nervozita způsobená otřesnými projevy publika. V průběhu "debaty" se zlepšoval.

Osobně jsem byl dost překvapený a ke konci se divil, že vzduchem neprolétl kelímek s pivem, někdo nezapálil světlici nebo nedošlo na klasickou rvačku a trhání sedaček.

[609-sala-png]

Mě třeba celkem mrzí, že se neustále propírá zemanův zdravotní stav. Přijde mi to jednak škoda, takhle bezúčelně plýtvat kritikou a druhak tak trochu přistoupení na jeho styl hry... Zdravotní stav je to poslední, co bych mu vyčítal, koneckonců jeden, celkem úspěšný americký prezident absolvoval funkci na vozíčku.
Vůbec nechápu, proč se to upřednostňuje například před jeho prokazatelným lhaním a odmítáním se omluvit. Plýtvá penězi daňových poplatníků na soudy a dovolání jen proto, že ten pazneht není s to říct, "promiňte, spletl jsem se, omlouvám se"? Co by mu to proboha udělalo? Nestoupl by naopak na ceně v očích lidí, kterým toto vadí, ale jinak s jeho názory souhlasí? Splést se je snad zločin? Nebo on je pán Bůh, který se nikdy nemýlí? Ne... On si z té arogance udělal trafiku a zatím má prostě dostatečný počet kupujících. Pokud bych ale osobně do něčeho tepal, tak určitě do toho, že to je bezcharakterní krypl, než do toho, že se sotva udrží na nohou...

Lenze zdravotny stav je dost zavazny argument. Keby som premyslajuci podporovatel Zemana (respektive odporca Drahose) tak sa zamyslim nad tym, ci moja volba za Zemana ma zmysel, ked si myslim, ze uz nie je zdravotne na tom dobre, aby mohol vykonavat funkciu prezidenta.
To si naozaj musi cesky narod zvolit prezidenta, ktory je jednou nohou v hrobe?
Ze obcas klame, ze svojim pristupom uraza ostatnych (napr nedavno Dubceka, ktory sa na SK casto glorifikuje, takze to tu niektori tazko nesu) je druha vec.
Btw mne su takyto protiprudnici sympaticki, pretoze ja som tiez tak trosku taky, a preto nemozem byt politikom. Ja by som ludom povedal hned v uvode, ze polovica z nich je podpriemerneho intelektu, ze vdaka Gaussovej krivke sa to nikdy nezmeni a ze preto nam tu (aj inde) vladnu vacsinou idioti.
A preto by som sa nikdy nikam ako politik nedostal. Len preto, zeby som hovoril pravdu.

Tak to má několik rovin...

Ano, zdraví je důležité, ale v okamžiku, kdy se na to podíváš optikou typického zemanova voliče, v jehož mysli je "buď Zeman, nebo apokalipsa, diktát Bruselu a miliony migrantů" tak je asi jasné, že nějaké zdraví jde mimo. Mně to, ve své podstatě přijde, že jeho voliči ho nenávidí, bo další mandát bude jeho zubatá, ergo v klidu na Vysočině by to doklepal do daleko vyššího věku... Ale uznávám, že tento argument je poněkud "nefér"...

Ano, je to "druhá vec", ale podle mě daleko závažnější, než to, že je to ochlasta a nemocný člověk. Toho jsme už jednou v čele dokonce společného státu měli a dodnes je to na západě velká osobnost. To, že je to lhář, který z toho ještě dělá svou devízu je, v mých očích, daleko, daleko horší... Nevím, asi jsem tak nastavený.

Co je komické, je tvůj závěr... On totiž to, co bys lidem řekl ty, jim řekl už zeman a oni (Bůh mi odpusť, že si prostě myslím, že ti samí) ho za to volí. Proč? Udělej si test sám... Najdi si 3 největší blbce, které znáš, dej se s nimi do řeči a ve vhodný okamžik se jich zeptej, jak smýšlí o svě inteligenci. Řekni dnes o hlupákovi, že je hloupý a okamžitě jsi "elitář". Problém ale je, že to často říkají skuteční elitáři o těch, kteří jsou oproti nim v opozici a tím vlastně legitimizují tuto zkratku... (nevím jestli se mi podařilo to vyjádřit srozumitelně :-D )

Velka cast jeho volicu naprosto ignoruje to, ze zeman lze, takze proc tim argumentovat? Protoze zeman vlastne nelze, jen chytre, moudre a nesmirne inteligentne meni nazor, popripade je to kampan zleho mainstrymu proti nemu. To ze je sprosty buran, to je u te same sorty lidi taky velke +, protoze je prece "politicky nekorektni" a "rika tak, jak to je". Vpodstate kopiruje Trumpa. A Bures je na tom velmi obdobne (ten vyhral volby celkem snadno tim, ze mu nejdriv Zeman uklidil Sobotku a CSSD z cesty, a pak se prohulakal pres nenavideneho Kalouska ve stylu "kalousek mi ublizuje, musim tedy byt vas spasitel").
Takze se logicky vytahuje to, na co lidi skutecne slysi. A fakt, ze zminky o prezidentove zdravotnim stavu mezi zemanovci tak rezonuji je velice prosty, oni sami to na nem vidi, jen si to nechteji pripustit. To jak byl na Prime rozkydly v kresle a posledni ctvrthodinku uz odpocitaval kazdou minutu do konce to jen krasne podtrhuje. Kdyby CT udelalo debatu dvouhodinovou, tak je zeman ze hry.

Můj názor:

- Zeman popírá, že by byl zásadně nemocen, nebo příliš stár. Poukazování na zjevný nesoulad vidím jako způsob, jak ukázat, že nemluví pravdu.
- Přiznání faktu, že se pohybuji pouze na vozíčku vyžaduje akceptaci této skutečnosti nejen od samotného prezidenta, ale i jeho voličů - ti mají právo znát skutečný stav věci, protože prezident není soukromá osoba, ale úřad.
- Součástí funkce prezidenta je funkce reprezentativní. Ta se dá dělat i z kriplkáry, pokud ji ovšem prezident veřejně přizná.
- Další problém je Zemanův duševní stav, i zde je plno otazníků okolo artikulace, schopnosti komunikovat apod., které ukazují i na zhoršující se duševní schopnosti.
- Máš naprostou pravdu v tom, že popírání zjevných faktů vede k "alternativní realitě" a důsledky toho jsou takové, jaké píšeš.

Z výše uvedeného mně vyplývá, že poukazování na nesoulad zdravotního stavu vyhlašovaného a objektivně pozorovaného je zcela na místě. Nechci prezidenta, který (kromě toho, že nemůže chodit, což by mi až tak nevadilo) má problémy s komunikací a základní schopností komunikace (viz neschopnost některých starých lidí komunikovat, přemýšlet jako dospělý člověk). A nechci, aby se opakovala nedůstojná situace jako s prezidentem Svobodou.

Tak mě hlavně celkem "baví", jak se pořád řeší, jestli se "dnes a zítra ukáže, jaký jsme vlastně národ" a bla bla bla... To mám jako skákat radostí do nebe, když vyhraje Drahoš v poměru 52/48%? Mám být odvázaný z toho, že je u nás "jen" 48% lidí, kteří dokáží volit lháře, intrikána a egocentristu, notabene po tom, co tady 5 let předváděl? Ano, pochopitelně, pro demokracii je samozřejmě vždy lepší, když je jelimanů a bezpáteřních posluhovačů 48%, než když je jich 52, nicméně když v takové společnosti člověk žije, tak ta dvě, potažmo 4% zas takovou roli nehrají...

Pokud by zeman po tom, co tady 5 let předváděl, dostal hlasů, jako Topolánek a jel by z hradu jak špinavé prádlo i s celým svým dreamteamem, řekl bych si "super, jsem spokojený, tato země je zatím normální..." Nicméně ať už to zítra dopadne jakkoli, tak hrdost, čest a smysl pro fair-play dostane tak jako tak na budku!

Osobně si myslím, že ten problém bude trochu hlubší, než jen otázka IQ... Znám dost, řekněme prostých lidí, kteří prostě zemana volit nepůjdou. Proč? Protože i když jim nebylo dáno, mají jakousi "sociální inteligenci" a z duše se jim příčí jeho lži, intriky a msty. Na to člověk opravdu nemusí být vědátor, aby si dokázal vyhodnotit, zda je někdo "férový hráč", nebo prostě a jednoduše bezcharakterní zmrd.

Co vnímám já, je, že ten "standard" nějakého chování se stále více posouvá a můžeš to vidět na různých diskuzích. Kdy jsi naposledy četl něco jako "Aha, promiňte, to jsem nevěděl, spletl jsem se, máte pravdu. Díky" Já už teda pár diskuzí četl, i se zúčastnil a co mi hlava nebere je, že nachytáš člověka při evidentní lži, nebo nevědomosti, napíšeš, ozdrojuješ, poodkazuješ a prostě nic! Buď diskuzi smaže, pokud to jde a pokud ne, tak buď nereaguje, nebo napíše něco ve stylu "stejně je to tak, jak říkám já a dál už se tom nebudu bavit". Toto mi připadá, že se stává běžným komunikačním prostředkem a mají na tom vinu právě "vzory" jako je zeman = "splést se je něco špatného a přiznat chybu ukázka slabosti!" Často nemusí jít ani o politická témata. Tuhle jsem viděl na facebooku zajímavou matematickou hádanku a lidi se byli schopni hádat o špatném výsledku. Chápeš to? U tak exaktní věci, jakou je matematika, tam prostě neplatí "alternativní pravda", správný výsledek je vždy jen jeden. A když jim výsledek vysvětlíš, co myslíš, že následuje?

Taky mě to vcelku děsí, že přes tu příšernou pětiletku to spousta lidí chce zopakovat (těch 40% v prvním kole je IMHO vcelku alarmujících) a jedinej důvod proč ano, tak slyším: "imigranti, voe!". Jo, ještě jeden, stejně tupej: "ty ostatní kandidáty neznám". Takže místo šance na nádech nad hladinou raději zvolí jistotu dna. Opravdu jsem měl lepší mínění o tomto národu. Ale možná je to prostředím, kde se ponejvíce pohybuji - mezi dělným lidem ve fabrice. A tam, bohužel, příliš inteligence nepotkávám. Tím však nijak nevyzdvihuji sebe, pro rejpaly.

To je odvěké téma. I nějaká změna volebního systému, například Janečkův model, nebo test nějaké "volební gramotnosti" apod... Samozřejmě že by to bylo lepší, nicméně je to prostě neprůchozí. Ty strany, které by v takovémto volebním modelu zanikly, nebo minimálně těžce pohořely jsou zpravidla ty neukřičenější a sami si rybník rozhodně nevypustí. Začal by okamžitý kvikot o "elitářství", "asociálním systému" apod.

Tak systém je to bezesporu zajímavý, ale přiznejme si, že nám řeší jaksi jenom volby prezidentské, které jsou mi ze všech voleb tak nějak nejvíc u (_!_). Možná by se dal po úpravě ještě uplatnit ve volbách senátních, což jsou, v mých očích, volby o chlup důležitější...
Neřeší nám to ale ten zásadní problém a to sice aby rozhodnutí bylo co nejvíce v rukou erudovaných, nebo alespoň ne úplně blbých, případně, aby o tom, co se bude hrát, rozhodoval ponejvíce ten, kdo jaksi platí muzikanty... Což je to, co mně momentálně vadí asi nejvíc...

Přesně, i senátní.

1 člověk = 1 hlas má svůj důvod. V historii. Kdy různým skupinám obyvatel (ženy, jiné barvy pleti) byly volby zapovězeny a, nepřekvapivě, ani následná politika na tyto skupiny nebrala extra ohled. Dokázala by úspěšnější většina dostatečně zohlednit nutnost pomoct zvednout se ze dna těm nejpotřebnějším (aby nebyli jen výdajem, ale mohli si najít práci a být i plátci daní například), když by oni neměli hlasovací právo?

Jakýkoli jiný systém vymyslíš, vždycky to bude vůči někomu nefér, a kdo bude rozhodovat tu hranici, kdo ještě může a kdo ne? Ten arbitr by měl nesmírnou moc nad volbami.

Jedinou cestou je prosazovat do škol i života vzdělávání - občanské, mediální gramotnost, kritické myšlení.

1 člověk = 1 hlas má svůj důvod. V historii. Kdy různým skupinám obyvatel (ženy, jiné barvy pleti) byly volby zapovězeny

Proto píšu, že je to neprosaditelné, protože přes toto stigma se společnost jen tak nepřenese... V principu pokud zapovím volby nějaké skupině podle pohlaví, barvy pleti apod., tak asi všichni tak nějak cítíme, že to je špatně... Pokud by se ale podařilo z nich vyselektovat (alespoň částečně) blbce, tak bych to v neprospěch věci neviděl. Problém může být v tom mechanismu, jak píšeš. Současný stav je asi takový, kdy dva vlci a jehně hlasují, co bude k večeři a to asi taky není úplně nejšťastnější a fér...

Dokázala by úspěšnější většina dostatečně zohlednit nutnost pomoct zvednout se ze dna těm nejpotřebnějším (aby nebyli jen výdajem, ale mohli si najít práci a být i plátci daní například), když by oni neměli hlasovací právo?

Jsem přesvědčen že ano, rozhodně! Solidarita a soudržnost se slabšími je mnohem vyšší v okamžiku, kdy je dobrovolná. Koneckonců už samotná její existence, nad rámec povinného, které není nikterak zanedbatelné (právě naopak) to jen dokazuje. Proč by jinak existovala, když vlastně lidi "nemusí" a navíc už tak se dělí víc, než dost? O toto bych strach v žádném případě neměl. Ovšem ty krokodýlí slzy všech těch socialistů, kteří se organizováním té nedobrovolné solidarity a soudržnosti celkem slušně živí, bych utírat nechtěl... A to je přesně ten důvod, "proč to nejde"!

Tak Miloš Zeman si dle mýho docela naběhl s tím zveřejněním seznamu dárců na jeho "nekampaň". A nejlepší bylo, jak ho nabízel Drahošovi, který ho odmítl s tím, že ho to nezajímá, zato ihned zareagovala skvělá moderátorka a se slovy "Mě to ale zajímá" si seznam vzala.
No a vida, co se ukázalo:
Dárci Zemanovy kampaně dluží stamiliony
Advokáti dali Zemanovi 1,7 milionu. Předtím dostali z Lán milionové zakázky

Na druhou stranu, kdyby to bylo obráceně, měl bys o moc lepší pocit? Mě o dost víc vadí, že je u nás + - polovina lidí, kterým nevadí otevřené lhaní, mstění se, pletichaření a rozkrádání našich peněz, než to, že na "kosmetické funkci" bude (možná) 5 let sedět bezcharakterní zmetek... A jestli je takových lidí, se kterýma zatím sdílím stát 51, nebo 49% je celkem nepodstatné.

Upřesním to.
Kdybych vsadil už 16.1, měl bych lepší kurz 2,7 .
Bohužel jsem čekal na bankovní převod, který trval 3 dny a kurz mezi tím padl na 2,6

Zkorumpovaná media, hlavně Novinky.cz a volny.cz byly silně antizemanovské.
Probíhala tam skrytá kampaň na podporu Drahoše, takže nebylo jednoduché dát volbu.

Evidentně to na Drahoše stačilo. Když čtu povolební reakce těch vzdělanějších, mladších a společensky hodnotnějších, tak to vypadá, že zvítězila ta slušnější část společnosti.

Svini poznáte podle špinavého rypáku. Jsou chvíle, kdy se máte možnost rozhodnout. V poslední větě rozhovoru pro ČT měli oba kandidáti svou jednu minutu. Miloš Zeman dostal příležitost jako první a vyzval voliče, aby šli k volbám. Nic víc. O protikandidátovi neřekl ani slovo. To je chování dlouholetého politika, který ví, že nemá cenu voliče přemlouvat k volbě sebe sama. Za Ježíše také museli mluvit apoštolové. Jiří Drahoš dostal obrovskou výhodu – mluvil jako poslední. A ten slušňák celou minutu přesvědčoval voliče, proč nevolit Miloše Zemana. Aniž se mohl Zeman bránit. Miloš nakonec nechal to Drahošovo hovno stéci a raději poděkoval Witowské za korektní vedení rozhovoru. A v tu ránu bylo jasno, kdo prezident je a kdo jím být nemůže.

zlé stránky

Nechtej abych tu nahazel stovku antidrahosovskych "komentaru" od "slusnejsi casti volicstva" na novinkach.
Uplne staci jak jisty zemanovec radeji mlatil novinare nez aby pomohl svemu naplech ozralemu kamaradovi, komunistovi pisicimu pro parlamentni listy. Aneb "at si klidne chcipne, hlavne at se o tom nepise".

Akce "antidrahoš" nedosáhla ani čtvrtiny akce "antizeman". Ty v tom dokonce pokračuješ i po volbách. Každý, kdo umí číst, si jistě sám najde ty hromady hnoje, které v médiích i na internetu šířili hnojometi na adresu Zemana. Ovar či ožrala jsou ještě z těch "slušnějších". Vyhráli opravdu ti slušnější.

tuhle trollirnu tu porad dokola rozhrabavas ty

Možná máš problém se zrakem, ale já jsem reagoval na příspěvek od karla. Tobě se nelíbilo, co jsem napsal, a mě obviňuješ z "rozhrabávání"?

Příklady si najdeš sám v každičké diskuzi k článkům na netu. Nejde o "Aeronety", ale o běžné - rádoby ofi - servery. Nechceš mi doufám namluvit, ža jsi před volbami či během nich nic na webu nečetl.
</trolling>

Vzdycky tu zacinas to svoje "zemanovci jsou slusnejsi/lepsi/hodnejsi"... Trolling jak stehno.

A opet nic konkretniho o te "nechutne protizemanovske kampani". Co pisou ruzni anonymni trotlove v diskuzich je vedlejsi (jak vydno lze tam najit proti obema vpodstate cokoli), ja se tu bavim o konkretnich clancich vydavanych v mediich.

Myslím, že to zbytečně řešíš. To je to, z čeho tihle .... žijou a co jim dělá dobře. Stále mě dostává, jak si někdo může spojovat Zemana se slušností, to je spíše takový oxymóron. Co zkusit škatulkovat podle lží a pravd? Jelikož nezávislé průzkumy jasně dokázaly, že Zeman lhal při debatách mnohem častěji než Drahoš, jasně z toho plynem, že zvítězila lež. To je fakt, který nikdo nemůže zpochybnit. Dá se tedy předpokládat, že voliči Zemana jsou buďto neznalí, což je nemilé u přímé volby, nebo tito voliči věděli, že Zeman lže a bylo jim to fuk, což je spíš smutné, než cokoliv jiného. Dále můj čistě subjektivní pohled. Drahoš by pravděpodobně nebyl dobrý prezident. Zkušenosti ať vezme čert, ale očividně říkal hlavně to, co doufal, že se lidem bude zdát přijatelné. Zvolil si spíš cestu "nejsem jako Zeman" než nějakou svou cestu, ve které by ukázal, jak by mohl být dobrým a prospěšným prezidentem a získal tím více voličů. Jeho poslední minuta v debatě na ČT, to jsem tedy nepobral. Má skupiny poradců a přeci musel čekat, že takové "poslední slovo" přijde. Přesto všechno se musím vrátit ke své původní větě, že by nebyl pravděpodobně dobrým prezidentem. To je totiž čistý předpoklad, který jsem si vytvořil, jenže jsou zde i ta fakta. A hlavním faktem bylo, že Zeman nebyl dobrým prezidentem. Myslím, že to je ten hlavní důvod, proč mi (a mnohým dalším) nakonec stačil i takový polovičatý až špatný kandidát, jakým Drahoš byl. Naděje na možnou změnu nám každopádně pohasly a tak nyní nezbývá než přežít tu ostudu. Přeji všem pevné nervy :).

ale očividně říkal hlavně to, co doufal, že se lidem bude zdát přijatelné.

Tohle pasuje na Zemana dvojnásob. Otáčení názorů, jen aby se to zalíbilo co největším masám. Nikdy nezapomenu na milost pro Kajínka, odsouzenýho vraha a přitom Zeman na začátku svýho období tvrdil, že milosti dávat nebude, jen v mimořádných případech nemocných, ale rozhodně ne vrahům a zlodějům. Co bylo na Kajínkovi tak mimořádnýho? No byl (a je) známý a populární, přinese to body. Průběžná předvolební kampaň, kterou vlastně nevedl.
To stejný s migrantama/uprchlíkama - žádný k nám nechcou, ani zde nezůstanou, ale to nevadí, zahrajeme na tuto strunu, protože na ni rádi lidi slyší. A jak jim to lahodilo!

To máte samozřejmě pravdu. Kajínek byl od něj velmi chytrý tah a bez pochyb to bylo účelné gesto kvůli blížícím se volbám. Už tehdy muselo být každému jasné, že Zeman bude kandidovat. A jak jste napsal, porušil svá slova. Co se imigrantů týká, tak nebudu komentovat, ale pochopitelně také souhlasím.

Je zvláštní, že když se napíše jenom výčet (fakticky doložitelný) Zemanových přešlapů, je to antizeman. Ne není! Ty průsery má za sebou on, nijak se od nich nedistancoval nebo dokonce neomluvil (to on neumí) a my bychom se měli snažit, aby o nich vědělo co nejvíc lidí.

Že vás ještě baví se dohadovat. Tak Myloš vyhrál, sice o prsa, ale sedět tam může jen jeden. Jedni se můžou radovat, druzí vlastně taky, protože alespoň mají na koho nadávat. A jakýkoliv další kafrání na netu už to nezmění. V médiích, ještě než začne olympiáda, tak se z voleb ještě snaží vycucnout co to jde a dělají analýzy, proč to dopadlo jak to dopadlo a kdo z osobností české mediální a politické scény je spokojenej a kdo nasranej. Už ty srance ani nečtu. Skončilo to, basta fidli, buď za pět let, nebo lafeta a pak.

Drahos vyhrat nemohol, akosi sa zabuda na fakt, ze 40% naroda je podpriemerneho intelektu a kazdy 7 je debil.
To je statistika, preto je prezidentom Zeman a nie Drahos, a preto u nas uz roky vladne populista Fica, preto si amici zvolili Donaldina.
Ludska blbost je nekonecna.
Namiesto debilnych nicnehovoriacich analyz by sa s tym ludia proste mali zmierit.

Třeba lidi až takoví blbci nejsou, poražená strana si ovšem nepřipustí, že by mohla nemít pravdu.

Velká část zejména sociálně-vědní inteligence se odcizila od společnosti a ta se o ni přestala zajímat.
Utěšit ji může pouze to, že sdílí osud s avantgardou dobra ve všech západních zemích. Všude v demokratickém světě probíhá již dlouho pomalá, ale nezadržitelná vzpoura občanů proti exekutorům ctnosti. Lidé se kvůli nim přestali rozčilovat, ale přestali je i brát na vědomí. Všeobecná spása je „out“ a utopie se již nenosí. Na trhu názorů roste poptávka po zdravém rozumu, po základních hodnotách a po ověřených tradicích.
A tak by si avantgarda nevyžádaného pokroku měla uvědomit, že se z ní stala názorová menšina, kterou sice normální lidé demokraticky strpí, ale to je také všechno.

zdroj

Víš co je (_!_)? Že ta analýza je víceméně do puntíku správná, jen pořád přemýšlím, jak do jejího řešení, do psích koulí, zapadá Zeman se svou klientelistickou partičkou a se svou minulostí...? ::) Já docela chápu tu únavu a znechucení ze samozvaných rádobyintelektuálních (j)elit, až marxistické směřování současné Evropské unie a ty snahy o vybudování "lepšího světa" prostřednictvím regulací, příkazů a zákazů, sám ho do velké míry sdílím. Jen si klepu na hlavu, jestli řešením je ulhaný, bezpáteřní eurofederalista, obklopený pleticháři a hardkomunisty...
Pokud jsou těmi "základními hodnotami" a "ověřenými tradicemi" odkaz minulého režimu a proces normalizace, pak bych tomu i rozumněl, ale obávám se, že zrovna toto neměl Robejšek na mysli...

Nebo jak to vidíš ty? Vážně ti připadá, že zrovna Zeman reprezentuje směr, který bys viděl jako ten následováníhodný?

Do druhého kola se dostali dva kandidáti a ten spolek kolem pana profesora prohrál, nikdo další na výběr nebyl. Se Zemanem se dá nesouhlasit, u toho druhého jsem po celou dobu kampaně nepostřehl ani náznak vlastního názoru. Podnikatelský záměr se nezdařil, další pokus bude za pět let. To je celé, i když to podle reakcí poražených vypadá, že očekávají ještě další kolo voleb.

http://www.metro.cz/do-boje-o-hrad-2023-by-mohli-jit-proti-sobe-syn-a-otec-f7m-/region.aspx?c=A180129_180216_metro-region_jsk

Je otázka, proč politické strany nenominovaly nějaké kandidáty ze svého středu. Takové, o kterých bychom si my

fleg, 31.01.2018 08:25
...akosi sa zabuda na fakt, ze 40% naroda je podpriemerneho intelektu a kazdy 7 je debil...

co nás fleg tak prokouknul mohli představit, jak se budou chovat jako prezidenti. Mimo pana Zemana o kterém to víme (mně nevadí, když na hrubý pytel dává hrubou záplatu) ostatní kandidáti (mimo pana Topolánka co mne přesvědčil, že na vysokou politiku nemá) akorát slibovali jací budou prezidenti když je zvolíme a ty jejich sliby se až tak moc nelišily.

Padlo trefné přirovnání jestli bychom nastoupili do letadla jehož pilot si řízení letadla zkoušel akorát na simulátoru a to ještě kdo ví jestli. Tak snad v příštích prezidentských volbách nastoupí víc kandidátů co si je budeme umět představit v prezidentském úřadu.

Padlo trefné přirovnání jestli bychom nastoupili do letadla jehož pilot si řízení letadla zkoušel akorát na simulátoru a to ještě kdo ví jestli. Tak snad v příštích prezidentských volbách nastoupí víc kandidátů co si je budeme umět představit v prezidentském úřadu.

Toto prirovnanie je naopak uplne odveci.
Dobry prezident nemusi byt nutne profesionalnym politikom. Dobry prezidentom mozes byt aj ty, zalezi od toho, co mas v hlave a ako budes jednat v istych situaciach.
Ja keby kandidujem tak asi opakujem dokolecka to iste. Ak budem prezindeotm nebudem sa spravat ako emocny idiot a budem sa rozhodovat na zaklade zdraveho sedliackeho rozumu a je jedno, ci mi je viac sympaticke USA alebo Rusko, ci Cina.

Priklady:
- Som za zotrvanie v EU, pretoze mimo EU nema krajina ziadnu sancu. Prestanme sirit bludy a vystupeni z EU, je to ekonomicka samovrazda.
- EU dava, ale aj berie, takze nemozeme len brat, ale musime aj davat.
- Kvoty su blbost, nie preto, ze CR nechce byt solidarna, ale preto, ze ked CR prijme aj 10k imigrantov do pol roka ich zostane na uzemi CR tak 10. Kvoty vs volny pohyb osob su veci, ktore si navzajom odporuju. Preto ako prezident musim kvoty odmietat.
- Rusko by nemalo byt izolovane od zvysku sveta, studena vojna uz davno skoncila, preco nepomahat Rusku do EU a NATO? Je to predsa logicke, ze s Ruskom v EU a v NATO by uz na svete nebolo sily, ktora by im dokazala konkurovat (ani keby sa spoji USA a Cina dokopy).
Samozrejme chciet musi najma Rusko, ale ukazat mu volu zo strany clenov EU a NATO by nebolo odveci.
- Babis uz mal dostatok casu na zostavenie vlady a vyslovenie dovery, ak to nedal 1x nevidim dovod, aby dostal novu sancu. Ak ziadny iny politik nevie zagarantovat, ze dokaze spravit vacsinovu vladu treba vyhlasit predcasne volby. Co je na tom nelogicke?
- Kazdemu je jasne, ze v CR nechce zit ziaden utecenec. Prestanme sa teda strasit tym ako Cechy zaplavi vlna utecencov. Je to logicky blbost.
- Antifajciarsky zakon je dobra vec, ale totalny zakaz zacina pripominat prohibicu.
- Uprava ustavy, kvoli vlastneniu zbrani ala USA...naco. Vlastnit zbran moze dnes v CR legalne kazdy kto splna urcite podmienky. Zeby sa zakazali automaticke zbrane napriklad nie je nic protiustavne. Poloautomat dokaze spravit to na co je urceny, na svoju obranu naozaj nikto nepotrebuje samopal v automatickom rezime.

......atd atd.

Z tychto bodov je kazdemu jasne, preco by som sa nemohol stat prezidentom, pretoze kazdy z tych bodov hoci ma logicke opodstatnenie, ale ma aj emocnu rovinu a protistrana vzbudi u vacsiny naroda emocie namierene proti mne, takze 40% naroda je proti mne okamzite a zvysok spracuju marketingovy magovia.

preco nepomahat Rusku do EU a NATO? Je to predsa logicke, ze s Ruskom v EU a v NATO by uz na svete nebolo sily, ktora by im dokazala konkurovat (ani keby sa spoji USA a Cina dokopy).

Tohle me prijde jako naprosta hovadina. Pokud vim, tak NATO je pro Rusko nepritel cislo 1 (a pro NATO je Rusko jednou z nejvetsich hrozeb). A Rusko v EU je taky nemyslitelne, jelikoz si neumim predstavit jak se Rusko proti sve vuli podvoluje nazoru vetsiny (jak je videt napriklad v OSN). Jak se ukazalo napriklad ted na ukrajine ci v syrii, nejaka uzka trvala spoluprace je temer nemozna kvuli diametralne odlisnym nazorum v klicovych oblastech.
A predstava jak Rusko v NATU bojuje proti USA s Cinou je docela masakr.

Tohle me prijde jako naprosta hovadina. Pokud vim, tak NATO je pro Rusko nepritel cislo 1 (a pro NATO je Rusko jednou z nejvetsich hrozeb). A Rusko v EU je taky nemyslitelne, jelikoz si neumim predstavit jak se Rusko proti sve vuli podvoluje nazoru vetsiny (jak je videt napriklad v OSN).

Nie je. Uvahy o clenstve Ruska v NATO su pomerne stare a siahaju este k ere Gorbacova a Reagana. Velmi zaujimave boli pre mna nove fakty o ich schodzke v Rejkjaviku v 86, kde takmer doslo k oficialnemu nastoleniu tejto myslienky. Reagan sa s tym pohraval a nebyt poradcov dostalo by sa to aj oficialne von. Btw Reagan s Gorbacovom si tam nadstandardne dobre rozumeli.
To, ze pre NATO je bubak Rusko a v Rusku sa robi bubak z NATO je debilna politika. Niekto musi urobit prvy krok. tento krok neocakavam od Ruska, pretoze by sa to bralo ako prejav slabosti, ale prave od EU. Nie ako celku, od jednotlivych statov. Najprv jeden hlas, neskor dalsi a zrazu to bude na prorgame dna. Ak budu v Rusku vidiet, ze je tu naozaj velky zaujem o ich zaclenenie zacne silniet aj v Rusku tlak na tuto myslienku.
Samozrejme NATO je tazsi oriesok, takze zacal by som zaclenenim Ruska do EU a to take nerealne nie je. Ale plati to iste, popud musi prist z EU a zacat tlacit na Rusko, aby sa stalo clenom EU a o zvysok sa postaraju uz volby v Rusku, pretoze bezny Rus bude chciet byt tiez clenom EU tak ako je to v kazdej europskej krajine.

A predstava jak Rusko v NATU bojuje proti USA s Cinou je docela masakr.

To uz je scifi, ja som "vojnu" spomenul skor ako obchodnu na margo toho ako sa teraz Donaldino opovrzlivo vyjadroval na adresu EU. EU s Ruskom by USA v obchpdnej vojne hravo strcili do vacku.

Kdybys nebyl slovák, mohl bys to za pět let u nás zkusit. Názory máš dobrý, ale budeš to mít těžký, protože "nikdo tě nezná" a taky "nemáš žádný politický zkušenosti" a nějaký další superlativy se na tebe najdou.

Když to za pět let zkusí znovu Topolánek, tak má velkou šanci, jeho jméno si lidi pamatují, i když to byl taky pěknej bordel, co tu tehdy byl. Ale to není důležitý, lidi ho znaj a má zkušenosti, současnýmu prezidentovi to taky stačilo.

Kdybys nebyl slovák, mohl bys to za pět let u nás zkusit.

Nemohol...a nie preto, ze som Slovak. Ja nemozem kandidovat ani na SK. Nemozem povedat 40% naroda, ze su to blbci. Aj ked je to pravda.
Zober si taku (podla mna logicku vec) aka sa stala tu na debatach. Niekto tu vlozil v imigrantskej teme fotku mrtveho dietata, ktoru som s poznamkou vymazal, ze ak si tu nieco ako admin nezelam su to fotky, kde sa ublizuje detom, vratane ich mrtvol.
Namiesto ok akceptujem(e) to, ze si tu doma a toto sa ti nepaci som sa dozvedel, ze som cenzo, hovado a branim slobode slova a trestam ludi za iny nazor.
Toto je typicka ukazka emocneho idiotizmu, kde zdravy rozum zatemnil akukolvek logiku a vzhladom na vybusnu temu sa hned utocilo.
Ja to chapem, ak je niekto blbec a ja mu poviem, ze je bblec nemozem ocakavat, ze ma za to bude mat rad a bude ma volit. Demokracia naozaj nie je dobry system a uz dlhsie hlasam, ze lepsi system je vlada elit. Ja sam nemam problem podrobit sa vlade niekoho o kom viem, ze je dobry, ci dokonca lepsi ako ja.

To nic neznamená, viz čapí hnízdo, kde i přes zprávu OLAFu nejsem subjektivně schopen vyloučit vliv něčí objednávky. Správně podaný boj ve správnou dobu, za naši záchranu před inženýry a doktory, jakékoliv směšné sedmičky snadno smázne. Hrozí-li řezání hlav, nějaký tunýlek nikoho zajímat nebude.

Jistě, trochu ironie a bagatelizace. Ale až/pokud i v Česku zažijeme na vlastní kůži nějaký Bataclan, to teprve začnou kotrmelce v preferencích…

Z podobných příspěvků se nemůžu ubránit dojmu, že si snad uskutečnění takového útoku všichni strachotvůrci přejí, aby se ukázalo, že měli pravdu. I kdyby se něco takového stalo, pořád je to 4x méně mrtvých, než zemřelo loni při autonehodách. Máme tu nějakou protiautomobilovou stranu? Bojím se chodit kolem cest, můj hlas by měli.

I kdyby se něco takového stalo, pořád je to 4x méně mrtvých, než zemřelo loni při autonehodách.

Přiznám se, že tuhle dost rozšířenou logiku jsem taky úplně nepochopil...

"Migranti jsou sice jakýmsi bezpečnostním rizikem, jak vidíme na západě, ale to je úúúúplně v pohodě, protože i když se nějaký ten teroristický útok stane, tak pořád je těch mrtvých míň, než při autonehodách..."

Já teda nevím, ale taky se neškrábu hlavní nabité bouchačky za uchem, protože mě tam svědí a šance, že si ustřelím kebuli a zařvu je nižší, než když budu provozovat base jumping... ::) Prostě naprosto zbytečná rizika nepodstupuju... Ano, Okamura a Zeman jsou "obchodníci s deštěm" o tom žádná, ale tyto argumenty jim imho ženou vodu na mlejn.

Lenze teroristi sa zameriavaju vyhradne na vacsie staty, pripadne staty so silnou moslimskou komunitou. CR ani SR nesplna ziadne kriteria a je logicke, ze k teroristickemu utoku v tychto statoch vysoko pravdepodobne nedojde.
Mozno ak drbne nejakemu domacemu...my na SK sme uz popredu a mali sme uz pred rokmi typka, co zostrojil bombu a dal ju na namestie, nastastie zlyhala. Chudak uz sedi, ale kludne moze mat nejakeho podobne naruseneho nasledovnika. Uterak na hlave nemal, bojoval tusim za prava zvierat. Zabijat sa da v mene hocicoho.
Aka je pravdepodobnost, ze niekto zahynie pri teroristickom utoku v CR? Takmer nulova. A pri autonehode? Oproti tej nule dost vysoka.
Takze neriesme drzanie zbrani, riesme napriklad prisnejsie trestanie debilov za volantom, za alkohol nepodmienecne tresty bez pardonu, za ine previenenia tvrde tresty a pod.
My u nas mame prvy lastovicku. Jeden debil z vedlajsieho mesta blokoval sanitku asi 10-20min siel pred nou hoci mala zapnute vystrazne majaky. Dostal 1.5 roka tusim (nepodmienecne) a 9 rokov zakazu soferovania. Podla toho zaznamu zo sanitky je to idiot a trest si zasluzi. Takyto ludia nemaju co na ceste robit, denne ich stretnem niekolko.
Myslim, ze toto je ta hlavna myslienka, co odznela vyssie. Podme riesi realne problemy, s ktorymi sa stretavame dennodenne a nie nejake fiktivne, co mozno raz budu realnymi.

S migrantama radsi nezacinat, nebo si na to udelat oddelene tema. 9 z 10 argumentu kolem migrantu jsou vesmes hovadiny (at uz pro, nebo proti). Dementy najdes vsude, "bilej cech" se klidne radikalizuje pres internet, dedek vystrili hospodu, soused zastreli souseda kvuli kravine, znasilnuje se vsude a porad. Ateisti, zidi, krestani, budhisti, bili, cerni, zluti, modri...
Hlavni je lidi neustale strasit. Jedni strasi nacistickym svetrem norske olympijske vypravy a druzi prozmenu allahovymi ponozkami.

Uprava ustavy, kvoli vlastneniu zbrani ala USA...naco. Vlastnit zbran moze dnes v CR legalne kazdy kto splna urcite podmienky. Zeby sa zakazali automaticke zbrane napriklad nie je nic protiustavne. Poloautomat dokaze spravit to na co je urceny, na svoju obranu naozaj nikto nepotrebuje samopal v automatickom rezime.

Na držení automatu potřebuješ jak v ČR tak v USA speciální vyjímku, kterou na 99,9% nikdy nedostaneš, co chceš zakazovat?

Tie veci som vytahoval nahodne z hlavy, co som si pamatal z prezidenstkych debat. Slo o ustavny zakon, pretoze zla EU nam chce zobrat zbrane, to bol hlavny argument preco ten zakon je nutny.
Splietali tam nieco o automatoch a kalibroch, ktore chce EU zakazat.
Ako si spravne poznamenal automaty nie su schvalene asi nikde na svete legalne bez specialneho povolenia, takze neviem preco boli pouzite v prezidentskych debatach.
Ale aby sme sa vratili k veci, keby som prezident za ziadny ustavny zakon na nosenie zbrani lobovat nebudem, pretoze je to dalsia populisticka blbost. Kto chce zbran si moze zaobstarat uz dnes. Tym to pre mna ako prezidenta hasne.

Jinými slovy o problematice téměř nic nevíš, ale máš na ni jasný názor... Dnes celkem obvyklý jev. Koneckonců stejný postoj jako ty, zaujal i Hilšer - "Sice nerozumím, ale jsem jednoznačně PROTI!

Směrnice EU se naprosto netýká "automatů" v tvé interpretaci (předpokládám, že máš na mysli zbraně kategorie A. Které jsou, de fakto, zakázané už dnes...)
Týká se Dlouhých zbraní kategorie B které mohou mít vzhled zbraní kategorie A (první naprostá 3,14čovina) a pak omezení zásobníků u krátkých zbraní kategorie B a tady už o tu bezpečnost jde dost zásadně...
Další věcí a to dost zásadní je, že sama evropská komise avizuje, že toto je jen začátek (první kolečko zbraňového salámu) a že jejich ideál je společnost bez legálních zbraní, že tento návrh je jen kompromis, ale nestačí!
Takže nějaká reakce je rozhodně na místě! Pokud o tom chceš vědět víc, mile rád ti to povysvětluju, jestli máš zájem.

Celkom si nepochopil, co som chcel povedat. Ustavny zakon o zbraniach bol predvolebnou temou prezidenstkych volieb lebo to podla niekoho je strasne dolezite.
Podla mna je to totalne minoritny problem, osobne sa skor bojim stavu, kedy sa zbrane stanu bezne dostupnymi ako je v USA ako stavu, kedy budu viac kontrolovane.
Takze ano o problematike neviem tolko co ty, ale zaroven sa proti tomu, aby sa tato tema otvarala na urovni ustavneho zakona. Je to klasicky populizmus, EU este nic nespravila, nic sa neschvalilo na jej urovni a uz sa tu strasi tym, ze na establishment chce zobrat zakladne prava.
Naviac sa mi pacia pseudoargumenty ako keby v Parizi na diskoteka boli ozbrojeni ludia mohlo tam byt menej obeti, pretoze mohli teroristov skor zastavit. Uz vidim ten nerovny boj pistol vs samopal. Navyse nikto uz nespomina, ze v pripade hromadneho ozbrojovania obyvatelstva pravdepodobne stupne pocet obeti zabitych strelnou zbranou aj bez teroristov.
Preco?
Lebo ludia zacnu riesit svoje problemy so zbranou. POjdem na pivo, dvaja blbci sa tam pohadaju, vytiahnu kvery a kedze ich strelecky vycvik a IQ budu mizerne zacnu strielata ja schytam nejaku zbludilu gulku lebo som bol v nespravnom case na nespravnom mieste, Keby si dali len do drzky ako to byva teraz tak sa mi nic nestane.
Krasny priklad je asi tyzden stara vrazda u nas, kde clovek s Aspergerovym syndromom zastrelil svoju priatelku a potom seba. PO nej zostalo 6 mesacne dieta. Momentalne sa riesi ako to, ze clovek s takymto syndromom vobec dostal zbran.
Je vseobecne zname, ze ludia s tymto syndromom reaguju neprimerane v istych situaciach a ich EQ je casto nulove, napriek tomu, ze IQ byva nadpriemerne. A tento clovek dostal zbran hoci az na druhy pokus a v inom kraji ako povodne ziadal.
A to nehovorim o tom, ze na to aby si niekoho zabil nemusis mat aspergera, staci ak mas zbran a stretnu sa iste okolnosti.
Takze ziaden ustavny zakon, ja som naopak za sprisnenie poziadaviek na nosenie drzanie zbrane.

Teď jsem dočetl zajímavý článek:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-o-drobne-politicke-praci-dlk-/p_politika.aspx?c=A180130_225328_p_politika_wag
Pokud by mne na náměstí někdo zastavil, abych se podepsal do podpisového archu, jestli s tím souhlasím, tak bych se tam podepsal s celou adresou a číslem OP.

Jestli se bude uvažovat jak do budoucna upravit ústavní zákon o volbě prezidenta, tak bych tam přidal, že pokud někdo chce kandidovat na prezidenta, musí mít za sebou aspoň jedno volební období aspoň v komunální politice.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru

loading...