Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] IQ37, 12.01.2018 00:26, Debata, 178 příspěvků (1296 zobrazení)

To zas bude kraválu na pavlačích. ;-)

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Tak bude sranda. Nelze nevzpomenout Miloše a Karla u Krause. https://w… Moas 12.01.2018 07:05
Tohle jsem dnes měl na xychtoknize. Doufám, že to nikdo nemyslí vážně… Yarda 12.01.2018 09:39
Do schránek to vhazují taky, možná někdo napíše, že se mu kolem baráku… karel 12.01.2018 12:24
To jsou jasně nepravdivé zprávy! Kdyby to byl Putin, tak by se přece m… IQ37 12.01.2018 12:39
Nadít tašku prázdýma flaškama jde i se sankcema. Prasak 12.01.2018 16:06
Vzhledem k tomu, jak ochotně to všichni zveřejňují, tak ta obava může… IQ37 12.01.2018 12:45
Jen aby nikoho pak nevyloučili kvůli propagaci na facebooku jako v Čes… Araneus84 12.01.2018 16:14
Nesmíš tomu věřit,takovýck blbin je na FB přehršel. kozakl 13.01.2018 07:07
May the force be with you. JR_Ewing 12.01.2018 11:46
Hang jú. IQ37 12.01.2018 12:42
You or us? ;-) L-Core 12.01.2018 22:05
Džízas, proč furt musím žhavit transfokátor na engliš? PS: Hodil jsem… IQ37 12.01.2018 22:38
Píšeš to, jako by to někoho mělo překvapit... Nevím sice, co je třeba… Roker 12.01.2018 22:58
Koukám, že zrovna ty nemáš daleko k té prasklé cévce. Nebudu zastírat,… IQ37 12.01.2018 23:09
Přání otcem myšlenky? :-) Podívej já se uživím jak se zemanem, tak bez… Roker 12.01.2018 23:30
Proč tě tak šíleně rozčiluje, že jsem volil Zemana? Máme přece demokra… IQ37 12.01.2018 23:45
Přečetl jsem si svůj koment poctivě 4x a skutečně nevěřícně zírám, kde… Roker 13.01.2018 00:01
A když jsem ti odpověděl já, odpovíš mi i ty na něco? :-) Roker 13.01.2018 00:02
Já jsem se tě na nic neptal. A na otázku: "Proč tě tak šíleně rozčiluj… IQ37 13.01.2018 10:54
Ano a na to jsem ti odpověděl, že si nemůžu pomoct, ale prostě mě to n… Roker 13.01.2018 12:00
On je úlisnej jen v Moskvě a Pekingu (edit: jo, a když píše dopisy Tru… touchwood 13.01.2018 10:29
https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Zakerny-utok-na-Zemanovy-… POW 12.01.2018 17:40
lidi jsou prostě nasraný. touchwood 13.01.2018 10:33
Ať žije Zeman! Ale někde jinde. Prasak 13.01.2018 09:18
Tak jsem byl včera volit. Hodil jsem to kandidátovi, který se nepodělá… touchwood 13.01.2018 10:28
To je rozumné řešení. Ale například v USA by se ta dvě kůzlátka už vál… IQ37 13.01.2018 10:51
Stejně tak borec s airsoftovou pistolí před pár lety. JR_Ewing 13.01.2018 22:41
Vekslák Horáček svým falešným videem s údajným rozhovorem s Milošem Ze… POW 13.01.2018 11:07
Slušnej blábol. :-D Karelll 13.01.2018 11:36
Video je převzato z oficiálního YouTube kanálu Michala Horáčka https:/… POW 13.01.2018 11:46
O video nejde. Jde o ty různé ruské propagandaweby. Jedou teď naplno,… touchwood 13.01.2018 11:55
Miloška ted muze zachranit jen banda senilních duchodcu. Karelll 13.01.2018 12:17
Miloška imho zachránili především jeho fanatiční odpůrci... Roker 13.01.2018 12:18
Uvidíme, snad nebude tak zle. Karelll 13.01.2018 12:25
V prvním kole to nevidím, anžto to šacuju na slušnou volební účast. Mů… Roker 13.01.2018 12:29
Tady z poradny,nebo obecně ? kozakl 14.01.2018 09:05
O video nejde? idiot si nechá vyrobit falešné video, které šíří na své… POW 13.01.2018 13:15
Tak oni jsou jen dvě možnosti... 1: Buď říkáš, že lidi jsou nesvépráv… Roker 13.01.2018 13:26
Pokud by se Zeman tolik nebál předvolebních debat, tak by tohle video… Karelll 13.01.2018 13:56
U tebe jsem přesvědčen, že ty vysvětlení potřebuješ, sám to nedáš. touchwood 13.01.2018 15:54
Snad jen slepec nepozná, že je tam Horáček namontovaný. Vtipná forma,… vlk56 13.01.2018 13:00
Dobře k tomu přistoupili v DVTV, když pozvali všechny kandidáty k rozh… JR_Ewing 13.01.2018 22:43
Skvělé :-) O jménech těch autorů z AE náhodou nevíš? Jeden si říká, j… vlk56 13.01.2018 23:49
Zdá se, že dokonáno jest https://volby.cz/pls/prez2018/pe2?xjazyk=CZ… L-Core 13.01.2018 14:31
K času 15:45 Zeman: 1,5 mil. hlasů Drahoš: 1 mil. hlasů Fischer: 0,4… touchwood 13.01.2018 15:48
Mě vcelku děsí těch 40%, něco to o tomto národu vypovídá. Prasak 13.01.2018 16:09
Mě ani ne, to jsou stále jedni a titíž. Pokud bych měl vyjádřit zděšen… touchwood 13.01.2018 16:13
"Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debi… Dwane Dibbley 13.01.2018 17:11
Výsledných 38,5 je velká prohra. Na to, že má za sebou váhu tradičně v… JR_Ewing 13.01.2018 22:46
38,5% není taková prohra. Už vzhledem k tomu, kolik kandidátů bylo ve… IQ37 13.01.2018 22:54
V průměru ano, ale jsou regiony, kde mu to hodil každej druhej, doslov… Prasak 14.01.2018 00:30
Nám v Ústeckém kraji vyfoukl prvenství v podpoře Zemana (47% při 52% ú… JR_Ewing 14.01.2018 08:31
Čísla vypadají dobře. Jen aby přišli lidé k urnám i podruhé a my se mo… vlk56 13.01.2018 23:46
Trapný a žlučovitý Zeman v přímém přenosu. :-) "já já já" edit: podp… touchwood 13.01.2018 16:32
Kontrolní otázka: má už Gott Řád bílého lva? :-p L-Core 13.01.2018 17:16
Myslíš už desátého ? Gott má všechno. Jágr taky. kozakl 14.01.2018 09:08
Tak ten odhad volební účasti mi celkem vyšel... :-D V druhém kole bude… Roker 13.01.2018 17:42
Krom Prahy je Zeman populární napříč republikou. Je opravdu vidět, vel… Prasak 13.01.2018 18:05
To se dalo asi čekat, nicméně ta mapa není překvapením vzhledem k 38/2… Roker 13.01.2018 18:26
Každopádně se tu mapu půjdu pokusit přepsat. Prasak 13.01.2018 18:32
Tak to já taky... Sice liberálního levičáka bez čitelného postoje nepů… Roker 13.01.2018 18:41
Prosperující velkoměsta vs. upadající venkov. Mladí lidé z vesnic odch… Niko Bellic 13.01.2018 19:47
Ostrava očividně není prosperující město a Karviná je totálně v háji. Prasak 13.01.2018 19:58
Tak přiznejme si, že tam to byl vždycky tak trochu "stát ve státě" a k… Roker 13.01.2018 23:15
https://www.youtube.com/watch?v=rqUnNUYsf24 JR_Ewing 13.01.2018 23:17
Zapomínáš na jednu věc: Zatím co Zeman kandidoval sám (jako obhájce; p… touchwood 14.01.2018 10:08
Uz zacina nove kolo straseni obcanu. A osobne znam lidi, kteri tomu ve… Dwane Dibbley 14.01.2018 19:17
Tohle je obrovský problém, se kterým se protrhla hráz s obrovským přis… JR_Ewing 14.01.2018 19:21
Proč to je problém? Obě strany dělají to samé. karel 14.01.2018 19:23
Věřím, že venkov – nikoliv pražská kavárna – rozhodne i kolo druhé. S… IQ37 14.01.2018 19:28
Urcite je to jen nadsazka, sarkasmus a ironie? Znam lidi kteri temhle… Dwane Dibbley 14.01.2018 19:36
Já Protiproud vnímám tak, jak jsem napsal. Nikdo přece neodpovídá za t… IQ37 14.01.2018 20:48
Kdo chce nezávislé a nikým neovlivněné zpravodajství, může si pustit Č… karel 14.01.2018 20:59
Ve výčtu kladů ČT ti chybí profesionalita a objektivita. Nebo spíše ch… IQ37 14.01.2018 21:24
Tak hlavně tím "čehosem" se ty sám zaštiťuješ výše v naší "diskuzi" a… Roker 14.01.2018 21:37
Jen se klidně ptej, já ti bránit nebudu. Ale doporučuji ti najít si že… IQ37 14.01.2018 22:15
Jen mě tak napadá, proč vlastně zakládáš vlákna na diskuzním webu, kdy… Roker 15.01.2018 06:10
Víš o tom, že stále stojíš před zrcadlem? IQ37 15.01.2018 13:37
Těžko... Já si nevyzobávám to, co se mi právě hodí. To zrcadlo ti spíš… Roker 15.01.2018 13:47
Hlavně to nevzdávej. :-D IQ37 15.01.2018 17:01
Myslíš? Tak pokud to říkáš ty a vidíš aspoň elementární šanci, že bys… Roker 15.01.2018 18:33
Bude to drsny, druhy kolo. Nechci Kalouska za predsedu vlady. :-/ Redmarx 14.01.2018 22:09
Když to dojde tak daleko, tak budu Kalouskem nakonec nadšen. Dobře nám… IQ37 14.01.2018 22:17
Za vším zlým vždycky stojí Kalousek JR_Ewing 15.01.2018 06:05
Trochu jsem nad tou větou uvažoval. Kalouska nemusím, ale třeba jeho p… L-Core 15.01.2018 07:17
Preco pozeras kto pomohol tebe, pozeraj co pomohlo vseobecne a nevyber… fleg 15.01.2018 09:14
Preco pozeras kto pomohol tebe Abych alespoň v tom mohl vidět nějaké… L-Core 15.01.2018 12:44
Za vším zlým stojí všichni. Jednou ten, jindy onen. A marně hledám něk… IQ37 15.01.2018 16:55
Můžeš mi prosím představit scénář, jak by se Kalousek mohl stát předse… JR_Ewing 15.01.2018 08:04
Scénářů by mohlo být víc. Např: 1) Drahoš ho pověří sestavením vlády.… IQ37 15.01.2018 16:59
A ten realny scenar kterym strasis je ktery presne? Dwane Dibbley 15.01.2018 17:07
Jaký reálný scénář? O ničem takovém nebyla řeč. IQ37 15.01.2018 17:12
Výsledky jsou jednoznačné: Pražáci chtějí dostat Zemana na venkov, zat… Moas 15.01.2018 07:52
To bych ani neřekl. Když si sečteš hlasy proti Zemanovi, tak ten výsle… touchwood 15.01.2018 07:57
To byl jen chtip. :-( Moas 15.01.2018 08:32
Neexistují "hlasy proti Zemanovi". Existují jen hlasy, které "nevolily… IQ37 15.01.2018 13:41
Samozrejme ze jsou hlasy proti zemanovi. Tak jako minule volby rozhodl… Dwane Dibbley 15.01.2018 17:12
Úvaha, že kdo nedal hlas Zemanovi, tak je automaticky proti Zemanovi,… IQ37 15.01.2018 17:17
Tohle srovnání vyvrací různé předvolební šetření. Zatímco voličské sku… JR_Ewing 15.01.2018 17:32
Já nesleduju tyhle "průzkumy, coby kdyby". Já jsem napsal, co si myslí… IQ37 15.01.2018 17:41
No, ale když si vezmeš ty předvolební debaty a vyjádření oné osmičky,… L-Core 15.01.2018 17:40
Vykládat se to dá všelijak. Já tvrdím, že ta "volební koalice preziden… IQ37 15.01.2018 17:46
:-D:-D paráda. Jen víc a houšť. Rozhodovat se v prezidentských volbác… MadMike 15.01.2018 17:50
Koukam ze jsi uplne mimo realitu, nebo jen trolis, kazdopadne se zabed… Dwane Dibbley 15.01.2018 18:11
Máš taky dost svérázný výklad slova "debata". IQ37 15.01.2018 18:17
Anální alpinista Horácio opět v akci : „Milí romští přátelé, jsem rád… POW 15.01.2018 18:00
Vsadil jsem na Fortuně 200,- na Zemana, tak snad nezklame. :-D IQ37 26.01.2018 22:29
A pak že jsou u nás na tom důchodci bídně... :-) P.S. Za zemana bys d… Roker 27.01.2018 07:13
No, s Fortunou nemá Horáček už léta nic společného. JR_Ewing 27.01.2018 09:00
Ajo vidíš... Já ho zas tolik nesleduju, jen si vybavuju, že měl neustá… Roker 27.01.2018 12:24
Známej - ač příznivce Drahoše - si vsadil na Zemana pětikilo. Jak říka… Zdenál 27.01.2018 14:21
Jistěže. Chleba levnější nebude, ať bude prezidentem kterýkoliv z nich… IQ37 27.01.2018 14:52
Právě sleduju žumpu - tiskovku Zemana. Urážky jen prší. :-( touchwood 27.01.2018 16:44
Ale pravil, že chce být méně arogantní, méně sebevědomý a více pokorný… Zdenál 27.01.2018 17:42
Neřekl ovšem o kolik... méně. Třeba o celé jedno procento. IQ37 27.01.2018 19:11
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/v-zemanove-stabu-napadli-novinare-pa… touchwood 27.01.2018 20:47
Jsem zvedam co se z toho vyvrbi, pry se to ozral nejaky "novinar" z pa… Dwane Dibbley 27.01.2018 21:16
Ten násilník byl autor dezinformačních článků a možná i Putinův agent:… karel 27.01.2018 21:23
Nebo z folklórního seskupení "Kozinky". IQ37 27.01.2018 21:50
Já se hlásím k lůze a jsem s průběhem incidentu spokojený. Novinářské… IQ37 27.01.2018 21:40
Čím konkrétně si na koho novináři dovolovali? Nedělali jen svou práci… vlk56 27.01.2018 22:11
Tak k "lidovému prezidentu", jaksi patří i ta "lidová zábava", ne? Ane… Roker 28.01.2018 06:21
No jo, já zapomněl, blíží se výročí vítězného února. Tehdy začalo to m… touchwood 28.01.2018 10:53
Škoda, že sis na to nevzpomněl už před volbami. IQ37 28.01.2018 19:17
On možná jo, ale spousta jiných to už zapomnělo. Prasak 28.01.2018 19:31
Tak předpokládám, že bych chtěl asi moc, aby mi autor objasnil, jak te… Roker 28.01.2018 20:38
Zeman je tam, kam patří. Na Hradu! Kdo chce, může se mu to nelíbit, al… IQ37 27.01.2018 16:59
Bohužel, máte pravdu. Hold tenhle národ neumí rozeznat jasné lži. Karelll 27.01.2018 17:24
Osobně bych řekl, že drtivě většině ty lži spíš nevadí... Těch, kteří… Roker 27.01.2018 17:50
Je to složitější - viz Proč na faktech nezáleží? Náš mozek panikaří a… Zdenál 27.01.2018 17:56
O vítězství Miloška jsem nepochyboval, přece pravda a láska musí zvítě… POW 27.01.2018 17:50
Zeman patri tak akorat do futralu. Me jen utesuje myslenka, ze tech 5… Dwane Dibbley 27.01.2018 18:25
Jo tohle je přesně ta slušnost kterou voliči Drahoše chtěli vidět? Al Capone 27.01.2018 18:27
Zemanovec pribehl s touhle omletou frazi? Jen konstatuji co vidim (pri… Dwane Dibbley 27.01.2018 18:43
To není omluva proto, že se chováš jako pr*se ;-) Všichni najednou cht… Al Capone 27.01.2018 18:47
Jaky prase? Jaky slovnik? Promin ze jsem se krive podival na tveho boh… Dwane Dibbley 27.01.2018 19:02
Když chci po prezidentovi slušnost a je to kolikrát jediný důvod proč… Al Capone 27.01.2018 19:13
Ach jo. Mam te tu ted zacit napadat, protoze ses otrel o drahose, aby… Dwane Dibbley 27.01.2018 19:20
Tobě to pořád nedochází co? No, měj se ;-) Al Capone 27.01.2018 19:24
Když jsi slušný, pokládá tě lůza za slabého. touchwood 28.01.2018 10:54
Doporučuji se podívat na tento výzkum. Je z CT24 (tedy rozhodně ne Zem… Jan Fiala 27.01.2018 18:50
Tam me spis prijde zajimave u zemana "duveryhodny" "spojuje narod" a "… Dwane Dibbley 27.01.2018 19:05
To jsou názory voličů jednotlivých kandidátů, ne fakta. Nicméně mi z t… Jan Fiala 27.01.2018 19:16
Jestli to nebude tim, ze jim ten vysneny kandidat nevypdl v prvnim kol… Dwane Dibbley 27.01.2018 19:19
Jojo. Škoda, že nebyl ve druhém kole Horáček, mohlo být mnohem víc sra… Jan Fiala 27.01.2018 19:51
A ty na tom shledáváš něco nelogického? Není náhodou dvoukolová volba… Roker 27.01.2018 20:24
Jo, ty národní zájmy jsou "imigranti". Ty námluvy u Putina a v Číně se… Prasak 27.01.2018 19:21
Možná by se uživila firma, prodávající hlídací kňoury. Takový vycvičen… Jan Fiala 27.01.2018 19:55
jj. Výstižně shrnuto. touchwood 28.01.2018 10:54
Zeman patri tak akorat do futralu. Me jen utesuje myslenka, ze tech 5… IQ37 28.01.2018 19:20
To neni argument, to je nazor. Ale tohle podsouvani a prekrucovani je… Dwane Dibbley 28.01.2018 19:28
Když to nedá, tak to nedá. Nebyl by ani první, ani poslední prezident,… IQ37 27.01.2018 19:15
Pan Zeman sice vyhrál, ale jen o prsa. [613-prsa-jpg] Yarda 28.01.2018 09:00
Velká prsa vždycky znamenala výhru a hojnost. IQ37 28.01.2018 19:15
Rád si občas čtu tenhle falešný účet https://twitter.com/schwarzenberg… L-Core 29.01.2018 10:46
Docela vtipný fake účet. Z tohoto pohledu je nejjistější volit ve stř… IQ37 29.01.2018 11:38
___KLIK___ Witovská asi netušila, že je Drahoš až tak chudý duchem, ž… karel 29.01.2018 11:53
Mě hrozně fascinuje, jak na vstupu kandiduje slušný, bezúhonný a vzděl… Roker 29.01.2018 12:22
Uf, bylo k vidění něco objektivnějšího, než debata na ČT? JR_Ewing 29.01.2018 15:15
Mně přijde nejvtipnější, že na Zemanovo zvolení doplatí fakticky hlavn… Araneus84 29.01.2018 15:34
Ti to zse hodi na kalouska. Do snemovny si natahli estebaka co bude vl… Dwane Dibbley 29.01.2018 16:00
To by mě fakt zajímalo. Co by ti víc sedělo? Feudalismus, anebo rovnou… IQ37 29.01.2018 16:52
Ono když se to tak vezme, tak vždycky na všechno doplácí ta nižžší tří… IQ37 29.01.2018 16:45
Podívej se na Švýcarsko a na jaké úrovni tam žijí "obyčejní lidé" a po… Araneus84 29.01.2018 17:01
V čem vlastně s mým příspěvkem nesouhlasíš? Švýcarsko, Rusko, Jižní Am… IQ37 29.01.2018 19:32
POZOR POZOR !!! Český Wolverine se vyjádřil ke zvolení Zemana preziden… POW 29.01.2018 17:15
Tak tenhle je zjevně momentálně opožděnej, na to snad nemusí reagovat… karel 29.01.2018 17:26
Nj psychiatr, ten nahoře bude jeho "vyléčený" pacient :-) POW 29.01.2018 17:40
Tak ten mě teda namíchl! Napsat něco takového zrovna na moje narozenin… IQ37 29.01.2018 19:40
Tohle bych spis videl na volice Cibulky. Dwane Dibbley 29.01.2018 17:38
Bohužel, mám Facebook v hosts. IQ37 29.01.2018 19:33
kdo jsou to ti mladí kleštěnci s českou vlajkou? touchwood 30.01.2018 07:29
Jaks mohl... To ti nedošlo, že se tu bude prezentovat devět z deseti "… mif 29.01.2018 19:07
Ale tušení jsem samozřejmě měl. :-) Narozdíl ode mě tohle téma bere mo… IQ37 29.01.2018 19:34
A ještě chybí, se Sovětským svazem na věčné časy,to jsou hesla jak za… fibik 04.02.2018 18:14
Měl jste si vsadit, aspoň by z výhry toho pána bylo něco dobrého. Karelll 05.02.2018 13:58
Však jsem si taky vsadil (a vyhrál). Je to tady někde v příspěvcích. IQ37 05.02.2018 14:50
Pan Karel Čapek kdysi napsal: Zásada náboženská: Kdo není se mnou, je… poslední Yarda 08.02.2018 10:48

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] Yarda, 12.01.2018 09:39 [Upraveno]

Tohle jsem dnes měl na xychtoknize. Doufám, že to nikdo nemyslí vážně a neroznáší to do poštovních schránek, mohlo by to vést ke zneplatnění voleb.
[605-volby-jpg]

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Registrovaný] IQ37, 12.01.2018 12:39

To jsou jasně nepravdivé zprávy! Kdyby to byl Putin, tak by se přece musel potácet (pod vlivem vodky) s nedopitou flaškou v ruce! "Motal se s naditou brašnou" je jasně fake! Jeho brašna musí být nutně prázdná nebo skoroprázdná (vlivem sankcí). :-D

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Prasak, 12.01.2018 16:06

Nadít tašku prázdýma flaškama jde i se sankcema.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Tohle jsem dnes měl na xychtoknize. Doufám, že to nikdo nemyslí vážně…

[Registrovaný] IQ37, 12.01.2018 12:45

Vzhledem k tomu, jak ochotně to všichni zveřejňují, tak ta obava může být reálná.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Tohle jsem dnes měl na xychtoknize. Doufám, že to nikdo nemyslí vážně…

[Registrovaný] Araneus84, 12.01.2018 16:14

Jen aby nikoho pak nevyloučili kvůli propagaci na facebooku jako v Českém Slavíkovi.

< Odpovědět

Re: May the force be with you.

[Registrovaný] IQ37, 12.01.2018 12:42

Hang jú.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] IQ37, 12.01.2018 22:38 [Upraveno]

Džízas, proč furt musím žhavit transfokátor na engliš?

PS: Hodil jsem to - samozřejmě - Zemanovi! Proč? Protože není úlisnej smrad, jako ti ostatní.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Džízas, proč furt musím žhavit transfokátor na engliš? PS: Hodil jsem…

[Registrovaný] Roker, 12.01.2018 22:58

Píšeš to, jako by to někoho mělo překvapit... Nevím sice, co je třeba na takovém Jirkovi Hynkovi úlisného (u některých lidí asi cokoliv :-) ), ale rozhodně nepochybuji o tom, koho bude volit zapšklý, nepřejícný a škodolibý dědek, kterému bylo blaze za minulého režimu. Takže možná stačilo napsat obligátní

Hodil jsem to zemanovi, ať z toho kavárně praskne cévka!

než se pouštět do hodnocení, kdo je a není "úlisnej smrad", protože by to třeba chtěl někdo u některého kandidáta zdůvodnit a ty bys musel zase vařit z vakua ;-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 12.01.2018 23:09

Koukám, že zrovna ty nemáš daleko k té prasklé cévce. Nebudu zastírat, že mi to působí radost.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Roker, 12.01.2018 23:30

Přání otcem myšlenky? :-) Podívej já se uživím jak se zemanem, tak bez něj. Kdyby ses nad tím zamyslel (iluze si nedělám), tak ti, jenž dokáží obhajovat i soudem uznané zemanovy lži, tvrdit, že u klenotů měl virózu a přešvihnuté náklady hradu obhajovat tím, že "pan prezident přispívá na klokánky" toho "vůdce" musí potřebovat asi o dost zoufaleji, nemyslíš? To pomíjím fakt, že u toho obhajování neobhajitelného (ty to aspoň neděláš, tobě je to u (_!_), hlavně že má ze všech nejbolševičtější myšlení) vypadáte dost trapně...
Za 5 let zemanovy vlády se mi zvýšil životní standart díky tomu, že nespoléhám na vůdce, ale denně dělám věci, které me posouvají dopředu. Ty si fakt myslíš, že mě rozhodí, když ho tam chudáka (a to myslím opravdu vážně, nikoliv iventivně) pošlete na dalších 5 járů? V podstatě mi tím dost pomůžete, ale nežádám po tobě aby ses to pokusil pochopit... :-) Jestli mě něco mírně znepokojuje je fakt, kolik lidí jako ty asi tak žije mezi námi. Nepřejícných, škodolibých, pokřivených a pomstychtivých. Tyto vlastnosti totiž nikdy nemohou přinést nic dobrého...

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 12.01.2018 23:45

Proč tě tak šíleně rozčiluje, že jsem volil Zemana? Máme přece demokracii a ty máš pěnu u huby, když má někdo jiný názor, než ty.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Proč tě tak šíleně rozčiluje, že jsem volil Zemana? Máme přece demokra…

[Registrovaný] Roker, 13.01.2018 00:01

Přečetl jsem si svůj koment poctivě 4x a skutečně nevěřícně zírám, kde vidíš tu "pěnu u huby". ::) Já se ti jen směju... Respektive tomu, že se chlubíš něčím, o čem nikdo nepochybuje a házíš pojmy, které nedokážeš obhájit,to je celé. :-) Pokud jsou tvé asociace "obsáhlejší příspěvek" = "pěna u huby", tak by to sice zapadlo do toho o čem se bavíme, ale naproto by to vylučovalo alespoň základy racionálního myšlení, které dost často vykazuješ. Jinými slovy jsi sice nenávistný, zlý a nepřejícný ("já to vám, mladým přeju! Za to cinkání, vy blbci!" - pěna? U huby? Já? Vážne? :-D ), ale nejsi naprostý idiot, takže proč nečteš to, co tam je a vidíš tam to, co chceš? :-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 13.01.2018 10:54

Já jsem se tě na nic neptal.
A na otázku: "Proč tě tak šíleně rozčiluje, že jsem volil Zemana?", jsi neodpověděl.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Roker, 13.01.2018 12:00

Ano a na to jsem ti odpověděl, že si nemůžu pomoct, ale prostě mě to neštve :-D Nicméně ty evidentně dost intenzivně potřebuješ, aby mě to (a nejen mě) šíleně štvalo, protože pak by ta tvá volba zřejmě postrádala smyslu... Ostatně proč bys toto celé vlákno jinak zakládal, že? :-)
Tak dobrá, přistupuji na tvou hru. Takže štve mě to proto, že jsem kavárenský povaleč a prezident mi určitě odstřihne Sorosovy peníze, které pobírám jako pracovník neziskovky. Stačí tak?

Teď už mi odpovíš, když se zeptám? :-)

< Odpovědět

Re: Džízas, proč furt musím žhavit transfokátor na engliš? PS: Hodil jsem…

[Moderátor] touchwood, 13.01.2018 10:29 [Upraveno]

On je úlisnej jen v Moskvě a Pekingu (edit: jo, a když píše dopisy Trumpetovi). :-)

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 13.01.2018 10:33

lidi jsou prostě nasraný.

< Odpovědět

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] Prasak, 13.01.2018 09:18

Ať žije Zeman!
Ale někde jinde.

^ Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Moderátor] touchwood, 13.01.2018 10:28 [Upraveno]

Tak jsem byl včera volit. Hodil jsem to kandidátovi, který se nepodělá ve volební místnosti z pohledu na dvě malá kůzlátka. :-D

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 13.01.2018 10:51

To je rozumné řešení.
Ale například v USA by se ta dvě kůzlátka už válela v krvi na podlaze. To by bylo teprv kino. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 13.01.2018 22:41

Stejně tak borec s airsoftovou pistolí před pár lety.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] POW, 13.01.2018 11:46

Video je převzato z oficiálního YouTube kanálu Michala Horáčka
https://www.youtube.com/channel/UCoZ_Gfr4xpbu5IlKIK1A_lQ/videos

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 13.01.2018 11:55

O video nejde. Jde o ty různé ruské propagandaweby. Jedou teď naplno, Milošek potřebuje pomoc. :-)

< Odpovědět

Re: Miloška ted muze zachranit jen banda senilních duchodcu.

[Registrovaný] Roker, 13.01.2018 12:18

Miloška imho zachránili především jeho fanatiční odpůrci...

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Karelll, 13.01.2018 12:25

Uvidíme, snad nebude tak zle.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Roker, 13.01.2018 12:29

V prvním kole to nevidím, anžto to šacuju na slušnou volební účast. Můj osobní tip je kolem 60%. V druhém kole záleží kdo bude. Podlě mě ale rozhodne nějaká "událost" mezi prvním a druhým kolem. Něco jako s tou pindou z femen. Výsledek šacuju hodně těsný... Uvidíme, necháme se překvapit.

< Odpovědět

Re: O video nejde. Jde o ty různé ruské propagandaweby. Jedou teď naplno,…

[Registrovaný] POW, 13.01.2018 13:15

O video nejde? idiot si nechá vyrobit falešné video, které šíří na svém yt kanále v naivním domnění že se na podvrh nepřijde. Cože? Pak web který na to upozorní je hned označený za ruský či dílo kremlu? Bakalův -aktualně.bla bla a podobné sračky o tom informovat nebudou pochopitelně.

< Odpovědět

Re: O video nejde? idiot si nechá vyrobit falešné video, které šíří na své…

[Registrovaný] Roker, 13.01.2018 13:26 [Upraveno]

Tak oni jsou jen dvě možnosti...

1: Buď říkáš, že lidi jsou nesvéprávní idioti, kteří nepoznají, že to video je sestříhané a udělané za určitým záměrem na něco poukázat a mohou ho považovat za skutečný rozhovor...

2: Vadí ti ten samotný záměr poukázat na to, že se zeman vyhýbá jak čert kříži tomu být konfrontován. Prostě a jednoduše pohrdá voliči...

Stříhání videa trochu rozuzmím a toto je sestříháno záměrně tak, aby to poznal i idiot, ale zřejmě se skutečně najdou jedinci, kteří budou i tak vřeštět o "sprostém podvodu"... :-)

< Odpovědět

Re: O video nejde? idiot si nechá vyrobit falešné video, které šíří na své…

[Registrovaný] Karelll, 13.01.2018 13:56

Pokud by se Zeman tolik nebál předvolebních debat, tak by tohle video nemuselo vzniknout. Pan Horáček si s tím prostě poradil po svém. Video mě pobavilo...

< Odpovědět

Re: O video nejde? idiot si nechá vyrobit falešné video, které šíří na své…

[Moderátor] touchwood, 13.01.2018 15:54

U tebe jsem přesvědčen, že ty vysvětlení potřebuješ, sám to nedáš.

< Odpovědět

Re: Vekslák Horáček svým falešným videem s údajným rozhovorem s Milošem Ze…

[Registrovaný] vlk56, 13.01.2018 13:00

Snad jen slepec nepozná, že je tam Horáček namontovaný. Vtipná forma, jak konfrontovat člověka, který rozhodně nedělá žádnou kampaň a zbaběle se neúčastní žádné debaty.

Mohl by mi prosím někdo, kdo tyhle weby čte pravidelně, osvětlit jména konkrétních lidí stojících za tímto skvělým nezávislým žurnalismem? "Vedoucí kolotoče" nebo "Pozorovatelka", transparentní jak hrom.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 13.01.2018 22:43

Dobře k tomu přistoupili v DVTV, když pozvali všechny kandidáty k rozhovoru a dali jim všem 20 minut.

https://video.aktualne.cz/dvtv/exkluzivni-rozhovor-s-kandidatem-na-prezidenta-milosem-zeman/r~97df9d20f23a11e7afac0cc47ab5f122/

< Odpovědět

#

[Registrovaný] vlk56, 13.01.2018 23:49

Skvělé :-)

O jménech těch autorů z AE náhodou nevíš? Jeden si říká, jak je možné, že tyhle weby mají takový dosah, když ani není možné zjistit konkrétní osobu, která text napsala?

< Odpovědět

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Moderátor] L-Core, 13.01.2018 14:31

Zdá se, že dokonáno jest
https://volby.cz/pls/prez2018/pe2?xjazyk=CZ

Na 50% to nevypadá, druhé kolo Zeman vs. Drahoš.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 13.01.2018 15:48 [Upraveno]

K času 15:45

Zeman: 1,5 mil. hlasů
Drahoš: 1 mil. hlasů
Fischer: 0,4 mil. hlasů
Horáček: 0,35mil. hlasů
Hilšer: 0,3 mil. hlasů

Když sečtu hlasy proti Zemanovi a s vědomím, že velké okrsky (města) Zemanovi moc nepřejí a Zemana už moc lidí volit nebude, tak to vypadá v druhém kole na cca 55+% hlasů pro Drahoše.

Důležité je, aby lidi přišli i k druhému kolu. Já jsem (zatím velmi spokojen).

< Odpovědět

Re: K času 15:45 Zeman: 1,5 mil. hlasů Drahoš: 1 mil. hlasů Fischer: 0,4…

[Registrovaný] Prasak, 13.01.2018 16:09

Mě vcelku děsí těch 40%, něco to o tomto národu vypovídá.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Mě vcelku děsí těch 40%, něco to o tomto národu vypovídá.

[Moderátor] touchwood, 13.01.2018 16:13

Mě ani ne, to jsou stále jedni a titíž. Pokud bych měl vyjádřit zděšení, tak taky nad 40%, ale těmi, kterým nestálo za to zvednout prdel a jít volit.

< Odpovědět

Re: Mě vcelku děsí těch 40%, něco to o tomto národu vypovídá.

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 13.01.2018 17:11

"Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní, nebo alkoholik a zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt."

Ja jsem u nej se 40% pocital. Jsem jen rad ze mu to klesa i pod tech 40%, sehnat pres 10% v druhem kole bude pro nej dost problem.

< Odpovědět

Re: Mě vcelku děsí těch 40%, něco to o tomto národu vypovídá.

[Registrovaný] JR_Ewing, 13.01.2018 22:46

Výsledných 38,5 je velká prohra. Na to, že má za sebou váhu tradičně váženého prezidentského úřadu, 5 let permanentní kampaně za státní peníze, soustavný přístup do medií a každý týden pořad, kde mu moderátor olizuje koule.

< Odpovědět

Re: Výsledných 38,5 je velká prohra. Na to, že má za sebou váhu tradičně v…

[Registrovaný] IQ37, 13.01.2018 22:54

38,5% není taková prohra. Už vzhledem k tomu, kolik kandidátů bylo ve hře jenom proto, aby Zeman neuspěl hned v prvním kole.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Výsledných 38,5 je velká prohra. Na to, že má za sebou váhu tradičně v…

[Registrovaný] Prasak, 14.01.2018 00:30

V průměru ano, ale jsou regiony, kde mu to hodil každej druhej, doslova. Chápu, že někomu jeho rétorika a slovník může být sympatický, ale že nejsou s to vidět ty jeho protimluvy (žádná amnestie vrahům -> pustím Kajínka), paktování se s nedemokratickými zeměmi, protlačování kamarádů (Mynář a prověrka, nadržování trestně podezřelému Babišovi). Ale výroky proti migraci asi mají větší úspěch, ačkoliv osoba prezidenta na to má minimální vliv.
A ještě jednu výhodu má - krom Topolánka, kterej úspěšně hnojil vládu pravice, spousta voličů to jiným kandidátům nehodí jen kvůli tomu, že je neznají. Znají jen Zemana.

„Volil jsem Zemana. Už vím co to je za člověka, a ostatní moc neznám. Tedy až na Topolánka."

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 14.01.2018 08:31 [Upraveno]

Nám v Ústeckém kraji vyfoukl prvenství v podpoře Zemana (47% při 52% účasti) kraj Moravskoslezsky (49% při 56% účasti).

Na vesnici u tchánovců byla ta neznalost kandidátů ve výsledcích naprosto zřejmá:

50% Zeman, 22% Horáček a zbytek daleko vzadu.
Ale srovnávat znalost kandidáta s prezidentem, který jede 5 let permanentní kampaně za státní peníze není úplně fér a je otázka, jestli je to chyba kandidátů (kteří jsou minimálně 3 měsíce v každém zpravodajství), nebo chyba voličů, kteří prostě kašlou na to se alespoň trochu informovat.
Topolánek má podobně problematickou minulost vlády jako Zeman (z opoziční smlouvy jsme se ještě plně nezregenerovali, kauza Bamberg, Olovo..), akorát narozdíl od Zemana je to ještě v živé paměti. Naštěstí.

< Odpovědět

Re: K času 15:45 Zeman: 1,5 mil. hlasů Drahoš: 1 mil. hlasů Fischer: 0,4…

[Registrovaný] vlk56, 13.01.2018 23:46

Čísla vypadají dobře. Jen aby přišli lidé k urnám i podruhé a my se mohli těšit, že skončí ta tragikomedie na Hradě.

< Odpovědět

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Moderátor] touchwood, 13.01.2018 16:32 [Upraveno]

Trapný a žlučovitý Zeman v přímém přenosu. :-)

"já já já"

edit: podpora od Babiše a Goťáka... LOLOLOLOL

^ Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 13.01.2018 17:16

Kontrolní otázka: má už Gott Řád bílého lva? :-p

< Odpovědět

#

[Registrovaný] kozakl, 14.01.2018 09:08

Myslíš už desátého ? Gott má všechno. Jágr taky.

< Odpovědět

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] Roker, 13.01.2018 17:42

Tak ten odhad volební účasti mi celkem vyšel... :-D V druhém kole bude největším soupeřem zemana samotný zeman. Ono propastně rozdělit společnost se někdy může sakra nevyplatit, pokud společně s tím dostatečně neomezíš demokratické principy (necháš pluralitu médiím, dovolíš kandidovat komukoli, necenzuruješ internet apod.) ve prospěch té poloviny, která je ti nakloněna. To se taky nakrásně může stát, že nezmobilizuješ dostatečné množství "věrných" a protože jsi buranské hovado a soudně uznaný lhář, tak tě může porazit i takové "želé", jako je Drahoš... ;-)

^ Odpovědět

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] Prasak, 13.01.2018 18:05

Krom Prahy je Zeman populární napříč republikou. Je opravdu vidět, velký města mu straní o dost míň, než venkovský okresy.
https://volby.idnes.cz/prezidentske-volby-2018.aspx?k=vysledky-prvni-kolo

^ Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Krom Prahy je Zeman populární napříč republikou. Je opravdu vidět, vel…

[Registrovaný] Roker, 13.01.2018 18:26

To se dalo asi čekat, nicméně ta mapa není překvapením vzhledem k 38/26%. Zajímavá by byla mapa Zeman + Hannig vs Drahoš + Hilšer + Horáček, což jsou řekněme podobně orientované skupiny voličů... Jinými slovy mapa v druhé volbě :-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 13.01.2018 18:32

Každopádně se tu mapu půjdu pokusit přepsat.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] Roker, 13.01.2018 18:41

Tak to já taky... Sice liberálního levičáka bez čitelného postoje nepůjdu volit zrovna s nadšením, ale když si mám vybrat mezi ním a egoistickým, sebestředným a pomstychtivým rádobyvlastencem (jen jsem pořádně nerozluštil za jakou vlast to vlastně kope) s bolševickým nádechem, tak mám celkem jasno...

< Odpovědět

Re: Krom Prahy je Zeman populární napříč republikou. Je opravdu vidět, vel…

[Registrovaný] Niko Bellic, 13.01.2018 19:47

Prosperující velkoměsta vs. upadající venkov. Mladí lidé z vesnic odcházejí do měst za vzděláním a lepším životem a tohle se jen tak nezastaví. Stát by se měl snažit venkov co nejvíce propojovat s městy kvalitní a rychlou dopravní infrastrukturou, aby bylo mezi mladými atraktivní bydlet i mimo město a rozvíjeli (prací i intelektuálně) svůj kraj, ze kterého pocházejí.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 13.01.2018 19:58 [Upraveno]

Ostrava očividně není prosperující město a Karviná je totálně v háji.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Ostrava očividně není prosperující město a Karviná je totálně v háji.

[Registrovaný] Roker, 13.01.2018 23:15

Tak přiznejme si, že tam to byl vždycky tak trochu "stát ve státě" a kde a proč to má příčiny se asi nemusíme přít...

< Odpovědět

Re: Krom Prahy je Zeman populární napříč republikou. Je opravdu vidět, vel…

[Moderátor] touchwood, 14.01.2018 10:08 [Upraveno]

Zapomínáš na jednu věc: Zatím co Zeman kandidoval sám (jako obhájce; pana "Zeman-B" Hanniga zanedbám, těch pár desítek tisíc hlasů není podstatných), tak lidé co volili alternativu, měli na výběr z řekněme 4 velmi kvalitních a dobře volitelných kandidátů, kteří se vzájemně mírně odlišovali - jeden je usedlý profesor, druhý úspěšný podnikatel, třetí úspěšný úředník, čtvrtý mladý aktivista. Co je naopak spojovalo, byla slušnost, vzdělání a snaha udržet ČR v západním kulturním okruhu.

Tím chci naznačit, že volič, který nechtěl Zemana, měl na výběr, a ten výběr nebyl jen na papíře - proto Zeman první kolo vyhrál. Naopak typický volič Zemana na výběr moc neměl, tudíž distribuce hlasů žádná nebyla (opět zanedbávám komickou figurku p. Hanniga). Když se koukneš o kus výše, tak přesně taková byla i má predikce. Ve druhém kole, pokud se neobjeví nějaká nová zásadní informace nebo to Drahoš zásadně nepodělá v diskusi (v což moc nevěřím), budou voliči Hilšera, Fischera i Horáčka v drtivé většině volit Drahoše, jediné úskalí je, aby přišli k volbám. S ohledem na to, že jak Hilšer, tak Horáček nabídli Drahošovi osobní pomoc, věřím, že voliči to pochopí a ocení a půjdou volit.

Pokud to tak dopadne, věřím, že odstranění Zemana z Hradu povede k postupnému odblokování české politické scény, návratu slušnosti, konstruktivní, byť tvrdé, debatě, a v neposlední řadě i k oslabení hnutí ANO.

< Odpovědět

Re: Uz zacina nove kolo straseni obcanu. A osobne znam lidi, kteri tomu ve…

[Registrovaný] JR_Ewing, 14.01.2018 19:21

Tohle je obrovský problém, se kterým se protrhla hráz s obrovským přispěním Zemana.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 14.01.2018 19:23

Proč to je problém? Obě strany dělají to samé.

< Odpovědět

Re: Uz zacina nove kolo straseni obcanu. A osobne znam lidi, kteri tomu ve…

[Registrovaný] IQ37, 14.01.2018 19:28 [Upraveno]

Věřím, že venkov – nikoliv pražská kavárna – rozhodne i kolo druhé.

S tím se přece nedá, než souhlasit.

K tomu webu: Kdo tam zajde častěji tak ví, že je v tom hodně nadsázky, sarkasmu a ironie, což nemusí být náhodnému návštěvníkovi zřejmé. Ale se slovy klasika: Však máte občanku, ne?

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 14.01.2018 19:36

Urcite je to jen nadsazka, sarkasmus a ironie? Znam lidi kteri temhle sputnikum, aeronetum, zvedavcum atd. skalopevne veri. Casto je to v pondeli v praci sranda poslouchat co zase kde o vikendu vycetli o iluminatech, NWO nebo ufounech.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 14.01.2018 20:48

Já Protiproud vnímám tak, jak jsem napsal. Nikdo přece neodpovídá za to, čemu někdo uvěří nebo neuvěří. To by mohli ten "internet" zavřít, protože tam stejně převažují fake news. :-D

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] karel, 14.01.2018 20:59

Kdo chce nezávislé a nikým neovlivněné zpravodajství, může si pustit ČT. Třeba bude mít štěstí a narazí na Halíka nebo někoho z neziskovky.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 14.01.2018 21:24 [Upraveno]

Ve výčtu kladů ČT ti chybí profesionalita a objektivita. Nebo spíše chybí jim.
Halík a někdo z neziskovky snad chrápou ve spacáku před ČT. Hlídací psi čehosi. Nebo hlídači psího... čehosi?

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Roker, 14.01.2018 21:37

Tak hlavně tím "čehosem" se ty sám zaštiťuješ výše v naší "diskuzi" a to byla právě ta věc, na kterou jsem se chtěl otázati... :-D
To je nějaká nová bojovka, že se ti, kteří demokracii (u nás v těžké demoverzi) a svobodu (u nás spíše její zbytky) z duše nenávidí a měli-li by k tomu mandát, tak ji bez mrknutí oka zašlapou do země, jimy zaštiťují? Když se ti, jako bolševikovi ekluje, není ti ani trochu kokotno se za ni schovávat? Co vidíš, když se podíváš ráno do zrcadla? :-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 14.01.2018 22:15

Jen se klidně ptej, já ti bránit nebudu.
Ale doporučuji ti najít si ženskou, ať tady stále nade mnou neonanuješ.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Roker, 15.01.2018 06:10

Jen mě tak napadá, proč vlastně zakládáš vlákna na diskuzním webu, když následnou diskuzi označuješ za "masturbaci". ::) Ona totiž ta diskuze jaksi patří k té demokracii, kterou se oháníš, když se ti to zrovna hodí. A pokud se ti nelíbí, že z tebe někdo dělá blbce, tak mu nenahrávej na smeč. Vysoký míče se totiž odjakživa smečovaly... :-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 15.01.2018 13:37

Víš o tom, že stále stojíš před zrcadlem?

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Roker, 15.01.2018 13:47

Těžko... Já si nevyzobávám to, co se mi právě hodí. To zrcadlo ti spíš bylo nastaveno... ;-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 15.01.2018 17:01

Hlavně to nevzdávej. :-D

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Roker, 15.01.2018 18:33 [Upraveno]

Myslíš? Tak pokud to říkáš ty a vidíš aspoň elementární šanci, že bys zvládl pochopit, jakej jsi jeliman, tak tě příteli samozřejmě na holičkách nechat nemohu... Sice podle tvé exhibice dole to moc nevypadá, ale já ti věřím! To dáme... :-D

< Odpovědět

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] Redmarx, 14.01.2018 22:09

Bude to drsny, druhy kolo. Nechci Kalouska za predsedu vlady. :-/

^ Odpovědět

Re: Bude to drsny, druhy kolo. Nechci Kalouska za predsedu vlady. :-/

[Registrovaný] IQ37, 14.01.2018 22:17

Když to dojde tak daleko, tak budu Kalouskem nakonec nadšen. Dobře nám tak!

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] L-Core, 15.01.2018 07:17 [Upraveno]

Trochu jsem nad tou větou uvažoval. Kalouska nemusím, ale třeba jeho představa daňové/sociální reformy, kterou představil někdy v roce 2009(?) +/- nějaký rok se mi osobně! hodně zamlouvala. Nikdy na ní nedošlo ani v tom nejmenším, takže všeobecné povědomí o ní je prakticky nulové.

Ale ta věta, cítím to (po zvážení) jinak: Za vším zlým stojí všichni. Jednou ten, jindy onen. A marně hledám někoho, kdo stojí za něčím dobrým. Oni totiž považují plebs/nás za nepřátelé, chovají se tak každodenně, jsme pro ně akorát tak užiteční volební idioti, aby oni stáli u hrantu. Marně pátrám nad něčím, o čem bych mohl říci: ten je dobrý, ten udělal něco dobrého pro nás (respektive pro mě). Platí výhradně pro politiku, pro činnost mocným vůči nám, dolním 10 miliónů.

---
Z mého osobního hlediska za poslední čtvrtstoletí mi z politiků nejvíce pomohl Klaus a spol dvěma vlnami kupónové privatizace a Paroubek zvýšením výdajových paušálů z 25 na 60%. Otázkou je, zda tohle se dá považovat za "dobro", považuji to ale jednoznačně za velké peněženkové plus. Všechna další "peněžní" opatření, změny, jsou z mého pohledu jen k horšímu, bez výjimky. A ostatní zákony, svobody… škoda mluvit. Nic pozitivního, ať se dívám sebeusilovněji.

Když píšu "čtvrtstoletí", myslím to doslova. Změna režimu a tedy možnost nechodit do práce, mi nesmírně vyhovuje.

< Odpovědět

Re: Trochu jsem nad tou větou uvažoval. Kalouska nemusím, ale třeba jeho p…

[Moderátor] fleg, 15.01.2018 09:14

Preco pozeras kto pomohol tebe, pozeraj co pomohlo vseobecne a nevyberaj hrozienka z kolaca.
Navyse vela dobrych napadov vzdy skoncilo ich zneuzitim a ono je relativne tazko vymysliet nieco, co sa zneuzit neda.
Dalsia vec je, ze vela veci sa ti zda zo zaciatku zlych a blbych a az neskor ti dojde, ze to blbost nebola.
A posledna vec...kopec ludom, co boli v politike som veril, ze tam sli s najlepsim umyslom nieco zmenit a napravit a ze ich ten demokraticky stroj casom zomlel a vysli z tej politiky ako idioti.
A ked sa nad tym zamyslis tak by si zistil, ze asi s kazdym politikom v niecom suhlasis, pretoze ciste zlo tam nepacha nikto. Asi aj preto je kazda volba vzdy volbou mensieho zla, nielen ta prezidenstka.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 15.01.2018 12:44 [Upraveno]

Preco pozeras kto pomohol tebe

Abych alespoň v tom mohl vidět nějaké plus. Protože "obecně" ho nevidím. Pokud srovnám roky 1993 a 2018, nenapadá mě NIC, co by bylo legislativně lepší. Jak krásně jednoduché byly například daňové zákony. Dnes? Některé 5x delší, chaos, zmatek, nikdo se v tom pomalu není schopen orientovat.

Tak by mě zajímalo "to dobré", čeho jsme se dočkali mezi těmi léty. Hlavně mi netvrď, že šengen, lisabon a hrozba eura :-p

ze tam sli s najlepsim umyslom nieco zmenit

Jo. Své příjmy nebo vliv.
"Soudruzi! Musíte lépe pracovat, abychom se my měli lépe!"

< Odpovědět

Re: Trochu jsem nad tou větou uvažoval. Kalouska nemusím, ale třeba jeho p…

[Registrovaný] IQ37, 15.01.2018 16:55 [Upraveno]

Za vším zlým stojí všichni. Jednou ten, jindy onen. A marně hledám někoho, kdo stojí za něčím dobrým. Oni totiž považují plebs/nás za nepřátele, chovají se tak každodenně, jsme pro ně akorát tak užiteční volební idioti, aby oni stáli u hrantu.

Velmi dobrý popis našich "politiků".
Já jsem od přírody optimista, ale to, co se děje v posledních letech, se mě snaží obrátit.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Bude to drsny, druhy kolo. Nechci Kalouska za predsedu vlady. :-/

[Registrovaný] JR_Ewing, 15.01.2018 08:04

Můžeš mi prosím představit scénář, jak by se Kalousek mohl stát předsedou vlády?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 15.01.2018 16:59

Scénářů by mohlo být víc. Např:
1) Drahoš ho pověří sestavením vlády.
...
x) Kalousek provede státní převrat.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 15.01.2018 17:07

A ten realny scenar kterym strasis je ktery presne?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 15.01.2018 17:12

Jaký reálný scénář? O ničem takovém nebyla řeč.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] Moas, 15.01.2018 07:52

Výsledky jsou jednoznačné: Pražáci chtějí dostat Zemana na venkov, zatimco venkov chce, ať si ho v Praze ještě pět let nechaj.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 15.01.2018 07:57

To bych ani neřekl. Když si sečteš hlasy proti Zemanovi, tak ten výsledek je spíše v neprospěch Zemana, a to i na venkově. A to má velkou výhodu, že obhajuje a je veřejně známý.

< Odpovědět

Re: To bych ani neřekl. Když si sečteš hlasy proti Zemanovi, tak ten výsle…

[Registrovaný] IQ37, 15.01.2018 13:41 [Upraveno]

Neexistují "hlasy proti Zemanovi". Existují jen hlasy, které "nevolily Zemana". A to neznamená, že jsou proti Zemanovi. Jak jsi to ty napsal, tak by si to ráda vykládala Kalouskova kavárna. Jak to bude doopravdy, to se ukáže ve druhém kole voleb.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 15.01.2018 17:12 [Upraveno]

Samozrejme ze jsou hlasy proti zemanovi. Tak jako minule volby rozhodly hlasy proti kajovi, tentokrat dost pravdepodobne rozhodnou hlasy proti zemanovi. Kdo chtel zemana, ten mu to dal v prvnim kole, kdo ho nechtel si vybral nekoho ze zbytku, kazdy trochu inteligentnejsi clovek to vidi a proto taky zeman s necelymi 40% nejasa, tech 10% bude davat dohromady dost tezko jelikoz nema prakticky odkud brat.
Takze ocekavam straseni "Drahos nas proda bruselu/americe, zavede tu euro a vlastnorucne navozi 200-300 milionu migrantu".

Ale to je tezky vykladat nekomu kdo je zamrzly na kalouskovi a kavarne.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 15.01.2018 17:17 [Upraveno]

Úvaha, že kdo nedal hlas Zemanovi, tak je automaticky proti Zemanovi, je mylná. Protože kdyby se uplatnil stejný princip v druhém kole i na Drahoše, tak je Zeman jasný vítěz voleb. Kdo nedal hlas Drahošovi v prvním kole - je podle tvé logiky - proti Drahošovi a ve druhém kole mu hlas taky nedá.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Úvaha, že kdo nedal hlas Zemanovi, tak je automaticky proti Zemanovi,…

[Registrovaný] JR_Ewing, 15.01.2018 17:32 [Upraveno]

Tohle srovnání vyvrací různé předvolební šetření. Zatímco voličské skupiny kandidátů Drahoš, Fisher, Hilšer a Horáček (dle abecedy) se silně překrývali, což bylo vidět i na výrazných rozdílech jejich "volebního zisku" a "volebního potenciálu", Zemanovi voliči se téměř nepřekrývali s jinými kandidáty a jeho potenciál byl velmi blízko volebnímu zisku.
Neříkám, že to nebude nikdo. Zaznamenal jsem prohlášení od některých voličů Topolánka (ten není uvedený výše v té čtveřici) a i Fishera (konzervativní katolíci), že zvažují volbu Zemana, ale 700000 jich těžko bude. Spíš bude zásadní, kolik jich k volbám vůbec nedorazí.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 15.01.2018 17:41

Já nesleduju tyhle "průzkumy, coby kdyby". Já jsem napsal, co si myslím já.
Taky bude záležet na tom, kdo se zúčastní voleb ve druhém kole.
Nějaký počet (možná) odpadne oproti prvnímu kolu, ale je možné, že přijdou ti, kteří na to prve kašlali.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Úvaha, že kdo nedal hlas Zemanovi, tak je automaticky proti Zemanovi,…

[Moderátor] L-Core, 15.01.2018 17:40

No, ale když si vezmeš ty předvolební debaty a vyjádření oné osmičky, prakticky všichni (Hannig možná ne, ale jeho kandidaturu jsem považoval za naprostý úlet) se obsahově! stavěli/vymezovali proti Zemanovi. Volič měl na výběr: Zeman (a Hannig) - kdokoliv proti.

Myslím si, že to bude tak, jak píše reddwarfácký Kocour: ti co volili kohokoliv kromě Zemana/Hanniga, Zemana prostě nechtějí, ve druhém kole mu to nehodí. Ale je to samozřejmě akademická debata :-) Hlasuje se anonymně.

Uvidíme za 14 dní. Mně osobně překvapilo, že Zeman neatakoval tu 50% hranici, že je dost daleko od ní; jeho šance na zvolení v 1. kole byla IMHO docela reálná.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 15.01.2018 17:46

Vykládat se to dá všelijak. Já tvrdím, že ta "volební koalice prezidentských kandidátů" byla vytvořena účelově, aby Zeman ta procenta nezískal hned v prvním kole a nestal se prezidentem. A ty předvolební debaty asi na "normálního" voliče nemají vliv. Rozhodovat se v prezidentských volbách podle toho, co vidí a slyší v předvolebních reality-show, může jenom blbec. I když jejich hlasy jsou právoplatné. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] MadMike, 15.01.2018 17:50

:-D:-D paráda. Jen víc a houšť.

Rozhodovat se v prezidentských volbách podle toho, co vidí a slyší v předvolebních reality-show, může jenom blbec. I když jejich hlasy jsou právoplatné. :-)

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Kdyby jsi kandidoval ty, máš jasně můj hlas. Kam se hrabe Tonda nebo třeba Petr Čtvrtníček...

< Odpovědět

السلام للجميع

Re: Úvaha, že kdo nedal hlas Zemanovi, tak je automaticky proti Zemanovi,…

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 15.01.2018 18:11

Koukam ze jsi uplne mimo realitu, nebo jen trolis, kazdopadne se zabednenym fandou zemana je to tezke. Klidne si predstavuj, ze hlasy ktere nedostali zeman a drahos se krasne rozdeli napul, protoze proste tvoje prani.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 15.01.2018 18:17

Máš taky dost svérázný výklad slova "debata".

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] POW, 15.01.2018 18:00 [Upraveno]

Anální alpinista Horácio opět v akci :

„Milí romští přátelé, jsem rád, že jsem vás mohl navštěvovat během své kampaně. Prosím vás, neignorujte 2. kolo volby. Pan inženýr Zeman není člověk, který má na srdci vaše zájmy. Jděte volit a zvolte protikandidáta, jestli chcete nějakou mou radu. Za sebe říkám, prosím vás, dejte svůj hlas panu profesoru Jířímu Drahošovi,“ řekl ve videu Michal Horáček.

https://www.facebook.com/sdruzeniromea/videos/10156083098491543/

^ Odpovědět

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] IQ37, 26.01.2018 22:29

Vsadil jsem na Fortuně 200,- na Zemana, tak snad nezklame. :-D

^ Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Vsadil jsem na Fortuně 200,- na Zemana, tak snad nezklame. :-D

[Registrovaný] Roker, 27.01.2018 07:13

A pak že jsou u nás na tom důchodci bídně... :-)

P.S. Za zemana bys dýchal a finančně podporuješ Horáčka? Jak to jen nazvat...? :puff:

< Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 27.01.2018 09:00

No, s Fortunou nemá Horáček už léta nic společného.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Roker, 27.01.2018 12:24

Ajo vidíš... Já ho zas tolik nesleduju, jen si vybavuju, že měl neustále na talíři od zemanOvcí jak "vydělává na nemorálním businessu a těch opuštěných maminek samoživitelek". Moje chyba. Nicméně stejně podpořil "třidního nepřítele"... :-D

< Odpovědět

Re: Vsadil jsem na Fortuně 200,- na Zemana, tak snad nezklame. :-D

[Registrovaný] Zdenál, 27.01.2018 14:21

Známej - ač příznivce Drahoše - si vsadil na Zemana pětikilo. Jak říkal - když vyhraje Drahoš, tak to pětikilo rád oželím a když vyhraje Zeman, aspoň na tom něco vydělám :-D

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 27.01.2018 14:52

Jistěže. Chleba levnější nebude, ať bude prezidentem kterýkoliv z nich.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Moderátor] touchwood, 27.01.2018 16:44 [Upraveno]

Právě sleduju žumpu - tiskovku Zemana. Urážky jen prší. :-(

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] Zdenál, 27.01.2018 17:42

Ale pravil, že chce být méně arogantní, méně sebevědomý a více pokorný. Tak uvidíme... :-|

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 27.01.2018 19:11

Neřekl ovšem o kolik... méně. Třeba o celé jedno procento.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: https://zpravy.aktualne.cz/domaci/v-zemanove-stabu-napadli-novinare-pa…

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 27.01.2018 21:16

Jsem zvedam co se z toho vyvrbi, pry se to ozral nejaky "novinar" z parlamentnich listu do bezvedomi. Zemanovci to samozrejme budou oslavovat, jak to zeman zase tem zlym natrel, tak zprava nema ani smysl.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 27.01.2018 21:23 [Upraveno]

Ten násilník byl autor dezinformačních článků a možná i Putinův agent:

Muž co napadl novinářku ve štábu Zemana je Jan Šolta. V roce 2016 třeba pozval do Prahy Gorbačova či podle svých slov mluvil 21. listopadu 1989 se Sověty a ti mu k Sametové revoluci tlumočili svá stanoviska. Píše na dezinformační servery, přednáší na podivných diskuzích.

zdroj

Chtělo by to nějak adekvátně zareagovat, na protest by se třeba mohla obnažit nějaká zrůda z hnutí vemen.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 27.01.2018 21:50

Nebo z folklórního seskupení "Kozinky".

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: https://zpravy.aktualne.cz/domaci/v-zemanove-stabu-napadli-novinare-pa…

[Registrovaný] IQ37, 27.01.2018 21:40 [Upraveno]

Já se hlásím k lůze a jsem s průběhem incidentu spokojený. Novinářské frndy si stále myslí, že si můžou dovolit na každého. Pěst je vyvedla z omylu, teď z toho dělají tyátr. Koho se vlastně ta "redaktorka" chtěla dotazovat a jaká byla její otázka? Zajímavá je tam tahle podivná pasáž:

Redaktorka se k incidentu nechtěla vyjadřovat.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Já se hlásím k lůze a jsem s průběhem incidentu spokojený. Novinářské…

[Registrovaný] vlk56, 27.01.2018 22:11

Čím konkrétně si na koho novináři dovolovali? Nedělali jen svou práci (dokumentovat průběh večera)? Že se tam nějaký dobytek zlije není důvod k nadávkám ani násilí.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Roker, 28.01.2018 06:21

Tak k "lidovému prezidentu", jaksi patří i ta "lidová zábava", ne? Aneb slovy klasika Štefana z Vesničko má, středisková - "čo by to bolo za krčmu, keby sa v něj chlapi nepobili..." (tady lze libovolně zaměnit i za "nepoblili") :-)

< Odpovědět

Re: Já se hlásím k lůze a jsem s průběhem incidentu spokojený. Novinářské…

[Moderátor] touchwood, 28.01.2018 10:53

No jo, já zapomněl, blíží se výročí vítězného února. Tehdy začalo to mlácení lidí s jiným názorem.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 28.01.2018 19:17

Škoda, že sis na to nevzpomněl už před volbami.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Škoda, že sis na to nevzpomněl už před volbami.

[Registrovaný] Prasak, 28.01.2018 19:31

On možná jo, ale spousta jiných to už zapomnělo.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Škoda, že sis na to nevzpomněl už před volbami.

[Registrovaný] Roker, 28.01.2018 20:38

Tak předpokládám, že bych chtěl asi moc, aby mi autor objasnil, jak tento výrok, v tomto kontextu myslel, že? Notabene autor, k únoru 48 nekriticky vzhlížející...

Jakože si na to měl vzpomenout před volbami a raději "vůdce" nekritizovat, protože by se mu to pak nemuselo vyplatit...?

< Odpovědět

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] IQ37, 27.01.2018 16:59

Zeman je tam, kam patří. Na Hradu!
Kdo chce, může se mu to nelíbit, ale to je tak vše, co s tím může udělat. :-)

^ Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Zeman je tam, kam patří. Na Hradu! Kdo chce, může se mu to nelíbit, al…

[Registrovaný] Karelll, 27.01.2018 17:24

Bohužel, máte pravdu. Hold tenhle národ neumí rozeznat jasné lži.

< Odpovědět

Re: Bohužel, máte pravdu. Hold tenhle národ neumí rozeznat jasné lži.

[Registrovaný] Roker, 27.01.2018 17:50

Osobně bych řekl, že drtivě většině ty lži spíš nevadí... Těch, kteří je neumí, nebo nechtějí rozeznat, je imho minimum. Převažují naschválníčci, koneckonců jeden příklad je i tady...

< Odpovědět

Re: Zeman je tam, kam patří. Na Hradu! Kdo chce, může se mu to nelíbit, al…

[Registrovaný] POW, 27.01.2018 17:50

O vítězství Miloška jsem nepochyboval, přece pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí! jak říkal kašpárek Havel.
AŤ ŽIJE PREZIDENT ZEMAN joooo :-D;-)

< Odpovědět

Re: Zeman je tam, kam patří. Na Hradu! Kdo chce, může se mu to nelíbit, al…

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 27.01.2018 18:25

Zeman patri tak akorat do futralu. Me jen utesuje myslenka, ze tech 5 let neda ani s tuctem balzamovacu.

< Odpovědět

Re: Zeman patri tak akorat do futralu. Me jen utesuje myslenka, ze tech 5…

[Registrovaný] Al Capone, 27.01.2018 18:27

Jo tohle je přesně ta slušnost kterou voliči Drahoše chtěli vidět?

< Odpovědět

Re: Jo tohle je přesně ta slušnost kterou voliči Drahoše chtěli vidět?

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 27.01.2018 18:43

Zemanovec pribehl s touhle omletou frazi? Jen konstatuji co vidim (pri debate na CT me dokonce jednou prislo, ze to tam se zemanem sekne v primem prenosu), proti zemanovcum jsem jeste velice slusny.

< Odpovědět

Re: Zemanovec pribehl s touhle omletou frazi? Jen konstatuji co vidim (pri…

[Registrovaný] Al Capone, 27.01.2018 18:47

To není omluva proto, že se chováš jako pr*se ;-)
Všichni najednou chtějí slušnost a přitom slovník těch lidí je mnohdy horší jak toho posledního dlaždiče.

< Odpovědět

Re: To není omluva proto, že se chováš jako pr*se ;-) Všichni najednou cht…

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 27.01.2018 19:02

Jaky prase? Jaky slovnik? Promin ze jsem se krive podival na tveho boha, netusil jsem ze jsi tak precitlively.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Al Capone, 27.01.2018 19:13

Když chci po prezidentovi slušnost a je to kolikrát jediný důvod proč ho někteří volí (to, že do slušného člověka má daleko je věc druhá) tak se přece sám budu chovat a vyjadřovat slušně.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 27.01.2018 19:20

Ach jo. Mam te tu ted zacit napadat, protoze ses otrel o drahose, aby ti docvaklo jak trapne tu ryjes?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Al Capone, 27.01.2018 19:24

Tobě to pořád nedochází co? No, měj se ;-)

< Odpovědět

Re: Zemanovec pribehl s touhle omletou frazi? Jen konstatuji co vidim (pri…

[Moderátor] Jan Fiala, 27.01.2018 18:50 [Upraveno]

Doporučuji se podívat na tento výzkum. Je z CT24 (tedy rozhodně ne Zemananovi nakloněného plátku):
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/2374879-drahos-jako-volba-proti-zemanovi-oba-tabory-volily-rozumem-na-doporuceni-moc-nedaly

Je zajímavé zjistit, kolik voličů Drahošových volilo Drahoše jen proto, že nechtěli volit Zemana, ne proto, že chtěli volit Drahoše.
Je zajímavé si přečíst, co si voliči na svých kandidátech cení nejvíc - u Drahoše vede "sympatický" a "fyzicky odolný".

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 27.01.2018 19:05

Tam me spis prijde zajimave u zemana "duveryhodny" "spojuje narod" a "ochrance narodnich zajmu".

< Odpovědět

Re: Tam me spis prijde zajimave u zemana "duveryhodny" "spojuje narod" a "…

[Moderátor] Jan Fiala, 27.01.2018 19:16

To jsou názory voličů jednotlivých kandidátů, ne fakta. Nicméně mi z toho vyplývá, že spousta lidí volila Drahoše ne proto, že by to byl jejich vysněný kandidát, ale proto, že jim nic jiného nezbylo.

< Odpovědět

#

[Moderátor] Jan Fiala, 27.01.2018 19:51

Jojo. Škoda, že nebyl ve druhém kole Horáček, mohlo být mnohem víc srandy.

< Odpovědět

Re: To jsou názory voličů jednotlivých kandidátů, ne fakta. Nicméně mi z t…

[Registrovaný] Roker, 27.01.2018 20:24

A ty na tom shledáváš něco nelogického? Není náhodou dvoukolová volba už ze svého principu o volbě menšího zla?

A když kandiduje někdo, řekněme s "vůdcovskými ambicemi", tak nevidí u něj volič, který je takto orientován právě tyto typy vlastnosí, byť je mnohdy nemá?

Přijde mi, že jsi popsal, že nebe je modrý, tráva je zelená a připadá ti to hrozně divný... Ale možná jsem to špatně pochopil...

< Odpovědět

Re: Tam me spis prijde zajimave u zemana "duveryhodny" "spojuje narod" a "…

[Registrovaný] Prasak, 27.01.2018 19:21

Jo, ty národní zájmy jsou "imigranti". Ty námluvy u Putina a v Číně se nepočítaj, protože to "vobyčejnýho člověka" nezajímá, to je daleko, ale imigranti, ty ti sežerou slepice ze dvorka, pošlapou mrkev za barákem, macešky před barákem, akorát vepř ve chlívku může být v klidu.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Jo, ty národní zájmy jsou "imigranti". Ty námluvy u Putina a v Číně se…

[Moderátor] Jan Fiala, 27.01.2018 19:55

Možná by se uživila firma, prodávající hlídací kňoury. Takový vycvičený půltunový kňour...
[611-large-hogjpg-7c295427a12d0d59-jpg]

< Odpovědět

Re: Jo tohle je přesně ta slušnost kterou voliči Drahoše chtěli vidět?

[Registrovaný] IQ37, 28.01.2018 19:20

Zeman patri tak akorat do futralu. Me jen utesuje myslenka, ze tech 5 let neda ani s tuctem balzamovacu.

Právě tohle je ukázkový "argument" Drahošových příznivců. Prostě hnojometi.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 28.01.2018 19:28 [Upraveno]

To neni argument, to je nazor. Ale tohle podsouvani a prekrucovani je presne ukazkovy "argument" Zemanovych priznivcu. Proste hovnometi.

Delam to dobre? Je to pro tebe srozumitelne "po zemanovsku"?

< Odpovědět

Re: Zeman patri tak akorat do futralu. Me jen utesuje myslenka, ze tech 5…

[Registrovaný] IQ37, 27.01.2018 19:15

Když to nedá, tak to nedá. Nebyl by ani první, ani poslední prezident, který zemřel v úřadě. Pak budou nové prezidentské volby. Můžeš si pak jít zatancovat na jeho hrobě. Co ti na tom připadá nenormálního?

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] Yarda, 28.01.2018 09:00

Pan Zeman sice vyhrál, ale jen o prsa.

[613-prsa-jpg]

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Registrovaný] IQ37, 28.01.2018 19:15

Velká prsa vždycky znamenala výhru a hojnost.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Moderátor] L-Core, 29.01.2018 10:46

Rád si občas čtu tenhle falešný účet https://twitter.com/schwarzenbergk a linkem z něj jsem se dostal na Kalouskův, kde kdosi trefně odhalil, proč volby dopadly jak dopadly.

Na vině je Kalousek, protože před druhým kolem nepodpořil Zemana. Kdyby tak učinil, 51% voličů by stálo před těžkým dilematem "Poslechnout Kalouska nebo zvolit vítače?" :-D

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 29.01.2018 11:38

Docela vtipný fake účet.

Z tohoto pohledu je nejjistější volit ve středu večer, kdy to nikdo nečeká.

:-D

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] karel, 29.01.2018 11:53

___KLIK___

Witovská asi netušila, že je Drahoš až tak chudý duchem, že aspoň nezaimprovizuje, nýbrž že bude po ní přesně opakovat to naučené sousloví.

Někde na netu. Mně se jen potvrdilo, že jsem se v názoru na ČT nemýlil.

^ Odpovědět

Re: ___KLIK___ Witovská asi netušila, že je Drahoš až tak chudý duchem, ž…

[Registrovaný] Roker, 29.01.2018 12:22

Mě hrozně fascinuje, jak na vstupu kandiduje slušný, bezúhonný a vzdělaný člověk, profesor akademie věd, který nikoho neuráží, nikoho nedehonestuje (u mě měl jednu podstatnou vadu a to sice, že to je liberální levičák jak noha) a na výstupu se dozvíme, že je to vlastně úplný debil, loutka, pedofil, zloděj vědeckých prací, poskok Sorose a že po víkendech sem vozí imigranty v dodávce...

Ale ano, ta nenávist, která jde z tábora "drahošovců" (kolik jich vlastně je, kteří volili Drahoše s nadšením, jako to nejlepší, co si umí představit?) je hrozná a nezměrná...

Vážně vám to není ani trochu blbé?

< Odpovědět

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] Araneus84, 29.01.2018 15:34 [Upraveno]

Mně přijde nejvtipnější, že na Zemanovo zvolení doplatí fakticky hlavně Zemanovi voliči. Ti totiž budou ve finále brečet.
Ono je třeba si uvědomit, že v čím větších s*ačkách země bude, tím hůře na tom budou ti nevzdělaní a málomajetní (voliči Zemana). Inteligentní člověk dokáže dobře prosperovat i v chaosu, bídě a korupci, protože mu nedělá potíže se tomu přizpůsobit. ;)
Takže kdo chce kam, pomozme mu tam.

^ Odpovědět

Re: Mně přijde nejvtipnější, že na Zemanovo zvolení doplatí fakticky hlavn…

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 29.01.2018 16:00

Ti to zse hodi na kalouska. Do snemovny si natahli estebaka co bude vladnout nejspis s komunistama a nackama, na hrad dalsiho borce co nas tahne na vychod a pak nejvic krici, jak je to nespravedlive, ze se chteji mit jako na zapade.
Vystoupit z EU taky chteji nejvic ti, kteri by na to doplatili hned jako prvni, ale urcite by si nasli nekoho, na koho by to svedli.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 29.01.2018 16:52

To by mě fakt zajímalo. Co by ti víc sedělo? Feudalismus, anebo rovnou otrokářství?

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Mně přijde nejvtipnější, že na Zemanovo zvolení doplatí fakticky hlavn…

[Registrovaný] IQ37, 29.01.2018 16:45 [Upraveno]

Ono když se to tak vezme, tak vždycky na všechno doplácí ta nižžší třída (slovy místního klasika - lůza). Copak tomu bylo za dřívějších prezidentů jinak? Takže i kdybys měl pravdu, tak v tom nijak podstatný rozdíl nebude.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Araneus84, 29.01.2018 17:01 [Upraveno]

Podívej se na Švýcarsko a na jaké úrovni tam žijí "obyčejní lidé" a podívej se na Rusko a na jaké úrovni tam žijí "obyčejní lidé" a pak se zkus znovu zamyslet, jestli je nějaký rozdíl, který dokážeš postřehnout.
Případně se můžeš podívat na jiné země, kde vyhráli populisti. Jako například na země v Jižní Americe, jak se jim tam hezky daří, když lůza zvolí "slibotechny".
Zamyslel si se byť jen na vteřinu, jak přesně podle tebe Zeman zastaví imigranty nebo jak by je Drahoš vítal ? O tom nerozhoduje prezident, jestli tu budou či nikoli, pokud to náhodou nevíš.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 29.01.2018 19:32 [Upraveno]

V čem vlastně s mým příspěvkem nesouhlasíš? Švýcarsko, Rusko, Jižní Amerika, zastavování migrantů... Já jsem o ničem z toho nepsal.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Registrovaný] POW, 29.01.2018 17:15

POZOR POZOR !!! Český Wolverine se vyjádřil ke zvolení Zemana prezidentem republiky. :D Tohle nemá chybu. Doufám, že voliči Drahoše se od tohoto distancují :D Užijte si video a #KoncentračníTábory a #ČernéPásky. Proč ? Protože to řekl VŮDCE, vole...

https://www.facebook.com/MladiVlastenciOficialniStranka/videos/536878113360100/?hc_ref=ARQ82Zow89nW8VCBwIqC07GpFGRz9fUONpdVVMODLCd_LDD53gFExa842aDAGHhhitU

^ Odpovědět

Re: POZOR POZOR !!! Český Wolverine se vyjádřil ke zvolení Zemana preziden…

[Registrovaný] karel, 29.01.2018 17:26

Tak tenhle je zjevně momentálně opožděnej, na to snad nemusí reagovat ani ti, co volili Drahoše. Tenhle pro změnu straší náručí velkoruského cara, to taky není normální.

< Odpovědět

Re: Tak tenhle je zjevně momentálně opožděnej, na to snad nemusí reagovat…

[Registrovaný] IQ37, 29.01.2018 19:40

Tak ten mě teda namíchl! Napsat něco takového zrovna na moje narozeniny!

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: POZOR POZOR !!! Český Wolverine se vyjádřil ke zvolení Zemana preziden…

[Registrovaný] IQ37, 29.01.2018 19:33

Bohužel, mám Facebook v hosts.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)!

[Moderátor] mif, 29.01.2018 19:07

Jaks mohl... To ti nedošlo, že se tu bude prezentovat devět z deseti "homo politicus"?

^ Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

#

[Registrovaný] IQ37, 29.01.2018 19:34 [Upraveno]

Ale tušení jsem samozřejmě měl. :-)
Narozdíl ode mě tohle téma bere moc lidí vážně.

Ale těší mě, že jsem se v titulku trefil do černého - Ať žije prezident Zeman!

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Ale tušení jsem samozřejmě měl. :-) Narozdíl ode mě tohle téma bere mo…

[Registrovaný] fibik, 04.02.2018 18:14

A ještě chybí, se Sovětským svazem na věčné časy,to jsou hesla jak za socíku,děkuji nechci.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 05.02.2018 14:50

Však jsem si taky vsadil (a vyhrál). Je to tady někde v příspěvcích.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: AŤ ŽIJE PREZIDENT (Zeman?)! poslední

[Registrovaný] Yarda, 08.02.2018 10:48

Pan Karel Čapek kdysi napsal:

Zásada náboženská: Kdo není se mnou, je proti mně.
Zásada politická: Kdo není se mnou, je lump.

Jak tak čtu vyjadřování odpůrců pana prezidenta a jeho vítězství na následující období, tak mne napadá, že mnozí si ten citát upravili:

...
Zásada politická: Kdo není se mnou, je vůl.

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2018 Poradna.net – info@poradna.net, Google+