Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Prasacke kombinace jidel

Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] ms11, 13.07.2017 17:45, Debata, 87 příspěvků (842 zobrazení)

Ahoj, zajimalo by me, co povazujete za nejvic hnusny kombinace jidel? Hodne kontroverzni je treba pizza s ananasem, jaky na ni mate nazor? Me osobne se treba dela spatne z predstavy, ze bych mel mit na rohliku pod Nutellou jeste maslo, ale urcite se najde nekdo, kdo to tak ji.

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
hamburger s hranolkama, je to devótní. kmochna 13.07.2017 17:52
Tak ted jsem si musel najit vyznam toho ciziho termita a jsem zmaten,… ms11 13.07.2017 18:07
To je kmochna, zvykni si. Prasak 13.07.2017 18:17
Nebo je to hlaska z nejakyho serialu? Význam sis našel správně, ale v… IQ37 13.07.2017 19:40
děkuji, jsem takový. kmochna 13.07.2017 22:44
Nejbližší obchod s hamburgry máme desítky km daleko, takže běžně tohle… L-Core 14.07.2017 12:44
Řízek s knedlíkem. Případně cokoliv s kečupem. Wikan 13.07.2017 18:39
A me zrovna rizek s knedlikem a zelim (upicky rizek) zaujal. Taky jsem… merlouska 13.07.2017 21:34
http://www.recepty.cz/recept/pavlisovsky-rizek-7228 Dnes jsem si ho mo… Yarda 15.07.2017 18:27
Jako nachodak se musim ozvat. Na Pavlisov to mam coby kamenem dohodil… Dwane Dibbley 24.07.2017 10:08
Ono totiž ten řízek usmažit je desetkrát rychlejší, než ho upíct v tro… Prasak 24.07.2017 18:05
Se zelím to může být zajímavý. Prasak 15.07.2017 19:34
S jahodovým knedlíkem taky. karel 15.07.2017 19:38
Knedla, maslo, zelé, to je trochu něco jinýho, než knedla, maso, jahod… Prasak 15.07.2017 20:19
Je to zajimavy. Mam kamosku, co pochazi z Trutnovska, takze mi o tom r… merlouska 15.07.2017 20:52
Řízek, zelí a knedlík, mi nepřipadá jako zas tak divná kombinace. Komb… Potkan007 16.07.2017 10:00
pizza s ananasom je velmi chutna ptz sunka syr a ananas sa k sebe chut… MM.. 13.07.2017 19:35
S tim chlebem take souhlasim. Dulezity je, ze v reklamach/na etikete j… ms11 13.07.2017 19:44
Je vidět že nevíš, co je to hlad. IQ37 13.07.2017 19:50
Lebo taliani pizzu s ananasom a podobne veci nerobia, tak nejaki ludia… MM.. 19.07.2017 19:39
Pro mě neexistuje nic, co by se nedalo sníst s něčím jiným - poživatel… IQ37 13.07.2017 19:44
Slaneček je dobrý. Šlehačka je dobrá. Jak teprv musí být dobrý slaneče… oldsoft 18.07.2017 20:09
Jednou, vyhecovan vyznamnym ceskym uchylem, jsem snedl teplyho zavinac… bahno 21.07.2017 20:23
Tohle je taky poživatelný, tedy alespoň pro domorodce a opravdový dobr… Prasak 18.07.2017 22:11
Koprová omáčka... rokator 13.07.2017 20:51
To není o kombinaci, ale obvykle o tramumatu z dětství. Koprovka je v… Prasak 13.07.2017 21:33
Tak ono je ryba a ryba. Kopr a losos je například uznávaná kombinace.… Moas 19.07.2017 12:04
Koprovka je super a už ji mám vychytanou. Vareny_hovezi_krk_s_koprovou… oldsoft 19.07.2017 12:13
Ke koprovce jsou mnohem lepší brambory (naučila jsem se to od babičky… ivzez 20.07.2017 05:54
A ja zase koprovku s bramborama moc nemusim, radsi ten knedlik. merlouska 20.07.2017 14:08
To já zase jedině s bramborama! Už to tady začíná připomínat slavnou… Zdenál 22.07.2017 16:22
S knedlíkem! Prasak 22.07.2017 22:18
flíčky s citronem a vločky v redbullu karel 13.07.2017 21:40
flíčky s citronem a vločky v redbullu Aha, vločky. Blbě jsem to přeče… IQ37 13.07.2017 23:26
Hawaii je jedna z mych oblibenych pizz. Rohlik s maslem a nutellou mi… merlouska 13.07.2017 21:51
Já zase nechápu hranolky s octem a angláni to tak žerou běžně. Ona ang… Prasak 13.07.2017 23:19
Zkusil jsem tam i haggis, jednou a naposledy. Fuj jsou plíčky a dršťky… karel 13.07.2017 23:26
Plíčky taky nemusím. Ale dršťková polévka, pokud je dobrá, tak není šp… Yarda 14.07.2017 00:12
Někde ve francii dělají speciální klobásu - střevo naplněný dalšíma st… Prasak 14.07.2017 09:58
banán je strategická věc. přítulky ségra je nesnáší, štítí se jich, za… kmochna 14.07.2017 10:41
Zkusil jsem tam i haggis, jednou a naposledy. Haggis je strašlivá věc… mif 16.07.2017 10:41
Každá kombinace s koriandrem či římským kmínem je mi naprosto odporná,… M-Pol 14.07.2017 03:05
Mně se hodně eklujou jídla, které mám od malička zafixované "nějak" a… Moas 14.07.2017 06:30
Tak zrovna čokoláda s chilli je jedna z nejstarších kombinací. Dokonce… Wikan 14.07.2017 08:43
To nic nemění na tom, že jsem vyrostl na sladké čokoládě a s chilli mi… Moas 14.07.2017 10:38
Koprovku lidi buď milujou (můj případ) nebo nenávidí. Moc to nechápu.… jirka44 14.07.2017 07:23
Já když si chtěl ke koprovce dát knedlik, tak se se mnou manželka mále… Moas 14.07.2017 10:37
Já to znám s obojím. Když došla knedla, tak se k tomu dovařily erteple… Prasak 14.07.2017 11:13
Fazolkovou máču mám rád, dokonce i manželka a synek, dělám to teda jen… Moas 14.07.2017 11:49
Pajšl = plíčky na smetaně. To jsem taky nikdy nedal. Rejžovej nákyp, t… Prasak 14.07.2017 12:41
U nás doma zas koprovka jedině s knedlikem a vajíčkem, brambor nepřipa… ssimca 17.07.2017 20:01
Hemendex bez vajca a šunky ok 14.07.2017 09:05
Píšete, co nemáte rádi - ale měli byste psát divné kombinace ;-) Na Uk… L-Core 14.07.2017 12:49
Poznámka: Pokud cosi nesnáším, takto je divná kombinace, tedy alespoň… M-Pol 14.07.2017 13:57
Ten špek v čokoládě - brrrr ]:) Takhle zkazit dvě skvělý pochoutky ;-)… Zdenál 14.07.2017 19:33
Já k řízku s bramborem můžu teplé sladkokyselé zelí. L-Core 14.07.2017 19:39
Já jsem taky slyšel o člověku, kterej k řízku zásadně rajskou omáčku.… Prasak 14.07.2017 20:29
Slaný preclíky s čokoládou jsou fajn. :-) Zarniwúp 14.07.2017 22:30
na floride sa robia koktailové párky so smotanou ,čokoládou a šlahačko… audax 14.07.2017 20:36
Řízek s rýží. To může vymyslet jenom rakušák... mif 15.07.2017 08:03
To jsem jedl poprvé na Slovensku a nechápal jsem tu kombinaci. U nic t… Cat 23.07.2017 21:49
Můj synovec to tak sám chce. Žádný erteple, ale s rejžou. Sám jsem to… Prasak 23.07.2017 22:34
Vedz, že to u nás nie je celkom tak bežná záležitosť, u nás doma neexi… neregistrovaný 24.07.2017 04:40
BTW, před několika desetiletími jsem pobýval na pracovní stáži v Hesse… mif 15.07.2017 09:43
Mozno vam len chceli ukazat nejake najnovsie gurmanske hity, a vy ste… MM.. 21.07.2017 18:11
Nepřekonatelná "pochoutka" je,když vám spadne krajíc chleba do dřezu a… kozakl 15.07.2017 19:42
https://recepty.vareni.cz/sladke-prekvapeni/ oldsoft 16.07.2017 15:36
Tohle mi připomíná geniální recepty retarda Ládi Hrušky. Strejda podle… mif 16.07.2017 16:00
Kam se hrabe tady na toho, tolik ztrát nedokázali způsobit ani Taliban… karel 16.07.2017 16:09
A nic z toho neměl, ale na Okounovi má také "fanklub". ms 19.07.2017 17:27
Kdesi bolo ze obalit a fritovat tycinku mars, a vraj to je aj chutne (… MM.. 21.07.2017 18:05
Kamarád jednou jedl tlačenku s cibulí a přikusoval makový rohlík. Pozd… ssimca 17.07.2017 19:59
Znáte někdo kombinaci svíčkové s bramborovým salátem? ivzez 21.07.2017 04:48
Něco podobného bylo dnes ráno na chodníku před barem,ještě asi i s pap… kozakl 21.07.2017 09:00
A pak půjde olízat pánečkovi hubu a ten z toho bude v sedmém nebi. Moas 24.07.2017 06:01
Jednou jsem zkoušel párek se šlehačkou,jen pro pobavení kamarádů,že to… Karel04 25.07.2017 00:44
Rozříznout párek jako Hot-Dog JR_Ewing 25.07.2017 11:19
Rýže s kakaem,šodo s kolínkama radyvpc 06.08.2017 20:27
Náhodou, takový rýžový nákyp s broskvemi a kakaem je docela mňamka. :-… Zdenál 10.08.2017 19:35
Rýžový nákyp, žemlovka. Trauma mého dětství. Jo, sorry - ještě mléčná… mif 13.08.2017 14:11
Rýžový nákyp se sněhem z bílků bylo čistokrevné zlo. Žemlovku mám naop… L-Core 13.08.2017 20:10
S fazolkama to muselo být utrpení. Já ten potrat pamatuju s nějakýma b… mif 13.08.2017 20:37
Ve školce jistota, taždotýdenní repete… Ještě si vzpomínám z lázní (na… L-Core 13.08.2017 21:22
Jo, kvasnicová pomazánka! Na vojně jsme měli na jídelníčku na výběr k… Prasak 13.08.2017 23:41
Na vojně nám kvasnice mixovali i do vaječnice. Chudáci basmani - ti pa… mif 14.08.2017 18:27
Možnost volby ze tří jídel (hluboko za komunistů) jsem měl jako špagát… L-Core 14.08.2017 20:57
V Mikulově vařili vcelku obstojně, ale po přesunu do Vyškova jsem rych… poslední Prasak 14.08.2017 23:46

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] kmochna, 13.07.2017 17:52

hamburger s hranolkama, je to devótní.

^ Odpovědět

Re: hamburger s hranolkama, je to devótní.

[Registrovaný] ms11, 13.07.2017 18:07 [Upraveno]

Tak ted jsem si musel najit vyznam toho ciziho termita a jsem zmaten, opravdu se to tak pouziva? http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/devotni http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/devotnost Pardon za zvedavost. :)) Nebo je to hlaska z nejakyho serialu?

< Odpovědět

Re: Tak ted jsem si musel najit vyznam toho ciziho termita a jsem zmaten,…

[Registrovaný] Prasak, 13.07.2017 18:17

To je kmochna, zvykni si.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Tak ted jsem si musel najit vyznam toho ciziho termita a jsem zmaten,…

[Registrovaný] IQ37, 13.07.2017 19:40

Nebo je to hlaska z nejakyho serialu?

Význam sis našel správně, ale vyložil sis ho asi špatně. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] kmochna, 13.07.2017 22:44

děkuji, jsem takový.

< Odpovědět

Re: hamburger s hranolkama, je to devótní.

[Moderátor] L-Core, 14.07.2017 12:44

Nejbližší obchod s hamburgry máme desítky km daleko, takže běžně tohle kombo určitě neprovozuji. Pokud ale možnost mám (řetězec Five Guys), tak si tohle dám moc rád :) Tedy hamburger v housce a pytel hranolků k tomu. Plus neomezená konzumace arašídů a vše zalévat coca-colou.

< Odpovědět

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] Wikan, 13.07.2017 18:39 [Upraveno]

Řízek s knedlíkem. Případně cokoliv s kečupem.

^ Odpovědět

Re: Řízek s knedlíkem. Případně cokoliv s kečupem.

[Registrovaný] merlouska, 13.07.2017 21:34

A me zrovna rizek s knedlikem a zelim (upicky rizek) zaujal. Taky jsem nad tou kombinaci nejdriv nevericne kroutila hlavou, ale zkusila jsem to a ono je to dobry :-D

< Odpovědět

Re: A me zrovna rizek s knedlikem a zelim (upicky rizek) zaujal. Taky jsem…

[Registrovaný] Yarda, 15.07.2017 18:27

http://www.recepty.cz/recept/pavlisovsky-rizek-7228
Dnes jsem si ho mohl dát tady
https://walzel.cz/restaurace-svejk
Raději jsem si dal špagety. Sice mi k nim přinesli vidličku a nůž, ale jinak nemám žádné výhrady, byly dobré.

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Registrovaný] Dwane Dibbley, 24.07.2017 10:08

Jako nachodak se musim ozvat. Na Pavlisov to mam coby kamenem dohodil tak jsem pavlisovakem odkojen, a za me nejlepsi rizek. Ten "recept" je uplne blbe (a mnohe dalsi take, jak na netu zjistuji), pavlisov neni smazeny rizek, ale peceny, a pekne na sadlicku, kterym se pote lehce omasti knedlik. Rozdil oproti klasickemu rizku na prepalenem slunecnicovem oleji je dost markantni.
Prijde mi, ze nejaky neumetel to prdnul na net jako smazeny rizek a vsichni to pak rozkopirovali.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 24.07.2017 18:05

Ono totiž ten řízek usmažit je desetkrát rychlejší, než ho upíct v troubě, takže si to někdo asi usnadnil a upravil po svým.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: A me zrovna rizek s knedlikem a zelim (upicky rizek) zaujal. Taky jsem…

[Registrovaný] Prasak, 15.07.2017 19:34

Se zelím to může být zajímavý.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] Prasak, 15.07.2017 20:19

Knedla, maslo, zelé, to je trochu něco jinýho, než knedla, maso, jahody.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Se zelím to může být zajímavý.

[Registrovaný] merlouska, 15.07.2017 20:52

Je to zajimavy. Mam kamosku, co pochazi z Trutnovska, takze mi o tom rekla prave ona.. nejdriv jsem se nad tim taky osklibala, ze co je to za retardovanou kombinaci, ale pak jsem to zkusila v nejaky trutnovsky jidelne - a ono to fakt je dobry. No a tim, ze to byla jidelna, tak tam meli k dispozici i nejakou stavu z masa, kterou na to cmrndli taky, plus to zeli, takze ty knedliky ani nebyly tak suchy, jak bych jinak ocekavala.

< Odpovědět

Re: Řízek s knedlíkem. Případně cokoliv s kečupem.

[Registrovaný] Potkan007, 16.07.2017 10:00

Řízek, zelí a knedlík, mi nepřipadá jako zas tak divná kombinace. Kombinaci maso, zelí, knedlík, si můžeš dát na každém rohu a považuje se to u nás za pochoutku. Jediný rozdíl je, že vzali maso, obalili ho a hodili na pánev.

< Odpovědět

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] MM.., 13.07.2017 19:35 [Upraveno]

pizza s ananasom je velmi chutna ptz sunka syr a ananas sa k sebe chutovo hodia, ludia to tak jedia desatrocia, volaju to "hawai" (toast, alebo pizza, apod), neviem kto to vymyslel ale je to chutne a pasuje to.

Hnusne kombinace jedal moc neexistuju ptz vsetko sa da urobit aj chutne, ono to zavisi skor od detailov a ne od nejakej kombinacie jedal. Ale tusim ryba a cokolada je no-go, su aj dalsie kombinacie ktore k sebe nesedia, neviem nie som kuchar :)

P.S. ja zas napr. nechapem jak moze niekto jest chlieb s nutelou.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] ms11, 13.07.2017 19:44

S tim chlebem take souhlasim. Dulezity je, ze v reklamach/na etikete je chleb znazornen, ale je to takovej ten svetlej, co jedi Nemci.. S nasim klasickym tmavym je to hruza.

Co se tyce pizzy hawai, tak samozrejme vim, ze se tak nazyva a ja sam ji povazuji za svou nejoblibenejsi, nicmene spoustu lidi kolem me ji nenavidi a tu kombinaci povazuji za barbarskou, proto se taky na to ptam.

< Odpovědět

Re: S tim chlebem take souhlasim. Dulezity je, ze v reklamach/na etikete j…

[Registrovaný] IQ37, 13.07.2017 19:50

Je vidět že nevíš, co je to hlad.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: S tim chlebem take souhlasim. Dulezity je, ze v reklamach/na etikete j…

[Registrovaný] MM.., 19.07.2017 19:39 [Upraveno]

Lebo taliani pizzu s ananasom a podobne veci nerobia, tak nejaki ludia si mozu vymyslat nejake predsudky voci tomu. Ale ta kombinacia je bezna a chutna, aj mimo pizze. Keby som bol talian tak to nejem, ale nie som talian, tak co je koho do toho. Hlavne sa na pizzu nema drbat kecup, to uz by som protestoval aj ja, vrcholne nechutne.
P.S. nemci nejedia biely chlieb, oni maju asi najtmavsie tazke mokre chleby na svete (resp. tmavsie a tazsie som inde nevidel). Biely chlieb je taliansko a prip. ciastocne francuzko apod. A tie biely hnusne toastove stvorceky su amici.

< Odpovědět

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] IQ37, 13.07.2017 19:44

Pro mě neexistuje nic, co by se nedalo sníst s něčím jiným - poživatelným.

^ Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Pro mě neexistuje nic, co by se nedalo sníst s něčím jiným - poživatel…

[Registrovaný] oldsoft, 18.07.2017 20:09

Slaneček je dobrý. Šlehačka je dobrá. Jak teprv musí být dobrý slaneček se šlehačkou!

< Odpovědět

#

[Registrovaný] bahno, 21.07.2017 20:23

Jednou, vyhecovan vyznamnym ceskym uchylem, jsem snedl teplyho zavinace s povidlama... hnusny, ale prekvapive ne tak hnusny jak to zni.

< Odpovědět

Re: Pro mě neexistuje nic, co by se nedalo sníst s něčím jiným - poživatel…

[Registrovaný] Prasak, 18.07.2017 22:11

Tohle je taky poživatelný, tedy alespoň pro domorodce a opravdový dobrodruhy. Dej si k tomu klidně obyčejnej chleba.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Koprová omáčka...

[Registrovaný] Prasak, 13.07.2017 21:33

To není o kombinaci, ale obvykle o tramumatu z dětství. Koprovka je v našich končinách vcelku běžný jídlo, ač ne vždy oblíbený. Divná kombinace by byla koprovka se marinovanou rybou.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] Moas, 19.07.2017 12:04

Tak ono je ryba a ryba.
Kopr a losos je například uznávaná kombinace. A i já, v jídle konzervativní, proti ní nic nenamítám.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] ivzez, 20.07.2017 05:54

Ke koprovce jsou mnohem lepší brambory (naučila jsem se to od babičky z Hané).
Knedlík sice sním také, ale není to „ono“.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] merlouska, 20.07.2017 14:08

A ja zase koprovku s bramborama moc nemusim, radsi ten knedlik.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zdenál, 22.07.2017 16:22 [Upraveno]

To já zase jedině s bramborama!

Už to tady začíná připomínat slavnou scénu "šípkovou - se zelím". Kde si dáme scuka abychom to rozhodli? :-D

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 22.07.2017 22:18

S knedlíkem!

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] IQ37, 13.07.2017 23:26

flíčky s citronem a vločky v redbullu

Aha, vločky. Blbě jsem to přečetl. I když u tebe bych se zase tak moc nedivil.

Nechci vědět s čím sis ty vláčky spletl...

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] merlouska, 13.07.2017 21:51

Hawaii je jedna z mych oblibenych pizz. Rohlik s maslem a nutellou mi prijde lepsi nez jen rohlik s nutellou :-D Jsem schopna si dat maslo i pod pastiku - ono to ma pak uplne jinou chut a mam to tak radsi.

Zase mi ale treba prijde divny davat si maslo pod salamy (vysocina apod.) - tam spis treba veci a la rama, pripadne pomazankovy maslo. Nebo tavenej syr - to muze byt pro nekoho taky mozna divna kombinace?

Jinak obecne asi neni nic, co bych povazovala za vylozene hnusnou kombinaci - maximalne se najdou kombinace, nad kterymi se pozastavim, nebo si to tak dohromady nedam, ale kdyz to ostatni chtej jist, tak at.

Jo - ted me napadlo, co povazuju za divnou kombinaci.. smichana majoneza (ci co to bylo) s kecupem na taliri s rizkem a opecenejma bramborama. Ale to bylo teda v Nemecku a tuhle matlaninu si namichaly holky z Holandska a Chile, tak jestli tam to povazujou za normalni... :-D

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 13.07.2017 23:19

Já zase nechápu hranolky s octem a angláni to tak žerou běžně. Ona anglická kuchyně je celá zvláštní.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] karel, 13.07.2017 23:26 [Upraveno]

Zkusil jsem tam i haggis, jednou a naposledy. Fuj jsou plíčky a dršťky, to bych nedal. Rybí polífku taky ne.
Pohlreich jednou říkal, že by v životě nesnědl banán.

< Odpovědět

Re: Zkusil jsem tam i haggis, jednou a naposledy. Fuj jsou plíčky a dršťky…

[Registrovaný] Yarda, 14.07.2017 00:12

Plíčky taky nemusím. Ale dršťková polévka, pokud je dobrá, tak není špatná.
Když jsem v Praze studoval, tak jsem si zašel sem
https://goo.gl/maps/daqAbJwBmGB2
a dal jsem si tam zkusmo zadělávané dršťky a nebyly špatné. Pak jsem si je tam občas dával.

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: Zkusil jsem tam i haggis, jednou a naposledy. Fuj jsou plíčky a dršťky…

[Registrovaný] Prasak, 14.07.2017 09:58

Někde ve francii dělají speciální klobásu - střevo naplněný dalšíma střevama. Prej taky nic pro turisty.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Zkusil jsem tam i haggis, jednou a naposledy. Fuj jsou plíčky a dršťky…

[Registrovaný] kmochna, 14.07.2017 10:41

banán je strategická věc. přítulky ségra je nesnáší, štítí se jich, zato ráda sladký . není nic lepšího na noc položit do krabice se sladkým na vrch banány.

< Odpovědět

Re: Zkusil jsem tam i haggis, jednou a naposledy. Fuj jsou plíčky a dršťky…

[Moderátor] mif, 16.07.2017 10:41

Zkusil jsem tam i haggis, jednou a naposledy.

Haggis je strašlivá věc. Měl jsem to kdysi ve Skotsku a never more. Nejen, že to smrdělo jak podebraná pata, ale i tak chutnalo. Stokrát fuj!

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] M-Pol, 14.07.2017 03:05

Každá kombinace s koriandrem či římským kmínem je mi naprosto odporná, další "chuťovka" rozblemcané rohlíky s jablky/žemlbába, dále vše co smrdí rybinou.

^ Odpovědět

Pouze blbec o sobě nepochybuje.

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] Moas, 14.07.2017 06:30

Mně se hodně eklujou jídla, které mám od malička zafixované "nějak" a v rámci kulinářské osvěty se najednou začnou dělat jinak.
Různé ty "salámové slané zmrzliny", studené polévky (Gazpacho bych pochopil, že někde má tradici, tady ale ne), dokonce jako milovník čokolády a milovník ostrého nejsem s to pozřít "chilli čokoládu", opět to jsou pro mě zcela nekompatibilní zážitky, které se vzájemně negují.
Jednou jsem zkusil pivní zmrzlinu, málem se ze mě stal abstinent. Chutnalo to jako zvratky.

Něco z těch méně tradičních kombinací mi ale vyhovuje - švestková omáčka k masovému špízu například. Jiné věci - třeba zrovna hawaii pizza - bych klidně taky snědl, byť nejsou na mém žebříčku nijak vysoko.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] Wikan, 14.07.2017 08:43

Tak zrovna čokoláda s chilli je jedna z nejstarších kombinací. Dokonce by se dalo říct, že původní čokoláda byla většinou s chilli. To až evropani si ji začali sladit.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Moas, 14.07.2017 10:38

To nic nemění na tom, že jsem vyrostl na sladké čokoládě a s chilli mi to přijde nechutné.

< Odpovědět

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] jirka44, 14.07.2017 07:23

Koprovku lidi buď milujou (můj případ) nebo nenávidí. Moc to nechápu. Jako mladík jsem kdysi na koprovku udělal svůj rekord, 23 knedlíků. Ovšem divná je koprovka s bramborem. Hawai si dávám, ale je pravda, že se o tom vedly nějaké diskuze, že to na "správnou" pizzu nepatří.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] Moas, 14.07.2017 10:37

Já když si chtěl ke koprovce dát knedlik, tak se se mnou manželka málem rozvedla... :)
Prý jen a pouze brambory a cokoliv jiného je špatně.
Tak jsem si zvykl na brambory.

< Odpovědět

Re: Já když si chtěl ke koprovce dát knedlik, tak se se mnou manželka mále…

[Registrovaný] Prasak, 14.07.2017 11:13

Já to znám s obojím. Když došla knedla, tak se k tomu dovařily erteple a dlabanec byl na stole.

Manželku musím dodnes přesvědčovat, že mrkev se opravdu nehodí do každýho jídla, třeba do fazolové, nebo čočkové polívky ji fakt nechci a jednou to zkusila aj do guláša, to se mnou pak dva dny nemluvila.

Když už ta koprovka, co tak omáčka ze sterilovaných zelených fazolek? Spousta lidí by to nestrčila do huby, já ty fazolky žeru přímo z konzervy z toho slanýho láku. Mražený zelený, ty cpu k masu do míchaných jidel typu rizoto, bulgureto...

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] Moas, 14.07.2017 11:49

Fazolkovou máču mám rád, dokonce i manželka a synek, dělám to teda jen ze zmražených, v láku nekupujem - ale spíš jen ze zvyku.
Mně kupodivu většina těch démonizovaných školních jídel (dušená mrkev s hráškem, fazolky na smetaně, UHO, koprovka) chutnala, pouze jsem nedokázal zkonvertovat k pajšlu, plíčkám na smetaně, rýžovému nákypu a žemlovce.
Opět si ale myslím, že jde hodně o to, jak to kdo umí připravit. Když zabiju králika, tak si pochutnám na srdíčku, játrových knedlíčcích... ovšem když je ušoulám tak, jak je mám rád. Rýžový nákyp a žemlovku asi taky umí řada lidí udělat chutně, ale díky zažitému zvyku a bohatosti alternativ mě zatím nic nedonutilo změnit názor.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 14.07.2017 12:41

Pajšl = plíčky na smetaně. To jsem taky nikdy nedal.
Rejžovej nákyp, tedy rýža na sladko, to jsem sice jedl, ale nic, co bych si chtěl dát dobrovolně.
Kupodivu žemlovku moja žena dělá vynikající, ač to není moje oblíbený jídlo, tak holka to umí udělat fakt luxusně, třeba i s tvarohem, nebo nahoru dá bílkovej sníh.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Já když si chtěl ke koprovce dát knedlik, tak se se mnou manželka mále…

[Registrovaný] ssimca, 17.07.2017 20:01

U nás doma zas koprovka jedině s knedlikem a vajíčkem, brambor nepřipadal v úvahu.

< Odpovědět

Re: Prasacke kombinace jidel

[Moderátor] L-Core, 14.07.2017 12:49

Píšete, co nemáte rádi - ale měli byste psát divné kombinace ;-)
Na Ukrajině prý dělají špek v čokoládě, to si nedovedu představit.

Nutellu bych si na rohlík, veku nedal. Ale klidně bych mohl chleba s máslem a na tom plátky špeku - s ohledem na žlučník a slinivku ale raději neriskuji…

^ Odpovědět

Re: Píšete, co nemáte rádi - ale měli byste psát divné kombinace ;-) Na Uk…

[Registrovaný] M-Pol, 14.07.2017 13:57

Poznámka:
Pokud cosi nesnáším, takto je divná kombinace, tedy alespoň pro mě.
(jinak, pokud je skutečně hlad, tak sežereš všechno kombinace ne kombinace)

< Odpovědět

Pouze blbec o sobě nepochybuje.

Re: Píšete, co nemáte rádi - ale měli byste psát divné kombinace ;-) Na Uk…

[Registrovaný] Zdenál, 14.07.2017 19:33

Ten špek v čokoládě - brrrr ]:) Takhle zkazit dvě skvělý pochoutky ;-)
Jednou jsem měl možnost ochutnat slaný preclíky s čokoládovou polevou. Chutnalo to jak jsem předpokládal - teda vůbec mi to nechutnalo, nepozřel jsem ani kousíček. Byla to směsice dvou absolutně odlišných chutí, pro mě nepoživatelné.
Ještě si vzpomínám, co líčil táta - v 70. letech na zájezdu do NDR dostali k obědu řízek s kolenama a rajskou omáčkou. Jeden jeho známej prý řízek nabodl na vidličku a odnesl si ho k umyvadlu opláchnout vodou (byli v nějaký školní jídelně). Kuchařky prej na něho civěly, div jim oči z důlků nevypadly...

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 14.07.2017 20:29 [Upraveno]

Já jsem taky slyšel o člověku, kterej k řízku zásadně rajskou omáčku. Nevím tedy, jestli s kolenama, nebo knedlou, ale prostě řízek s rajskou. Asi je to o zvyku, že k potravinám smaženým v trojobalu dáváme bramborový přílohy (šťouchaný, kaša, salát, hranolky, pečený...) a jinej způsob servírování vlastně ani neznáme.

Pokud jde o to zelí - tak já si zelí dávám k bramboráku.

A taky občas k bramboráku uděláme hustou žampionovou omáčku (na smetaně). Někomu to přijde zvláštní, ale je to s tím výborný.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Ten špek v čokoládě - brrrr ]:) Takhle zkazit dvě skvělý pochoutky ;-)…

[Registrovaný] Zarniwúp, 14.07.2017 22:30

Slaný preclíky s čokoládou jsou fajn. :-)

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Píšete, co nemáte rádi - ale měli byste psát divné kombinace ;-) Na Uk…

[Registrovaný] audax, 14.07.2017 20:36

na floride sa robia koktailové párky so smotanou ,čokoládou a šlahačkou...čokoláda sa pôvodne jedla,resp. pila ako slaný alebo štiplavý nápoj ochutený kamennou alebo morskou solou a štiplavými papričkami,čokoládová omáčka kombinovaná s bravčovým mäsom je síce na prvý pohlad tiež "nepríčetná" kombinácia,ale chutí to dobre,rovnako ako s ňou kombinovaná slanina,len si to človek nesmie predstaviť,že to bude študentská pečať pomiešaná s oškvarkami alebo plátkami slaniny alebo niečo podobné.....rovnako nezmyselne môže znieť kombinácia losos a dubáky,ale je to aj aromaticky aj chuťovo vynikajúce,rovnako ako keď sa v jedlách,kde sa obvykle používa kečup, miesto neho použijú jahody,v Polsku je obvyklá aj šalátová uhorka kombinovaná s medom....

< Odpovědět

Re: Prasacke kombinace jidel

[Moderátor] mif, 15.07.2017 08:03

Řízek s rýží. To může vymyslet jenom rakušák...

^ Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

#

[Registrovaný] Cat, 23.07.2017 21:49

To jsem jedl poprvé na Slovensku a nechápal jsem tu kombinaci. U nic to bylo běžné.

< Odpovědět

Re: To jsem jedl poprvé na Slovensku a nechápal jsem tu kombinaci. U nic t…

[Registrovaný] Prasak, 23.07.2017 22:34

Můj synovec to tak sám chce. Žádný erteple, ale s rejžou. Sám jsem to nepobral.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: To jsem jedl poprvé na Slovensku a nechápal jsem tu kombinaci. U nic t…

[Registrovaný] neregistrovaný, 24.07.2017 04:40

Vedz, že to u nás nie je celkom tak bežná záležitosť, u nás doma neexistuje, aby sa k rezňu podávala ryža. Väčšina ľudí, ktorých poznám, túto kombináciu neznáša, je to skôr otázka poniektorých zvláštnych reštaurácií u nás.

< Odpovědět

Re: Prasacke kombinace jidel

[Moderátor] mif, 15.07.2017 09:43

BTW, před několika desetiletími jsem pobýval na pracovní stáži v Hessensku (Bad Soden). Pánové a dámy, takové sračky (co tam žerou) jste nezažili. Např. slaná :!: jahodová polévka, jelitový prejt s borůvkovýma knedlama, obložený chleba s máslem, rybičkama, nakrájeným banánem a pokapaný medem, volské oko s marmeládou, etc. To by nežralo ani ošípané (mno, ošípané asi jo ]:)).

^ Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

#

[Registrovaný] MM.., 21.07.2017 18:11

Mozno vam len chceli ukazat nejake najnovsie gurmanske hity, a vy ste to neocenili :-D Normalne tam podla mna take nezmysly nezeru https://de.wikipedia.org/wiki/Hessische_K%C3%BCche :)

< Odpovědět

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] kozakl, 15.07.2017 19:42

Nepřekonatelná "pochoutka" je,když vám spadne krajíc chleba do dřezu a je napitý vodou. To je bašta ...

^ Odpovědět

Re: https://recepty.vareni.cz/sladke-prekvapeni/

[Moderátor] mif, 16.07.2017 16:00

Tohle mi připomíná geniální recepty retarda Ládi Hrušky. Strejda podle něj cosi uklohnil a nežral to ani pes Kraken. :-)

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

#

[Registrovaný] karel, 16.07.2017 16:09 [Upraveno]

Kam se hrabe tady na toho, tolik ztrát nedokázali způsobit ani Talibanci.
___KLIK___
Dítě mu nevzali na kuchařskou školu, svět přišel o dalšího kuchaře.
http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/rikali-mi-jirka-prujmica-stezuje-si-na-clanek-v-dnes-jiri-babica-1047959

< Odpovědět

#

[Registrovaný] ms, 19.07.2017 17:27

A nic z toho neměl, ale na Okounovi má také "fanklub".

< Odpovědět

Re: https://recepty.vareni.cz/sladke-prekvapeni/

[Registrovaný] MM.., 21.07.2017 18:05 [Upraveno]

Kdesi bolo ze obalit a fritovat tycinku mars, a vraj to je aj chutne (ale len v cesticku, ne v struhanke).
Tatranku neviem, to je imho nic moc aj surove :) Ten mars ale tiez takze to je asi jedno.

< Odpovědět

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] ssimca, 17.07.2017 19:59

Kamarád jednou jedl tlačenku s cibulí a přikusoval makový rohlík. Později jedl bůček s vánočkou, páč se mu nechtělo jít 20m do obchodu pro chleba.

^ Odpovědět

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] ivzez, 21.07.2017 04:48

Znáte někdo kombinaci svíčkové s bramborovým salátem?

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] kozakl, 21.07.2017 09:00

Něco podobného bylo dnes ráno na chodníku před barem,ještě asi i s paprikou (možná to nebyla paprika,ale bylo to červené) ,sice do toho už někdo šlápl,ale pejsek ze sousedství si viditelně pochutnával.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Moas, 24.07.2017 06:01

A pak půjde olízat pánečkovi hubu a ten z toho bude v sedmém nebi.

< Odpovědět

Re: Prasacke kombinace jidel

[Registrovaný] Karel04, 25.07.2017 00:44

Jednou jsem zkoušel párek se šlehačkou,jen pro pobavení kamarádů,že to jde.
Ovšem jíst se to moc nedá,protože ta šlehačka z toho párku hned klouže dolů.Takže kdo to chce zkusit,ať si vezme raději lžičku.:-)

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 25.07.2017 11:19

Rozříznout párek jako Hot-Dog

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zdenál, 10.08.2017 19:35

Náhodou, takový rýžový nákyp s broskvemi a kakaem je docela mňamka. :-p(smajlík olizující se až za ušima)

< Odpovědět

#

[Moderátor] mif, 13.08.2017 14:11

Rýžový nákyp, žemlovka. Trauma mého dětství. Jo, sorry - ještě mléčná polévka. V této galaxii neexistuje síla, která by mě donutila ke konzumaci těchto běsů.

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

#

[Moderátor] L-Core, 13.08.2017 20:10

Rýžový nákyp se sněhem z bílků bylo čistokrevné zlo. Žemlovku mám naopak rád.
A mléčná polévka, ještě strašnější verze je mléčná polévka se zelenýma fazolkama :x:

< Odpovědět

#

[Moderátor] mif, 13.08.2017 20:37

S fazolkama to muselo být utrpení. Já ten potrat pamatuju s nějakýma bílýma slizkýma nokama tvarem i konzistencí zvíci přerostlého "holuba" z nosa. Ještě teď se při vzpomínce rosím hrůzou.

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

#

[Moderátor] L-Core, 13.08.2017 21:22

Ve školce jistota, taždotýdenní repete…
Ještě si vzpomínám z lázní (naši mě posílali na prázdniny do Luhačovic) na kvasnicovou pomazánku na chleba. Tu :x: chuť mám i po 40-50 letech na jazyku…

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 13.08.2017 23:41

Jo, kvasnicová pomazánka! Na vojně jsme měli na jídelníčku na výběr k objednání ze dvou jídel. Pamatuju, že v tom pravidelným jídelníčku byla jeden den možnost objednat buď kvasnicovou pomazánku, nebo párky. 100% volilo druhou možnost.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Jo, kvasnicová pomazánka! Na vojně jsme měli na jídelníčku na výběr k…

[Moderátor] mif, 14.08.2017 18:27

Na vojně nám kvasnice mixovali i do vaječnice. Chudáci basmani - ti pak deratizovali záchody...

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: Jo, kvasnicová pomazánka! Na vojně jsme měli na jídelníčku na výběr k…

[Moderátor] L-Core, 14.08.2017 20:57

Možnost volby ze tří jídel (hluboko za komunistů) jsem měl jako špagát jen v měsíčním přijímači v Lounech. Ve Stříbře jsme jedli normálně s bigošema, jídlo strašné! V Boru u Tachova, kde jsem byl nejdéle, jsme měli v bigošácké jídelně svůj extra koutek. Jídlo sice stejné jako manšaft, ale vařili tam opravdu dobře, na úrovní meníček dnes v hospodách.

< Odpovědět

# poslední

[Registrovaný] Prasak, 14.08.2017 23:46

V Mikulově vařili vcelku obstojně, ale po přesunu do Vyškova jsem rychle poznal, proč se jídelně mužstva říkalo Chemička.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+