Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Začíná Le Tour

Začíná Le Tour

[Moderátor] L-Core, 01.07.2017 11:23, Debata, 40 příspěvků (407 zobrazení)

Jsem zvědav.
Na naše, Frooma, Sagana, indiána, na mnoho dalších.
Na dnešní časovku (Martin?).

Dnes ve tři začínáme…

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Tak aspoň, že bylo dneska mokro, mělo to tak na tu rovinu i docela šťá… Zarniwúp 02.07.2017 17:27
Sagan ma v poslednej dobe povest zleho muza, uz na klasikach mal probl… fleg 04.07.2017 18:19
http://www.steephill.tv/players/youtube3/?title=Last+Km+of+Stage+4&das… L-Core 04.07.2017 18:27
Z toho pohladu sa naozaj zda, ze Mark uz padal, ked Sagan vystrcil lak… fleg 04.07.2017 19:28
Mně příjde, že ten loket už je nepodstatný, Cavendish padá, protože ta… Zarniwúp 04.07.2017 19:48
Tak dnes to byl masakr... Sagan +30 vteřin za kolizi s Cavem. A z bod… L-Core 04.07.2017 18:20
Prej ho vyloučej... jirka44 04.07.2017 19:10
Uz to zaznelo v spravach. Je vyluceny z tohoto rocnika. Trosku tvrde,… fleg 04.07.2017 19:24
Tak som si pozrel viacero videi, aj spomalene a Sagana vylucili idioit… fleg 04.07.2017 19:40
https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=GZ-dvVH811k&app=deskt… L-Core 05.07.2017 07:49
Myslim, ze je to jasne. Ludia pod videomkecaju...jeden tvrdi, ze Mark… fleg 05.07.2017 08:29
http://www.steephill.tv/players/720/eurosportbrightcove/?title=Brian+S… Zarniwúp 05.07.2017 12:46
Cyklisti nemaju zrkadla a nevidia dozadu, takze krizovanie pri spurtoc… fleg 05.07.2017 13:05
Mně to podle dnešních vyjádření jezdců, funkcionářů, novinářů vychází… L-Core 05.07.2017 20:03
Tady je to česky: http://www.roadcycling.cz/clanek/vina-nevina-sagana#… Zarniwúp 06.07.2017 15:55
Jedou dneska do kopce? Zarniwúp 06.07.2017 15:59
Ne, až v sobotu. A peklo bude až v neděli, cítím ze strany pořadatelů… L-Core 06.07.2017 16:37
A, v neděli je Grand Colombier, tak to budu koukat. Zarniwúp 06.07.2017 16:45
Tak jako dnes fajn, pokud tedy vynechám ten držkopád Porte/Martin, to… Zarniwúp 09.07.2017 19:21
Ono těch zásadních pádů bylo dnes více, G.Thomas, R.Majka.. S tou sol… L-Core 09.07.2017 19:36
Já to viděl až od chvíle, kdy končili výjezd na Colombier, dřív jsem s… Zarniwúp 09.07.2017 20:13
Tour ide podla mna do sraciek. Zhrnme si dalsiu paradicku, ktoru dokaz… fleg 15.07.2017 07:49
Pojď koukat, třeba to dneska rozčísne Štybar... :-) Zarniwúp 15.07.2017 12:11
Začal asi moc brzo. Pokud tedy neplnil nějaké pokyny ze stáje. Není m… L-Core 15.07.2017 18:05
Já bych řekl, že to ztratil (Štybar) v té pravé cca 550 metrů před cíl… Zarniwúp 15.07.2017 19:50
Já spíš myslím, že pracoval pro Dana Martina. Když chci vyhrát etapu v… L-Core 16.07.2017 11:00
Jo, bylo by to pro Sagana. No jo, je tam deset-patnáct lidí, kteří se… Zarniwúp 16.07.2017 11:43
Podle mě je celá TdF postavená na kontroverzi. Už hezkých pár let. Bar… Moas 17.07.2017 14:23
No, s většinou nesouhlasím :) S motorkou, nevím. Ale myslím na Giru s… L-Core 18.07.2017 15:31
Tak co, byl to od Landy se Sky domluvený pokus o double, nebo to mělo… Zarniwúp 20.07.2017 18:49
Já bych to viděl na to "kdybych chtěl" Přijde mi že je na tom líp než… rokator 21.07.2017 07:57
Já myslím, že to bylo domluvené. Nakonec, Landa je zaměstnán jako dome… L-Core 21.07.2017 10:54
Na druhé straně, přesně tohle dělal Froome Wigginsovi. A ten dokonce j… L-Core 21.07.2017 10:57
No bylo to hezký. Těch pár minut vypadal Froome jako nahý, jak Landa p… Zarniwúp 21.07.2017 12:11
Jo, loni tam měl mít Tinkoff ještě aspoň dva v tom úniku (jako že tako… Zarniwúp 21.07.2017 12:15
Já myslel něco jiného, po když Kreuziger, Contador + další ze SAXO, Sa… L-Core 21.07.2017 12:34
Ještě lepší a v češtině: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1059603… L-Core 21.07.2017 12:41
Jo tohle. :-) Jedou tam jak draci. Zarniwúp 21.07.2017 16:25
No, ta časovka, to bylo něco ]:) Zajímalo by mě, o kolik skutečně (de… L-Core 22.07.2017 18:57
Froome potvrdil, to se musí uznat. Kdyby se poslední etapa nejela jako… poslední Zarniwúp 22.07.2017 20:40

Re: Začíná Le Tour

[Registrovaný] Zarniwúp, 02.07.2017 17:27

Tak aspoň, že bylo dneska mokro, mělo to tak na tu rovinu i docela šťávu. Tipoval jsem si na finiš Greipela. Škoda, že už nejede Valverde.

^ Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Začíná Le Tour

[Moderátor] fleg, 04.07.2017 18:19

Sagan ma v poslednej dobe povest zleho muza, uz na klasikach mal problemy (zname je jeho postrcenie laktom v stupani do supera), vcera v etapae strkanica pri rychlostnej premii, dnes ten diskutabilny dojazd (mam pocit, ze Mark sa mu tam pchal do medzery, kde nemal co robit, ale aj tak)...no neviem neviem.
Na druhej strane, zase vcera ten vypadnuty pedal a napriek tomu vyhra...klobuk dole.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 04.07.2017 18:27 [Upraveno]

http://www.steephill.tv/players/youtube3/?title=Last+Km+of+Stage+4&dashboard=tour-de-france&id=j4atl-3Njwg&yr=2017

Zkus si to přehrát po snímcích. Loket tam byl až poté, co se Cav poroučel k zemi. Ale není pořádně vidět okamžik předtím, zakrývá to Demare

< Odpovědět

Re: http://www.steephill.tv/players/youtube3/?title=Last+Km+of+Stage+4&das…

[Moderátor] fleg, 04.07.2017 19:28

Z toho pohladu sa naozaj zda, ze Mark uz padal, ked Sagan vystrcil laket...mohlo ist naozaj o reakciu na jeho vychylenie, kedze Mark mu pravdepodobne suchol zadne koleso jeho prednym.

< Odpovědět

Re: http://www.steephill.tv/players/youtube3/?title=Last+Km+of+Stage+4&das…

[Registrovaný] Zarniwúp, 04.07.2017 19:48

Mně příjde, že ten loket už je nepodstatný, Cavendish padá, protože tam už nemá místo, nemá kam jet. Sagan to tam prostě zavírá k bariéře (a tohle podle mě rozhodčím vadí), zřejmě o Cavendishovi vůbec neví.
Jestli Sagana opravdu vyloučí (a já mu to tedy nepřeju, to mi přijde jako hodně přísný, až nesmyslný trest...), tak je to prostě exmplár pro ostatní, aby si v dojezdu hlídali odstup od bariéry.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Začíná Le Tour

[Moderátor] L-Core, 04.07.2017 18:20

Tak dnes to byl masakr...

Sagan +30 vteřin za kolizi s Cavem. A z bodování pro zelený trikot mu sebrali 80 bodů, zůstalo mu 15. Čtu si diskuze lidí, co cyklistice opravdu rozumí, zatím není nějaký jednoznačný názor na jeho zavinění či ne, viz http://romankreuziger.com/

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] jirka44, 04.07.2017 19:10

Prej ho vyloučej...

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 04.07.2017 19:24

Uz to zaznelo v spravach. Je vyluceny z tohoto rocnika.
Trosku tvrde, ale mal tych prsuerov uz na moj vkus moc.

< Odpovědět

Re: Začíná Le Tour

[Moderátor] fleg, 04.07.2017 19:40

Tak som si pozrel viacero videi, aj spomalene a Sagana vylucili idioiti. V spomalenych zaberoch vidiet, ze Mark uz padal smerom na bariery, ked Saganovi vystrelil laket.
Navyse z pohladu z vrchu sa zda akoby mu riadidlami zaprel o jeho, pretoze bol nebezpecne blizko...skdoa toho stromu, co tam zavadzal, ale zabery z predneho pohladu hovoria podla mna jasne v prospech Sagana.
Pozite si tento obrazok...Mark ma svoje koleso, ked zacal padat mozno 10cm od Sagana...to akoze chcel ho sundat, ci co? Keby Sagan neda laket asi spadne aj on.
[587-mark-png]

^ Odpovědět

Re: https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=GZ-dvVH811k&app=deskt…

[Moderátor] fleg, 05.07.2017 08:29

Myslim, ze je to jasne. Ludia pod videomkecaju...jeden tvrdi, ze Mark mal koleso ped Saganom a ten vedel, ze je vedla neho.
Staci sa pozriet na moju fotku, kde sa zda, ze kolesa su na jednej urovni a porovnat tela jazdcov a je jasne vidiet, ze Mark nie je pred Saganom.
Najpravdepodobnejsi scenar je, ze Sagan sa chcel zavesit za koleso vitaza, preto ten prechod k bariere, zozadu utocil Mark a kedze pozname jeho styl jazdit hlava-nehlava namiesto toho, aby to vzdal, alebo hladal inu cestu siel do tej malej medzierky.V istom momente sa zachytil o Saganov bicykel, stratil balans a siel k zemi. To vychylilo aj Sagana na chvilu (na spomalenom videu to vidiet) a pri zabalansovani vystrcil laket.
Treba si uvedomit, ze toto vsetko sa odohralo radovo v desatinnach sekund, takze obvinovat Sagana z umyslu je blbost. Ten videl len bicykle pred sebou, co je za nim ziadneho sprintera nikdy nezaujima.
Aby to nevyzeralo, ze obhajujem Sagana, keby sa to stalo opacne budem stale tvrdit, ze chybu spravil ten, co siel zozadu.
Btw Sagana "zavreli' v spritoch tiez niekolkokrat, ale na rozdiel od Marka sa nikde netlacil a nesposobil pad. Zrovna v druhej etape to pekne vidiet, ze zostal zavreti.
Mark je blbec, nie je to jeho prvy incident, on takychto padov sposobil uz vela, len sa vacsinou vysype aj on, a preto ho diskvalifikacie obchadzaju.
Ja som s tour na tento rok skoncil, to vylucenie mi fer neprislo.

< Odpovědět

Re: https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=GZ-dvVH811k&app=deskt…

[Registrovaný] Zarniwúp, 05.07.2017 12:46

http://www.steephill.tv/players/720/eurosportbrightcove/?title=Brian+Smith:+Sagan+has+made+a+huge+mistake+and+it%27s+not+the+first+time&dashboard=tour-de-france&id=5492140284001&yr=2017
V čase 0:40 - 0:50 je tam pohled shora. Cav tam skutečně drží zadní kolo Demára a Saganův manévr skutečně není nic moc. Sagan si tam drží zadní kolo Bouhanniho (aspoň myslím, že je to on). Jestli měl Cav ubrat včas, když viděl, že se do mezery nevejde poté, co to Sagan zavírá, tak tím spíš měl ubrat Sagan poté, co Bouhanni (jeho zadní kolo) se scuknul s Greipelem a mírně zpomalil. Místo toho opouští zadní kolo Bouhanniho a snaží se přebrat zadní kolo Demára.
Jak moc je to proti pravidlům nedokážu posoudit. Za sebe můžu akorát použít analogii z online závodů GT (i když přiznávám, že jde o něco jiného), kdy podobný manévr - postupné vytlačení soupeře mimo trať - bylo posuzované velice přísně a běžné bylo DQ ze závodu.

Imho ta bariéra je to, čeho se pořadatelé bojí jako čert kříže. Bojí se, že se jim na ní někdo jednou při dojezdu zrakví.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Moderátor] fleg, 05.07.2017 13:05

Cyklisti nemaju zrkadla a nevidia dozadu, takze krizovanie pri spurtoch je vzdy. Sagan nemal ako vediet, ze ho z pravej strany prebieha Mark. Sagan spravne vyhodnotil kto je najlepsi a chcel sa zavesit za jeho koleso.
Mne to pride take politicke gesto...pozrite sa na nas, my sa nebojime vyhodit z pretekov majstra sveta hoci jeho zavinenie je viac ako spochybnitelne. Staci si pozriet Markove kamikadze dojazdy...kolko tych padov v cieli on.uz mal? Bol niekedy potrestaný?
Na druhej strane keby slo o Francuza, ci o cyklistu zo silnejsej krajiny tak taky prisni nebudu,

< Odpovědět

Re: Cyklisti nemaju zrkadla a nevidia dozadu, takze krizovanie pri spurtoc…

[Moderátor] L-Core, 05.07.2017 20:03 [Upraveno]

Mně to podle dnešních vyjádření jezdců, funkcionářů, novinářů vychází většinově na názor, že Sagyho vyloučení bylo příliš přísné. Ale že by ta komise změnila názor a vyloučení zrušila (o co se pokoušela stáj protestem dosáhnout), to jsem si nemyslel, že udělá - ztratili by tvář. Spíše jsem tipoval, že odstoupí celá Bora.

Když si vezmeš sprint na prémii v minulé etapě, udělal Sagan Gorile přesně to, co teď Cav Saganovi, tlačil se do něj hlavou. Oba s Greipelem to ustáli, Cav sebou sekl, protože už neměl kam uhnout. Nikdo ho tam ale neposílal, aby objížděl Sagana zprava po bariéře.

Bohužel pravdivý je koment jednoho excyklisty: sprintuje jich pět-sedm, mají celou cestu a málem se pozabíjejí. Ta myška, co udělal Demare, taky nic moc…

---

Dnes naopak krása, Aru mě velmi mile překvapil. Pistolero i indián nic moc. Roman přes dvě minuty, odpadl na začátku kopce, třeba to ale byl plán, nevím.

===

Škoda, Sagan bývá kořením závodů, neuvidíme věci jako loni, úspěšný únik Sagan, Froome, G.Thomas & Bodnar: https://www.youtube.com/watch?v=515WakzjPEc . Nebo něco takového (Sagan, Uran, Nibali): https://www.youtube.com/watch?v=u7QFBzA4RLE

< Odpovědět

Re: Cyklisti nemaju zrkadla a nevidia dozadu, takze krizovanie pri spurtoc…

[Registrovaný] Zarniwúp, 06.07.2017 15:55 [Upraveno]

Tady je to česky: http://www.roadcycling.cz/clanek/vina-nevina-sagana#
To pravidlo "vláčku" (já jsem to popisoval, že má cyklista zadní kolo toho před ním) - nevím, jestli je oficiální (ale nejspíš ano), ale v každém případě je respektované. Podle toho měl Sagan Cavendishe předpokládat, i když dozadu nevidí - možná blbý, ale je to tak. Nebýt toho pravidla vláčku, jsou pomlácení při každém spurtu, protože každý začíná zrychlovat v jiný okamžik (rozvržení sil na závěrečné metry, taktizování)...
On v podstatě s tím vyloučením nesouhlasí skoro nikdo, je to velice přísné a já si to myslím taky. Roli v tom sehrálo, že došlo k pádu soupeře a podle mě taky hodně vadilo, že to bylo u té bariéry. Jestli je v tom politikum - těžko říct. Že Cavendish umí jindy prasit stejně - nepochybně.

edit: V diskuzi tam někdo píše, že Cav nebyl rychlejší, než Sagan a ani na okamžik nebyl před Saganem. To druhé pravda je, to první nikoli. Absolutní rychlost měl Cav vyšší (srovnatelnou s jasně nejrychlejším Demárem) až do okamžiku, kdy ho začal pomalejší Sagan zavírat k bariéře. Z pohledu shora je to jasně vidět.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Začíná Le Tour

[Registrovaný] Zarniwúp, 06.07.2017 15:59

Jedou dneska do kopce?

^ Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Moderátor] L-Core, 06.07.2017 16:37

Ne, až v sobotu.
A peklo bude až v neděli, cítím ze strany pořadatelů "pardon" pro sprintery při dodržení maximálního odstupu od vítěze.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 06.07.2017 16:45

A, v neděli je Grand Colombier, tak to budu koukat.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Začíná Le Tour

[Registrovaný] Zarniwúp, 09.07.2017 19:21

Tak jako dnes fajn, pokud tedy vynechám ten držkopád Porte/Martin, to bylo hodně hnusný.
Co by jim prospělo, aby si obecně přestali hrát na tu falešnou solidaritu (Aru - Froome, náznak úniku, který teda nikdo nepodpoří, protože se to nedělá). Vždyť to snad není v žádným jiným sportu...

^ Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Moderátor] L-Core, 09.07.2017 19:36 [Upraveno]

Ono těch zásadních pádů bylo dnes více, G.Thomas, R.Majka..

S tou solidaritou, nevím. Když Contador nastoupil v okamžiku, když na kostkách spadl A.Schleckovi řetěz, byl pomalu za vyvrhela.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 09.07.2017 20:13 [Upraveno]

Já to viděl až od chvíle, kdy končili výjezd na Colombier, dřív jsem se k tomu nedostal. Ten Porteho pád ale vypadal opravdu špatně.
Mně ta nepsaná solidarita přijde až nepatřičná, defekty k tomu přece patří. Pochopím, když nepotáhne někdo, kdo má vzadu lídra svého týmu a jel by tak proti němu, například. Tým je ok. Ale z jakého důvodu má při defektu "ochranu" žlutej dres...
Uran jel konec s rozbitou přehazovačkou, bylo až komický, jak se tam zubil na těžkej převod do toho stoupání, ale že by na něj čekali, až mu to opraví?
Pro mě je to prostě divný. Jak když si za druhý světový ze začátku piloti z leteckýho průzkumu stěžovali, že na ně nepřítel střílí. :-)

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Začíná Le Tour

[Moderátor] fleg, 15.07.2017 07:49

Tour ide podla mna do sraciek.
Zhrnme si dalsiu paradicku, ktoru dokazali rozhodcovia s UCI vyprodukovat.
- Bardet vyhrava etapu, frantici su vo vytrzeni
- Uran a Bennet dostavaju 20s trest za prevzatie flase v pred cielom
- Bardet trest nedostane aj ked je preukazane, ze si flasu prevzal tiez
- sef rozhodcov toto obhajuje s tym, ze nie je preukazene, ze sa z flase napil....wtf:-[
- UCI z toho vykorculuje tak, ze zrusi 20s tresty vsetkym, pretoze ak by ho dostal aj Bardet nevyhral by etapu

Zaujimava spravodlicost. Rozhodcovia sa rozhodnu udelit trest na zaklade sice blbeho, ale platneho pravidla a ked sa im preukaze chyba a mali by potrestat dalsieho cyklistu, ktory je mimochodom domaci a mimochodom vyhral etapu a mimochodom by trestom prisiel o tuto vyhru tak pride vsemocna UCI a ich rozhodnutie zrusi.
Kde bola UCI, ked sa v analyzach ukazalo, ze frantik v sprinte zablokoval a ohrozil Bouhanniho, ktory skoro spadol, ze Cav padal sam a laktom sa ho Sagan ani nedotkol?
Tohtorocnu tour uz nepozeram a silne premyslam, ci este volakedy budem, zacina tam byt tych preslapov akosi moc.

^ Odpovědět

Re: Tour ide podla mna do sraciek. Zhrnme si dalsiu paradicku, ktoru dokaz…

[Registrovaný] Zarniwúp, 15.07.2017 12:11

Pojď koukat, třeba to dneska rozčísne Štybar... :-)

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Moderátor] L-Core, 15.07.2017 18:05

Začal asi moc brzo. Pokud tedy neplnil nějaké pokyny ze stáje.

Není mi jasné, proč se vzadu zapomněl Aru. Každopádně 4 lidi na GC ani ne v půlminutě - zítra to bude zase zajímavé :-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 15.07.2017 19:50 [Upraveno]

Já bych řekl, že to ztratil (Štybar) v té pravé cca 550 metrů před cílem. V podstatě to tam projel "na volnoběh", ztratil rychlost, jako kdyby tu zatáčku neznal... Pak to doháněl, ale moc dlouho, ještě 200 metrů před cílem byl na čtvrtém..

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Moderátor] L-Core, 16.07.2017 11:00 [Upraveno]

Já spíš myslím, že pracoval pro Dana Martina. Když chci vyhrát etapu v hromadném dojezdu, nebudu snad na první pozici vláčku už 1,5km před cílem.

Škoda, že nejede Sagan, tohle by bylo pro něj :)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 16.07.2017 11:43

Jo, bylo by to pro Sagana.
No jo, je tam deset-patnáct lidí, kteří se cítí na vítězství v etapě. Ne vždycky to vyjde.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Tour ide podla mna do sraciek. Zhrnme si dalsiu paradicku, ktoru dokaz…

[Registrovaný] Moas, 17.07.2017 14:23

Podle mě je celá TdF postavená na kontroverzi. Už hezkých pár let.
Bardet, Sagan, loni se kdosi vezl za motorkou (Quintana?), Armstrong story,...

V dnešní době se to už na krásné scenérie utáhnout nedá a na upocené chlapy se srandovními stehny nalákáš jen 4 procenta populace. Je potřeba vytvořit něco navíc. Dát tomu image divočiny. Jinak by se na ty farmaceutické veletrhy na dvou kolech nedíval už vůbec nikdo.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 18.07.2017 15:31 [Upraveno]

No, s většinou nesouhlasím :)

S motorkou, nevím. Ale myslím na Giru se Nibali držel auta do kopce a za to ho vyrazili.
Askorát douhlsím s tím, že Frantíci se snaží, aby to bylo šité na miru Frantíkům. Bardeta, na rozdíl od Voeckela, moc nemusím..

L.A. považuji za pana cyklistu, navzdory ASO & spol. Svůj názor nikomu nevnucuji.

< Odpovědět

Re: Začíná Le Tour

[Registrovaný] Zarniwúp, 20.07.2017 18:49

Tak co, byl to od Landy se Sky domluvený pokus o double, nebo to mělo jen znamenat: "kdybych chtěl..."?

^ Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Tak co, byl to od Landy se Sky domluvený pokus o double, nebo to mělo…

[Registrovaný] rokator, 21.07.2017 07:57

Já bych to viděl na to "kdybych chtěl"

Přijde mi že je na tom líp než Froome, celou cestu ho tahá, dojíždí úniky a pak ještě sám ujede? Tohle škatulkování na leadry mi přijde jako přežitek, závod by bez toho byl atraktivnější...

< Odpovědět

Re: Tak co, byl to od Landy se Sky domluvený pokus o double, nebo to mělo…

[Moderátor] L-Core, 21.07.2017 10:54 [Upraveno]

Já myslím, že to bylo domluvené. Nakonec, Landa je zaměstnán jako domestik - sice se mu to vnitřně líbit nemusí, ale jako profesionál snad bude poslouchat.. Kdyby při nástupu před tím minisjezdem 2,5 km před cílem Urana a Bardeta utrhl, mohl ve spolupráci s Landou najet klidně 15-20 vteřin. Když to nevyšlo, Landa se na to vykašlal a dojel až za nimi..

Podle mě je už hotovo. V peletonu není nikdo jako Sagan, který by dneska dokázal zopakovat ten loňský únik (nebo když Saxo+Sagan urvali Frooma někdy před 4? lety) - a to by ještě muselo přát počasí, foukat z boku. Zůstává jen souboj o druhý flek mezi těmi dvěma, zbytek je asi out.

< Odpovědět

Re: Tak co, byl to od Landy se Sky domluvený pokus o double, nebo to mělo…

[Moderátor] L-Core, 21.07.2017 10:57

Na druhé straně, přesně tohle dělal Froome Wigginsovi. A ten dokonce jednu etapu s dojezdem na kopci před ním vyhrál.

< Odpovědět

Re: Na druhé straně, přesně tohle dělal Froome Wigginsovi. A ten dokonce j…

[Registrovaný] Zarniwúp, 21.07.2017 12:11

No bylo to hezký. Těch pár minut vypadal Froome jako nahý, jak Landa přidal, zdálo se, že se to Sky úplně rozsypalo. Mně to skutečně přišlo spíš jako krátké "kdybych chtěl" s tím, aby to "neposral" Froomovi totálně. Po tom krátkém klesání mi Landa nepřišel unavený, on tam na Frooma + spol. zase prostě počkal... Froome bude vědět, jak na tom oba v té chvíli byli a o to zřejmě šlo.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Na druhé straně, přesně tohle dělal Froome Wigginsovi. A ten dokonce j…

[Registrovaný] Zarniwúp, 21.07.2017 12:15

Jo, loni tam měl mít Tinkoff ještě aspoň dva v tom úniku (jako že takový v týmu vůbec neměl). To virtuální převlékání z desátého místa do žlutého bylo zajímavý. :-)

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Moderátor] L-Core, 21.07.2017 12:34

Já myslel něco jiného, po když Kreuziger, Contador + další ze SAXO, Sagan (Canondale) a CAV na terezínu trhli zbytek peletonu, http://www.steephill.tv/players/vimeo720/?title=Stage+13+Official+Highlights&dashboard=tour-de-france&id=70213403&yr=2013

13. etapa 2013

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 21.07.2017 16:25

Jo tohle. :-) Jedou tam jak draci.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Začíná Le Tour

[Moderátor] L-Core, 22.07.2017 18:57

No, ta časovka, to bylo něco ]:)

Zajímalo by mě, o kolik skutečně (desetiny?) vede Bardet nad Landou… ta časomíra, co běžela v TV, to byl otřes (už i v Düsseldofu). A mezičasy a průběžné výsledky na letour.fr během etapy, to je druhá katastrofa.

Bučení frantíků na Frooma a Landu, to je na úrovni fanoušků nejmenovaných českých fotbalových prvoligových (či na jednu sezónu druholigového) týmů, nic nečekaného. Loni nebo předloni dokonce nějaký hrdina polil Cava močkou.

A když se vrátím k prvnímu svému postu,

Jsem zvědav.
Na naše, Frooma, Sagana, indiána, na mnoho dalších.
Na dnešní časovku (Martin?).

tak vlastně zabodoval jen Froome. A velmi příjemně mě nenápadnou jízdou překvapil Uran a svými výkony Barguil.

Nezbývá, než se těšit na Vueltu, viz http://sport.idnes.cz/froome-dumoulin-souboj-sampionu-do9-/cyklistika.aspx?c=A170722_011513_cyklistika_tm2

^ Odpovědět

# poslední

[Registrovaný] Zarniwúp, 22.07.2017 20:40

Froome potvrdil, to se musí uznat.
Kdyby se poslední etapa nejela jako výlet, mohlo by se ještě Sky pokusit zajet něco na Landu. Pokud ale budou pořadatelé konzistentní, nemá to asi význam - kdo dojede, má čas vítěze (jako loni...).

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+