Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

[Registrovaný] Prasak, 30.01.2017 12:20, Debata, 85 příspěvků (668 zobrazení)

Zavírání očí, dělání tanečků okolo, aby se náhodou někdo necítil odstrčený, nebo jiný:
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/427857-genderove-vyvazene-tehotenstvi-nerika-se-nastavajici-matka-ale-tehotny-clovek-radi-v-britanii.html
To je moc, jsme fakt zvrácení, evoluce nám to vrátí i s úroky.

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Netřeba chodit do zahraničí, máme dost vlastních blbců. ___KLIK___ Pe… karel 30.01.2017 12:28
Ne evoluce, ale ti, kteří podobné vynikající nápady ani náhodou neřeší… L-Core 30.01.2017 13:30
Radši to dám schovat: Kdysi by tyhle lidi, kteří vymýšlejí tyhle krav… IQ37 30.01.2017 18:05
Jak se somrákama - za císaře pána by dostali pendrekem po hřbetě a na… Prasak 30.01.2017 19:35
Chybí nám tu na poradně "grcající smajlík"... icepower32 30.01.2017 18:15
Tohle mi přišlo na XK: Kontroverzní humor I-Vtípky Klienti na patologi… Yarda 30.01.2017 19:26
Samozrejme je to uz uplne sialene, ale nerobil by som z toho vedu, ze… fleg 31.01.2017 08:30
Tady jde o princip, kdy kvůli několika, řekněme si to narovinu - zvrác… Prasak 31.01.2017 09:33
Ja s tebou suhlasim len ma mrzi, ze takto principialny si neni aj v in… fleg 01.02.2017 09:36
A co třeba odstranění kožešin z fantasy hry na žádost organizace PETA?… icepower32 31.01.2017 16:47
PETA má široký záběr, nic a nikdo jim neunikne. http://www.foxsports.c… karel 31.01.2017 16:51
Aby nám tak ze Svateb pana Voka vystřihli Darinu Chlebovou... ::) Zarniwúp 31.01.2017 17:07
Mimochodem, u nás je ten problém s kožešinami už téměř vyřešen. Koment… Zarniwúp 31.01.2017 17:34
jsem si neprozřetelně přečetl ten dikobraz: něco mi uniká- (2) Důvod… kmochna 31.01.2017 22:29
Takže se lišky a norci nesmí chovat na kožešinu? To jako fakt? Pokud s… IQ37 31.01.2017 22:55
podívej se na to ještě jednou. no kterej blbec to vymyslel. zákon, kte… kmochna 31.01.2017 22:59
Hele, nerýpejte do toho, všimne si toho tady nějaký euroblb a máme i p… L-Core 01.02.2017 06:14
Mně to vychází tak, že držet a pak zabít zvíře kvůli kůži můžeš, ale n… Zarniwúp 01.02.2017 00:00
neboj sa, chovatelia a farmy na chov kožušinových zvierat to prekvalif… audax 06.02.2017 09:43
hlava xxii. toto to je. edit// http://www.myslivost.cz/Casopis-Mysliv… kmochna 06.02.2017 10:13
Jdu ze sebe opět udělat nepřítele číslo 1. Podle mě je to nesmysl řeš… JR_Ewing 06.02.2017 17:52
Ano, faux-pas se stávají, ale s tím musí holka, která se ve společnost… Prasak 06.02.2017 18:25
Jak mě od Faux-pas pouštění tlusté slečny sednout ochrání změna z "nas… Zarniwúp 06.02.2017 22:58
...a za všetko môže ta afro-americká diera vo vesmíre Qet 06.02.2017 23:02
Nene, byli to AustraloAmeričané s podporou AsioAmeričanů, kterým dělá… Kráťa 07.02.2017 08:51
poslouchal kráťa, já se svým teutonsko-árijským ksichtem snad vím o če… kmochna 07.02.2017 11:44
Žádná afro-americká neexistuje. Já prostě nechápu, že se někteří lidé… IQ37 07.02.2017 10:35
Je to len súčasťou stratégie istých skupín ziracionalizovať obyvateľst… Efos 07.02.2017 11:40
Lakujeme hovna na zeleno a sami se pak divíme, že furt smrdí. Prasak 07.02.2017 15:24
Já jen čekám, jak multikulti příznivci budou chtít ukřižovat tohodle š… L-Core 09.02.2017 16:09
Toto je veľmi dobrá mapka, všetkých tých "hoaxov", ktorých sa dopustil… Efos 09.02.2017 16:17
A já čekám, čím své tvrzení podloží. Chci důkaz, jinak mu nevěřím. JR_Ewing 09.02.2017 18:15
Tohle už vážně není normální. karel 09.02.2017 18:31
A jakpak by to mohl podložit? Policistovo tvrzení není možné nestrann… L-Core 09.02.2017 18:42
Pokud vím, tak v právním státě toto u trestních řízení neplatí. Pokud… JR_Ewing 10.02.2017 05:47
Ale my se vůbec nebavíme o trestním řízení. Ty nevěříš, že soukromá st… L-Core 10.02.2017 06:16
Jo, nejde ani jedno. Nejsou data. Úkolem policie je odhalovat trestnou… JR_Ewing 10.02.2017 07:27
On sa etnický Švéd od nejakého Somálca, alebo Afgánca veľmi odlišuje u… Efos 09.02.2017 18:51
Ono to bude podobný asi tak stejně, jako poměr trestných činů spáchaný… Prasak 09.02.2017 19:50
Ve věznicích je rozhodně nejvyšší zastoupení lidí z problematických so… JR_Ewing 10.02.2017 05:49
Avšak pachatelé krádeží a dalších násilných trestných činů, tady těch,… Prasak 10.02.2017 08:22
Ještě k té reakci některých na sociálních sítích, kdy je nazýván neona… L-Core 09.02.2017 19:04
Jakožto pracující, daně platící, heterosexuální běloch, jsi příslušník… Prasak 09.02.2017 19:52
Může se vůbec říkat běloch, když by se nemělo říkat černoch? Z Ten Lit… karel 09.02.2017 20:29
Tak jo, budem říkat "nebarevný". Prasak 09.02.2017 21:19
Zehn kleine Jägermeister sa mi ľúbi tiež :-D:beer: https://www.youtube… Efos 09.02.2017 21:26
Tam se kouří v restauračním zařízení, asi to brzy smažou. karel 09.02.2017 21:42
Zvol Němec. Po Merkelce se to sveze a navíc má za zády dvě světové vál… IQ37 09.02.2017 20:04
A proč by si nemohl říct, že ti to ukradl třeba afganistánec? Když ho… JR_Ewing 10.02.2017 06:21
No vidíš, a ten švédský policista ho chytil, napsal to a je neonacista… L-Core 10.02.2017 06:32
To, že lumpové jsou Švéd, Švéd, Švéd by v první řadě vůbec nenapsal, p… JR_Ewing 10.02.2017 07:23
Domněnky :) Klidně by to napsat mohl, dodal by naopak munici druhé str… L-Core 10.02.2017 08:11
Mě poukazování na údajnou (nejsou data, není odkud vzít jistotu) vyšší… JR_Ewing 10.02.2017 08:44
Čistě technicky - žádný člověk není černý. Nejvíc černý je havíř na os… JR_Ewing 10.02.2017 06:00
podívej, ty to máš leda neteoretizované. pocházím z jihlavy. to je měs… kmochna 10.02.2017 06:31
Ano, dětem je srdečně jedno, kdo je kdo. Ty předsudky v sobě máme my,… JR_Ewing 10.02.2017 07:22
:-) kmochna 10.02.2017 07:24
Kdysi dávno jsem potkal ve vlaku rodinku. Měli syna - černouška. Asi t… JR_Ewing 10.02.2017 07:33
buď je čech, nebo není. mé město, královské, to dokázalo, myslím dosta… kmochna 10.02.2017 07:56
Také bydlím v královském městě :-) To bylo ovšem královské ještě před… JR_Ewing 10.02.2017 08:08
odstranit ohavnost zavání terorismem.:-p krecl. všiml sis, že jsem řek… kmochna 10.02.2017 08:16
Čistě technicky - žádný člověk není černý. Nejvíc černý je havíř na os… Efos 10.02.2017 21:21
pro džjeára: ty hraniční kameny měly nápis LIMITES BOHEMIAM INTER ET M… kmochna 10.02.2017 23:14
Trosku kecas, pomenovanie niga sa naozaj povazuje za hanlive oznacenie… fleg 13.02.2017 12:09
Tak dík za vysvětlení, ale já jsem reagoval na něco trochu jiného. A k… IQ37 10.02.2017 23:03
I u nás se začíná blýskat na jiné časy. http://gekcr.cz/ Miroslav Mac… karel 16.02.2017 17:39
Klasika, norské fondy. L-Core 16.02.2017 19:07
pohlavně nezařaditelné Tohle mě zajímá. Ty osoby jsou nezařaditelné p… IQ37 16.02.2017 19:12
Obávám se, že by ten výsledek nepotěšil ty pohlavně zařaditelný. Prasak 16.02.2017 19:22
Je tam i nesehnutá Petra Havlíková (vystudovala genderová studia, soci… karel 16.02.2017 19:25
Havlíková je třeba známá, ale nevím, jestli jsem blbě hledal, ale konk… Zarniwúp 16.02.2017 19:38
Nebo alespoň třídění podle nesehnutá - sehnutá. Ať člověk ví, do čeho… IQ37 16.02.2017 19:45
Jedině hledat podle jmen, většina těch tvorů obhospodařuje několik nez… karel 16.02.2017 19:45
[] Krása střídá nádheru. Pro zájemce poskytnu i závěrečné práce. vlk56 17.02.2017 21:55
No jo, nemůžeme všichni dělat jen ve fabrikách a tak je potřeba nějaký… Prasak 16.02.2017 19:46
Snad vygenderovat, ne? :-D IQ37 16.02.2017 20:56
http://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=585918 Vypichuji z článku… Prasak 18.02.2017 11:01
Tohle je síla. Spratka seřezat, genderové bojovnice zařadit do výrobní… karel 27.02.2017 22:28
to je tak předloni, co jsem viděl dva chlapy dělat anhydrit beton. to… kmochna 27.02.2017 23:06
Furt se něco musí dít, vývoj jde kupředu, zpátky ni krok. Důležité je,… L-Core 28.02.2017 06:28
Měl jsem známého, ten do rubriky pohlaví zásadně psal "mám". Prej si t… jirka44 28.02.2017 07:31
Další střípek: http://ekonomika.idnes.cz/marks-spencer-otcove-a-matky-… Prasak 06.03.2017 15:41
Prilis vela demokracie skodi. Ale aspon vidiet, ze dementov nemame len… fleg 06.03.2017 15:57
Líbí se mi příspěvek jedné paní v diskuzi na Novinlách Jsem ráda, že… L-Core 06.03.2017 16:45
No, normální asi lidi nebyli, byli stejní jako teď, ale tehdy nemohla… poslední Prasak 06.03.2017 19:11

Re: Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

[Registrovaný] karel, 30.01.2017 12:28 [Upraveno]

Netřeba chodit do zahraničí, máme dost vlastních blbců.
___KLIK___

Petra Havlíková z hnutí Nesehnutí
Ta je taky dobrá. Teď by ještě pánové s poruchou erekce mohli založit hnutí Nevztyčení.

^ Odpovědět

Re: Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

[Moderátor] L-Core, 30.01.2017 13:30 [Upraveno]

Ne evoluce, ale ti, kteří podobné vynikající nápady ani náhodou neřeší.
A opět se mi sluší poděkovat, že jsem měl spoustu let šanci žít v normálním světě.

^ Odpovědět

Re: Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

[Registrovaný] IQ37, 30.01.2017 18:05

Radši to dám schovat:

Kdysi by tyhle lidi, kteří vymýšlejí tyhle kraviny poslali obratem do piče, případně by dostali na místě přes držku. A byl by klid.

Na evoluci bych moc nespoléhal.

^ Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Prasak, 30.01.2017 19:35

Jak se somrákama - za císaře pána by dostali pendrekem po hřbetě a na nádraží už by se nevrátili.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

[Registrovaný] Yarda, 30.01.2017 19:26 [Upraveno]

Tohle mi přišlo na XK:
Kontroverzní humor I-Vtípky
Klienti na patologii už nebudou nazývání mrtvými, ale "klienty v současnosti nevyužívající životní funkce"

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

[Moderátor] fleg, 31.01.2017 08:30

Samozrejme je to uz uplne sialene, ale nerobil by som z toho vedu, ze nejaka asociacia nieco odporuca (nenariaduje, nema na to ani pravomoc nakoniec).
Proste nejaky idiot, alebo skupina idiotov zase nemala co robit, tak si sadli a vymysleli chujovinu, ktora nas nijako neovplyvnuje.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 31.01.2017 09:33

Tady jde o princip, kdy kvůli několika, řekněme si to narovinu - zvráceným odchylkám, vůbec těch několik idiotů vymyslí něco takovýho, kdy bude drtivá majorita utlačena kvůli několika chudáčkům. Co svět světem stojí, dala příroda do vínku plození potomků polovině populace, u lidí to jsou ženy a když jsou těhotný, jsou z nich nastávající matky. Ti, co jsou odlišní, se s tím musí nějak poprat. Ví, že jsou odlišní, že jsou jiní, tohle prostě nelze vymazat tím, že budeme něco říkat jinak, myšlení lidí se tím nezmění.

Všechno je jen pokrytectví, falešný úsměvy, neupřímnost. To nás ničí a možná i zničí. Holá pravda je nežádoucí, pijeme čaj na kanapi v hořícím baráku a děláme, že se nic neděje, případě si namlouváme, že sedíme v sauně a proto je tu horko. Vzletné názvy a pozlátko pro sračky, ve kterých jsme až po kolena. Zatím jen po kolena.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Moderátor] fleg, 01.02.2017 09:36

Ja s tebou suhlasim len ma mrzi, ze takto principialny si neni aj v inych oblastiach, kde by sa to pomerne viac hodilo z praktickeho hladiska.

< Odpovědět

Re: A co třeba odstranění kožešin z fantasy hry na žádost organizace PETA?…

[Registrovaný] Zarniwúp, 31.01.2017 17:07

Aby nám tak ze Svateb pana Voka vystřihli Darinu Chlebovou... ::)

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: A co třeba odstranění kožešin z fantasy hry na žádost organizace PETA?…

[Registrovaný] Zarniwúp, 31.01.2017 17:34

Mimochodem, u nás je ten problém s kožešinami už téměř vyřešen. Koment k tomu je zde.

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Registrovaný] kmochna, 31.01.2017 22:29 [Upraveno]

jsem si neprozřetelně přečetl ten dikobraz:

něco mi uniká-

(2) Důvodem k usmrcení je:

a) využití produktů zvířete chovaného nebo drženého pro produkci potravin, vlny, kůže, kožešin nebo jiných produktů,
...
(7) Zakazuje se chov a usmrcování zvířat výhradně nebo primárně za účelem získání kožešin. to je tučně.

já jsem jen hloupá řepa. naučíte se jíst lišku a norka.
edit// ještě jsem neviděl vraždu ovce kvůli vlně.::)

< Odpovědět

Re: jsem si neprozřetelně přečetl ten dikobraz: něco mi uniká- (2) Důvod…

[Registrovaný] IQ37, 31.01.2017 22:55

Takže se lišky a norci nesmí chovat na kožešinu? To jako fakt?
Pokud se to nedá sežrat, tak se to nesmí ani chovat a ani zabíjet? No - prozatím jsem v klidu... :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Takže se lišky a norci nesmí chovat na kožešinu? To jako fakt? Pokud s…

[Registrovaný] kmochna, 31.01.2017 22:59

podívej se na to ještě jednou. no kterej blbec to vymyslel. zákon, který popře sám sebe, není zákon. je neplatný.

< Odpovědět

Re: Takže se lišky a norci nesmí chovat na kožešinu? To jako fakt? Pokud s…

[Moderátor] L-Core, 01.02.2017 06:14

Hele, nerýpejte do toho, všimne si toho tady nějaký euroblb a máme i po králičí pečínce.

Domácí klobásky z nutrie jsou mňam!

< Odpovědět

Re: jsem si neprozřetelně přečetl ten dikobraz: něco mi uniká- (2) Důvod…

[Registrovaný] Zarniwúp, 01.02.2017 00:00 [Upraveno]

Mně to vychází tak, že držet a pak zabít zvíře kvůli kůži můžeš, ale ne primárně. Tučné je to proto, že je to v zákonu nové. Fakticky je to konec farem, které jsou zaměřeny primárně na produkci kůže (že se sekundárně zpracuje i ostatní - maso kupříkladu do psích konzerv, je vedlejší).
Tedy řešit by se to dalo třeba tím, že si otevřu třeba dětské zoo s norkama. Primárně to bude pro děti, které si budou hrát se zviřátky (nevím, jak moc jsou norci mazliví, lišky asi moc néé...), hromada zviřátek na hraní, bude to určitě třeba zvyšovat dětskou senzibilitu... bla bla bla... No a za dveřma klep, kůže už je sekundár. Ale to asi neprojde. :-)
Když jsi četl ten Dikobraz - mně třeba přišla výživná Důvodová zpráva, bod D. V podstatě - je to pár podnikatelů a ještě míň zaměstnanců, nejspíš ani nevolí... Zkrátka žádný OKD, tak jakýpak sraní. :-)

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

#

[Registrovaný] audax, 06.02.2017 09:43

neboj sa, chovatelia a farmy na chov kožušinových zvierat to prekvalifikujú na manipuláciu a prechovávanie pohyblivých dekoratívnych predmetov ozdobného typu a vybabrú s tým rovnako ako predajcovia a výrobcovia,ktorí po zákaze predaja žiaroviek ich začali označovať ako ohrevné telieska a predaj pokračoval veselo ďalej...eurovlk sa euronažerie a euroovca zostane eurocelá.....

< Odpovědět

#

[Registrovaný] kmochna, 06.02.2017 10:13 [Upraveno]

hlava xxii. toto to je.

edit// http://www.myslivost.cz/Casopis-Myslivost/Myslivost/2015/Leden-2015/Preparace-Historie-vyvoj-a-postup

a to budou muzea asi hodně nasraný.

Na preparaci vždy vybíráme kvalitní kus ulovené zvěře.

cítím v tom tu primárnost- kšeftnout to preparátorovi.

< Odpovědět

Re: Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

[Registrovaný] JR_Ewing, 06.02.2017 17:52 [Upraveno]

Jdu ze sebe opět udělat nepřítele číslo 1.

Podle mě je to nesmysl řešit, nebo se tím nasírat. A už vůbec netuším, co s tím má společného evoluce.

A ano, jsou situace, které se mohou jednotlivce dotknout. Způsobil jsem si Faux-pas, když jsem při jedné soutěži oslovil jednu holčičku jako kluka (hrubší rysy v obličeji, vysoká, na krátko ostříhaná). Věřím tomu, že stávat se jí to častěji, může to negativně poznamenat sebevědomí. Nebo stále opakované pouštění tlusté slečny sednout, že je těhotná. Tohle je prostě podobná situace oni navrhují, jak se podobným, ač výrazně méně častým, Faux-pas vyvarovat.

^ Odpovědět

Re: Jdu ze sebe opět udělat nepřítele číslo 1. Podle mě je to nesmysl řeš…

[Registrovaný] Prasak, 06.02.2017 18:25

Ano, faux-pas se stávají, ale s tím musí holka, která se ve společnosti, kde jsou tisíce let jasně rozděleny role mužů a žen, jak vzhledově, tak životními úkoly, upraví do mužskýho vzhledu, počítat. Steně tak přeoperovaní jedinci. Přijde mi to jako vrtění psem.
Až budeme všichni chodit v oholenou hlavou a chodit v bezpohlavní uniformě, bez makeupu, že jasně nerozeznáme pohlaví jedince, tak budu chápat oslovení "osobo", nebo další unisexové oslovení. A v případě těhotenství, kdy je toto vyčleněno od přírody ženám, to vyloženě tříská dveřma. Ten těhotnej mamka se nemá co urážet, když chce mít děcko v mužské podobě.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Jdu ze sebe opět udělat nepřítele číslo 1. Podle mě je to nesmysl řeš…

[Registrovaný] Zarniwúp, 06.02.2017 22:58 [Upraveno]

Jak mě od Faux-pas pouštění tlusté slečny sednout ochrání změna z "nastávající matky" na "těhotného člověka"? Uniká mi něco?

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: ...a za všetko môže ta afro-americká diera vo vesmíre

[Moderátor] Kráťa, 07.02.2017 08:51

Nene, byli to AustraloAmeričané s podporou AsioAmeričanů, kterým dělá prezidenta EuroAmeričan. :-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] kmochna, 07.02.2017 11:44 [Upraveno]

poslouchal kráťa, já se svým teutonsko-árijským ksichtem snad vím o čem hovořím.:-D a to mlčím.

< Odpovědět

Re: ...a za všetko môže ta afro-americká diera vo vesmíre

[Registrovaný] IQ37, 07.02.2017 10:35 [Upraveno]

Žádná afro-americká neexistuje. Já prostě nechápu, že se někteří lidé "bojí" vyslovit prostě "černá". Ono to má hodně společného s tou - v nadpisu zmíněnou - "uhumanizací". Černoch se tím, že se označí za afro---někoho (nejsou přece jenom v americe) nepřebarví. Chybí tomu prostě stará, dobrá, selská facka přes celou hubu těm pseudohumanistům. A bylo by dehumanizováno.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Žádná afro-americká neexistuje. Já prostě nechápu, že se někteří lidé…

[Registrovaný] Efos, 07.02.2017 11:40

Je to len súčasťou stratégie istých skupín ziracionalizovať obyvateľstvo, keď už zjavné očividné fakty nič neznamenajú, tráva sa stane modrou a obloha zelenou, ľudia budú mať strach pomenovávať veci takými aké sú. Tieto iracionálne masy sa potom ľahko ovládajú.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 07.02.2017 15:24

Lakujeme hovna na zeleno a sami se pak divíme, že furt smrdí.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Moderátor] L-Core, 09.02.2017 16:09 [Upraveno]

Já jen čekám, jak multikulti příznivci budou chtít ukřižovat tohodle švédského policistu: https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/428870-svedsky-policista-na-facebooku-vyjmenoval-narodnosti-zlocincu-a-je-v-maleru.html

Springare si nicméně vysloužil i kritiku. Lidé ho na sociálních sítích nazývají neonacistou a obviňují ho z rasismu.

< Odpovědět

Re: Já jen čekám, jak multikulti příznivci budou chtít ukřižovat tohodle š…

[Registrovaný] JR_Ewing, 09.02.2017 18:15

A já čekám, čím své tvrzení podloží. Chci důkaz, jinak mu nevěřím.

< Odpovědět

Re: A já čekám, čím své tvrzení podloží. Chci důkaz, jinak mu nevěřím.

[Moderátor] L-Core, 09.02.2017 18:42

A jakpak by to mohl podložit?

Policistovo tvrzení není možné nestranně ověřit, protože statistiky o původu pachatelů trestné činnosti neevidují.

Ti, kteří to tady v Evropě tak moudře řídí, to úmyslně neumožňují. Logicky nejsem schopen pochopit, proč.

----
Tvoje reakce a požadavek má rub a líc, dá se jednoduše otočit :)
"…a já čekám, čím (statistiky!) jeho kritici tohle vyvrátí. Chci důkazy, jinak takovému oblbování nevěřím…"

< Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 10.02.2017 05:47

Pokud vím, tak v právním státě toto u trestních řízení neplatí. Pokud má být řečeno výrok vinnen, pak důkazní břemeno leží vždycky na obžalobě. Tobě by vyhovovala situace, kdy by tě sebrala policie za nějaký trestný čin a řekla: "pokud nedokážete, že jste to neudělal, tak jdete sedět"?

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 10.02.2017 06:16

Ale my se vůbec nebavíme o trestním řízení. Ty nevěříš, že soukromá statistika toho policisty je pravdivá a chceš důkaz, který dostat samozřejmě nemůžeš, protože ty naše hodnoty takovou statistiku vést zakazují. Moje uvedená konstrukce je jen obrácená; z neexistujících statistik nelze vyčíst ani opak.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 10.02.2017 07:27

Jo, nejde ani jedno. Nejsou data. Úkolem policie je odhalovat trestnou činnost bez ohledu na to, kdo ji páchá. Máme platné zákony, ty každý, kdo je na území státu musí dodžovat. Nedodržuješ, tak trest podle zákona. Tečka.

Nevím, kdo toho policistu označuje za neonacistu. Ale uvádět data vytržená z kontextu je prostě snaha o manipulaci.

< Odpovědět

Re: A já čekám, čím své tvrzení podloží. Chci důkaz, jinak mu nevěřím.

[Registrovaný] Efos, 09.02.2017 18:51

On sa etnický Švéd od nejakého Somálca, alebo Afgánca veľmi odlišuje už svojím vzhľadom :-D. Ale to farboslepí rovnostári asi nevidia, v ich rovnostárskom svete je všetko rovnaké.

< Odpovědět

Re: A já čekám, čím své tvrzení podloží. Chci důkaz, jinak mu nevěřím.

[Registrovaný] Prasak, 09.02.2017 19:50

Ono to bude podobný asi tak stejně, jako poměr trestných činů spáchaných v ČR etnickou cikánskou menšinou a zbytkem obyvatelstva. Jejich (relativně nízké) poměrné množstevní zastoupení v populace je naprosto odlišné od poměru ve věznicích.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 10.02.2017 05:49 [Upraveno]

Ve věznicích je rozhodně nejvyšší zastoupení lidí z problematických sociálních skupin. Naprosto bez ohledu na barvu. A největší zlodějiny (v řádek milionů a miliard, tedy zdaleka s největší finanční škodou) tady páchá výhradně "bílá většina".

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 10.02.2017 08:22

Avšak pachatelé krádeží a dalších násilných trestných činů, tady těch, kterých se člověk večer bojí na ulici a na který poukazuje ten švédský policajt, jsou ve vězení především z té "nebílé menšiny ". Každý se bojí primárně o sebe a zkušenost už velí držet si peněženku a zrychlit krok ve chvíli, kdy někoho takovýho potkám.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Já jen čekám, jak multikulti příznivci budou chtít ukřižovat tohodle š…

[Moderátor] L-Core, 09.02.2017 19:04 [Upraveno]

Ještě k té reakci některých na sociálních sítích, kdy je nazýván neonacistou. To mi hlava nebere a poprosím tedy moudřejší, ať mi mou úvahou pomohou logicky proplout.

Když napíšu, že mi někdo ukradl na zahradě v šopě motorovou kosu, nic se neděje.
Když napíšu, že mi tu motorovou kosu ukradl Franta, kterého jsem viděl, jak lezl přes plot, zavolal jsem Policii a ti mu jí doma našli, nic se neděje.
Když napíšu, že mi někdo za zahradě ukradl motorovou kosu a časem se zjistilo, že viníkem byla zlodějská parta Rakušáků z Vídně, které byla při domovní prohlídce kosa (a spousta věcí i popiskem, odkud pochází) zajištěna, nic se neděje.
Pokud napíšu, že kosu mi ukradl příchozí z (doplň si sám), kterého za dědinou chytli celníci/policie, jsem neonacista.

Co je špatně? Co jsem já udělal špatně? Rád bych to věděl.

Taková anketa, ideálně, kdyby mi s tím poradil nějaký nexenofobní člověk, protože oni tomu rozumí:

Nějaký člověk udělá nějakou lumpárnu. A mě by zajímalo, jsem-li či nejsem rasista/neonacista, když uvedu, že lumpárnu udělal:
Čech
Slovák
Němec
Ital
Američan
Rus
Číňan
Afgánec
Japonec
Somálec
Brazilec
Pakistánec
Maďar
Švéd
Syřan.
Poprosil bych ty správně zorientované, aby mi označili národy, které bych používat neměl, abych označen za neonacistu nebyl. Tak nějak proevropsky cítím, že uvedením "Rus" bych byl asi pochválen. Jinak si jist nejsem.

< Odpovědět

Re: Ještě k té reakci některých na sociálních sítích, kdy je nazýván neona…

[Registrovaný] Prasak, 09.02.2017 19:52

Jakožto pracující, daně platící, heterosexuální běloch, jsi příslušníkem nejdiskriminovanější skupiny obyvatelstva. Máš právo akorát držet hubu a platit.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] karel, 09.02.2017 20:29 [Upraveno]

Může se vůbec říkat běloch, když by se nemělo říkat černoch?
Z Ten Little Niggers postupně vzniklo Ten Little Indians, nyní Ten Little Teddy Bears, brtníci zatím neprotestují.

Tohle je primitivní xenofobka.

< Odpovědět

Re: Může se vůbec říkat běloch, když by se nemělo říkat černoch? Z Ten Lit…

[Registrovaný] Prasak, 09.02.2017 21:19

Tak jo, budem říkat "nebarevný".

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] karel, 09.02.2017 21:42

Tam se kouří v restauračním zařízení, asi to brzy smažou.

< Odpovědět

Re: Ještě k té reakci některých na sociálních sítích, kdy je nazýván neona…

[Registrovaný] IQ37, 09.02.2017 20:04

Zvol Němec. Po Merkelce se to sveze a navíc má za zády dvě světové války.
Němci můžou za všechno! Ale jsem jasný xenofob, i když nevím, co to znamená.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Ještě k té reakci některých na sociálních sítích, kdy je nazýván neona…

[Registrovaný] JR_Ewing, 10.02.2017 06:21

A proč by si nemohl říct, že ti to ukradl třeba afganistánec? Když ho policie chytí s předmětem v ruce, bude jistě následovat i potrestání. V pořádku, žijeme v právním státě (i když u závažné hospodářské kriminality si někdy nejsem úplně jistý).

Jiné by to ovšem bylo v situaci, kdy bys nevěděl, kdo to udělal a vykřikoval, že ti to určitě sebral imigrant, že jsou to všechno zločinci. Nebo že ti to určitě ukradli cikáni.

Ale..

když budou v novinách dělat pravidelný sumář romské kriminality a budu vynechávat veškerou ostatní kriminalitu, společnost snadno získá dojem, že jsou to pouze romové, kdo tu vytváří zločinnost. Říkat tedy, že nějaký konkrétní jednotlivec spáchal nějaký trestnný čin (či přestupek) je, podle mě, naprosto v pořádku. Vytahovat čistě účelově trestnou činnost nějaké skupiny bez znalosti hodnot celku, místní situace a podobně je nesmysl. Je myslím každému celkem jasné, že v místě, kde je vysoké zastoupení nějakého etnika bude pochopitelně i nejvyšší kriminalita spáchaná tímto etnikem. V Praze bude jistě trestných činu (v absolutních číslech i procentuelně) spáchaných romy výrazně méně, než v Ústí nebo Varnsdorfu.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 10.02.2017 06:32

No vidíš, a ten švédský policista ho chytil, napsal to a je neonacista. Asi tam nemají právní stát.
Byl by neonacista, kdyby napsal, že ti lumpi byli "…Švéd, Švéd, Švéd, Švéd…"?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 10.02.2017 07:23

To, že lumpové jsou Švéd, Švéd, Švéd by v první řadě vůbec nenapsal, protože by to nevyvolalo žádný ohlas. No a co? Ale tím, co napsal získala jeden názorový proud střelivo, že všichni příchozí jsou ti špatní.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 10.02.2017 08:11

Domněnky :)
Klidně by to napsat mohl, dodal by naopak munici druhé straně a všelijaké organizace typu hate free culture by hýkali blahem ("vždyť jsme vám po říkali!")

Ale tím, co napsal získala jeden názorový proud střelivo, že všichni příchozí jsou ti špatní.

To je podle mě trochu tendenční pohled.
Že všichni příchozí jsou špatní si snad nemyslí ani ten nejortodoxnější rasista.

A co názorový proud, že "kdyby nebylo příchozích, některé lumpárny by se prostě nestaly"? Když ti znásilní nebílý imigrant tvou švédskou blonďatou manželku, nebudeš si myslet, že kdybychom (stát) nebyli tak vstřícní, nestalo by se to? Nebo naopak zatvrdneš, že pomáhat musíme a budeme, i kdyby nás to všechny mělo stát život? Tím samozřejmě nevylučuji a klidně připustím, že tvou manželku ze subsaharské Afriky ti v Malmö naopak může znásilnit tlupa čistokrevných bílých modrookých jinochů.

--
Doufám, že tenhle dialog nebereš z mé strany nějak ofenzívně či nedejbože osobně.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 10.02.2017 08:44

Mě poukazování na údajnou (nejsou data, není odkud vzít jistotu) vyšší násilnou činnost cizinců přijde hrozně pokrytecké. Lidé, kteří takovými příspěvky tapetují svůj Fejsbuk najednou záhadně mlčí, dojde-li řeč, na násilí na ženách páchané čechy, domácí násilí. A v průzkumech část Čechů (1/3 - eurobarometr 449) tvrdí, že ženy si za případné znásilnení mohou částečně nebo úplně samy. Tak když si za to mohou samy, tak to přece nemůžeme zazlívat ani cizincům, ne? Má nosit burku, tak by násilníka neprovokovala. Vlastně počkat, burku ne. Burka je přece znak dominance muže nad ženou a to tu také nechceme.

< Odpovědět

Re: Žádná afro-americká neexistuje. Já prostě nechápu, že se někteří lidé…

[Registrovaný] JR_Ewing, 10.02.2017 06:00

Čistě technicky - žádný člověk není černý. Nejvíc černý je havíř na ostravsku, když vyfárá. Už z tohoto pohledu je to označení nesmysl. Kdo určí, od jakého stupně pigmentace je už člověk černoch? Jsou romové černí?

Ale označení černoch u nás nemá zdaleka tak negativní podtext, jako jeho anglický ekvivalent Negro. U nás také použití černocha u nikoho nepůsobí rozčarování. V USA bylo označení za Negra ještě před pár desítkami let (myslím, že někteří to z toho důvodu používají dosud) běžně používané označení lidí druhé kategorie. No, ostatně i pojmenování negr má i u nás jasně rasistický význam. V tom smyslu je myslím pochopitelné, že černoši (i míšenci a prostě lidi čistě nebílé barvy kůže) takto nechtějí být oslovováni.

< Odpovědět

Re: Čistě technicky - žádný člověk není černý. Nejvíc černý je havíř na os…

[Registrovaný] kmochna, 10.02.2017 06:31 [Upraveno]

podívej, ty to máš leda neteoretizované. pocházím z jihlavy. to je město, kde hraniční královský kámen leží u jitřenky. pro pražáka jsem zasranej moravák, pro brňáka debilní čech. přitom je to silná německá enkláva srajíc na nacionalismus, jsou zde židi a cikáni. za mého mládí tady nebylo dopravní značení nějak extra. když zastavil řidič s dotazem na cestu (výjezdy tři- praha, brno, znojmo), tak se odkazovalo, dle spz, na znojmo a vůbec nám nevadilo, nás děti, co kdo jsme. pořádně jsme to pražákovi a brňákovi osolili. pojedete na znojmo, toto je náš domov. byla to oblíbená dětská hra.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 10.02.2017 07:22

Ano, dětem je srdečně jedno, kdo je kdo. Ty předsudky v sobě máme my, dospělí.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 10.02.2017 07:33

Kdysi dávno jsem potkal ve vlaku rodinku. Měli syna - černouška. Asi tak pět let měl. Zřejmě paní měla dříve nějaké dobrodruštví, neboť pán, se kterým tam seděli byl běloch. Ona též. Každopádně, když by člověk zavřel oči a jen poslouchal, tak to byl čech jak poleno. Naprosto stejné chování jako všichni čeští kluci v jeho věku, včetně jazyka. Jmenoval se Honzík. Už je to víc jak deset let zpátky. Dneska možná slýchá cosi o zasranejch negrech z úst některých nemyslících spoluobčanů. Přitom čech každým coulem.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] kmochna, 10.02.2017 07:56

buď je čech, nebo není. mé město, královské, to dokázalo, myslím dostatečně. cítím se čechem. to je hlavní.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 10.02.2017 08:08

Také bydlím v královském městě :-) To bylo ovšem královské ještě před první písemnou zmínkou o Jihlavě :-D.

Nu, ale dost patriotismu. Přeju vám, abyste ke spokojenosti všech vyřešili tu ohavnost po komunistech na hlavním náměstí. U nás (dodnes nevím jak) se to před takovými zásahy podařilo ochránit.

Posledních pár let zaznamenávám stále více v běžném městkém ruchu i jiné jazyky, než český. Ne od turistů, ale od lidí třeba na sobotním nákupu. Do města i přilehlého Českého středohoří přicházejí lidé z Evropy. Bydlet, pracovat. Je to skvělé, že město je na tom tak dobře, že i lidé ze zápádních evropských států tu chtějí žít.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] kmochna, 10.02.2017 08:16 [Upraveno]

odstranit ohavnost zavání terorismem.:-p krecl. všiml sis, že jsem řeknul krecl? náměstí míra. ten prior pomalu zelená vůči okolí.

pořád bych počítal s tím, že zem není nafukovací.

< Odpovědět

Re: Čistě technicky - žádný člověk není černý. Nejvíc černý je havíř na os…

[Registrovaný] Efos, 10.02.2017 21:21

Čistě technicky - žádný člověk není černý. Nejvíc černý je havíř na ostravsku, když vyfárá. Už z tohoto pohledu je to označení nesmysl. Kdo určí, od jakého stupně pigmentace je už člověk černoch? Jsou romové černí?

Čo, čo? Aký nezmysel? Čierny sa nazýva kvôli svojej rasovej príslušnosti, to nevadí, že nie je úplne čierny. Ani beloch nie je v skutočnosti biely a predsa sa tak nazýva, lebo je to len názov jeho rasovej príslušnosti. Inak ja tiež uprednostňujem názov neger, oni sa tak medzi sebou tiež nazývajú tak prečo by to mala byť urážka? Nebudem ustupovať politickej korektnosti.
A ešte raz to zopakujem, negra alebo teda černocha neurčíme podľa stupňa pigmentácii, ale antropologických vlastností, tmavá farba je len jedna z nich. Potom sú tu ďalšie ako tvar lebky, stavba tela, mentalita, inteligencia a tak ďalej. Cigáň je tiež len cigáň aj keď je čierny ako Satan.

< Odpovědět

Re: Čistě technicky - žádný člověk není černý. Nejvíc černý je havíř na os…

[Registrovaný] kmochna, 10.02.2017 23:14

pro džjeára: ty hraniční kameny měly nápis LIMITES BOHEMIAM INTER ET MORAVIAM
LIMITES HOC STATUS BOHEMIAE ET MORAVIAE POSUERE MDCCL
MARIA THERESIA AUGUSTA REGNI BOHEMIAE SCEPTRA TENENTE
POSITI ANNO MDCCL , tři kameny jsou umístěny mimo hraniční území, jeden tyčí. byla to moudrá žena.

< Odpovědět

Re: Čistě technicky - žádný člověk není černý. Nejvíc černý je havíř na os…

[Moderátor] fleg, 13.02.2017 12:09

Trosku kecas, pomenovanie niga sa naozaj povazuje za hanlive oznacenie cernocha a skus nieco take skusit v cernoskej stvrti, takze nie je pravda, ze oni sa tak medzi sebou nazyvaju.
Takze zostanme pri korektnom pomenovani cernoch a neger si tiez ponechajme ako hanlive oznacenie.
A bavit sa o tom, kto je cernoch, kto je cigan a ci je cigan cigan alebo rom to mi prislo vzdy smiesne a nechapem preco to tak antropologicky musime riesit aj tu.

< Odpovědět

Re: Čistě technicky - žádný člověk není černý. Nejvíc černý je havíř na os…

[Registrovaný] IQ37, 10.02.2017 23:03 [Upraveno]

Tak dík za vysvětlení, ale já jsem reagoval na něco trochu jiného. A k černo-havířům. Tys asi nikdy na vlastní oči neviděl havíře, zrovna vyfáraného ze šachty a vedle něho originálního (čistokrevného) černocha z Afriky. Musel bys nutně pozměnit pořadí těch "černochů". Ještě dodám, že pokud soudíš, že Obama je černoch, tak se pleteš. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

[Registrovaný] karel, 16.02.2017 17:39

I u nás se začíná blýskat na jiné časy.
http://gekcr.cz/

Miroslav Macek je dokonce spočítal:

Víte, jak vypadá genderová vyváženost Genderové expertní komory? Žen 118, mužů 7, dvě dle vlastního přání pohlavně nezařaditelné Michaela Antonín Malaníková a Míla O´Sullivan.

^ Odpovědět

Re: I u nás se začíná blýskat na jiné časy. http://gekcr.cz/ Miroslav Mac…

[Registrovaný] IQ37, 16.02.2017 19:12 [Upraveno]

pohlavně nezařaditelné

Tohle mě zajímá. Ty osoby jsou nezařaditelné proto, že mají obojí pohlavní orgány, anebo proto, že žádné? Ještě zbývá možnost, že to doktoři podělali a výsledek je nejasný... Babochlap, s důrazem na co? Darwin by asi zajásal. :-)

Je tam jedna zajímavost: http://gekcr.cz/members/ - všichni (doslova všechny jsem nekontroloval) experti jsou mladí, s vysokoškolským diplomem. Vypadá to, že se snaží uplatnit na trhu práce po svém. Raději se neptám, kdo je platí. Svou prací si sami na chleba rozhodně nevydělávají.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: pohlavně nezařaditelné Tohle mě zajímá. Ty osoby jsou nezařaditelné p…

[Registrovaný] Prasak, 16.02.2017 19:22

Obávám se, že by ten výsledek nepotěšil ty pohlavně zařaditelný.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: pohlavně nezařaditelné Tohle mě zajímá. Ty osoby jsou nezařaditelné p…

[Registrovaný] karel, 16.02.2017 19:25

Je tam i nesehnutá Petra Havlíková (vystudovala genderová studia, sociologii a divadelní vědu na Masarykově univerzitě v Brně. V NESEHNUTÍ koordinuje program Ženská práva jsou lidská práva). Nesehnutí vysáli skoro 20 000 000 z dotací.

< Odpovědět

Re: Je tam i nesehnutá Petra Havlíková (vystudovala genderová studia, soci…

[Registrovaný] Zarniwúp, 16.02.2017 19:38

Havlíková je třeba známá, ale nevím, jestli jsem blbě hledal, ale konkrétní VŠ se nedá přímo v těch elaborátech tvářících se jako CV dohledat.. ::)
Přijde mi to příznačné. Kdyby tam v tom vyhledávání byl aspoň selektor pro Bc a Mgr.... :-D

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Havlíková je třeba známá, ale nevím, jestli jsem blbě hledal, ale konk…

[Registrovaný] IQ37, 16.02.2017 19:45

Nebo alespoň třídění podle nesehnutá - sehnutá. Ať člověk ví, do čeho leze a na co se má připravit. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Havlíková je třeba známá, ale nevím, jestli jsem blbě hledal, ale konk…

[Registrovaný] karel, 16.02.2017 19:45 [Upraveno]

Jedině hledat podle jmen, většina těch tvorů obhospodařuje několik neziskovek, třeba Mgr. et Mgr. Michaela Antonín Malaníková, Ph.D. To je skoro jako Lahola.

< Odpovědět

Re: Je tam i nesehnutá Petra Havlíková (vystudovala genderová studia, soci…

[Registrovaný] Prasak, 16.02.2017 19:46

No jo, nemůžeme všichni dělat jen ve fabrikách a tak je potřeba nějaký ty pracovní místa vygenerovat jinak.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] IQ37, 16.02.2017 20:56

Snad vygenderovat, ne? :-D

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

[Registrovaný] Prasak, 18.02.2017 11:01

http://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=585918

Vypichuji z článku:

Zdá se, že lidstvo začalo zatraceně pálit dobré bydlo. Když jsme si v našem evropsko-americkém prostoru už dost dlouho neužili válku (s výjimkou „lokálních“, jako byla ta na území Jugoslávie), začali jsme si vymýšlet problémy jinde. Lidstvo, zdá se, problémy potřebuje. Takže jsme si vymysleli genderový pseudoproblém. Jeho podstatou je, že menšina začala šikanovat většinu. Abychom totiž jako většinová společnost náhodou „nešikanovali“ transsexuály, raději se začneme jako transsexuálové chovat sami. Ovšem společnost, v níž menšina ovládá většinu, už není ani svobodná, ani demokratická.

A přidávám svůj souhlas.

^ Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

[Registrovaný] karel, 27.02.2017 22:28

Tohle je síla. Spratka seřezat, genderové bojovnice zařadit do výrobního procesu.

^ Odpovědět

Re: Tohle je síla. Spratka seřezat, genderové bojovnice zařadit do výrobní…

[Registrovaný] kmochna, 27.02.2017 23:06

to je tak předloni, co jsem viděl dva chlapy dělat anhydrit beton. to se dělá točením v kole ukrutně dlouhejma hadicema. přišla tam holčina 60 kilo. říkáme svačinářka? ne, tahačka. ta se stím nesrala.

Podobně hovoří Irena Smetáčková, která spolupracovala na metodice, podle níž se učebnice hodnotí. Řeší třeba oslovování žáků a ­žákyň či společné hodnoty obou pohlaví. „Od té doby, co se vyváženost posuzuje, jsem vedla několik studií. Nedá se říci, že učebnice se schvalovací doložkou byly genderově vyvážené,“ řekla.

já bych jí tam šoupnul smetáčkovou, ať si gendéricismus vyzkouší v praxi.

< Odpovědět

Re: Tohle je síla. Spratka seřezat, genderové bojovnice zařadit do výrobní…

[Moderátor] L-Core, 28.02.2017 06:28 [Upraveno]

Furt se něco musí dít, vývoj jde kupředu, zpátky ni krok. Důležité je, aby úřady byly připraveny, první vlaštovky již existují, http://debaty.net/files/568-pohlavi-png

Když nám náhodou nenutí inženýry a doktory, hodnoty z brusele a nenávist k D.T., tak alespoň nějakou genderovou moudrost. Docela se těším, až se objeví v hledáčku strážců hodnot nějaký/á zoonekrofilní homosexuál/ka; to bude pak panečku oříšek pro korektní genderáky. Že společenský úzus časem uzná i tuhletu bizardní (zatím) úchylku, o tom vůbec nepochybuji. Jen s registrovaným partnerstvím to bude asi jen obtížně řešitelné, vzhledem k fyzické trvanlivosti partnera.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] jirka44, 28.02.2017 07:31

Měl jsem známého, ten do rubriky pohlaví zásadně psal "mám". Prej si toho nikdy nikdo nevšimnul. No a já jsem kdysi do jedné žádosti o víza do rubriky race napsal "human" a prošlo to, akorát prej tam mělo být "Caucasian"

< Odpovědět

Re: Západní civilizace se opravdu uhumanizuje, dekadence pod maskou

[Registrovaný] Prasak, 06.03.2017 15:41

Další střípek:
http://ekonomika.idnes.cz/marks-spencer-otcove-a-matky-dg3-/eko-zahranicni.aspx?c=A170306_140013_eko-zahranicni_neh
Tisíce let zažitý a fungující principy, kdy se matky staraly o děti a otcové živili rodinu je třeba zbořit! Matky do tanků, fotři do porodnic!
Označení "aktivista" začíná být nadávkou, symbolizující nudícího se jedince bez jakýchkoliv skutečných životních problémů.

^ Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Další střípek: http://ekonomika.idnes.cz/marks-spencer-otcove-a-matky-…

[Moderátor] fleg, 06.03.2017 15:57

Prilis vela demokracie skodi. Ale aspon vidiet, ze dementov nemame len u nas, ale veselo sa rodia a ziju aj v zahranici.

< Odpovědět

Re: Další střípek: http://ekonomika.idnes.cz/marks-spencer-otcove-a-matky-…

[Moderátor] L-Core, 06.03.2017 16:45

Líbí se mi příspěvek jedné paní v diskuzi na Novinlách

Jsem ráda, že už jsem starší paní a že jsem velký kus života prožila za bolševika,kdy demokracie nebyla, ale lidi bývali normální!

Pro mě označení "aktivista" už nadávkou je.

< Odpovědět

# poslední

[Registrovaný] Prasak, 06.03.2017 19:11

No, normální asi lidi nebyli, byli stejní jako teď, ale tehdy nemohla hrstka nudících se hovad šikanovat široké masy nevýznamnýma hovadinama.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+