Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Brexit - vaše tipy?

[Anketa] Brexit - vaše tipy?

[Moderátor] touchwood, 23.06.2016 19:44, Debata, 124 příspěvků (928 zobrazení)

Tak co, vystoupí Britové či ne?
A bude to mít vliv na jejich živobytí?

Brexit:

    48%
    17%
  17%
    10%
  7%

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Po té masáži a zastrašování "Nebude úspěšný a Britové na to doplatí". M-Pol 23.06.2016 20:37
Nebude úspěšný a už na to doplatili. karel 23.06.2016 20:39
Uspesny nebude a ja dufam, ze sa spicky EU spamataju. Osobne by som ic… fleg 23.06.2016 20:53
Před chvíli jsem zaregistroval prohlášení D.Tuska, že (zbylých) 27 pře… L-Core 24.06.2016 09:26
Hlasování dopadlo jak jsem čekal a džin byl vypuštěn z lahve. Osobně… touchwood 24.06.2016 06:51
4. Zásadní reforma EU. Směrem k EHS. A ani to nemusí zabránit dalším o… L-Core 24.06.2016 07:05
ad bod 1.: Uvidíme. V tomto ohledu se bojím, že eskalace celního konfl… touchwood 24.06.2016 07:59
A já si naopak myslím, že EHS je jedinou možnou cestou. Pryč od politi… L-Core 24.06.2016 09:04
Podle ČT to pořád vypadá, že Brexit nikdo (ani v GB) nechtěl, asi už d… touchwood 24.06.2016 10:22
A kde L-Core píše "všichni chtěli"? Kurt 24.06.2016 10:25
Podle ČT to pořád vypadá, že Brexit nikdo (ani v GB) nechtěl Logika v… touchwood 24.06.2016 12:44
Logika věci praví, že nemá smysl si vymýšlet vlastní fabulace, ale nas… Kurt 24.06.2016 12:49
Kurte, promiň. Reagoval jsem na LC-ovy řeči o manipulaci médii. Jestli… touchwood 24.06.2016 13:35
OK, pokud to byla reakce na mediální manipulaci, pak jsem to špatně po… Kurt 24.06.2016 13:37
Nějaký informační šum :) Ale jasně, bylo to do poslední chvíle halb &… L-Core 24.06.2016 14:04
Ale jo, ještě chybí Svobodný Mach. ;-) Ale to jsou lidi, kteří mají v… touchwood 24.06.2016 14:53
A mě ještě zajímají názory těch, kteří hlasovali. Už se jich některé C… Kurt 24.06.2016 14:57
však o tom jsem psal (kterých se to týká). Dnes nevím, včera v Událost… touchwood 24.06.2016 15:15
Narážím na to, že včera celý den byly v televizi slyšet hlasy jen pro… L-Core 24.06.2016 12:47
Chápu, ale já v té stejné TV viděl i reportáž s lidmi kteří chtěli exi… touchwood 24.06.2016 13:53
Přesto těch lidí byla v referendu většina. On to asi každý neumí tak o… IQ37 24.06.2016 13:55
ale to já přece nepopírám, jde o to, že to byla velmi těsná většina. T… touchwood 24.06.2016 14:48
Ta podobnost tam sice je, ale jenom v tom výsledku. U volby prezidenta… IQ37 24.06.2016 15:21
Ty v exitu necítíš tu ohromnou šanci, aby se eu konečně vzpamatovala?… L-Core 24.06.2016 14:20
Reálně? Ani moc ne. Jsou totiž jen dně možnosti: 1. rozvolnění EU, c… touchwood 24.06.2016 15:14
1. Pokud EU upustí od politického vměšování se do všeho a soustředí se… L-Core 24.06.2016 15:35
se bojím že option 1. bez politiky nemá šanci obstát. touchwood 24.06.2016 15:51
Já jsem spíše skeptik. EU se "dobrovolně" nezmění a odchod Británie se… IQ37 24.06.2016 15:15
Teď nastoupili v TV týpci z neziskovek a různí skoro nezletilí politol… karel 24.06.2016 13:54
Už nemá smysl hlasovat. Včera to vypadalo (měl jsem zapnuto kontinuál… L-Core 24.06.2016 06:55
Ono to možná 95% v Londýně i bylo. :-) Rozhodly hlasy z malých měst a… touchwood 24.06.2016 07:58
Super. Britové nám ukážou, jak takový odchod vypadá a co vše to obnáší… Niko Bellic 24.06.2016 09:06
Jenže Británie se bez Bruselu - narozdíl od nás - obejde. Takže ta "in… IQ37 24.06.2016 12:56
jen abys nebyl překvapen. ;-) touchwood 24.06.2016 13:31
Právě skončil projev Davida Camerona. Klobouk dolů, tohle by tady po p… karel 24.06.2016 09:29
Jestliže prohlásil "Miluji tuto zemi a bylo mi ctí, že jsem ji mohl vé… Kurt 24.06.2016 10:08
N. Farage to jistí... Docela se těším na návrat těch emigrantských zme… IQ37 24.06.2016 12:58
[0pSC.png] Kurt 24.06.2016 14:37
Mnozí Britové, kteří chtěli zůstat v EU, jsou velmi rozhořčení. Někdy… touchwood 24.06.2016 15:10
Je určité procento voličů, kteří se rozhodují na poslední chvíli - pře… Kurt 24.06.2016 15:13
mě by opravdu zajímali ti, kteří volili Brexit z nějakého důvodu - pr… icepower32 25.06.2016 03:23
Jako, ze bych si ty duvody mohl vymyslet sam a nemusel se nikoho ptat,… Kurt 25.06.2016 07:28
ale to jsi opravdu tak blbej, taky si říkám, kde se to v tobě bere.. touchwood 25.06.2016 13:23
Tak jako když se někdo takhle zeptá, proč Britové volili výstup a co s… icepower32 25.06.2016 15:04
Tak ono to asi začíná tím každodenním nasíráním po různých nesmyslných… karel 25.06.2016 15:23
Karle, sláva tobě. Naprosto výstižné. :beer: icepower32 25.06.2016 15:44
Tohle je dobré eurohovado. karel 25.06.2016 17:12
Každý rozumný člověk si nejprve zjistí informace a taky se zamyslí, co… touchwood 26.06.2016 18:02
To až příliš napovídá, že schválně vybrali hlas pitomé slepice. Ten k… IQ37 24.06.2016 15:25
no jo, všechno je to schválně. Jak znám ale prosté Angličany a Angliča… touchwood 26.06.2016 18:03
Proč chcete jít do bláta? No já vlastně ani nevím... (tazatelka během… icepower32 25.06.2016 01:00
Brexit bol prekvapiovo uspesny, nieco na teorii L-Coreho, ze mainstrea… fleg 25.06.2016 10:36
holt mame sa este co ucit Jo, brexit je dobrý příklad. :-) IQ37 25.06.2016 14:02
Soudruzi z C. & K. Slavné Evropské Ůnyje natahovali špagát tak dlouho,… Yarda 26.06.2016 08:17
Celý bruselský parlament zlikvidovať, teroristi zasraní, taký som rád… kingdomcome1 26.06.2016 18:44
Co nabízíš jako alternativu? Kokotlebu? touchwood 26.06.2016 19:57
Třeba aspoň míň chlastá. ___KLIK___ karel 26.06.2016 20:27
Juncker je ale předseda Komise. ;-) touchwood 26.06.2016 20:33
Kdo je tu nejstarší? Kdo je tu nejstarší?“ křičel prý jedenasedmdesáti… kmochna 27.06.2016 06:14
:-D:-D:-D L-Core 27.06.2016 07:50
Nášho amerického prezidenta pána Kisku kingdomcome1 27.06.2016 16:23
Teba by som poslal na rocny intenzivny kurz ku Sokratesovi...keby zil. fleg 27.06.2016 16:39
kdyby to šlo, hned bych ho s vámi měnil za našeho Zemana. ]:) touchwood 28.06.2016 08:41
A já bych k Zemanovi zdarma přihodil i Babiše. Jak dárek z nostalgie n… MadMike 28.06.2016 12:28
jinak si nás Amíci, Rusáci nebo Číňani (nebo všichni dohromady) jednou… Efos 28.06.2016 14:01
Tady se víceméně shodneme. ;-) touchwood 30.06.2016 09:41
Kdybys chtěl zlikvidovat parlament, budeš asi také terorista :-D ----… L-Core 27.06.2016 08:22
jenže volný pohyb schengenistů je ukotven hluboko v základech EU. Druh… touchwood 27.06.2016 10:16
Druhá věc, imigrace zvenčí, je (spíše byl) samozřejmě problém, ale jak… Efos 27.06.2016 17:56
Asi myslel to "řešeníů, jak se Turecku lejou prachy, a to přebírá migr… icepower32 27.06.2016 18:31
Tiež si myslím, že mal na mysli Turecko, ale pre istotu sa pýtam, či m… Efos 27.06.2016 18:52
Za idiotov sa tu bany nedavaju, za 2 roky, comyslim debaty funguju sme… fleg 01.07.2016 07:05
nenapsal jsem, že problém je vyřešen, ale že se řeší. To je takový mal… touchwood 01.07.2016 11:59
udelili mozno 8-9 banov Tak jak BAN, jak on se jmenoval, rikalo se mu… XoXoChanel 01.07.2016 21:44
Ten ban som "vybavil" ja, respektive dal zanho hlasovat na valnom zhro… fleg 01.07.2016 21:53
Nevim za co ho mel, neni to moje vec, ale je ho skoda, uz i na PC pora… XoXoChanel 01.07.2016 22:00
jenže tady už nešlo o afekt, ale soustavný teror - ať jsi napsal, co j… touchwood 01.07.2016 23:38
Ten ban platí len na debaty alebo na celý server? Mimochodom, dokedy b… Efos 02.07.2016 12:57
Ak chces rozmenim ti to na drobne. Radek bol jasny, problemy boli s ni… fleg 02.07.2016 13:47
stačí si projít dotyčné dvě debaty - a zjistíš, že ty vulgarismy pršel… touchwood 02.07.2016 14:36
že ti tři odrazují další návštěvníky Noo, jak se to veme, nekteri cho… XoXoChanel 02.07.2016 15:34
takoví lidé ale nechodí debatovat, ale na škodolibou čumendu. touchwood 02.07.2016 15:41
Bejvávala to prdel. Vondrs 02.07.2016 21:41
jak pro koho. Nevím, jak by ses tvářil, kdyby s tebou někdo "diskutova… touchwood 07.07.2016 20:05
Je mimochodem skvělé vidět v jedné tvé větě slova o konstruktivní disk… Efos 02.07.2016 17:53
Nechytám za slovíčka. Ty ses jasně vyjádřil a pokud ani nevíš co píšeš… touchwood 02.07.2016 18:39
když L-Core napíše zřejmě manipulativní výrok :-) Je zbytečné se k t… L-Core 02.07.2016 19:14
tak prosím aspoň trochu inteligentně a ne jako pětileté děcko. Snažím… Efos 02.07.2016 23:14
Ty si celý čas písal, že to nemá jednoduché ho dostať, nakoniec z teba… touchwood 04.07.2016 16:54
I hlupák vidí, že hranice už jsou opět hranicemi, nikdo nevypravuje sp… touchwood 28.06.2016 06:13
Třeba už jich tady většina je a opadá zájem. Taky se o tom míň píše, m… karel 28.06.2016 11:39
Hm...Hm.. Krasná manipulace. 04/04 Vliv Číny ve finančním svete se to… XoXoChanel 27.06.2016 10:14
Muhehehe... Poláci uvažují o urychleném přijetí Eura, protože pád Libr… touchwood 27.06.2016 15:24
Jen si nalháváte, že EU funguje. Opustí ji i další země, vmetl europos… M-Pol 28.06.2016 13:58
Ono, ty staty EU co uz maji EURO, urcite neodejdou ze dne na den. /Tus… XoXoChanel 28.06.2016 14:27
Farage je saso, skoda, ze novinky neinformovali rovnako aj o emotivnom… fleg 28.06.2016 18:41
To je možné, že je šašek, ovšem těch šašků je tam plnej barák. (až čas… M-Pol 28.06.2016 19:18
Snad si nemyslis, ze brexit vyriesi nejake problemy v GB. GB na to hos… fleg 29.06.2016 10:44
Flegu, ale brexit přece neměl řešit problémy v GB. Ten má řešit problé… L-Core 29.06.2016 11:21
Problémy přicházející z EU to určitě pro GB vyřeší. Ovšem zadělá jim t… Moas 29.06.2016 12:43
A už to začíná, Boris Johnson se bojí být premiérem. Moas 30.06.2016 14:32
Tiez by som povedal, ze o tu funkciu moc zaujem nebude, bude to mat ta… fleg 01.07.2016 07:01
A Farage taky utíká se staženýma gatěma. Tenhle brexit se mi začíná lí… Moas 04.07.2016 12:51
a tady se hodí přesně ten citát o stání v blátě a sračkách. ;-) touchwood 30.06.2016 09:39
Ale to jsme si přece už vysvětlili, že brexit nic takového neřeší, pok… touchwood 04.07.2016 16:45
Myslí nemyslím a co Island, Norsko, Švýcarsko? Nevidím, že by jim něja… M-Pol 29.06.2016 11:26
Pokud opravdu vystoupí, začne období naschválů, protože bude potřeba t… karel 29.06.2016 11:31
Nemyslim si, mozno je naschval to, ze EU tlaci na na vystupenie ASAP,… fleg 30.06.2016 12:31
To je trosku demagogicke. Island ti neuznam, Island v 2008 defacto kra… fleg 29.06.2016 21:30
jsem nekde cetla, ze zrovna Norove Britum moc nedoporucovali vystoupen… merlouska 30.06.2016 10:52
Ono to je presne o tom, Briti by chceli volny pohyb tovaru, ale to im… fleg 02.07.2016 14:02
jj, to je přesně ten "oh wait..." přístup, o kterém jsem psal. touchwood 02.07.2016 15:42
A naco im potom bolo to odtrhnutie, ked sa im tam dalej bude valit kop… Efos 02.07.2016 23:17
To sa prave mylis;o). Nebudu. Volny pohyb osob znamena, ze musia prija… fleg 03.07.2016 10:16
ta sankcia nie je 25 tisicova Vlastne je 250-tisícová, ešte lepšie :… Efos 04.07.2016 12:07
Farage takto zbabelo po všetkých tých hrdinských rečiach odstupuje z p… touchwood 04.07.2016 16:49
nemusia prispievat do rozpoctu EU Omyl, i to musí. Sice ne tolik, nic… touchwood 04.07.2016 16:46
Omyl, i to musí. Sice ne tolik, nicméně musí. Viz ty tzv. Norské fondy… fleg 09.07.2016 15:21
a technicky to znamená, že musí, protože EU je tak velký trh, že si ni… touchwood 10.07.2016 18:30
Jasne, ze nikto nemoze byt separovany a Briti maju hospodarsky blizsie… poslední fleg 11.07.2016 12:27
Nigel Farage's exclusive plan to process Brexit: http://thebrexitplan… Moas 01.07.2016 11:56
Tak zatím to vypadá, že se v Británii hledá cesta, jak z EU nevystoupi… touchwood 02.07.2016 19:07
Mne to pripada skor (protesty ignorujem), ze politici,ktori propagoval… fleg 03.07.2016 10:21
ono podpálit barák je vždy jednodušší, než jej uhasit nebo postavit zn… touchwood 04.07.2016 16:55

Re: Brexit - vaše tipy?

[Registrovaný] M-Pol, 23.06.2016 20:37

Po té masáži a zastrašování "Nebude úspěšný a Britové na to doplatí".

^ Odpovědět

Pouze blbec o sobě nepochybuje.

Re: Brexit - vaše tipy?

[Registrovaný] karel, 23.06.2016 20:39

Nebude úspěšný a už na to doplatili.

^ Odpovědět

Re: Brexit - vaše tipy?

[Moderátor] fleg, 23.06.2016 20:53

Uspesny nebude a ja dufam, ze sa spicky EU spamataju. Osobne by som ich vsetkych do jedeho vyhodl.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 24.06.2016 09:26

Před chvíli jsem zaregistroval prohlášení D.Tuska, že (zbylých) 27 předsedů vlád je odhodláno pokračovat v projektu evropské integrace. Jasně.

Otázkou je, jak to bude časem, až někteří budou nahrazeni jinými (po volbách) ;-)

< Odpovědět

Re: Brexit - vaše tipy?

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 06:51

Hlasování dopadlo jak jsem čekal a džin byl vypuštěn z lahve.

Osobně očekávám další logické kroky:

1. propad britské ekonomiky
2. rozpad Británie (Skotsko vystoupí a vstoupí do Unie, viz poslední referendum, které dopadlo jen těsně pro zachování Británie)
3. (výhledově) další referenda v jiných zemích EU

Myslím, že se nyní spousta lehkovážných "lídrů" v Londýně a Bruselu rozpačitě drbe na hlavě.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 24.06.2016 07:05

4. Zásadní reforma EU. Směrem k EHS. A ani to nemusí zabránit dalším odchodům viz bod 3.

S bodem 1 nesouhlasím. Kromě dočasných burzovních a kurzových turbulencí, které už začaly, se nic zvláštního nestane.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 07:59 [Upraveno]

ad bod 1.: Uvidíme. V tomto ohledu se bojím, že eskalace celního konfliktu přijde záhy.

edit: ad bod 4.: tohle IMHO už není schůdné řešení. EHS fungovalo na zcela jiných principech, které jsou s otevřenou ekonomikou EU v příkrém rozporu.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 24.06.2016 09:04 [Upraveno]

A já si naopak myslím, že EHS je jedinou možnou cestou. Pryč od politického socialistického superstátu, kdy velí nevolení úředníci. V celní oblasti nečekám nic divokého. A za pár dní, až na Wall Street a v City vyberou zisky, vrátí se i kurz libry a akciové indexy zpět.

Bruselší pantátové mohou v prvé řadě poděkovat německé kancléřce. Vyplynulo to (já to tam tedy mezi slovy slyšel) i vyjádření N.Farage před pár minutami. I když tohle si eufans nepřipustí, budou tvrdit, že rozhodla hloupí lidé bez ekonomického přemýšlení.

Podle ČT to pořád vypadá, že Brexit nikdo (ani v GB) nechtěl, asi už dostali notičky..

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 10:22

Podle ČT to pořád vypadá, že Brexit nikdo (ani v GB) nechtěl, asi už dostali notičky..

Et tu, Brute?
Mně skoroplichta 52:48 moc jako "všichni chtěli" nepřipadá.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 12:44

Podle ČT to pořád vypadá, že Brexit nikdo (ani v GB) nechtěl

Logika věci praví, že pokud je to manipulace, tak opakem výroku je že všichni (čti velká většina) chtěla.

Mně je to v podstatě jedno, já na tom pracovně asi vydělám, nicméně si už nejsem jist běžnými pracanty.

P.S.: Na Aktuálně už je newska, že Farrage už ustupuje od slibu, že vystoupení přinese 350 mil. liber týdně..

< Odpovědět

#

[Moderátor] Kurt, 24.06.2016 12:49

Logika věci praví, že nemá smysl si vymýšlet vlastní fabulace, ale naslouchat oponentovi. Prostě vsunout někomu něco do úst a vyjádřit k tomu odpor, je nonsens. (zrovna tak já můžu tvrdit, že opakem "Nikdo" je v tomto případě "Někdo")
Co se týče brexitu - rozhodnutí je to vážné, ale dopady není snadné odhadnout. Je to podobné, jako s rozvodem v manželství. Jsou páry, které se normálně dohodnou na fungování a pak ty, které si dělají naschvály. To, kterou cestou se nyní vydáme, ukáže teprve čas.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 13:35

Kurte, promiň. Reagoval jsem na LC-ovy řeči o manipulaci médii. Jestliže připustíme, že se tato manipulace zakládá na pravdě, kde se vzala ta vysoká procenta účastníků plebiscitu, která volila za setrvání v EU? Protože bych neřekl, že jsem slyšel reportáže o tom, že je to jasné, apod., ale že poměr odpůrců a příznivců před volbami je vyrovnaný.

< Odpovědět

Re: Kurte, promiň. Reagoval jsem na LC-ovy řeči o manipulaci médii. Jestli…

[Moderátor] Kurt, 24.06.2016 13:37

OK, pokud to byla reakce na mediální manipulaci, pak jsem to špatně pochopil.

< Odpovědět

Re: Kurte, promiň. Reagoval jsem na LC-ovy řeči o manipulaci médii. Jestli…

[Moderátor] L-Core, 24.06.2016 14:04 [Upraveno]

Nějaký informační šum :)

Ale jasně, bylo to do poslední chvíle halb & halb, to nikdo - ani TV - nepopíral, nemanipuloval. Jenže objektivní televize sdělovala názory pouze jedné strany, včera dostaly slyšení v TV jen hlasy lidí pro EU, proti Brexitu.

Dnes už alespoň pustili Le Pen a Klause.

------
A ani jsme nemuseli čekat dlouho a je (jak komu..) znám (spolu)viník Brexitu, tedy Rusko :-D
http://nazory.aktualne.cz/komentare/britanie-odesla-eu-si-sama-amputovala-nohu-moskva-uspela-neu/r~cf9ae59c39d811e68d00002590604f2e/
Bruselské byrokraty ale popsal M.Fendrych trefně, všechna čest.

Dnes jsem mluvil cca s deseti lidmi. Radost z Brexitu ("konečně dostal brusel po papuli") vyjádřili všichni do jednoho. S politiky a bruselskými úředníky se ale nestýkám, takže je to určitě zkresleno.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 14:53

Ale jo, ještě chybí Svobodný Mach. ;-)

Ale to jsou lidi, kteří mají v popisu práce na EU nadávat (stejně tak ignoruju eurohujery napojené na cecíky europarlamentu a podobné zjevy). Mě spíše zajímají názory těch kterých se to týká.

< Odpovědět

#

[Moderátor] Kurt, 24.06.2016 14:57

A mě ještě zajímají názory těch, kteří hlasovali. Už se jich některé CZ medium dnes zeptalo?

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 15:15

však o tom jsem psal (kterých se to týká). Dnes nevím, včera v Událostech ano.

< Odpovědět

Re: Podle ČT to pořád vypadá, že Brexit nikdo (ani v GB) nechtěl, asi už d…

[Moderátor] L-Core, 24.06.2016 12:47

Narážím na to, že včera celý den byly v televizi slyšet hlasy jen pro EU, proti Brexitu (občané Británie, politici evropští i naši). Prostě neovlivněná TV nenašla nikoho s jiným názorem :-)

< Odpovědět

Re: Narážím na to, že včera celý den byly v televizi slyšet hlasy jen pro…

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 13:53

Chápu, ale já v té stejné TV viděl i reportáž s lidmi kteří chtěli exit.

Ono to je totiž taky možná problém toho, že najít člověka, který by pro exit vznesl relevantní argumenty je docela těžké. ;-)

< Odpovědět

Re: Chápu, ale já v té stejné TV viděl i reportáž s lidmi kteří chtěli exi…

[Registrovaný] IQ37, 24.06.2016 13:55

Přesto těch lidí byla v referendu většina. On to asi každý neumí tak okecat. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 14:48

ale to já přece nepopírám, jde o to, že to byla velmi těsná většina. To ale samozřejmě nijak nemění výsledek, mění to jen pohled na to, zda to byla změna, se kterou se identifikuje celá společnost, nebo jen její část. Podobnost s volbou Zemana je velká.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 24.06.2016 15:21

Ta podobnost tam sice je, ale jenom v tom výsledku. U volby prezidenta byl pro mě ve finále Zeman přijatelnější, než ten šmatlavý Krakonoš. Britové takové dilema neměli. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Chápu, ale já v té stejné TV viděl i reportáž s lidmi kteří chtěli exi…

[Moderátor] L-Core, 24.06.2016 14:20

Ty v exitu necítíš tu ohromnou šanci, aby se eu konečně vzpamatovala? Že tu facku potřebovala jak prase drbání?

< Odpovědět

Re: Ty v exitu necítíš tu ohromnou šanci, aby se eu konečně vzpamatovala?…

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 15:14

Reálně? Ani moc ne.

Jsou totiž jen dně možnosti:

1. rozvolnění EU, což je z dlouhodobého hlediska rozpad
2. užší integrace, což v souvislosti s eurofobií ovčích mas (a tím nemyslím tebe nebo Kurta) nevidím jako schůdné.

Protože reálně možnosti 1. odpovídá rozpad mocenského centra v Bruselu a možnosti 2. zase jeho posílení, a to ve smyslu autoritářském. Nečekám, že se všechny národy EU chynou za nos a uvědomí si své nedostatky a prohřešky vůči celku.

< Odpovědět

#

[Moderátor] L-Core, 24.06.2016 15:35

1. Pokud EU upustí od politického vměšování se do všeho a soustředí se (výhradně) na ekonomiku, nevidím v tom zas takový problém. Ano, je to rozmělnění bruselské moci.

2. Tohle by bylo pikantní, Angsoc bez Anglie :-D

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 15:51

se bojím že option 1. bez politiky nemá šanci obstát.

< Odpovědět

Re: Ty v exitu necítíš tu ohromnou šanci, aby se eu konečně vzpamatovala?…

[Registrovaný] IQ37, 24.06.2016 15:15

Já jsem spíše skeptik. EU se "dobrovolně" nezmění a odchod Británie se jí nijak moc nedotkne. A když už budu superpesimista, tak řeknu, že tam, kde vládli tři - teď budou vládnout dva... Nevím, jestli je to pro zbytek EU lépe nebo hůře.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Narážím na to, že včera celý den byly v televizi slyšet hlasy jen pro…

[Registrovaný] karel, 24.06.2016 13:54 [Upraveno]

Teď nastoupili v TV týpci z neziskovek a různí skoro nezletilí politologové a vysvětlují lidu, co se vlastně stalo a co se bude dít dál. Zrovna breptá jejich oblíbenec z think-tanku Evropské hodnoty, ten se tam zatím nevyjadřoval snad jedině k výkonu našich fotbalistů na ME.

< Odpovědět

Re: Brexit - vaše tipy?

[Moderátor] L-Core, 24.06.2016 06:55

Už nemá smysl hlasovat.

Včera to vypadalo (měl jsem zapnuto kontinuální brexiťácké vysílání ČT24), že snad 95% Britů je pro EU. A 100% ostatních Evropanů. Nu, pravda se ukázala.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 07:58

Ono to možná 95% v Londýně i bylo. :-)
Rozhodly hlasy z malých měst a venkova.

< Odpovědět

Re: Brexit - vaše tipy?

[Registrovaný] Niko Bellic, 24.06.2016 09:06

Super. Britové nám ukážou, jak takový odchod vypadá a co vše to obnáší. Můžeme se tím do budoucna inspirovat.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 24.06.2016 12:56

Jenže Británie se bez Bruselu - narozdíl od nás - obejde. Takže ta "inspirace" je hodně hypotetická.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 13:31

jen abys nebyl překvapen. ;-)

< Odpovědět

Re: Brexit - vaše tipy?

[Registrovaný] karel, 24.06.2016 09:29

Právě skončil projev Davida Camerona. Klobouk dolů, tohle by tady po porážce nikdo nedokázal.

^ Odpovědět

Re: Právě skončil projev Davida Camerona. Klobouk dolů, tohle by tady po p…

[Moderátor] Kurt, 24.06.2016 10:08

Jestliže prohlásil "Miluji tuto zemi a bylo mi ctí, že jsem ji mohl vést", pak to je samozřejmě u nás neaplikovatelné. ;-)

< Odpovědět

Re: Právě skončil projev Davida Camerona. Klobouk dolů, tohle by tady po p…

[Registrovaný] IQ37, 24.06.2016 12:58 [Upraveno]

N. Farage to jistí...
Docela se těším na návrat těch emigrantských zmetků a britských posluhovačů zpátky na české pracáky, žebrat o almužnu! :-D

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] touchwood, 24.06.2016 15:10 [Upraveno]

Mnozí Britové, kteří chtěli zůstat v EU, jsou velmi rozhořčení. Někdy se jim ale nelze divit. Například pětadvacetiletá Balla hlasovala pro Brexit. A proč? "Ani vlastně nevím, doufám, že teď přijde změna, i když vlastně nevím, co by se mělo změnit," říká Balla. "Je to teď všechno trochu naruby, ale to se snad uklidní," dodává.

:-?:!::x:

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/zive-britanie-brexit-referendum-eu-23-cervna/r~ea99d22636e111e6851c002590604f2e/

< Odpovědět

Re: Mnozí Britové, kteří chtěli zůstat v EU, jsou velmi rozhořčení. Někdy…

[Moderátor] Kurt, 24.06.2016 15:13

Je určité procento voličů, kteří se rozhodují na poslední chvíli - předpokládám, že i tohle je ten případ. Prostě nebyla přesvědčena ani pro jednu možnost, ale vybrala ze svého pohledu menší zlo.
Ale mě by opravdu zajímali ti, kteří volili Brexit z nějakého důvodu - proč? Co si od toho slibují? Asi si na to budu muset ještě nějaký ten den počkat.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] icepower32, 25.06.2016 03:23

mě by opravdu zajímali ti, kteří volili Brexit z nějakého důvodu - proč?

Promiň, ale to jsi opravdu tak blbej, nebo jen nemáš základní znalosti z oblasti ekonomiky, politiky, sociologie, práva, příp. historie?

< Odpovědět

Re: mě by opravdu zajímali ti, kteří volili Brexit z nějakého důvodu - pr…

[Moderátor] Kurt, 25.06.2016 07:28

Jako, ze bych si ty duvody mohl vymyslet sam a nemusel se nikoho ptat, jo? A predstav si, ze me by opravdu zajimalo, co si mysli oni a ne ja.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] icepower32, 25.06.2016 15:04 [Upraveno]

Tak jako když se někdo takhle zeptá, proč Britové volili výstup a co si od toho jako slibují - tak snad musí být blbej, trol, anebo ignorant, pokud člověk nevidí, co se v EU za poslední roky odehrává, případně jak to vypadá konkrétně v Anglii a dopadá to vlastně i na nás, protože jsme členy onoho diktátu rovněž. Ale tvoje reakce mě vlastně vůbec nepřekvapuje, není to tak dávno, kdy se tady řešili migranti, za který jste tu tak úspěšně lobovali, až jste dali banán vašim oponentům...

< Odpovědět

Re: Tak jako když se někdo takhle zeptá, proč Britové volili výstup a co s…

[Registrovaný] karel, 25.06.2016 15:23

Tak ono to asi začíná tím každodenním nasíráním po různých nesmyslných zákazech a regulacích. Brexit je logické vyústění, i když výsledek hlasování asi překvapil většinu. Tady je malý příklad.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] icepower32, 25.06.2016 15:44

Karle, sláva tobě. Naprosto výstižné. :beer:

< Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 25.06.2016 17:12

Tohle je dobré eurohovado.

< Odpovědět

Re: Tak jako když se někdo takhle zeptá, proč Britové volili výstup a co s…

[Moderátor] touchwood, 26.06.2016 18:02

Každý rozumný člověk si nejprve zjistí informace a taky se zamyslí, co je vlastně špatně a jaké to bude/může mít dopady. A pokud už myslet nedokáže, tak si alespoň vyslechne důvody někoho jiného a vezme je za své a následně prezentuje jako důvod s nímž se ztotožnil. Budeš se divit, ale i když s někým nesouhlasím a polemizuju s ním, tak respektuju jeho názor. Jenže tady žádný názor není, tady vzniklo jen rozhodnutí založené na "ničem".

Už několikrát jsem vám predikoval, co se stane, když nějaká země vystoupí - a ejhle, ono se to fakt děje. Tos nečekal, že? A bude ještě hůř. Spousta US korporací má evropské sídlo právě v UK. V okamžiku, kdy se UK vydělí z EU, a ono se vydělí, tyto všechny společnosti okamžitě migrují pryč, zpátky do EU. Vzroste nezaměstnanost, klesne HDP, utrpí finanční sektor.

viz http://debaty.net/debates/33391-britske-referendum-hlasujme, kde je taky patrno, proč někteří "oponenti" dostali banán - ne, nebylo to za názor, ale za to, jak se chovali.

< Odpovědět

Re: Mnozí Britové, kteří chtěli zůstat v EU, jsou velmi rozhořčení. Někdy…

[Registrovaný] IQ37, 24.06.2016 15:25 [Upraveno]

To až příliš napovídá, že schválně vybrali hlas pitomé slepice.

Ten kreslený vtip výše je výborný. Hlavně, že nám zůstali na krku Řekové.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] touchwood, 26.06.2016 18:03

no jo, všechno je to schválně. Jak znám ale prosté Angličany a Angličanky, tak to víceméně sedí.

< Odpovědět

Re: Mnozí Britové, kteří chtěli zůstat v EU, jsou velmi rozhořčení. Někdy…

[Registrovaný] icepower32, 25.06.2016 01:00

Proč chcete jít do bláta? No já vlastně ani nevím... (tazatelka během dotazu stojí po kolena v hovnech) - takže asi tak..

< Odpovědět

Re: Brexit - vaše tipy?

[Moderátor] fleg, 25.06.2016 10:36

Brexit bol prekvapiovo uspesny, nieco na teorii L-Coreho, ze mainstream sa pokusal navodit dojem, ze nebude moze byt.
V praxi sa vysledky bohuzial ukazu az po rokoch, takze povedat, ze teraz sa nieco zmeni je blbost. Moc sa toho nezmeni, aspon nie hned, libra sa casom stabilizuje a mozny dalsi prepad pride az neskor.
Nieco vsak mozno predpokladat a to, ze pad libry bude trvaly, ze Britanii poklesne hospodarsky obrat voci EU a ze pravdepodobne dojde k rozpadu GB, pretoze Skoti a Iri to uz avizovali, ze sa trhnu. Skoti su podla mna takmer isty, len prednedavnom im to uz skoro preslo a teraz budu mat na svojej strane aj EU argument, u Irov to bude testnejsie, ale k hlasovaniu asi dojde.
To vela Anglicanov bude pomerne tazko znasat, ale co cakali, ked hlasovali tak ako hlasovali? Nemozu zit donekonecna z minulosti a svojej zaslej kolonialnej slavy. Toto evidentne nedomysleli a tak im treba.
Inak pri Brexite sa klasicky ukazalo ako politici a media dokazu manipulovat s ludmi. Proklamovanych 250mil libie/tyzden na britske zdravotnictvo nepojde, pretoze slo o vymyslenu informaciu a kopec ludi volilo za prave kvoli tomu, ze EU podla nich vyzierala GB co boli hlavne argumenty opozicie voci zotrvaniu GB v EU.
BoE vcera vyhlasila, ze je pripravena napumpovat do ekonomiky 250mld libier, co znie ako obrovske cislo a na prvy pohlad by to malo stacit na stabilizaciu. Ale vieme kolko sa napumpovalo do Grecka a nestacilo to, takze uvidime, ci tento krok bude stacit.
Hoci ma odchod Britov mrzi pride mi divne, ze okamzite spustili peticiu za nove referendum, co cakaju, ze sa nieco zmeni a dokedy sa chcu referendovat? Osobne by som zakazal zakonom, aby sa uspesne referendum mohlo napriklad do roka opakovat znou, pretoze potom referenda stracaju vyznam.
Inak vsetka cest Cameronovi ako sa zachoval, to keby dokazali nasi politici takto reagovat...holt mame sa este co ucit.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 25.06.2016 14:02

holt mame sa este co ucit

Jo, brexit je dobrý příklad. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Brexit - vaše tipy?

[Registrovaný] Yarda, 26.06.2016 08:17

Soudruzi z C. & K. Slavné Evropské Ůnyje natahovali špagát tak dlouho, až se na jednom místě přetrhnul. Kdyby se nepřetrhnul, natahovali by ho dál a víc, až by se přetrhnul někde jinde.

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: Brexit - vaše tipy?

[Registrovaný] kingdomcome1, 26.06.2016 18:44

Celý bruselský parlament zlikvidovať, teroristi zasraní, taký som rád že im konečne kopli do riti bruselistom

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] kmochna, 27.06.2016 06:14

Kdo je tu nejstarší? Kdo je tu nejstarší?“ křičel prý jedenasedmdesátiletý Strauss a tloukl o stůl svým občanským průkazem.

< Odpovědět

Re: Nášho amerického prezidenta pána Kisku

[Moderátor] fleg, 27.06.2016 16:39

Teba by som poslal na rocny intenzivny kurz ku Sokratesovi...keby zil.

< Odpovědět

Re: Nášho amerického prezidenta pána Kisku

[Moderátor] touchwood, 28.06.2016 08:41

kdyby to šlo, hned bych ho s vámi měnil za našeho Zemana. ]:)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] MadMike, 28.06.2016 12:28 [Upraveno]

A já bych k Zemanovi zdarma přihodil i Babiše. Jak dárek z nostalgie na starý československý časy :-D. Jinak i já, jako euroskeptik si myslím, že kucí anglánský na to spíš dojedou. Aneb, jak se praví u nás na vsi, "silnější pes mrdá" (citace ze hry "Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?"). EU asi není ta nejlepší cesta (pro mne teda určitě ne), ale je potřeba aby Evropa byla silná tak nějak dohromady - jinak si nás Amíci, Rusáci nebo Číňani (nebo všichni dohromady) jednou namažou na chleba. Němčouři to sami nezvládnou a ostatní evropský země zvlášť jsou v podstatě neschopný.

< Odpovědět

Tonda Blaník for President!

Re: A já bych k Zemanovi zdarma přihodil i Babiše. Jak dárek z nostalgie n…

[Registrovaný] Efos, 28.06.2016 14:01

jinak si nás Amíci, Rusáci nebo Číňani (nebo všichni dohromady) jednou namažou na chleba

Amíci si už namazali, práve tou EÚ, od Rusákov nebezpečenstvo snáď nehrozí a pred Čínou nás ani EÚ neochrání.

< Odpovědět

Re: Celý bruselský parlament zlikvidovať, teroristi zasraní, taký som rád…

[Moderátor] L-Core, 27.06.2016 08:22 [Upraveno]

Kdybys chtěl zlikvidovat parlament, budeš asi také terorista :-D

--------
Lidi napříč EU dlouhodobě nasírá byrokracie a tisíce nařízení odtamtud, které jen znepříjemňují obyčejným lidem život (je jedno, že to pantáti třeba mysleli dobře). Jasně, dobro z Bruselu je v emoční vypjatosti pozapomenuto.

Ale ta všeobecná latentní nasranost by samotnou EU nerozbila. Lidi by brblali, ale karavana táhne dál. To gró, které EU rozbije, je IHMO jednoznačně neschopnost, nechuť (či úmysl?) EU aktivně a zásadně čelit imigrační vlně, kterou tu nechce (můj tip, zdroje nemám a probruselským výzkumům na míru nevěřím) velká většina původních obyvatel jednotlivých států EU. Za imigrační vlnu se dá považovat i přesuny mezi státy EU, jistě všichni víme, koho a kam myslím..

Budou se ještě divit v příštích letech, v různých volbách, napříč Evropou. Pokud je tedy mezitím demokraticky nezakážou. Tedy volby.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 27.06.2016 10:16

jenže volný pohyb schengenistů je ukotven hluboko v základech EU. Druhá věc, imigrace zvenčí, je (spíše byl) samozřejmě problém, ale jak je patrno, zpětná vazba funguje a "už" se to řeší - jak jsem před dávnou dobou předvídal. :-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Efos, 27.06.2016 17:56

Druhá věc, imigrace zvenčí, je (spíše byl) samozřejmě problém, ale jak je patrno, zpětná vazba funguje a "už" se to řeší

Ako sa to rieší? Nejako som to nezachytil. Keby aj, začať to riešiť až po dvoch rokoch by ich nijak neospravedlňovalo, tú škodu, čo napáchali doteraz, už neodčinia, bez EÚ by národné štáty vyriešili krízu hneď, resp. by nevznikla, a ešte povieš, že si to predvídal... zbytočné komentovať, chybu si proste nepriznáš.

< Odpovědět

Re: Druhá věc, imigrace zvenčí, je (spíše byl) samozřejmě problém, ale jak…

[Registrovaný] icepower32, 27.06.2016 18:31

Asi myslel to "řešeníů, jak se Turecku lejou prachy, a to přebírá migranty - ty, kteří jsou jakžtakž schopný si nechá a odpad posílá do Evropy, ale všichni si pískaj, jak už to není nekontrolovaná migrace, ale jsou alespoň zaregistrovaní. O děravé italské trase se ale bavit nebudeme..

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Efos, 27.06.2016 18:52

Tiež si myslím, že mal na mysli Turecko, ale pre istotu sa pýtam, či mi niečo zásadné náhodou neuniklo. Ak preňho riešením je dohoda s Tureckom, tak je to skutočne.... (domyslite si, za id*ota sa tu banuje, takže hrubšie nadávať radšej nebudem).

< Odpovědět

Re: Tiež si myslím, že mal na mysli Turecko, ale pre istotu sa pýtam, či m…

[Moderátor] fleg, 01.07.2016 07:05

Za idiotov sa tu bany nedavaju, za 2 roky, comyslim debaty funguju sme udelili mozno 8-9 banov, co je pomerne nizke cislo. Bany boli udelene za ine zavaznejsie dovody, obcas ujde nadavka kazdemu. Podstatne je, aby sa kazdy tvoj prispevok zacal nejakou nadavkou, v beznom zivote tiez nedavas v kuse.
Je to o nazoroch a o tom ako ich prezentujes a ver tomu, ze svet nie je ciernobiely.
Napriklad ja si myslim to, co ty, ze migracna kriza vyriesena nie je a ze ju dokonca aj neriesili len to zamietli opticky pod koberec, takze to uz nie je tak vidiet.
A deal s Tureckom bol akt zufalstva, takze Turci teraz budu chvilku vydierat EU. Prave preto, ze ziadne ine riesenie zatial EU neponukla.
Vidis mam iny nazor ako tw, podobny tvojmu, akurat mu za to nepotrebujem nadavat do idiotov.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 01.07.2016 11:59

nenapsal jsem, že problém je vyřešen, ale že se řeší. To je takový malý, ale dost zásadní rozdíl. :-) A místo vítání jsou nyní už zavřené hranice (samozřejmě v rámci možností).

< Odpovědět

Re: Tiež si myslím, že mal na mysli Turecko, ale pre istotu sa pýtam, či m…

[Registrovaný] XoXoChanel, 01.07.2016 21:44 [Upraveno]

udelili mozno 8-9 banov

Tak jak BAN, jak on se jmenoval, rikalo se mu Agent Cooper, myslim, DallCooper, to byl borec, toho je skoda ... (ale nemyslim ze BAN byl od tebe, ty je nerozdavas jak facky, toto udela nekdo kdo bude zit pres komplexy a uspokojeni v nadrazenosti, na vojne byl jen vojin, neprekvapilo by me, kdyby mu ten BAN dal HOST.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 01.07.2016 21:53

Ten ban som "vybavil" ja, respektive dal zanho hlasovat na valnom zhromazdeni a hoci zo zaciatku moj navrh nemal potrebnu vacsinu po cca hodinke sa mi podarilo presadit, ze s tym suhlasili aj ostatni.
Osobne sa od tej doby citim "slobodnejsie" viem, ze to tu neschytam hned pri prvom opacnom nazore.

< Odpovědět

Re: Ten ban som "vybavil" ja, respektive dal zanho hlasovat na valnom zhro…

[Registrovaný] XoXoChanel, 01.07.2016 22:00 [Upraveno]

Nevim za co ho mel, neni to moje vec, ale je ho skoda, uz i na PC poradne ten kluk byl skoro kazdej den. Tak ja nevim co udelal ze dostal BAN, ale asi napsal neco co nemel no, co ja vim, ale zas, debaty, no, kazdej nekdy neco napise v afektaci a za 5 se omluvi, ale to je jedno, je vase stranka, jestli vam tu nekdo dela co nema, je jasné ze pristup bude odepren, jen sem chtel rict ze je ho skoda nic vim, nikoho za to nesoudim.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 01.07.2016 23:38

jenže tady už nešlo o afekt, ale soustavný teror - ať jsi napsal, co jsi napsal. A i já jsem nakonec uznal, že Fleg má pravdu.

Koneckonců, tys byl spíše na jejich straně, takže jsi nebyl cílem jejich útoků a provokací.

< Odpovědět

Re: Ten ban som "vybavil" ja, respektive dal zanho hlasovat na valnom zhro…

[Registrovaný] Efos, 02.07.2016 12:57

Ten ban platí len na debaty alebo na celý server? Mimochodom, dokedy budú zabanovaní? Pokiaľ si pamätám, nemalo sa jednať o trvalý ban, hoci je málo pravdepodobné, že by sa sem chceli vracať, tú možnosť by však možno mali mať, vzhľadom na to, že sa nejednalo o žiadnych trollov ale o aktívnych a stálych debatérov, len halt mali iný názor ako vedenie.
Ale je to váš server... len škoda, že boli zabanovaní, pokiaľ si to dobre pamätám, len tak zo dňa na deň kvôli údajným vulgarizmom na, myslím, touchwooda, hoci nám verejnosti nebol poskytnutý žiadny screenshot, kde sa toho mali dopustiť, nič. Teraz sa dozvedáme, že to boli závažnejšie dôvody, resp. sústavný teror, OK, je to váš pohľad na vec, ja si zas myslím, že diskutovali ešte ako-tak v rámci slúšnosti (narozdiel napríklad od radka, ktorý to už fakt aj v mojich očiach preháňal) a dávali pádne argumenty. Trochu to tak vyzerá, že to je dôvodom banu, proste vás argumentačne prevalcovali. Touchwood a pri všetkej úcte k tebe, fleg, občas aj ty, aj keď narozdiel od touchwooda ty aspoň diskutuješ konštruktívnejšie a vecnejšie, ste tu v kuse písali tie svoje kraviny, aj napriek ich argumentom, tak sa nečudujem, že sa na vašu adresu (resp. hlavne na touchwooda) vyjadrovali expresívnejšie... no, čo sa nedalo zmiesť argumentami, zmietli ste banom.

< Odpovědět

Re: Ten ban platí len na debaty alebo na celý server? Mimochodom, dokedy b…

[Moderátor] fleg, 02.07.2016 13:47

Ak chces rozmenim ti to na drobne.
Radek bol jasny, problemy boli s nim od zaciatku uz na poradni a bol som asi jediny kto sa ho ako tak zastaval. Pisali sme si par mailov a bol som este v stave, kedy Radek asponako tak akceptoval mna (ostatni boli prenho idioti). To sa samozrejme casom zmenilo a Radek dostal na poradni ban (uz vela rokov dozadu myslim a nie odo mna). Radek pokracoval vo svojom trolizme a to sa nezmenilo ani na debatach.
Cejnu som nevnimal, pretoze moderoval len teraristov a prvy krat ked som nieco riesil na tera a cejna sa do mna pustil tak som v zmysle mudrejsi ustupi vycuval. Cejna vsak na debatach predvadzal s Radkom nieco ako sutaz kto predvedie vacsi hon na carodejnice...samozrejme cim bude vulgarnejsi tym lepsie. Cejna mal chvilami (aspon v mojich ociach) akoby pokusy o navrat do normalnosti, ale dlho mu to nevydrzalo.
Dale bol najkontroverznejsi z nich, pretoze na poradni sa roky javil naprosto normalne a na debatach akoby to bol iny clovek. Pravdu povediac nad nim som premyslal najviac, pretoze som o nom vedel, ze dokaze normalne komunikovat a snad rozdielne politicke, ci ine nazory z neho nerobia hned hovado. Nakoniec som sa rozhodol, ze chcem rovno trojban a uvidi sa.
Ban (okrem Radka, ten uz na poradni mal predtym) plati len debaty, nicmenej Dale aj Cejna sa ostentativne vzdali vysady zucastnovat sa diania na poradnach. Nedivim sa, obaja maju silne ego, ktore im nedovoli pozriet sa na problem aj trochu inak.
Dovod banu nebol tw ako sa mylne domnievas, moj hlavny argument bol, ze sem prestali chodit slusni ludia, len z poradna timu som zistil, ze 4 ludia (+ja) sa vyjadrili, ze na debaty chodit nebudu, pretoze su tam tito traja blbci. Polozil som si otazku, preco by sme my (tvorcovia) debat mali ustupovat niekomu a prestat sem chodit, nech ustupia oni. Oni dobrovolne odist nechceli, takze preto ban.

< Odpovědět

Re: Ten ban platí len na debaty alebo na celý server? Mimochodom, dokedy b…

[Moderátor] touchwood, 02.07.2016 14:36

stačí si projít dotyčné dvě debaty - a zjistíš, že ty vulgarismy pršely na všechny směry. Je mimochodem skvělé vidět v jedné tvé větě slova o konstruktivní diskusi a hned vzápětí napsat, že jsme psali kraviny - to si člověk hned udělá obrázek, s kým má tu čest. Ostatně napsat o Cejnových "informacích" získaných z tiché pošty chodící mezi českým lidem s IQ pod 75 (společně s chemtrails, HAARP, židozednáři, atp.) že to jsou "argumenty", to je chucpe samo o sobě.

Nevím, co je u tebe "věcná diskuse" - ale třeba když jsem Cejnovi vysvětlil, jak funguje český naturalizační systém, tak jediná jeho reakce byla urážka mě a hlavně mojí ženy (zejména má žena neměla s naším sporem nic společného). A to není jediný případ, kdy se takto tihle tři chovali. Takže ono to s těmi argumenty vypadá spíše obráceně než píšeš. Stačí si ty diskuse přečíst zpětně.

Ono to je většinou tak, že když nejsou argumenty, tak se používají "expresívnější vyjádření". A jak už psal Fleg, ban přišel po několikanásobném upozornění na jejich chování a mimochodem (jsou na to svědci), já byl původně proti banu a přesvědčil mě až Fleg s argumentem, že ti tři odrazují další návštěvníky.

< Odpovědět

Re: stačí si projít dotyčné dvě debaty - a zjistíš, že ty vulgarismy pršel…

[Registrovaný] XoXoChanel, 02.07.2016 15:34 [Upraveno]

že ti tři odrazují další návštěvníky

Noo, jak se to veme, nekteri chodili do toho vlakna vyhradne kvuli prihlizeni hadkam (tak jek je to v dnesnim posibaném svete uz normalni, kuprikladu telereality, na co se tam lidé divaji, soukromy a drby, hadky co jiného ty lidi zajima ?), tak spravne by bylo spis : "Odrazovali skupinu lidi ktery MY zde preferujeme ne" ? :-)

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 02.07.2016 15:41

takoví lidé ale nechodí debatovat, ale na škodolibou čumendu.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Vondrs, 02.07.2016 21:41

Bejvávala to prdel.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 07.07.2016 20:05

jak pro koho. Nevím, jak by ses tvářil, kdyby s tebou někdo "diskutoval" jen za pomoci osobních urážek.

< Odpovědět

Re: stačí si projít dotyčné dvě debaty - a zjistíš, že ty vulgarismy pršel…

[Registrovaný] Efos, 02.07.2016 17:53 [Upraveno]

Je mimochodem skvělé vidět v jedné tvé větě slova o konstruktivní diskusi a hned vzápětí napsat, že jsme psali kraviny - to si člověk hned udělá obrázek, s kým má tu čest.

To je celá diskusia s tebou, chytáš za slovíčka, vyložíš si to, ako ti to vyhovuje. Hneď v tomto vlákne to perfektne vidieť, ako si vsunul L-Corovi to, čo nepovedal, znegovaním jeho výroku podľa teórie logiky, lenže to je fakt iba teória a v diskusii so skutočným človekom to funguje inak. Toto bolo aj na teba moc úbohé a okaté... a znova, ja píšem k flegovi, dobre si to znova prečítaj, že on občas písal kraviny, nie vždy a ďalej píšem, že diskutuje konštruktívnejšie a vecnejšie, narozdiel od teba, takže porovnávam s tebou, nehovorím všeobecne. Všimni si rozdiel medzi slovom "konštruktívnejšie" a "konštruktívne". Ach jaj, to aby ti človek všetko vysvetľoval, lebo sám to nepochopíš...

K tvojej žene, práve že som nezachytil, že by sa k nej cejna nejako urážlivo vyjadril. Neviem už o čo presne tam išlo, ale tuším, že cejna od teba požadoval nejaký dôkaz, nejaké vysvetlenie, prečo tvoja žena nedokázala ako Slovenka získať české občianstvo, ty si si stále opakoval to svoje ako nejaký troll či provokatér a svoj výrok si cejnovi doteraz nijak nepodložil.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 02.07.2016 18:39

Nechytám za slovíčka. Ty ses jasně vyjádřil a pokud ani nevíš co píšeš, tak raději nepiš. Nebo piš tak, aby to nešlo jinak vyložit, popřípadě svou myšlenku vysvětli lépe, nebo se omluv. Až tak to je jednoduché.

A dále: psal jsi "ste tu v kuse písali kraviny", takže když už se z toho snažíš vylhat, tak prosím aspoň trochu inteligentně a ne jako pětileté děcko. Stejně tak, když L-Core napíše zřejmě manipulativní výrok, je logické, že jej logikou vyvrátím, protože nic jiného se s takovými výroky ani (slušně) dělat nedá. A protože si L-C vážím, investoval jsem čas do toho, abych dle svého nejlepšího vědomí a svědomí jeho tvrzení vyvrátil. A tak to ve slušné společnosti slušných lidí chodí. Kdybych si jej naopak nevážil, poslal bych jej jednoduše do pihele, a možná ještě dál. Všimni si rovněž, že stále s tebou polemizuju a tvé útoky vyvracím, i když, abych pravdu řekl, už mě to přestává bavit.

Co se týká mojí ženy, napsal jsem:

To dostane až po několika letech fungování ve společnosti a není to žádný automatický proces. Do té doby žije v zemi stále jako host, který může být kdykoli za jakýkoli zločin vyhoštěn. A vím to proto, protože moje manželka je Slovenka (která si záměrně ponechala slovenské občanství). A i přesto že Slováci jsou "bratia" prakticky bez jazykové bariéry, tak i v takovém případě je naturalizační proces netriviální a rozhodně se nejedná o prosté bouchnutí razítkem.

Nikde jsem nenapsal, že jej nedostala, ale že o něj ani nepožádala (zase ta logika, že?), a to zcela ze svých osobních důvodů, po kterých je každému úplně pendrek, i tobě.

Že Cejna a spol. mleli stále dokola ty své lži (už vyvrácené), to ti zřejmě nevadilo, ale vadí ti, že jsem já "opakoval to svoje" (na co mi nikdo neodpověděl, natož tvrzení nevyvrátil). Čisté farizejství.

< Odpovědět

Re: Nechytám za slovíčka. Ty ses jasně vyjádřil a pokud ani nevíš co píšeš…

[Moderátor] L-Core, 02.07.2016 19:14

když L-Core napíše zřejmě manipulativní výrok

:-)

Je zbytečné se k tomu potřetí vracet. L-C psal ráno po hlasování, že "..Podle ČT to pořád vypadá, že Brexit nikdo (ani v GB) nechtěl, asi už dostali notičky.." L-C ráno sledoval česká proevropská státní média (ČT24 + Rádiožurnál, Hvězda, nebo jak se to jmenuje) a všichni diskutéři do jednoho Brexitu litovali. Dotazovaní občané, naši i evropští politici. To je podle mě manipulace :)

Až později dali hlas i Klausovi staršímu.

A pořád si myslím, že i přes bu-bu-bu, kterým na sprostý lid politici hrozí, by většina ve všech státech EU byla v plebiscitu i pro exit jejich státu. Ne kvůli hospodářství, ale kvůli politice Bruselu. Snad si to tam uvědomí, snad to pro ně bude vztyčený ukazováček.

---
Nemá stejně smysl tady bany (po několikáté) rozebírat. To jsme rozebrali na valné hromadě.

< Odpovědět

Re: Nechytám za slovíčka. Ty ses jasně vyjádřil a pokud ani nevíš co píšeš…

[Registrovaný] Efos, 02.07.2016 23:14

tak prosím aspoň trochu inteligentně a ne jako pětileté děcko.

Snažím sa tak, aby si to aj ty pochopil.

Nikde jsem nenapsal, že jej nedostala, ale že o něj ani nepožádala

Aha, takže tak to vlastne bolo, díky za pripomenutie. Ty si celý čas písal, že to nemá jednoduché ho dostať, nakoniec z teba vypadlo, že oňho ani nepožiadala.

Že Cejna a spol. mleli stále dokola ty své lži (už vyvrácené)

Aké vyvrátené lži?! Veď vždy sa ukázalo, že nakoniec od začiatku mali oni pravdu. Naopak ty si vždy menil rétoriku, najprv si nechcel pripustiť, že utečenecká kríza predstavuje pre Európu problém a že existujú aj ekonomickí migranti ale iba utečenci, potom, keď sa to už nedalo vyvrátiť, si uznal, že sú medzi nimi aj ekonomickí migranti a teda problém to je, až napokon po pol roku si začal tvrdiť približne to, čo oni vraveli hneď na začiatku, teraz píšeš, že utečenecká kríza sa rieši, prečo sa vlastne rieši, keď pred rokom si tvrdil, že to pre nás žiadny problém nepredstavuje...

Ale netreba to tu riešiť, týmto túto diskusiu uzatváram z mojej strany, s tebou je to stále to isté dookola a s brexitom to už nemá nič spoločné.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 04.07.2016 16:54

Ty si celý čas písal, že to nemá jednoduché ho dostať, nakoniec z teba vypadlo, že oňho ani nepožiadala.

Ne, psal jsem, že celý proces je komplexní a není jen naoko, a to ani pro Slováky. A pokud nechápeš/nechápete ten zásadní významový rozdíl, tak už rozumím tomu, proč se vyjadřuješ tak jak se vyjadřuješ.

Naopak ty si vždy menil rétoriku, najprv si nechcel pripustiť, že utečenecká kríza predstavuje pre Európu problém a že existujú aj ekonomickí migranti ale iba utečenci

Dej mi důkaz svého tvrzení, že jsem nechtěl připustit, že neexistují jen utečenci?
A co se utečenecké krize týká, stále tvrdím, že to pro Evropu není problém.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] karel, 28.06.2016 11:39 [Upraveno]

Třeba už jich tady většina je a opadá zájem. Taky se o tom míň píše, mechanizmy zapracovaly. Aź sem nalezou všichni zájemci o dávky, ustane příliv úplně a bude se to vydávat taky za úspěch.

Teď jsem doposlouchal Junckera, nevím jak a zda byl nalitý, ale v obou stavech je to asi stejný blb, takový Eurojakeš.

< Odpovědět

Re: Brexit - vaše tipy?

[Registrovaný] XoXoChanel, 27.06.2016 10:14 [Upraveno]

Hm...Hm..
Krasná manipulace.

04/04 Vliv Číny ve finančním svete se totiz zvetšuje a její měna hraje stále větší úlohu při financování transakcí.
04/05 Strach a obavy s rekordnímy % navrsení "CÍNSKÉHO" celosvetového financního sveta navysením podilu trhu a jeho dobyváním se stal nocní mírou nevyrovnanosti.
• Británie odchází z EU, Cinsky trh zazívá silná oslabeni (Jen samotná zpráva pred odchodem Británie zpusobila WallStreetská zemetresení). Cína urychluje vyvoj jadernych zbraní. Americky ISM se smeje.
• 48h První zprávy o mozné manipulaci hlasu. Cameron se smeje, z funkce plánuje odchod az v listopadu.
• "Rekordní KURZ libry a zlata".
• 24/06 FR a D mají vytvoreny plan pro EU. /diskuze o PMI prumyslu v EU zone.
• 27/06 Cameron odchází, za dvermi se rozplakal...

^ Odpovědět

Re: Brexit - vaše tipy?

[Moderátor] touchwood, 27.06.2016 15:24 [Upraveno]

Muhehehe... Poláci uvažují o urychleném přijetí Eura, protože pád Libry, na kterou mají navázaný Zlotý je děsí.. ;-) To jsou kurňa paradoxy... ]:)

https://www.novinky.cz/ekonomika/407607-polsko-nahonem-uvazuje-o-zavedeni-eura.html

edit: a ta zaražená debata světaznalých diskutérů z Hovínek... To je k nezaplacení.

^ Odpovědět

Re: Brexit - vaše tipy?

[Registrovaný] M-Pol, 28.06.2016 13:58

Jen si nalháváte, že EU funguje. Opustí ji i další země, vmetl europoslancům Farage

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/407796-jen-si-nalhavate-ze-eu-funguje-opusti-ji-i-dalsi-zeme-vmetl-europoslancum-farage.html

^ Odpovědět

Pouze blbec o sobě nepochybuje.

Re: Jen si nalháváte, že EU funguje. Opustí ji i další země, vmetl europos…

[Registrovaný] XoXoChanel, 28.06.2016 14:27 [Upraveno]

Ono, ty staty EU co uz maji EURO, urcite neodejdou ze dne na den. /Tusim ze ani nemuzou jen tak odejit, ale nechavam na overeni, neznam presny limit, nepocitaje, ze ten urcity stat, by musel vybudovat novy ekonomicky plan obchodu a né jen to.
Ty co euro nemaji, jsou pro hlavni staty EU (kazdy snad vi o které jde), jsou prospesné z danového a celniho hlediska.
(Priklad : Peugeot v Rumunsku, kde pro FR vyjdou levneji, uz jen plat zamestancum zde 2000 Euro Rumunsko 450Euro, levnejsi vyvoz na zapad)

< Odpovědět

Re: Jen si nalháváte, že EU funguje. Opustí ji i další země, vmetl europos…

[Moderátor] fleg, 28.06.2016 18:41

Farage je saso, skoda, ze novinky neinformovali rovnako aj o emotivnom prejave skotskeho europoslanca. To vystupenie napriek emociam malo aj logiku na rozdiel od toho saska.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] M-Pol, 28.06.2016 19:18

To je možné, že je šašek, ovšem těch šašků je tam plnej barák.
(až čas ukáže který šašek měl pravdu)

< Odpovědět

Pouze blbec o sobě nepochybuje.

#

[Moderátor] fleg, 29.06.2016 10:44

Snad si nemyslis, ze brexit vyriesi nejake problemy v GB. GB na to hospodarsky nema, aby si razila svoju cestu ako za cias kolonialnej slavy.
Zober si take Rusko, ktore je ekonomicky silnejsie ako GB, ma ovela vacsi potencial, ma obrovske nerastne bohatstvo, zasobuje polku sveta a predsa je vdaka svojmu soliterskemu pristupu ekonomicky v srackach.
Ruske firmy nielenze nemaju investicni kapital, oni nemaju casto ani prevadzkovy a to uz je o drzku. Rovnako dopadne casom aj GB, aj ked je jasne, ze sa pokusi vyjednat, co najlepsie podmienky pre seba.

< Odpovědět

Re: Snad si nemyslis, ze brexit vyriesi nejake problemy v GB. GB na to hos…

[Moderátor] L-Core, 29.06.2016 11:21

Flegu, ale brexit přece neměl řešit problémy v GB. Ten má řešit problémy, přicházející do Británie z EU.

< Odpovědět

Re: Flegu, ale brexit přece neměl řešit problémy v GB. Ten má řešit problé…

[Registrovaný] Moas, 29.06.2016 12:43

Problémy přicházející z EU to určitě pro GB vyřeší. Ovšem zadělá jim to na nové, protože unijní výhody nebude EU z principu chtít jakékoliv neunijní zemi dát.
Odchod z EU je sebevražda a je dobře, že někdo z vyspělých států se rozhodl ji absolvovat. Pomůže to potlačit nýmandy v ostatních zemích.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Moas, 30.06.2016 14:32

A už to začíná, Boris Johnson se bojí být premiérem.

< Odpovědět

Re: A už to začíná, Boris Johnson se bojí být premiérem.

[Moderátor] fleg, 01.07.2016 07:01

Tiez by som povedal, ze o tu funkciu moc zaujem nebude, bude to mat tazke buduci premier

< Odpovědět

Re: A už to začíná, Boris Johnson se bojí být premiérem.

[Registrovaný] Moas, 04.07.2016 12:51

A Farage taky utíká se staženýma gatěma.
Tenhle brexit se mi začíná líbit.

< Odpovědět

Re: Flegu, ale brexit přece neměl řešit problémy v GB. Ten má řešit problé…

[Moderátor] touchwood, 04.07.2016 16:45

Ale to jsme si přece už vysvětlili, že brexit nic takového neřeší, pokud se pod ním nerozumí ukončení "schengenu", což znamená kompletní odříznutí od EU a odchod za celní bariéry.

< Odpovědět

Re: Snad si nemyslis, ze brexit vyriesi nejake problemy v GB. GB na to hos…

[Registrovaný] M-Pol, 29.06.2016 11:26

Myslí nemyslím a co Island, Norsko, Švýcarsko?
Nevidím, že by jim nějak zvláště EU scházela, takže znovu jen čas ukáže zda GB může bez diktátu Bruselu fungovat a hlavně jak.

< Odpovědět

Pouze blbec o sobě nepochybuje.

Re: Myslí nemyslím a co Island, Norsko, Švýcarsko? Nevidím, že by jim něja…

[Registrovaný] karel, 29.06.2016 11:31

Pokud opravdu vystoupí, začne období naschválů, protože bude potřeba ty další odradit.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 30.06.2016 12:31

Nemyslim si, mozno je naschval to, ze EU tlaci na na vystupenie ASAP, ale inak by Briti nemali co pozadovat, pretoze je jasne, ze hlavne vyhody musia ist smerom do EU.
Myslim, ze to bolo povedane jasne, ze pokial by chceli pre seba volny pohyb tovaru musia povolit aj volny pohyb osob, pretoze jedno je naviazana na druhe.

< Odpovědět

Re: Myslí nemyslím a co Island, Norsko, Švýcarsko? Nevidím, že by jim něja…

[Moderátor] fleg, 29.06.2016 21:30

To je trosku demagogicke.
Island ti neuznam, Island v 2008 defacto krachol a zachranovalo sa popularnymi restruktualizaciami. Fakt, ze Island nemal euro mu tiez pomohol, povolili si vysoku inflaciu a riskli to a vyslo im to. Dnes uz sa zda krajina ako stabilizovana. Island je, ale mikrokrajina, z hladiska ekonimiky EU ma minimalny vplyv. Nesmiene zabudat, ze Islandu velmi pomohol pri odpisov dlhov prave MMF. Zachranit Island by bolo nieco ine ako zachranit krachujucu CR.
Norsko ti neuznam, pretoze Nori ziju z ropy, co si moze dovolit malokto (v EU asi uz nik). Ale pozri sa ekonomiku Norov za posledne 2 roky, ide dole a nizke ceny ropy ju zabijaju rovnako ako rusku. Vzorovy stat Norsko tento rok sice este vydrzi a bude sa tvarit ok, ale buduci rok pri sucasnych cenach bude pre nich "vesely".
Svajciarsko je snad jedina svetla vynimka, kde je jediny argument len to, ze je to Svajciarsko...je to stat ako ziaden iny a vzdy taky bol. Brat si ho za priklad nemozno, pretoze CH napodobnit nemozeme.

< Odpovědět

Re: Myslí nemyslím a co Island, Norsko, Švýcarsko? Nevidím, že by jim něja…

[Registrovaný] merlouska, 30.06.2016 10:52

jsem nekde cetla, ze zrovna Norove Britum moc nedoporucovali vystoupeni, protoze Norsko je na EU navazane a pokud s unii chce spolupracovat, obchodovat apod., tak musi stejne akceptovat spoustu pravidel a podminek EU .. bez jakehokoli vlivu na rozhodovani o tech pravidlech a podminkach.. takze je stejne otazkou, nakolik je vyhoda v te EU nebyt.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 02.07.2016 14:02

Ono to je presne o tom, Briti by chceli volny pohyb tovaru, ale to im EU neda bez volneho pohybu osob. Takze budu musiet privolit. A naco im potom bolo to odtrhnutie, ked sa im tam dalej bude valit kopec ludi?

< Odpovědět

Re: Ono to je presne o tom, Briti by chceli volny pohyb tovaru, ale to im…

[Registrovaný] Efos, 02.07.2016 23:17 [Upraveno]

A naco im potom bolo to odtrhnutie, ked sa im tam dalej bude valit kopec ludi?

Napríklad budú môcť s návalom ľudí samostatne a účinne bez EU byrokratov bojovať a nebudú mať za to žiadne postihy, akým je napríklad 25 tisícová sankcia za neprijatie jedného "utečenca", ak by to teda prešlo.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 03.07.2016 10:16

To sa prave mylis;o).
Nebudu.
Volny pohyb osob znamena, ze musia prijat pravidla EU se vsim vsudy a nielen to co, sa im hodi. Jedina vyhoda odtrhnutia je, ze nemusia prispievat do rozpoctu EU, inak maju len same nevyhody.
Btw sankcie sa v zivote uplatnovat nebudu, je to hlupost, co nikdy platit nebude a navyse ta sankcia nie je 25 tisicova, ale to len tak na okraj.

< Odpovědět

Re: To sa prave mylis;o). Nebudu. Volny pohyb osob znamena, ze musia prija…

[Registrovaný] Efos, 04.07.2016 12:07

ta sankcia nie je 25 tisicova

Vlastne je 250-tisícová, ešte lepšie :O. Možno sa uplatňovať nebude, no už len to, že niečo také špičky EÚ vážne navrhujú, navyše mesiac pred referendom, značí, že to v hlavách nemajú v poriadku a treba sa od nich pratať.

Dnes ma inak dostalo, že Farage takto zbabelo po všetkých tých hrdinských rečiach odstupuje z politiky. Najprv Johnson potom Farage, pekne to ide, logickým krokom by teraz bolo aj odstúpenie Junckera a Schulza, no tí dvaja židáci sa tam budú držať zubami nechtami...

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 04.07.2016 16:49

Farage takto zbabelo po všetkých tých hrdinských rečiach odstupuje z politiky.

Došlo mu, do jaké rejže Brity dostal. A každý, kdo není blbý, se teď do vlády nepohrne, protože ten kdo to vezme, se dobrovolně stává politickou mrtvolou.

< Odpovědět

Re: To sa prave mylis;o). Nebudu. Volny pohyb osob znamena, ze musia prija…

[Moderátor] touchwood, 04.07.2016 16:46

nemusia prispievat do rozpoctu EU

Omyl, i to musí. Sice ne tolik, nicméně musí. Viz ty tzv. Norské fondy nebo švýcarské transfery.

< Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 09.07.2016 15:21 [Upraveno]

Omyl, i to musí. Sice ne tolik, nicméně musí. Viz ty tzv. Norské fondy nebo švýcarské transfery.

i
Nemusi.
Priklady, ktore uvadzas su totizto 2 cesty ako nebyt v EU a mat s nou nadstandardne vztahy, Samozrejme, ze GB platit nemusi ak bude mimo EU, ale potom nebude mat ziadne vyhody.
Preto pojde bud Norskou alebo Svajciarskou cestou (skor tou druhou).
Nori, ktorych casto odporcovia EU davaju ako priklad sice oficialne nie su clenom EU, ale prispievaju do rozpoctu unie ako keby boli plnopravnym clenom. Vyhodou je, ze Nori maju rovnake prava a povinnosti ako iny clenovia, co sa tyka obchodu, volneho pohybu osob a pod.
Svajcirsko je tiez udavane casto ako priklad, ze to ide a pritom malokto vie, Svajciarii maju iny model a takmer na vsetko si zriadili separe zmluvy s EU, takze si vyberali len tie veci, ktore sa im hodili do kramu. Zdaleka nie su tak izolovany a nezavisly na EU ako sa casto prezentuje.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 10.07.2016 18:30

a technicky to znamená, že musí, protože EU je tak velký trh, že si nikdo nedovolí dobrovolně se o něj připravit.

Švýcaři to dělají chytře, vyvážejí své know-how (zejména farmaceutické firmy).

< Odpovědět

# poslední

[Moderátor] fleg, 11.07.2016 12:27

Jasne, ze nikto nemoze byt separovany a Briti maju hospodarsky blizsie k Norsku ako ku Svajciarsku. Logicky by sa ponukal norsky model, ale to sa im bude zase tazko presadzovat doma, pretoze by museli priajt volny pohyb osob a platit a to boli 2 najvacsie populisticke argumenty brexitakov pocas kampane, na ktore ludia reagovali, takze podla mna je norsky model v GB politicky nepriechodny.
Svajciari to naozaj spravili fikane, myslim, ze EU si vybrali len hrozienka, ale zaroven su asi jediny kto si to moze dovolit a ziadnemu inemu statu sa to uz nepodari.

< Odpovědět

Re: Brexit - vaše tipy?

[Registrovaný] Moas, 01.07.2016 11:56

Nigel Farage's exclusive plan to process Brexit:

http://thebrexitplan.com/

^ Odpovědět

#

[Moderátor] fleg, 03.07.2016 10:21

Mne to pripada skor (protesty ignorujem), ze politici,ktori propagovali BREXIT sa zlakli vlastneho uspechu a zodpovednosti a tak sa odchod bude teraz natahovat, co sa len da.
Je totizto velmi pravdepodobne, ze keby sa cely proces zacal hned tak to GB zasiahne ovela viac ako ked zvolia vyckavaciu taktiku.
Naopak prekvapilo ma, ze Cameron zvolil opacnu taktiku ako som cakal,tiez to zdrzuje s nadejou, ze bude druhe referendum asi a ze sa to cele zvrati. Kazdy hra proste svoju taktiku.

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 04.07.2016 16:55

ono podpálit barák je vždy jednodušší, než jej uhasit nebo postavit znova...

< Odpovědět

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+