Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Dnešní svět a jeho budoucnost.

Dnešní svět a jeho budoucnost.

[Registrovaný] IkaSGC, 18.05.2016 10:54, Debata, 62 příspěvků (470 zobrazení)

Zdravím, poslední dobou narážím na různé zpovědi a názory že pomalu přestává být pro co žít. Osobně mám taky podobný názor. Řeknu něco málo o tom proč začínám mít takové pocity.
Z toho co nám tlučou média do hlavy, lži, mlžení a zkreslování reality je asi snad každému špatně. Svět se momentálně řítí do 3tí světové války a nejde s tím nic udělat (jedináček nic nezmůže a sjednocení národů jak se zdá už možné není). Náznaků že se něco semele je už spousta, amerika pořád strká rypák kam nemá, rusko se zase chová jak za sovětského svazu a Putin který má snad nějakou mozkovou poruchu se snaží zase zvětšovat hranice. Islámský stát se nás (nejlépe celou planetu) snaží vyhladit a díky islámu jako takovému nás zaplavují hordy lidí o kterých nic nevíme a nemáme jak se proti nim (pokud začnou zbrojit) bránit. Politici s tím skoro nic nedělají ba jiné národy a zatemnělé mozky by nás nejraději utopili v islámu. Komu se to nelíbí ten je ihned rasista a islamofob. Přitom "ojedinělých" útoků muslimů jen v německu je už tolik že je to na vyhlášení výjmečného stavu. Tolik ale jen k politické situaci ale co lidstvo samo?
Třeba dnešní trendy, lidi se nezajímají. Jsou prostě apatičtí. Někde někdo kolabuje na zemi, všeci chodí kolem, ale nikdo nepomůže. V autobuse mlátí těhotnou ženu a nikdo ani na policii nezavolá. Případů jsou spousty a lidem je to prostě fuk. Dobrých lidí ubývá a hodnoty se doslova vytrácejí.
Co takvé děti ve školách? Jak asi mohou hodnoty přetrvat když dnešní děti zajímá už jen facebook a mobil. Už si nezajdou hrát ven jako za našich časů, sedí doma a dívají se na jiného blbečka jak na youtube hraje nějakou hru a do toho má blbé kecy. Nedej bože aby si tu hru sami zahráli, to by byl alespň nějaký pokrok. Ale je toho daleko víc, děti na školách šikanují učitele? Jak je to vůbec možné? A co rodiče těch dětí? Dítě umí pěkné ho*no, dostane špatnou známku a rodič jde do školy seřvat učitele, co si to jako dovolil? Kam ten svět spěje?
Do velké prd*le jak se mi tak zdá.
Starší ročníky, zavzpomínejme jaké byli hodnoty v v roce 1980? 1990 (můj ročník)? 1995? A porovnejme to s tím co je dnes, jak by ten graf vypadal kdyby jsme na X ose měli čas a na Y ose hodnoty života? Podle mě by to nebyl hezký pohled. A teď si představme co bude za 5,10,15 let ? Ano zní to silně depresivně ale je to né pesimistický nýbrž realistický pohled na svět.

Co si o tom myslíte vy? A prosím, nepište sem ani pesimismus ani optimismus. Vemte to čistě reálným pohledem, tak aby vznika diskuze nad situací a né psychickém stavu jednotlivců.

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Tohle je téma, které kdyby někdo měl alespoň rozumně v kostce sepsat,… icepower32 18.05.2016 12:54
Tak naštěstí nejde ani o to aby jsme to vyřešili. Spíš mě zajímal názo… IkaSGC 18.05.2016 13:02
Svět je pořád stejnej icepower32 18.05.2016 13:03
V tom případě, proč jistí jedinci (nejspíš z řad citlivějších povah) s… IkaSGC 18.05.2016 13:11
Začni se zajímat o historii - uvidíš, že tyhle myšlenky měli lidé po t… icepower32 18.05.2016 13:16
Tak jsem tam odklikal, že nejsem nezletilec ani neumožním nezletilci t… karel 18.05.2016 13:50
Mě už jen ta ukázka utvrdila v přesvědčení, že to vyhlazení lidstva je… IQ37 18.05.2016 16:15
Realnej pohled je, ze to vidis moc pesimisticky. (sorry, nemohla jsem… merlouska 18.05.2016 14:24
IMHO nastává další doba Temna a my proti tomu nemůžeme nic dělat. Yarda 18.05.2016 16:15
Taky to tak vidím. IkaSGC 19.05.2016 09:16
Tvůj problém je, že dopřáváš sluchu špatným zprávám. Svět se mele od n… touchwood 19.05.2016 10:03
Obecně máš pravdu, ale stejně tak má pravdu asi i Yarda, s tím že svět… IkaSGC 19.05.2016 10:47
Jenže s tím je v dnešní době obrovský problém Nesnáším výmluvy na "d… Prasak 19.05.2016 12:43
Ano, máš pravdu že je "v dnešní době" méně holokaustu ale to neznamená… IkaSGC 19.05.2016 13:10
Z tebe zoufalství jen kape. Za všechno může doba a všichni okolo. Prasak 19.05.2016 14:50
Ale kulový. Múže za to baba, ale odskákal to jako obvykle Putin. http:… karel 19.05.2016 15:24
Baba je kořenová příčina, leč jakožto správný kořen je hluboko a není… Prasak 19.05.2016 17:47
Ale prd... Můžu si za to i já sám že jsem si nechal nasadit růžové brý… IkaSGC 19.05.2016 22:52
Zůstala ti alespoň zkušenost do dalšího života. Prasak 19.05.2016 23:18
Jak tě tak čtu, ty moc balit holky neumíš, co? ;-) touchwood 19.05.2016 15:03
Zvláštní jev - chlap se nejlíp naučí balit baby až poté, co se ožení.… Prasak 19.05.2016 17:49
Potvrzuju!! :-D Já to vidím tak, že teprve potom chlap doopravdy dosp… touchwood 22.05.2016 11:08
No a právě po ničem jiném jako lepší polovičce netoužím. Ale škoda mlu… IkaSGC 22.05.2016 14:25
Po tolika letech mimo hru, opravdu neumím. Máš pravdu, ale snad ani ne… IkaSGC 19.05.2016 22:54
Tak hledej ty, ktere za to stoji :-) merlouska 20.05.2016 00:07
Jako ročník 1994 se musím příklonit k Tobě. Sice nezastávám názor, že… storny 20.05.2016 02:39
Má poklona, zcela výstižné a pravdivé. IkaSGC 20.05.2016 09:45
Jako ročník 91 se musím přiklonit k ročníku 94 :-D Niko Bellic 20.05.2016 10:10
Já ti nevim, kde se pohybuješ. V místech, kde jsem studoval, bydlel, k… Moas 20.05.2016 09:03
To je další problém, ono těch lokálů zcela ubývá. IkaSGC 20.05.2016 09:45
I mně ty tehdejší připadaly povrchní. A pak jsem potkal tu pravou, úpl… touchwood 22.05.2016 11:10
Zaciatok este usiel, zhrnul si to celkom slusne, ale potom z toho vysl… fleg 20.05.2016 01:07
bych variantu net neodsuzoval. s mojí labuťkou jsem se seznámil na obe… kmochna 20.05.2016 06:52
Také jsem se na netu seznámil s osobou se kterou jsem pak měl 6ti letý… IkaSGC 20.05.2016 09:48
Už od začátku co byl dostupnější internet pro všechny - xchat, lide, l… icepower32 20.05.2016 10:42
zapomněl jsi na to nejpodstatnější - IRC. ;-) touchwood 22.05.2016 11:10
Ja to neodsudzujem, ja mam manzelku tiez z netu, tw tusim raz spominal… fleg 20.05.2016 10:45
A tiez sme tusim uz 15 rokov spolu;o) taky si to přesně nepamatuješ?… kmochna 21.05.2016 05:36
Můj názor je ten, že skvělou ženu je možné potkat všude, jen se stačí… vlk56 20.05.2016 11:09
Ještě že ani nevím co je to Louis Vuitton. :D Vím že fajn holky jsou,… IkaSGC 20.05.2016 18:08
Holky se neschovávaj. Když jim ale hned začneš vykládat o tom, kam se… karel 20.05.2016 18:17
Vím že fajn holky jsou, ale umí se velmi dobře schovávat Jsem podobné… Niko Bellic 20.05.2016 22:29
Teď jsi mi připomněl situaci co se mi stala... Holka, měla tuším 27? N… IkaSGC 21.05.2016 19:27
LOL :-D Tak ta měla naprosto konkrétní představu, koho hledá. V zásadě… Niko Bellic 21.05.2016 20:21
Bohužel se obávám že pokud jako první každému napíše že chce dítě :D t… IkaSGC 21.05.2016 20:52
Biologické hodiny mlátí na poplach :-D Niko Bellic 21.05.2016 21:19
že si představuje děti asi po půl roce chození Fakt spěchá. Obvykle t… karel 21.05.2016 22:13
:-D icepower32 21.05.2016 22:38
Heh, dobry. Ale jako jedna pozitivni vec na tom jejm pristupu je to, z… merlouska 22.05.2016 00:16
Ale pochop, že ty holky mají úplně stejný problém jako ty. Hledají NOR… touchwood 22.05.2016 11:21
Jo dost pravdy na tom bude. Ale vysvětlit to těm holkám, to je mission… IkaSGC 23.05.2016 05:40
Čo mi ale tí ľudia čo zbytočne zahodili životy pre chamtivosť politiko… kingdomcome1 21.05.2016 00:04
Klidně rozveď myšlenku :) mile rád si poslechu další názor na věc. :) IkaSGC 21.05.2016 19:27
Občas se kouknu sem: http://www.zpovednice.eu/ Jestli to co se tam pře… Yarda 22.05.2016 12:19
Ja obcas polozartom hovorim, ze mimozemstania exiistuju, dokonca u nas… fleg 22.05.2016 12:23
Jestli to co se tam předvádí je reprezentativní vzorek nastupující gen… merlouska 22.05.2016 16:19
Je to ale opravdu tak, je pravda že těchto exotů je tam větší koncentr… IkaSGC 22.05.2016 19:51
Možná těch magorů není až tolik, ale dělají je ze sebe záměrně, protož… Prasak 22.05.2016 21:40
Dnes už to asi nezjistíme, ale kdyby měla vaše generace stejnou možnos… Niko Bellic 22.05.2016 22:36
Nepochybne nebylo. Koneckoncu vzpomente si treba na Bravicko .. ta jej… merlouska 22.05.2016 22:51
Jo, to byla nejoblíbenější rubrika celýho časopisu, kde všechno bylo n… Prasak 23.05.2016 08:07
V tej dobe si to vymyslat nebolo treba. Internet este nebol, PC platfo… poslední fleg 23.05.2016 08:33

Re: Dnešní svět a jeho budoucnost.

[Registrovaný] icepower32, 18.05.2016 12:54 [Upraveno]

Tohle je téma, které kdyby někdo měl alespoň rozumně v kostce sepsat, tak vydá na pár stovek - tisíc stran. Ona každá mince má dvě strany, i dříve lidé byly hajzlové, to jen v dnešní době jsou víc vidě (když se někde něco stalo, byla velká šance, že se to ani na druhej konec města nedostalo, zatímco dnes, během pár hodin to ví klidně celej svět). Otázce levicových vlád, vlivu USA na Evropu, protiruskému poštvávání, ale i ruským zájmům, tlaky na ztrátu národních identit, snahy o vytvoření nové společnosti - potažmo nového světového řádu, ekonomika, zadlužení, lobby, populismus a vliv moci díky heslu "money = power", to jsou tak složitá témata, že se obávám, že my to tady nevyřešíme. To až s odstupem času, pár desítek let lze alespoň trochu objektivně zhodnotit, jak to vlastně všechno je (bylo). Myslím si, že polovina uživatelů poradny se toho ani nedožije, my mladší tak možná na sklonku života. Každopádně to, co se nás týká, je současná krize Evropy - politická, dluhová, migrační krize. To by lidé neměli brát na lehkou váhu.

slámský stát se nás (nejlépe celou planetu) snaží vyhladit

No, Islámský stát jaksi není jen zmagořená sorta lidí, co si řekla že začnou šířit islám po meči. Otázka vzniku, financování, důvody proč vlastně ještě existuje je opět spojena s mnoha procesy, národy mechanikami, zájmy, vliv moci atd. - ať už lid sýrije a prezidenta Asada, amerických zájmů, kurdů, turků, rusů a dalších podskupin jako šiítů a sunnitů a severoatlantické alince, zájmy EU. Není to opravdu takhle jednoduchý. Opět - to my tady nevyřešíme, protože to vlastně nikdo neví, jak to doopravdy je. Kdyby pravda byla venku, tak věřím, že to odstratuje 3.sv. válku ihned.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] IkaSGC, 18.05.2016 13:02

Tak naštěstí nejde ani o to aby jsme to vyřešili. Spíš mě zajímal názor, když vyjdeš ven, rozhlédneš se, nadechneš se..... Přijde ti že je tento svět lepší? Že se zlepšil oproti minulosti? Že směřuje k lepšímu? Tím nemyslím technologie, medicínu ale prostě lidi. Chování a podobně. Dovolím si sem přidat na jednu zpověď která je k tématu. Napsal to opravdu výstižně a stojí za to si to přečíst. Mám podobný pohled na věc.

http://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=939735&orderby=ide

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IkaSGC, 18.05.2016 13:11

V tom případě, proč jistí jedinci (nejspíš z řad citlivějších povah) stále více a více cítí že se to sune vše do "záhuby"? Podle mě lidi prostě přestávají myslet. Otupěli.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] icepower32, 18.05.2016 13:16

Začni se zajímat o historii - uvidíš, že tyhle myšlenky měli lidé po tisíce let. Dávno předtím než jsme začli datovat současný letopočet :)

< Odpovědět

Re: Tak naštěstí nejde ani o to aby jsme to vyřešili. Spíš mě zajímal názo…

[Registrovaný] karel, 18.05.2016 13:50

Tak jsem tam odklikal, že nejsem nezletilec ani neumožním nezletilci ty hrůzy číst a opravdu tam hrůzy jsou. Kdyby někdo neměl takovou odvahu, tak malá ukázka:

Toje ten agresivní zlej Kapitalismus americkej, media gumujou lidem hlavy, v televizi dávají samí howna prostě lidi ztoho zblbí, vláda jak manipuluje s lidma jak s ovcema, v televizi nic normálního nedávaj už tak jako dřív co si pamatujeme, k tomu přišla americká moda, samí rozlišovaní ty rozdíly a všechno je to hnus prostě!

To mě jen utvrdilo v názoru, že blbci jsou všude, ale na Zpovědnici jich je víc.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 18.05.2016 16:15

Mě už jen ta ukázka utvrdila v přesvědčení, že to vyhlazení lidstva je potřeba, jako sůl! :-D

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: Dnešní svět a jeho budoucnost.

[Registrovaný] merlouska, 18.05.2016 14:24

Realnej pohled je, ze to vidis moc pesimisticky. (sorry, nemohla jsem si to odpustit)

Historie se muze zdat lepsi, protoze jsme v ni nezili, takze jsme odkazani na vykopavky (ze kterych se zjisti celkem kulovy), pisemne pamatky a zaznamy (ty uz jsou o chlup lepsi), audio/video nahravky nebo osobni vzpominky, ale nic z toho ti nezprostredkuje tu realnou zkusenost ziti v te dobe. Plus jak uz tu nekdo poznamenal, dneska se informace siri rychlosti blesku, takze mame mnohem vetsi prehled o tom, co se kde deje za "hruzy" - toho byli lide drive usetreni, drbalo se maximalne o tom, co se deje v sousedni vesnici a o nejakych udalostech na druhem konci republiky (natoz sveta) vedeli houbeles. Ale ono to mozna bylo svym zpusobem i lepsi. Tenkrat meli depku tak mozna z toho, ze jim dal/a kluk/holka kosem, dneska maji lidi depku z toho informacniho smogu.

Co se deti tyce - pises, ze tvuj rocnik je 1990. Takze jsi v podstate mlady dospely, ktery si v poslednich letech zacina tvorit vlastni nazory na svet a sbirat zivotni zkusenosti a prestava rozumet nactiletym, protoze s nimi a jejich zajmy ztratil kontakt. Ale pred 10 lety prskali nad nasi (jo, jsem jen o par let starsi nez ty) generaci dnesni petatricatnici. Pred 20 lety zase rikali totez o jejich generaci dnesni petactyricatnici. A dnesni patnactileti budou zase za 10 let kroutit hlavou nad temi, kterym bude 15 v te dobe.

Jasne, svet se meni. Ale menil se vzdycky, kazda doba prinasela neco noveho - nekdy lepsiho, nekdy horsiho. Ale furt je to celkem standardni vyvoj. Obcas mir, obcas valka, obcas nejaky prevratny objev, obcas doba temna. V historii to vzdycky takhle bylo a vzdycky to tak i bude.

^ Odpovědět

Re: Dnešní svět a jeho budoucnost.

[Registrovaný] Yarda, 18.05.2016 16:15

IMHO nastává další doba Temna a my proti tomu nemůžeme nic dělat.

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Registrovaný] IkaSGC, 19.05.2016 09:16

Taky to tak vidím.

< Odpovědět

Re: Dnešní svět a jeho budoucnost.

[Moderátor] touchwood, 19.05.2016 10:03

Tvůj problém je, že dopřáváš sluchu špatným zprávám. Svět se mele od nepaměti, konflikty byly, jsou a budou.

Nás v roce 1985 strašili jadernou válkou, každý rok jsme jak debilové pochodovali s pláštěnkama a pytlíkama na rukách a nohách, přičemž každému, kdo si srovnal paseku co udělaly ty prskavky v Hirošimě a Nagasaki s tím, čím disponovaly USA a SSSR, bylo jasné, že pláštěnka s pytlíkama a gumičkama ti bude platná jak mrtvému zimník.

A co na to platí? Mít rodinu a dobré přátele. Pak zjistíš, že nejsi sám a že se životem nepotácíš jako solitér odnikud nikam. Obecně pak mít nějaké zásady a těch se držet, to je způsob, jakým se dá někdy překonat, jindy vydržet jakékoli protivenství osudu. A dost často pomůže udělat dobrý skutek, prostě jen tak.

Co se lidstva týká, nevidím žádný zásadní problém, nic se historicky nezměnilo, až na jednu věc - dnes i blbec může šířit své "rozumy" na internetu, a ty si je můžeš přečíst, takže to opticky vypadá, že lidstvo jako takové jde do sraček.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] IkaSGC, 19.05.2016 10:47 [Upraveno]

Obecně máš pravdu, ale stejně tak má pravdu asi i Yarda, s tím že svět je zase v té dolní úvrati existence.

Jen bych dodal k odstavci č.:3 tvé reakce. Máš naprostou pravdu že je dobré mít rodinu, přítelkyni, děti. Jenže s tím je v dnešní době obrovský problém který vaše generace asi zas tak moc nevnímá, neregistruje. Řeknu to tak jak to funguje z mého pohledu/pozice. Dnešní holky jsou v podstatě ostudy jeji pohlaví. Na sobě to má tunu makeupu, nehty dlouhé jako drápy, řeší kdo má jaké oblečení, kouří to jako Hirošima po výbuchu. Pokud se chce člověk seznámit s dnešní holkou mého věku tak jediná možnost je přes internet (facebook, badoo, seznamka). Pokud se o to člověk pokusí normálně, což v podstatě už ani nejde, tak ním holka doslova jen opovrhuje. Asi v představě "co to musí být za trapáka že si dovolí semnou navazovat konverzaci". Po internetu je to ještě horší protože třeba na seznamce to funguje tak že buď kluk udělá inzerát na který mu žádná neodepíše a nebo odepíše ale po třech větách přestane reagovat a nebo skončí u psaní a jakékoliv osobní seznámení zcela nezajímá.
Co se týče třeba toho Badoo tak tam je zcela 100% pravděpodobnost že holka prostě neodepíše. Z praktického testu vyplynulo že z 50ti pokusů odepsala 1 holka a nebyla schopna psat nic jiného než v každé odpovědi "jo". Jak má člověk pracovat s takovýmto materiálem? Jak psal na té zpovědnici, ti lidi nemají žádný charakter prostě nic. Jak si má člověk najít holku když je nezajímá nic jiného než iphone, facebook, oblečení a jejich značkovost, to aby kluk měl kalhoty u kolen a byl učesaný na teplouška.
Založení rodiny s takovými zjevy je prakticky nereálné. Po pravdě já bych se cítil i na to vychovávat holku či kluka, protože bych jednak měl nějaký impuls do života a měl bych alespoň radost z toho že ho můžu vychovat podle sebe. Podle starých měřítek a né dnešní Online doby. Jasně člověk se tomu dnes nevyhne ale když už tak nemusí být debil.

Holky v tomto mají velkou výhodu protože si dítě mohou pořídit kdykoli jakkoli, ale co kluk? Kluk si sám rodinu neudělá a je tak odkázán na opačné pohlaví které prostě nestojí ani za prd. Ano jsou i výjimečné holky které za to stojí, ale ty jsou zadané a nebo schované aby je nikdo nenašel. Prostě "dnes není život o užívání, ale o přežívání".

Nejhorší je to, že jsem byl krůček od toho abych měl rodinu, vyrojil se ale mentálně narušený člověk a holka která byla úžasná povahou i duší se okamžitě zkazila a šla za ním.

< Odpovědět

Re: Obecně máš pravdu, ale stejně tak má pravdu asi i Yarda, s tím že svět…

[Registrovaný] Prasak, 19.05.2016 12:43

Jenže s tím je v dnešní době obrovský problém

Nesnáším výmluvy na "dnešní dobu". Každá doba má svoje specifika, co měli říkat židé za války? To teprve byla doba na hovno. Naproti tomu máme super dobu.
Na "dnešní dobu" se vymlouvají akorát neschopní a zbabělci.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] IkaSGC, 19.05.2016 13:10

Ano, máš pravdu že je "v dnešní době" méně holokaustu ale to neznamená že je vše v pořádku. On ten výraz v dnešní době je hlavně kvůli tomu že v dnešní době žiji. Já bych rád měl klid za svého života, a ne před ním a nebo po něm. Ano po životě bych chtěl klid, pokud bych měl děti, je jasné že bych pro ně chtěl lepší budoucnost.

Neschopní a zbabělci. Věř že vidět třeba v nějaké holce šanci či naději tak do toho skočím jako správný sebevrah a ne zbabělec. Ale neschopní? Lidi pracují s tím co mají, automechanik ti bez nářadí taky nevymění těsnění pod hlavou motoru. Je snad neschopný? Není, opravit by to uměl ale když nemá čím? A nemá cenu říkat že kdyby nebyl neschopný, tak si to nářadí sežene, to je argument jak pojďme domů.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 19.05.2016 14:50

Z tebe zoufalství jen kape. Za všechno může doba a všichni okolo.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] Prasak, 19.05.2016 17:47

Baba je kořenová příčina, leč jakožto správný kořen je hluboko a není hned vidět, tudíž je snadnější podupat tu nadzemní část.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Z tebe zoufalství jen kape. Za všechno může doba a všichni okolo.

[Registrovaný] IkaSGC, 19.05.2016 22:52

Ale prd... Můžu si za to i já sám že jsem si nechal nasadit růžové brýle. Ale to člověk neví dokud neni pozdě.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 19.05.2016 23:18

Zůstala ti alespoň zkušenost do dalšího života.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Jak tě tak čtu, ty moc balit holky neumíš, co? ;-)

[Registrovaný] Prasak, 19.05.2016 17:49

Zvláštní jev - chlap se nejlíp naučí balit baby až poté, co se ožení. Kurnik, je jich okolo tolik, co by chtělo, stačí si říct.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Moderátor] touchwood, 22.05.2016 11:08

Potvrzuju!! :-D

Já to vidím tak, že teprve potom chlap doopravdy dospěje, získá sice povinnosti a zodpovědnost, ale taky určitý nadhled. To z nás dělají ty naše lepší polovičky. :-)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IkaSGC, 22.05.2016 14:25

No a právě po ničem jiném jako lepší polovičce netoužím. Ale škoda mluvit...

< Odpovědět

Re: Jak tě tak čtu, ty moc balit holky neumíš, co? ;-)

[Registrovaný] IkaSGC, 19.05.2016 22:54 [Upraveno]

Po tolika letech mimo hru, opravdu neumím. Máš pravdu, ale snad ani nechci, dnešní holky mi příjdou takové... Nevím jak to napsat, prostě takové jako kdyby je vyrobili v polsku nebo číně. Nekvalitní, bezcharakterní.

Pozor... I tak jsou stále holky co za to stojí, netvrdím že né. Jen je jich nedostatek. Ale těžko vám to vysvětlit. Po bitvě je každý generál. Už máte určitě dětí, rodiny.

< Odpovědět

Re: Po tolika letech mimo hru, opravdu neumím. Máš pravdu, ale snad ani ne…

[Registrovaný] storny, 20.05.2016 02:39

Jako ročník 1994 se musím příklonit k Tobě. Sice nezastávám názor, že někdy to bylo lepší, ale s příchodem technologie bezdrátového internetu spolu opravdu lidé přestávají umět komunikovat. Starší ročníky tomuto nemůžou rozumět, protože jim zůstávají přátelé z dob minulých.

Aby to nevypadalo špatně, já to tak nemám - jako muzikant a student okolo sebe mám stále dost normálních lidí, ale jsem taky svědkem toho, že na společném obědě lidé raději matlaj telefon, než-li by se spolu bavili. Já osobně než jít s 4rma osumnáctkama na disco jdu raději s čtyřicátníkama a padesátníkama na soukromou party k někomu domů, nebo na vesnici do hospody, kde si člověk může popovídat o hi-fi, autech, PC, s ženskejma zase např. o vaření atd... a získat nějaké zkušenosti a něco z té akce "pochytit"

Když jdu s vrstevníkama do "společnosti", tak se všichni sundaj... a holky? Není z čeho vybírat... Všechno na jedno brdo, bez nápadu, bez zájmů,. "Tvůj obří smartphone je tvojí hrdou chloubou - i když dělá Tě hloupou" To je věta pro dnešních mladé holky - Věta ze srdce, čím dál více potvrzující pravidlo.

**Společnost si na svůj vrchol pozornosti postavila telefon = největší průser téhle doby. Kolísá komunikace, lidi nečtou, neučí se pokud nemusí a to je blbě! Lidé z let 85- tohle nemohou pochopit, protože se s tím nesetkávají. Jejich vrstevníci jsou normální.

< Odpovědět

Re: Po tolika letech mimo hru, opravdu neumím. Máš pravdu, ale snad ani ne…

[Registrovaný] Moas, 20.05.2016 09:03

Já ti nevim, kde se pohybuješ.
V místech, kde jsem studoval, bydlel, kde pracuju... jsem narážel většinou úplně na normální holky. Nejsem Einstein, ony taky ne, něco jsem věděl já, něco ony, kamarádky to byly skvělý a vybrat si mezi nima to pravou byl oříšek, protože těch potenciálně pravých tam bylo dost...

Změň lokál.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IkaSGC, 20.05.2016 09:45

To je další problém, ono těch lokálů zcela ubývá.

< Odpovědět

Re: Po tolika letech mimo hru, opravdu neumím. Máš pravdu, ale snad ani ne…

[Moderátor] touchwood, 22.05.2016 11:10

I mně ty tehdejší připadaly povrchní. A pak jsem potkal tu pravou, úplně náhodou, a zpočátku jsem o ni vůbec neusiloval, a možná proto to dopadlo jak to dopadlo.

< Odpovědět

Re: Dnešní svět a jeho budoucnost.

[Moderátor] fleg, 20.05.2016 01:07

Zaciatok este usiel, zhrnul si to celkom slusne, ale potom z toho vyslo to, ze si sam a z toho si frustrovany.
Ze si nevies najst babu a na Badoo ti odpise 1 z 50 to je presne to, co na zaciatku "kritizujes". Vyser sa na net, zoznamit sa mozes stale na ulici, v kniznice, v MHD, v krcme, proste hocikde.
Chces zmenit svet?
Zacni od seba.
Najdu si babu (idealne nie z netu), pomoz opilcovi na ulici, nerob si nazor na prvy dojem, pouzivaj hlavu a vzdy si na zaciatku oponuj a myslim, ze moc zo spravnej cesty nevybocis.

^ Odpovědět

Re: Zaciatok este usiel, zhrnul si to celkom slusne, ale potom z toho vysl…

[Registrovaný] kmochna, 20.05.2016 06:52

bych variantu net neodsuzoval. s mojí labuťkou jsem se seznámil na obecném chatu. ladně jsem komunikoval s minimálně 10ti lidmi naráz. ona dokázala za minutu odepsat jen ANO. :-D jsem si říkal, že ze zabržděnou osobou bych trávit život nechtěl. už to nechci 15 let. mám své rukojmí v životě. takže je to možné.

< Odpovědět

Re: bych variantu net neodsuzoval. s mojí labuťkou jsem se seznámil na obe…

[Registrovaný] IkaSGC, 20.05.2016 09:48

Také jsem se na netu seznámil s osobou se kterou jsem pak měl 6ti letý krásný vztah, dokud nepotkala blbečka co měl "20%" co mi chybělo k dokonalosti. Dřív ale ten internet neznal sociální sítě a lidi ještě umeli alespoň trochu komunikovat.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] icepower32, 20.05.2016 10:42 [Upraveno]

Už od začátku co byl dostupnější internet pro všechny - xchat, lide, libimseti, icq, skype atd. Myslim ze places na spatnem hrobe. Zacni zmenou kamaradu a uvidis, ze se posunes dal.. A pak treba narazis i na poradnou babu ;-)

< Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 22.05.2016 11:10

zapomněl jsi na to nejpodstatnější - IRC. ;-)

< Odpovědět

Re: bych variantu net neodsuzoval. s mojí labuťkou jsem se seznámil na obe…

[Moderátor] fleg, 20.05.2016 10:45

Ja to neodsudzujem, ja mam manzelku tiez z netu, tw tusim raz spominal, ze tiez. Ono je to logicke, ked tam travime kopec casu, ze tam stretnes najviac ludi.
Napriek tomu samotne chatovanie ako sposob zoznamenia neodporucam, pretoze su tu pomerne velke uskalia (kopec ludi sa na chate meni a ventiluje a navyse takmer vzdy si vytvarame nazor len na zaklade pisaneho textu, co vedia casto k omylom). Chat nikdy nenahradi komunikaciu face to face, kde mas pridanych XY dimenzii.
Btw mna moja zena na chate nijako nezaujala, stretli sme sa nahodou, ked mi vypadla kamoska z rande a nemal som ist s kym na pivo tak som narychlo zavolal jej, ze dobre teda stretnime sa uz konecne. Keby neni nahody dnes by sa moj zivot asi vyvijal inak.
A tiez sme tusim uz 15 rokov spolu;o).

< Odpovědět

#

[Registrovaný] kmochna, 21.05.2016 05:36

A tiez sme tusim uz 15 rokov spolu;o)

taky si to přesně nepamatuješ? umím počítat do deseti, takže jsem vytvořil společenské fópá, když jsem prohlásil, že jsme spolu asi deset let. z otočky mi bylo vysvětleno, že to je čtrnáct let, šest měsíců, dvanáct dní a začly počítat hodiny. s narozkama a svátkama je to samý. typickej chlap.:))

< Odpovědět

Re: Zaciatok este usiel, zhrnul si to celkom slusne, ale potom z toho vysl…

[Registrovaný] vlk56, 20.05.2016 11:09

Můj názor je ten, že skvělou ženu je možné potkat všude, jen se stačí dívat kolem sebe. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že jedna okomentovaná fotka na instagramu a následné zahájení chatu, mě přivedla k parádní holce, se kterou už rok sdílím aktivity typu swing, horská turistika, kulinářské požitky a podobně. Samozřejmě nezůstalo u písmenkování, o několik dní později jsme si byli zaplavat (ideální, tam nemá holka fakt co schovat).

Jak je psáno nahoře, změň lokál. V obchoďáku před výlohou Louis Vuitton opravdu najdeš jen takové, jak jsi popisoval...

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IkaSGC, 20.05.2016 18:08

Ještě že ani nevím co je to Louis Vuitton. :D

Vím že fajn holky jsou, ale umí se velmi dobře schovávat a je jich opravdu málo.

< Odpovědět

Re: Ještě že ani nevím co je to Louis Vuitton. :D Vím že fajn holky jsou,…

[Registrovaný] karel, 20.05.2016 18:17

Holky se neschovávaj. Když jim ale hned začneš vykládat o tom, kam se řítí svět a co zlého chystá Putin, utečou.

< Odpovědět

Re: Ještě že ani nevím co je to Louis Vuitton. :D Vím že fajn holky jsou,…

[Registrovaný] Niko Bellic, 20.05.2016 22:29

Vím že fajn holky jsou, ale umí se velmi dobře schovávat

Jsem podobného názoru a IMHO ty seznamky nejsou úplně marné. Chodí tam potenciálně lidi, co mají trochu jasno v tom, koho hledají. Ale záleží hodně, jak staré holce tam člověk napíše. IMHO s klesajícím věkem roste pravěpodobnost, že to ta osůbka nemyslí moc vážně a buď přestane komunikovat hned v prvních chvílích, nebo po určité době dopisování nechce osobní setkání a stroskotá to rovněž. Zažil jsem zatím 2x (holky ve věku 21 a 24 let).
Pozn. zkusit seznamku mě přesvědčil kámoš. Jeho strategie byla - hledat holku starší 26 let, pracující ve zdravotnictví a katoličku :-D Našel, vzali se a mají půlročního synka.
Kámoš mi tím nasadil brouka do hlavy a proto já osobně nejsem ze seznamek ještě vyléčen a plánuji to zkusit znovu - ať dojde aspoň na jednu osobní schůzku. Když to neklapne, vykašlu se na to definitivně :-D

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IkaSGC, 21.05.2016 19:27

Teď jsi mi připomněl situaci co se mi stala... Holka, měla tuším 27? No nějak tak věkem, 30cítka byla na spadnutí. Hned v první hodině konverzace padlo že hledá kluka na vážný vztah, že s ním nebude spát dokud s ním nebude chodit, že sním si představuje chození po 10tém rande. Poté že si představuje děti asi po půl roce chození (protože chce děti a kvůli věku nemá moc času, pokud kluk nebude chtít děti tak nemá cenu se s ním ani bavit). Dále že jak je to s bydlením. No, prostě bydlela asi 30km od mého bydliště, kde já to mám ještě 11km do práce a její představa je taková že se kluk musí nastěhovat k ní a dojíždět do práce prý mohu klidně z tama. A že nechce bydlet v domě ale v bytě, že by nikdy do domu nešla. :D Tak jsem jí říkal že je zajímavé jak to má vymyšlené ale že si myslím že vztah je tak trochu o kompromisu a že by ve vztahu dva lidi měli každý udělat nějaký ústupek aby byli oba spokojení.
Bylo mi tedy řečeno že ona samozřejmě ráda udělá kompromis ale pokud se jí kluk bude líbit tak s ní po 10ti rande musí chodit pokud se jí líbit nebude tak se s ním ani nehodlá kamarádit. Musí chtít děti a svadbu po půl roce a musí se bezpodmínečně přestěhovat k ní do bytu, přes to vlak prostě nejede.... :D Tak jsem jí oznámil že pokud takto bude uhánět kluky tak asi moc nepochodí načež jsem byl osočen že jsem debil a že ona nemá čas na romantiku protože nechce aby jí ujel vlak s dětmi atd atd atd....

No prostě exotika. Tuším že dokonce hned v první větě co napsala bylo jestli chci děti že ona jo a docela a že pokud já ne tak nemá cenu dále komunikovat. :D

< Odpovědět

Re: Teď jsi mi připomněl situaci co se mi stala... Holka, měla tuším 27? N…

[Registrovaný] Niko Bellic, 21.05.2016 20:21

LOL :-D Tak ta měla naprosto konkrétní představu, koho hledá. V zásadě asi nic špatného, ale příliš tlačí na pilu, jestli to na tebe vybalila takhle hned v první hodině.. :-D Trochu creepy.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IkaSGC, 21.05.2016 20:52

Bohužel se obávám že pokud jako první každému napíše že chce dítě :D tak moc šancí nemá... Taková věta je pro chlapa lepší jak kastrace.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Niko Bellic, 21.05.2016 21:19

Biologické hodiny mlátí na poplach :-D

< Odpovědět

Re: Teď jsi mi připomněl situaci co se mi stala... Holka, měla tuším 27? N…

[Registrovaný] karel, 21.05.2016 22:13

že si představuje děti asi po půl roce chození

Fakt spěchá. Obvykle to trvá kolem devíti měsíců.

< Odpovědět

Re: Teď jsi mi připomněl situaci co se mi stala... Holka, měla tuším 27? N…

[Registrovaný] merlouska, 22.05.2016 00:16

Heh, dobry. Ale jako jedna pozitivni vec na tom jejm pristupu je to, ze jsi s ni aspon neztracel nekolik mesicu cas, nez jsi zjistil, jak to vlastne chce doopravdy :D

< Odpovědět

Re: Teď jsi mi připomněl situaci co se mi stala... Holka, měla tuším 27? N…

[Moderátor] touchwood, 22.05.2016 11:21

Ale pochop, že ty holky mají úplně stejný problém jako ty. Hledají NORMÁLNÍHO chlapa a ti taky nejsou skladem. V práci mám 3 fakt pěkné, celkem chytré, mladé kostičky, co marně hledají, jenže dělají tutéž chybu co ty - hledají buď zcela dokonalého prince, nebo naopak hledají na špatných místech typu seznamka, hospody, zábavy apod. S jednou z nich jsme to probírali a ona si stěžovala, že chlapy jako jsem já (což mi zalichotilo :-)) se už nedají sehnat, buď jsou zadaní, nebo nemožní. Na to jsem jí právě řekl, že toho "hotového" chlapa udělá až ženská, ale že si musí pozorně vybírat podle protovlastností - tak třeba sebestředný šamponek co má squaw jen jako doplněk svého vymazleného BMW se nikdy v jádru nezmění. Naopak "marnej mimoň" má dost často šanci dospět...

< Odpovědět

#

[Registrovaný] IkaSGC, 23.05.2016 05:40

Jo dost pravdy na tom bude. Ale vysvětlit to těm holkám, to je mission impossible. Já jsem přesně ten anti-šampónovský tip. Takže o mě zcela běžně holky ani nezakopnou.

< Odpovědět

Re: Dnešní svět a jeho budoucnost.

[Registrovaný] kingdomcome1, 21.05.2016 00:04 [Upraveno]

Čo mi ale tí ľudia čo zbytočne zahodili životy pre chamtivosť politikov vo vojne a pre našu terajšiu posranú budúcnosť.... a súhlasím vo všetkom stebou, tiež som nad tým uvažoval ako ty.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] IkaSGC, 21.05.2016 19:27

Klidně rozveď myšlenku :) mile rád si poslechu další názor na věc. :)

< Odpovědět

Re: Dnešní svět a jeho budoucnost.

[Registrovaný] Yarda, 22.05.2016 12:19

Občas se kouknu sem:
http://www.zpovednice.eu/
Jestli to co se tam předvádí je reprezentativní vzorek nastupující generace, tak potěš koště:x:

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: Občas se kouknu sem: http://www.zpovednice.eu/ Jestli to co se tam pře…

[Moderátor] fleg, 22.05.2016 12:23

Ja obcas polozartom hovorim, ze mimozemstania exiistuju, dokonca u nas uz vela krat boli len vzdy stretli dementa, tak to zabalili a sli domov, ze sa s nami neoplati zaoberat.
A stretnut dnes debila ozaj nie je problem.

< Odpovědět

Re: Občas se kouknu sem: http://www.zpovednice.eu/ Jestli to co se tam pře…

[Registrovaný] merlouska, 22.05.2016 16:19

Jestli to co se tam předvádí je reprezentativní vzorek nastupující generace, tak potěš koště:x:

To je reprezentativni asi stejne jako diskuse pod clanky na novinkach. Na zpovednici se slejzaj divnolidi, ale to neznamena, ze jsou takovi vsichni ze stejne generace.

< Odpovědět

Re: Občas se kouknu sem: http://www.zpovednice.eu/ Jestli to co se tam pře…

[Registrovaný] IkaSGC, 22.05.2016 19:51

Je to ale opravdu tak, je pravda že těchto exotů je tam větší koncentrace ale v reálu je to to samé. Vidím to dnes a denně.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 22.05.2016 21:40

Možná těch magorů není až tolik, ale dělají je ze sebe záměrně, protože si myslí, že to ostatní tak chtějí a tak všichni si hrají na magory, aniž by skutečně chtěli.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Občas se kouknu sem: http://www.zpovednice.eu/ Jestli to co se tam pře…

[Registrovaný] Niko Bellic, 22.05.2016 22:36 [Upraveno]

Dnes už to asi nezjistíme, ale kdyby měla vaše generace stejnou možnost svobodně se vyjadřovat na internetu, myslíš, že by to bylo jiné?

< Odpovědět

#

[Registrovaný] merlouska, 22.05.2016 22:51

Nepochybne nebylo. Koneckoncu vzpomente si treba na Bravicko .. ta jejich rubrika na dotazy ctenarek byla takova predinternetova zpovednice :)

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 23.05.2016 08:07 [Upraveno]

Jo, to byla nejoblíbenější rubrika celýho časopisu, kde všechno bylo na hovno, jen ta jedna dvojstrana byla ke čtení (Láska, sex a něžnosti se to jmenovalo). Ale kdo ví, zda ty dotazy byly skutečný, nebo si to jen vymýšleli zhulení redaktoři. A i tak to bylo na jedno brdo, půlka dotazů byla o tom, jak zaujmout kluka/holku.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

# poslední

[Moderátor] fleg, 23.05.2016 08:33

V tej dobe si to vymyslat nebolo treba. Internet este nebol, PC platforma prave zacinala a navyse Bravo k nam prislo po 89, takze ludia boli hladni po informaciach.
Verim, ze tie "problemy" boli skutocne, podobne otazky chodili aj do radii, ktore vtedy zacinali.

< Odpovědět

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+