loading...
Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Tohle je směšný... Do debat přispívám minimálně, protože na to nemám čas ani náladu, nikdy nikdo tu…
Redsnake 08.03.2016 16:10
Redsnake
Musíš napsat, že jsou 'potrestaní', jinak se přesuneš do jejich kategorie. :-D nový
IQ37 08.03.2016 17:46
IQ37
Aspoň "padli" za správnou věc. Jejich jediná chyba byla, že se občas neovládli a použili vulgarismy,… nový
lost johnny 08.03.2016 17:56
lost johnny
# Tak ja jsem tady ty prispevky "IMIGRACE" uz prestal cist uplne, uz to bylo paté pres devaté, urove… nový
XoXoChanel 08.03.2016 18:02
XoXoChanel
Kdyby kdokoliv z těch "kdo mají tenhle web pod palcem" byl na druhé, "neslunýctovské" straně barikád… nový
icepower32 08.03.2016 18:21
icepower32
Nikdo "nepadl" kvůli názoru. Několikrát jsem se pokoušel z pozice moderátora klidnit emoce, např. t… nový
L-Core 08.03.2016 18:24
L-Core
Nebylo by v tom případě řešením nasadit software filtr na sprostá slova, co by je nahrazoval "*"? Pa… nový
lost johnny 08.03.2016 18:59
lost johnny
Taky by se to mohlo udělat jako v poslanecké sněmovně a zakázat přímé oslovení. Příklad: "Jste tady… nový
karel 08.03.2016 19:06
karel
Vítejte na www.politcky-korektní-debaty-v-souladu-s-evropským-multikulturalismem-a-s-proamerickou-pr… nový
icepower32 08.03.2016 19:08
icepower32
Nikdo "nepadl" kvůli názoru. Ale padl, dokonce všichni tři. Prostě se adminovi (nebo kdo to smazal… nový
IQ37 08.03.2016 19:18
IQ37
Tak ještě jednou: ban byl udělen za sprosté nadávky, nikoli za názor. Každý si tu může plácat co chc… nový
touchwood 08.03.2016 21:08
touchwood
Názor, byť sprostě vyjádřený, je pořád názor. Tohle se snad nedá nepochopit. Ten poslední odstavec… nový
IQ37 08.03.2016 21:29
IQ37
To je ale úplně jedno. Že jsi nepochopil ten vtip, to jsem čekal. nový
touchwood 08.03.2016 21:47
touchwood
Co bys chtel :-) Mi to pripomnelo pribehy fobika Martinka, ty si docela dobre delaj srandu z tech od… nový
merlouska 08.03.2016 22:18
merlouska
Mě prostě tahle věc totálně irituje. Z pozice silnějšího si hrají na nekompromisní tvrďáky co nikdy… nový
touchwood 08.03.2016 22:24
touchwood
Oni ale nemají pozici silnějšího a ani tady tak nevystupovali. Všichni jsme v pozici slabšího vůči n… nový
lost johnny 08.03.2016 22:41
lost johnny
Bacha, nebo tvůj názor bude také patřičně oceněn ;-) nový
icepower32 08.03.2016 22:49
icepower32
Ty tam nekde vidis vulgarni nadavky? Protoze to oceneni bylo prave za ne. nový
merlouska 08.03.2016 23:26
merlouska
proto jsem chtěl, aby mi někdo ukázal, jaký nadávky cejna a dale napsali... koukám že ty jako sluní… nový
icepower32 08.03.2016 23:52
icepower32
Celou dobu ani vidu, ani slechu.. Ja se ucastnila na zacatku, pak jsem to vzdala z nekolika duvodu:… nový
merlouska 09.03.2016 02:17
merlouska
podívej, vezmi si to takto, že právo provozovatele je výsostné právo. pokud tady nechce něco, tak sk… nový
kmochna 08.03.2016 22:55
kmochna
Starej se o svůj penis, kmochno. nový
lost johnny 08.03.2016 22:56
lost johnny
To jsou ale hodně pokleslé stránky, těch pár přispívajících se tam zalyká vlastní ušlechtilostí. Aby… nový
karel 08.03.2016 22:46
karel
P.S.: Udivuje mě tvá konverze ke slunýctům, dle vašich výkladů v imivláknech je server (viz republik… nový
IQ37 08.03.2016 23:36
IQ37
Pointa byla v tomhle: Z pozice silnějšího si hrají na nekompromisní tvrďáky co nikdy neuhnou, a kdy… nový
merlouska 08.03.2016 23:46
merlouska
Pokouším se vidět souvislost, ale ona tam žádná není. Vy, když chcete, tak z poradny vyhodíte kohoko… nový
lost johnny 09.03.2016 00:28
lost johnny
Když se tady náhodou někdo projeví jako sprosťák, tak ho vyhodíte. Když se někdo z migrantů projeví… nový
merlouska 09.03.2016 02:28
merlouska
Radek ti sprostě nadával? I kdyby ano, chceš svoje ublížené sebevědomí srovnávat se stavem člověka p… nový
lost johnny 09.03.2016 02:58
lost johnny
Jo, není nad to přidat slušivou nálepečku... nový
touchwood 09.03.2016 07:13
touchwood
Ano, je pravda, že ze serveru někoho vyhodit můžeme ("problem solved") a když tady zaúřaduje sexuáln… nový
L-Core 09.03.2016 06:57
L-Core
Souvislost není technická, ale procesní. Falešné argumenty si nech pro sebe, české vrahy a násilník… nový
touchwood 09.03.2016 07:10
touchwood
Samozřejmě, jinými slovy tam žádná souvislost není a jen si cucáš předstírané argumenty až z palce u… nový
lost johnny 09.03.2016 14:13
lost johnny
'Srozumitelné' znamená u každého z nás dvou něco jiného. Proste kdyz jde o nasi republiku, tak tady… nový
IQ37 09.03.2016 01:03
IQ37
A do týmu zabanovaných se přidáááváááá? IQ37, Ice a LastJohnyyy! :x: nový
icepower32 09.03.2016 01:05
icepower32
A pak ze kdo je tady demagog :-) nový
merlouska 09.03.2016 02:28
merlouska
:-* nový
icepower32 09.03.2016 10:22
icepower32
Me se neptej, ja vychazim z toho, co tu psal tw a vysvetluju ti, co tim myslel, aby ses uz zorientov… nový
merlouska 09.03.2016 02:08
merlouska
Teď nejde o žádný trolling - regulérní dotaz: neviděl jsem od Dale, Cejny nadávky, byly smazány, neb… nový
icepower32 08.03.2016 22:06
icepower32
Přehlédl. Nejspíš. Sice nechápu jak jsi to dokázal, ale to není podstatné. nový
touchwood 08.03.2016 22:24
touchwood
Takže neodpovíš. Dobrá... nový
icepower32 08.03.2016 22:46
icepower32
Vzdyt odpovedel, ne? Na odkazy na konkretni prispevky ses neptal. nový
merlouska 08.03.2016 23:25
merlouska
Možná by bylo dobré se dovtípit, že když se celá diskuse točí okolo toho, za co byli uživatelé zaban… nový
icepower32 08.03.2016 23:55
icepower32
znáš to přísloví o tom jak 100x nic umořilo vola? nový
touchwood 09.03.2016 07:11
touchwood
On to už napsal nahoře fleg: Rozhodnutie o banoch bolo kolektívne, dôvody vysvetľovať nemusíme a an… nový
IQ37 09.03.2016 11:11
IQ37
Aspoň "padli" za správnou věc. Hotoví mučedníci za Alláh... oh wait! ]:) nový
touchwood 09.03.2016 07:16
touchwood
Škoda. Chodil jsem se pravidelně pobavit jak Vás Cejna s Radkem cupujou na kousky. nový
vitas 09.03.2016 13:50
vitas
Vážně? Mně to připadalo přesně obráceně. ;-) Už jen to, že museli sprostě nadávat, aby si dodali váh… poslední
touchwood 09.03.2016 14:15
touchwood
Pribudlo tu viacero zaujímavých príspevkov, tak aby som sem nepridával veľa krátkych odpovedí, zhrni… nový
los 08.03.2016 22:10
los
Kucí vy musíte mít volnýho čááásu (to píšu ze závisti ne jako urážku)... ještě se kvůli tomu i scház… nový
MadMike 09.03.2016 09:45
MadMike
Tak kvůli tomuhle se osobně určitě nescházíme ]:) nový
L-Core 09.03.2016 10:29
L-Core
já, ubohý kmochna, autor a vlastník příspěvku si přeji zamknutí vlákna. takto se nevyřeší nic. uplat… nový
kmochna 09.03.2016 14:10
kmochna

Tohle je směšný...

Do debat přispívám minimálně, protože na to nemám čas ani náladu, nikdy nikdo tu nedebatoval, jen se tu lidi dokola přesvědčují o svých názorech, ale teď tu zůstal jeden tým a názoroví oponenti jsou naprosto evidentně povražděni :-D

Aspoň "padli" za správnou věc. Jejich jediná chyba byla, že se občas neovládli a použili vulgarismy, což se dá pochopit, když tu často sami stáli proti tolika lžím. Je to docela škoda, protože argumentačně měli jasně navrch a pomáhali dostat mezi lidi názory oficiální propagandou potlačené. Místní hoši neobstáli svými argumenty, tak se chytli aspoň těch vulgarismů jako vítané záminky svoje odpůrce zablokovat.

# Tak ja jsem tady ty prispevky "IMIGRACE" uz prestal cist uplne, uz to bylo paté pres devaté, uroven debaty skoncila uz u druhého radku. :-)
• Kuprikladu u "RADEK", nemuzu rict ze bych snim ve vsem souhlasil, ale v necem pravdu mel urcite, to at si kdo chce co che rika (realita se tezko dokazuje a kazdy ji chape jinak), potom, kdyz uz je misto diskuze spis hadka a lidé uz si prosazuji neco krikem, protoze si asi mysli kdyz to krici vic nahlas ze je to vic pravda, vzdy naké sprosté, nebo nevhodné slovo padne, osobne ja u takovych vlaken vychladnu tak za 5 minut, kde korektnejsi je podle me BAN ANO, ale jen treba na 5 Hodin, BAN na trvalo je trosku moc, je to vas WEB, ale nevim no, kdybych mel ode me z baraku nekoho kdo me navstevje uz nakou dobu vyhodit natrvalo, by musel udelat vic, nez mi jen sproste vynadat.

Nikdo "nepadl" kvůli názoru.

Několikrát jsem se pokoušel z pozice moderátora klidnit emoce, např. tady (a násl. posty): http://debaty.net/debates/33290-jsou-uprchlici-tim-ceho-se-mame-bat#r33297 Totéž ve vedlejších threadech. Výsledek? O hrachu na stěně to určitě znáš ;-)

Zkus si to srovnat třeba s pravidly na WF (myslím v těch "kecacich" sekcích). Nedovedu si představit, že by se explicitní napadání tak dlouho tolerovalo.

Nebylo by v tom případě řešením nasadit software filtr na sprostá slova, co by je nahrazoval "*"? Pak by výraz "jsi jen za*ná *" byl maximálně k smíchu a měli bychom nerušenou debatu. Mají to tak jiná fóra a v češtině by ani tolik nehrozilo chybné filtrování jako třeba v angličtině.
Odpadlo by tím i napomínání od moderátora a nemuselo by pak být bráno jako nespravedlivé.

Pokud to má být "Je to náš píseček a vy budete dělat bábovičky, jak my řeknem!", tak asi název Debaty není úplně přesný.

Nikdo "nepadl" kvůli názoru.

Ale padl, dokonce všichni tři.
Prostě se adminovi (nebo kdo to smazal a zabanoval) ty názory (byť patrně sprostě prezentované), nelíbily. Ale i tak "padli" za názory, ne za špionáž nebo podvracení republiky, či terorizmus. Názor, byť sprostě vyjádřený, je pořád názor.

Tu "debatu" by bylo dobré obnovit (pokud lze), ale uzavřít, aby následovníci věděli, čeho se mají vyvarovat. :-D

Tak ještě jednou: ban byl udělen za sprosté nadávky, nikoli za názor. Každý si tu může plácat co chce, pokud nebude sprostý a nebude v kolizi s platným právem pro ČR a SR.

Mimochodem, kdyby to bylo "za názor", bylo by zabanovaných daleko víc - třeba ty, Efos, Icepower atd. To je zjevné.

P.S.: Udivuje mě tvá konverze ke slunýctům, dle vašich výkladů v imivláknech je server (viz republika) náš a my máme výsostné právo si určit, kdo tu bude či nikoli. A my tu nechceme nekompatibilní sprosťáky (viz islamisty/imigranty)... Deal with it. ;-)

Oni ale nemají pozici silnějšího a ani tady tak nevystupovali. Všichni jsme v pozici slabšího vůči naší zaprodané vládě, která nehájí zájmy svých občanů a proto je pochopitelná jejich předrážděná reakce na takové sebedestruktivní drony, ke kterým taky patříš. Teď se ti to lehce překrucuje, když se nemůžou proti tvojí lži bránit. Naopak ty teď děláš ramena před svojí pochlebovačkou. Proto sis tohle pískoviště taky stavěl, viď.
Škoda, že neuvidíme, jak migranty "banuješ" z vlastního bytu. Pohled pro bohy. I když, kdo ví? Třeba to nakonec bude ve zprávách.

proto jsem chtěl, aby mi někdo ukázal, jaký nadávky cejna a dale napsali...

koukám že ty jako sluníčkářka si pěkně ožila až když je po všem co? ;-) Celou dobu ani vidu, ani slechu..

/po bitvě vylezli ze sklepů a začli se plácat po ramenou jací jsou vítězové a jak to nepříteli natřeli... Z takových jako jste vy, se mi chce akorát zvracet.

Celou dobu ani vidu, ani slechu..

Ja se ucastnila na zacatku, pak jsem to vzdala z nekolika duvodu:
1. placat si jatra porad dokola nad tim samym me prestalo bavit
2. cist vyrazy typu kozom*di, slunycta a dalsi urazky me nebavilo uz tuplem

Tohle neni debata o imigraci, vyse zminene se tu nevyskytuje. A osobne je mi ten jejich ban celkem sumak, protoze ja jsem to proste resila ignoraci temat o migrantech. Nicmene ten postoj admin teamu chapu.

(a koukam ze jako spravnej fobik jsi pekne ozil, kdyz se tu objevilo dalsi slunicko, na ktere by sis mohl plivnout, ze moc sviti ;-))

P.S.: Udivuje mě tvá konverze ke slunýctům, dle vašich výkladů v imivláknech je server (viz republika) náš a my máme výsostné právo si určit, kdo tu bude či nikoli. A my tu nechceme nekompatibilní sprosťáky (viz islamisty/imigranty)...

Jaká byla pointa tohoto 'vtipu'?
Jak jsi přišel na nějakou moji konverzi k čemukoliv? Vždyť ty si tady bohapustě vymýšlíš.

Pointa byla v tomhle:

Z pozice silnějšího si hrají na nekompromisní tvrďáky co nikdy neuhnou, a když se ocitnou v pozici slabšího, tak najednou je vše jinak a dovolávají se demokracie, svobody a rovnosti. :-/

Proste kdyz jde o nasi republiku, tak tady zadny imigranty nechces.
No a spravci poradny debat se rozhodli stejne, jde o nas server, tak tady zadny sprostaky nechcem.

A najednou jste (obrazne) v pozici tech migrantu a nedokazete pochopit, ze vas taky nekdo nekde nemusi chtit. Proste se vam dostalo stejnyho chovani, jake vy prosazujete proti jinym.

Je to uz srozumitelnejsi?

Pokouším se vidět souvislost, ale ona tam žádná není. Vy, když chcete, tak z poradny vyhodíte kohokoliv. My, i kdybychom chtěli, tak nikoho vyhodit z republiky nemůžeme. Když se tady náhodou někdo projeví jako sprosťák, tak ho vyhodíte. Když se někdo z migrantů projeví jako sexuální násilník nebo jako vrah, tak jeho potrestání už nikomu život nebo tělesnou a duševní integritu nevrátí. Tohle může stavět do jedné roviny jen kompletní demagog. To přirovnání je falešné jako všechny ostatní touchwoodovy argumenty.

Vy sami chcete projevit solidaritu s migranty, ale nutíte tím všechny ostatní spoluobčany, aby s vámi nesli vámi prosazované a tím způsobené riziko. To je vrchol sobectví. Pokud tolik chcete pomáhat migrantům, tak nejdřív technicky a legislativně zajistěte, aby ostatní spoluobčané nemuseli nést stejné riziko jako chcete nést vy. Sami si riskujte, jak chcete, ale nenuťte k tomu ostatní.

Je naše stanovisko už srozumitelnější?

Když se tady náhodou někdo projeví jako sprosťák, tak ho vyhodíte. Když se někdo z migrantů projeví jako sexuální násilník nebo jako vrah, tak jeho potrestání už nikomu život nebo tělesnou a duševní integritu nevrátí.

A kdo vrati mne moji dusevni integritu po precteni Radkovych vyjadrovacich prostredku?
(Ano, tohle je cilena demagogie, ale obecne demagogii (dle toho, jak je definovana) pouzivaji predevsim ty antiuprchlicke proudy. A na zbytek radsi reagovat nebudu, protoze nestojim o rozpoutani dalsiho uprchlickeho flamewaru, sorry.)

Radek ti sprostě nadával? I kdyby ano, chceš svoje ublížené sebevědomí srovnávat se stavem člověka po znásilnění? Sama jsi důkazem, že demagogii používáte pouze vy, pokrytečtí pseudohumanisté. Aby vám to samotným nebylo trapné, tváříte se, že je to "vtip".

Ze spasitelky migrantů ještě spasitelka vláken.

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/13944-vpust-si-mezi-stehna-zluteho-i-cerneho-zpivala-znama-zastankyne-imigrace-pak-ji-brutalne-znasilnil-a-zavrazdil-cerny-pristehovalec-zde-drsne-necenzurovane-foto-i-video-obeti-z-mista-cinu.aspx

Teď si představ, že se to stane holce, která je ani nevítala.

Ano, je pravda, že ze serveru někoho vyhodit můžeme ("problem solved") a když tady zaúřaduje sexuální násilník a vrah, zvrátit to nelze. To ale naopak neznamená, že tady musíme za každou cenu tiše trpět jakékoliv vulgární napadání. Na řadě serverů, které navštěvuji, jsou pravidla výrazně přísnější. Uživatel končí při prvním napadení admina.

Ale o tom ban opravdu nebyl. A už vůbec ne o tom, že by "majitelé" debat byli "sluníčkáři". Někteří třeba jo, jiní ne. Nakonec, vždyť ve státě je těch příznivců imigrace také výrazně méně než jejich odpůrců (i když se média snaží ukazovat opak), proč by tomu mělo být zcela jinak tady na serveru? Ban je jen a jen o dlouhodobě nepřijatelné formě komunikace.

Jak tu párkrát fleg uváděl, třeba my dva máme často zcela odlišné názory na různé reálie (ekonomie, eu atd.). Ale můžeme se spolu přít, argumentovat, přesvědčovat jeden druhého i bez toho, abychom se častovali zkurvenámi čuráky. Když do podobné roviny sklouzne debata na PC větvi mezi ATI/AMD a nVIDIA, dopadnou účastníci stejně. A mnohem dříve.

Myslím, že je zbytečné ban tady dále rozebírat.

Nakonec, imigrantská témata tady přece nikdo nezakázal, zamčeno bylo jen to jedno, spíše z technického důvodu, kdy se celé vlákno (i kvůli načítání odkazů odjinud) načítalo pomalu. Takže požádám o přesun tam.

Samozřejmě, jinými slovy tam žádná souvislost není a jen si cucáš předstírané argumenty až z palce u nohy.

Imigranti jsou kriminálně vysoce riziková skupina. Všude, kam přišli, vyletěl počet znásilnění několikanásobně.

"Brutálních znásilnění ve Švédsku přibývá a aktuálně je na druhém místě na světovém seznamu zemí ve znásilněních. Oproti roku 1975, kdy bylo policii hlášeno 421 znásilnění, vzrostl tento počet v roce 2014 na 6620. Tento nárůst o 1472% časově sice odpovídá nárůstu imigrantů, ale je švédskou vládou oficiálně zdůvodňován jinými faktory"

Navíc to vlády před občany skrývají, viz případ v Británii:

"Rotherham - Nejméně 1 400 dětí bylo v anglickém městě Rotherham vystaveno mezi lety 1997 až 2013 otřesnému sexuálnímu zneužívání. Zprávu si nechala vypracovat městská rada. Unášeny, bity, prodávány a znásilňovány měly být i děti ve věku kolem 11 let. Vychází najevo, že úřady rozsah problému tušily, ale vyšetřování se vyhýbaly - obávaly se, že by byly nařčeny z rasismu. Většina pachatelů totiž pocházela z Pákistánu."
Zdroj:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1020212-zneuzivani-deti-ve-velkem-anglicky-rotherham-je-v-soku

Takže kromě běžných denních rizik doporučuješ ještě přidat imigranty. Máš pocit, že nás další přidané riziko obohatí. Máme to zkusit ve vlastní zemi, protože všude jinde to zatím dopadlo katastrofálně. To je ukázkové myšlení asociální zrůdy.

Možná by bylo dobré se dovtípit, že když se celá diskuse točí okolo toho, za co byli uživatelé zabanováni, furt se tady řeší že byli vulgární, sprostí atd. ale nikdo sem nehodil citaci či link, že bych byl rád, kdybych dostal přímou odpověď, za co konkrétně.. - odpověď typu - byl sprostý mi nestačí.

Pribudlo tu viacero zaujímavých príspevkov, tak aby som sem nepridával veľa krátkych odpovedí, zhrniem to do jednej. Hoci to tu už bolo niekoľkokrát napísané, tak to zopakujem ešte raz: Bany neboli udelené kvôli odlišnému názoru. Boli udelené kvôli urážajúcim príspevkom smerovaných na ľudí, ktorí na našich stránkach viedli diskusiu. V našom záujme je, aby sa ľudia pri diskutovaní navzájom nenapádali.

Neexistuje žiadna jedna konkrétna debata (ani vymazaná), ktorá bola dôvodom pre udelenie banu. Problém bol, že útočné príspevky, ktoré sa niesli v osobnej rovine, pribúdali aj do iných debát na úplne inú tému. To prakticky bránilo tomu, aby sa tu normálne diskutovalo k akejkoľvek téme. Je dosť možné, že keby urážky padali len v jednej debate, tak by k žiadnemu banu nedošlo, pretože ten, kto by nechcel, by sa do tej debaty jednoducho nezapojil. Keďže sa to ale týkalo takmer každej debaty a upozornenia nezabrali, tak sme pristúpili ku zablokovaniu prístupu.

Vieme, že udelenie banov je dosť veľký zásah do chodu debát. Rozhodovania sa zúčastnil prakticky celý tím ľudí, ktorí sa o debaty starajú. A to vrátane ľudí, ktorí debaty len sledujú, takže nie sú zatiahnutí do nejakých konfliktov. Výsledok dopadol tak, ako dopadol. Síce sme sa tiež zhodli, že nemusí ísť o trvalý ban, ale určite to nie je ban na pár dní.

Čo sa týka rôznorodosti názorov, tak v tomto sú pravidlá na debatách voľné a nemáme tu takmer žiadne obmedzenia. Určite sa tu nájde aj kopec názorov, ktoré sú vyjadrené vulgárne, a napriek tomu neboli ani vymazané, ani nijak moderované. S čím máme problém, sú osobné útoky voči našim používateľom. Chceme, aby existovala určitá miera vzájomného rešpektu na to, aby sa tu dalo debatovať na akúkoľvek tému.

Kucí vy musíte mít volnýho čááásu (to píšu ze závisti ne jako urážku)... ještě se kvůli tomu i scházíte osobně jo. Vy to tu fakt berete vážně? To ovšem zcela mění můj pohled na věc, asice - jste pěkný suchaři! :-D v podstatě Vás lituju. Takhle scipnete v padesáti na nervy - bacha na to.

Zpět do debat Nahoru

loading...